abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:51:51 #1
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93192508


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 5!

Op 5 september 2010 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2010/2011 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO).

Boer zoekt vrouw wordt vanaf 5 december op zondagavond (20:20) uitgezonden.

Volgende aflevering:


ook zo'n teller?

Uitzendingen:
Terugblik seizoen 4
Aflevering 1 (12-12-2010)
Aflevering 2 (19-12-2010)
Aflevering 3 (26-12-2010)
Aflevering 4 (02-01-2011)
Aflevering 5 (09-01-2011)
Aflevering 6 (16-01-2011)
Aflevering 7 (23-01-2011)
Aflevering 8 (30-01-2011)
Aflevering 9 (06-02-2011)
Aflevering 10 (13-02-2011)
Aflevering 11 (20-2-2011)



Afgevallen: :'(
Adriaan, Gerhard, Gradus, Hans, Martin, Maurits en Pieter.


Boerin Annemarie (Zuid-Holland)


De 5 mannen:

Adriaan, Harrie, Johannes, Johannes, Sander

Boer Frank (Limburg)


De 5 vrouwen:

Anita, Judith, Berber, Carola, Kylie

Boer Gijsbert (Utrecht)


De 5 vrouwen:

Femke, Jose, Yvonne, Esther, Merel

Boer Marcel (Limburg)


De 5 vrouwen:

Ksenia, Marita, Sonja, Danielle, Renate

Boer Richard (Gelderland ,Duitsland eigenlijk)


De 5 vrouwen:

Annemieke, Heidy, Susan, Diana, Pauline



Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
Yvon Jaspers op zoek naar vrijgezelle boer.
Boer Zoekt Vrouw # 2

Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
Boer zoekt vrouw, seizoen #2
Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 2
Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 3: Hoera!
Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 4: de beslissing nadert
Boer Zoekt Vrouw - deel 5 - Glasgow? Waar ligt dat?
Boer zoekt vrouw # 6 Met serialkillers

Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
Boer zoekt vrouw # 6 Met serialkillers
Boer zoekt vrouw # 6 Met 4 boeren en een boerin
Boer zoekt vrouw # 7: De strijd om de boeren barst los!
Boer zoekt Vrouw #8 Na de eerste nacht!
Boer zoekt Vrouw #9 Met het naderende keuzemoment!
Boer zoekt Vrouw #10
Boer zoekt Vrouw #11
Boer Zoekt Vrouw # 12
Boer Zoekt Vrouw #13: Op naar de schoonouders!
Boer zoekt vrouw #14 Zijn ze nog bij elkaar?
Boer zoekt vrouw #15 "Nieuw Seizoen"

Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
Boer zoekt vrouw #16 Nieuw seizoen, nieuwe kansen
Boer zoekt vrouw #17 Stilte op de Boerderij
Boer zoekt vrouw #18 Wietse is een held!
Boer zoekt vrouw #19 - Wat de boer niet kent...
Boer zoekt vrouw #20 - Wietse haal die grijns van je smoel
Boer zoekt vrouw #21 waar er aan karaoke wordt gedaan?
Boer zoekt vrouw #22 Gerbera's Gladiolen Koeien en Peerdn
Boer zoekt vrouw #23 Waar de eerste keuze gemaakt is
Boer zoekt vrouw #24
Boer Zoekt Vrouw #25 - Ghehehehe...
Boer Zoekt Vrouw #26 - Hou uwe bek en vreet uwe bak leeg
Boer Zoekt Vrouw #27 - Dan spring ik er bovenop
Boer Zoekt Vrouw #28 - Boer ontmoet schoonfamilie!
Boer zoekt vrouw # 29
Boer zoekt vrouw # 30 - Met de eerste breakup
Boer zoekt vrouw #31 Romantiek met een lach en een traan

Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
Boer zoekt vrouw #32 Kick-off 5/9!
Boer zoekt vrouw #33 Maurits zoekt kast
Boer zoekt vrouw #34 Waar onze gaydar blijkbaar niet werkt..
Boer zoekt vrouw #35 Ons Peter zit wir allinig an dn erpel
Boer Zoekt Vrouw #36: Of je worst lust
Boer Zoekt Vrouw #37: Waar er door brieven gespit wordt.
Boer Zoekt Vrouw #38: 1029 brieven..
Boer Zoekt Vrouw #39:Knettergekke Duitser
Boer Zoekt Vrouw #40: Alle chickies willen schuren!
Boer Zoekt Vrouw #41: De Ongemakkelijke Stilte
Boer Zoekt Vrouw #42
Boer Zoekt Vrouw #43-Poeh, even bijkomen van de kneuterigheid
Boer Zoekt Vrouw #44: Driving home for BZV!
Boer Zoekt Vrouw #45: Waar harten boer troef is bij Berber!
Boer Zoekt Vrouw #46: Verder met de beste paarden van stal
Boer Zoekt Vrouw #47: We zitten klaar voor de slaapfeessies!!
Boer Zoekt Vrouw #48: Hhja hhja, het is weer begonnen!
Boer Zoekt Vrouw #49: Bitchfights & Toothbrushes
Boer Zoekt Vrouw #50: Graftakkenellende!
Boer Zoekt Vrouw #51: Met een hoop gezelligheid
Boer Zoekt Vrouw #52: KRO spelletjestijd!
Boer Zoekt Vrouw #53: Marcel in de deuropening!
Boer Zoekt Vrouw #54: Hhja ik wil, Annemarie!
Boer Zoekt Vrouw #55: Waar Annemarie de zweep erover legt!
Boer Zoekt Vrouw #56: Frank stuurt de beste weg. Frank is een sukkel
Boer Zoekt Vrouw #57
Boer Zoekt Vrouw #58: Beter 10 exen in de kist, dan 1 op de boerderij.
Boer Zoekt Vrouw #59: Met kaasknechten en blonde pruiken!
Boer Zoekt Vrouw #60: Waar de spanning stijgt...
Boer Zoekt Vrouw #61 Hhhhhhnee!
Boer Zoekt Vrouw #62: Spanning und intriges in Deutschland!
Boer Zoekt Vrouw #63: Waar we vol smart wachten op volgende week!
Boer Zoekt Vrouw #64: Met Richard op de boeren biechtstoel
Boer Zoekt Vrouw #65 verrasinghoukeiknooitzovanmaartochistwelleuk
Boer Zoekt Vrouw #66 Geiten, Dramaqueens,Arbeiders
Boer Zoekt Vrouw #67 Wel of geen ontknoping, that's the question
Boer Zoekt Vrouw #68 Harrie is allermooiste knecht
Boer Zoekt Vrouw #69 Ik wil een pannenkoek met inhoud!
Boer Zoekt Vrouw #70 met een wereldvreemd wereldbeeld.
Boer Zoekt Vrouw #71 - Sterieliseren Marita
Boer Zoekt Vrouw #72 - Dag Vriendjes dag vriendinnetjes
Boer Zoekt Vrouw #73 - Goed leven, Marita.
Boer zoekt vrouw # 74 - Met halfbloedjes die Romke heten
Boer zoekt vrouw # 75 - Bergen vol liefde
Boer zoekt vrouw # 76 - Het duppie valt. Relatie geven we geen stuiver
Boer zoekt vrouw # 77 - Waar Annemarie geiten mee wil smokkelen!
_________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De BZV-wiki vind je hier.
The love you take is equal to the love you make.
pi_93192561
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef alphalpha het volgende:
[..]
Misschien zijn het geen vreemde vragen voor boeren, maar wel vreemde vragen in de relationele sfeer als je iemands karakter en interesse velden probeert te leren kennen.

Ach misschien ook niet vreemd maar er zat geen uitdaging en spanning in. Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen, in de wetenschap dat het uitgezonden gaat worden, dat je geen vragen stelt als, boxer, slip of string.

Overigens denk ik dat Adriaan in de komende uitzending nog wel even aan het woord komt.
Afgezien van het feit dat het wellicht niet uitgezonden zou worden, vind ik het ook belangrijker of iemand een honden- of kattenmens is, en of ik uiteindelijk zijn boxers of slips moet vouwen boeit me weer helemaal niets.

Het ene heeft immers wel met karakter te maken (net als het antwoord op de koeienvraag) en het ander vrij weinig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_93192685
Als ik al die TT's in de OP zo op een rijtje lees dan weet ik weer precies waar het over ging :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_93192919
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat het wellicht niet uitgezonden zou worden, vind ik het ook belangrijker of iemand een honden- of kattenmens is, en of ik uiteindelijk zijn boxers of slips moet vouwen boeit me weer helemaal niets.

Het ene heeft immers wel met karakter te maken (net als het antwoord op de koeienvraag) en het ander vrij weinig.
Nou ja, daar kun je ook weer niet alles aan ophangen. Gisteren geleerd dat Geert Wilders een kattenmens is, terwijl me dat nu weer een typisch hondenmens leek......
pi_93193008
T'is maar een voorbeeld (en de reacties hierop had ik wel verwacht haha), wat ik wil zeggen is dat het allemaal een beetje braaf was, en teveel over werk (dus boerderij) gerelateerde zaken ging. Er is toch meer.... je zoekt een partner en geen medewerker.

Maar goed, heb ik toch weer even geleerd dat zwartbont of roodbont wat over het karakter van een boer zegt....
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:04:17 #6
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93193033
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:56 schreef alors het volgende:
Als ik al die TT's in de OP zo op een rijtje lees dan weet ik weer precies waar het over ging :')
:Y *O*
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_93196801
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:01 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nou ja, daar kun je ook weer niet alles aan ophangen. Gisteren geleerd dat Geert Wilders een kattenmens is, terwijl me dat nu weer een typisch hondenmens leek......
Ah, Geert een kattenmens, dat verklaart gelijk waarom ik hem niet moet :+

Tuurlijk kun je er niet alles aan ophangen, maar dat zijn wel voorkeuren waar je wat mee kunt, zeker als je op een bepaald moment keuzes voor het een of het ander moet maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:29:40 #8
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_93196815
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij was Adriaan gewoon pissig dat hij het hele weekend geen toenadering van Annemarie had gehad, en ze het zelfs niet doorhad toen hij voorstelde hand in hand te gaan lopen, dat hij er ook geen zin meer in had toen zij op het laatste moment ineens wel toenadering zocht.

Het had een romantisch weekend samen kunnen worden, maar Annemarie was kennelijk nog steeds bezig met haar "beter leren kennen" en besloot te laat dat ze hem leuk genoeg vond voor wat meer.... toen was Adriaan het al zat.
Al even afgezien van het feit dat het natuurlijk niet goed was voor zijn ego dat het kwartjes bij Annemarie pas veel later viel; als Annemarie hem op dat moment al leuk genoeg vond om het allemaal een beetje romantisch te vinden, dan was dat kwartje ook wel eerder gevallen.

Overigens heeft Annemarie ook nog een keer eerder gehint; toen ze zei dat ze naar die rots moesten... die rots waar mensen elkaar de liefde verklaarden, maar die hint begreep Adriaan weer niet, en Annemarie was te bleu om hardop te zeggen wat er met die rots was.
Duppie heh?! Duppie.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:13:15 #9
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_93198864
'KRO straft boer Richard' van onze redactie
AMSTERDAM - Veel Boer Zoekt Vrouw-kijkers denken dat Richard en zijn Annemieke voor straf naar het Noord-Hollandse Schoorl zijn gestuurd, in plaats van naar een ver oord.

Boer Richard Terwijl Annemarie en Adriaan genoten van de zon in Cyprus (Griekenland), Frank en Anita de piste afgleden in Kaprun (Oostenrijk), Marcel en Ksenia wandelden door het romantische Praag (Tsjechië) en Femke en Gijsbert zich lieten verwennen in Bergen (Noorwegen), hobbelden Richard en Annemieke op een kameel door een weiland in Schoorl...

Volgens diverse trouwe kijkers wordt boer Richard op deze manier keihard gestraft door de KRO. "Eigen schuld, dikke bult", vinden ze. Enkele reacties op Twitter: "Richard en Annemieke krijgen echt ongenadig op hun donder met dit weekendje weg." En: "Hij heeft vals gespeeld, dus dit is zijn straf."

De koeienhouder raakte in opspraak nadat hij in het geniep zijn liefde verklaarde aan Annemieke, terwijl ook Heidy en Suzan nog hoopvol ronddartelden op zijn melkveebedrijf. Vervolgens biechtte de boer op nog voor de logeerweek te hebben afgesproken. "Ik ben naar Utrecht gereden", bekende hij tegen presentatrice Yvon Jaspers. Zijn keuze voor de vlotte brunette stond toen al vast.

telegraaf.nl

:')
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_93199263
Tssssk, brengen ze meningen van kijkers nu al als nieuwsbericht?
I got rhythm,
I got music,
I got my man,
Who could ask for anything more?
pi_93199558
Toch jammer dat het filteren van telegraafberichten geen optie is op fok. ;)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_93199568
Echt de telegraaf :') . Mensen die daar werken hebben hun papieren zeker gekregen samen met een pakje boter ofzo.
Shine bright like a diamond.
pi_93200159
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:27 schreef June. het volgende:
Echt de telegraaf :') . Mensen die daar werken hebben hun papieren zeker gekregen samen met een pakje boter ofzo.
Het overschot aan matige geschoolde journalisten zal daar wel werken :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_93200673
Ik heb van Annemarie toch wel meer toenadering gezien dan van Adriaan. Zo stelde ze voor om te gaan pootjebaden (ze zou hem meesleuren, geloof ik?). Zij ging ook in een stoel zitten, waarbij er nog plek naast haar was. Adriaan in een stoel zonder andere stoel ernaast, zodat ze ver uit elkaar zaten. Allemaal van die kleine dingetjes.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93200692
Alleen op het moment dat de een een poging doet heeft de ander het niet in de gaten. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93201990
Ze spreken elkaars taal nog niet, alsof de een een hondenmens is en de ander een kattenmens en dat niet doorheeft.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:27 schreef Da hopman het volgende:
ach kom op zeg.... als je een spelletje bedenkt om elkaar beter te leren kennen en je komt met vragen als "roodbont of zwartbont" dan snap ik de opmerking wel "Annemarie zoekt medewerker". Er zal best geknipt zijn, maar deze dame liet wel erg weinig zien van het (sociale) leven naast de boerderij.
Ik niet, ik vind het uitgesproken dom om zo te denken. Ze was een jonge boerin onder haars gelijken, ze zoekt een partner vooral onder haar collega's en in het teken van de boerderie.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef alphalpha het volgende:
[..]

Misschien zijn het geen vreemde vragen voor boeren, maar wel vreemde vragen in de relationele sfeer als je iemands karakter en interesse velden probeert te leren kennen.

Ach misschien ook niet vreemd maar er zat geen uitdaging en spanning in. Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen, in de wetenschap dat het uitgezonden gaat worden, dat je geen vragen stelt als, boxer, slip of string.

Overigens denk ik dat Adriaan in de komende uitzending nog wel even aan het woord komt.
Zoals je al zei: geen vreemde vraag voor boeren.
Ik vind de vraag naar ondergoed raarder dan de vraag naar persoonlijke interesses als het vee waar je dagelijks mee werkt en waaruit dus e.e.a. blijken kan over je dagelijkse houding, je interesses. Maar ja, sommigen vinden sexy ondergoed het allerbelangrijkst in het denkleven. Deze boerin dus niet.
pi_93202261
Er blijft niet veel over van het spontane en naturelle van BZV als je zit te inspecteren wie er over onderbroeken praat, of er wel romantische liefde van het scherm spat, of ze zich wel voegen naar stadse gebruiken, dat soort dingen. Dan krijg je je een door kijkers gedicteeerde voorstelling die losstaat van het concept.
pi_93202307
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]

Volgens mij was Adriaan gewoon pissig dat hij het hele weekend geen toenadering van Annemarie had gehad, en ze het zelfs niet doorhad toen hij voorstelde hand in hand te gaan lopen, dat hij er ook geen zin meer in had toen zij op het laatste moment ineens wel toenadering zocht.

Het had een romantisch weekend samen kunnen worden, maar Annemarie was kennelijk nog steeds bezig met haar "beter leren kennen" en besloot te laat dat ze hem leuk genoeg vond voor wat meer.... toen was Adriaan het al zat.
Al even afgezien van het feit dat het natuurlijk niet goed was voor zijn ego dat het kwartjes bij Annemarie pas veel later viel; als Annemarie hem op dat moment al leuk genoeg vond om het allemaal een beetje romantisch te vinden, dan was dat kwartje ook wel eerder gevallen.

Overigens heeft Annemarie ook nog een keer eerder gehint; toen ze zei dat ze naar die rots moesten... die rots waar mensen elkaar de liefde verklaarden, maar die hint begreep Adriaan weer niet, en Annemarie was te bleu om hardop te zeggen wat er met die rots was.
Echt idioot om te denken dat het een romantisch weekend zou worden. Na een week logeren is er iemand uitgekozen om eventueel mee verder te gaan, eerst zien hoe het weekend loopt. Dat loopt dus niet via een geforceerd spelletje doen alsof we verliefd zijn & romantische toneeltjes opvoeren. Dat doe je dus door elkaar nader te leren kennen ergens anders dan in & om het huis van de boer(in). Dus ja, het is nader kennismaken, ook voor degenen die al verliefd waren maar zij zijn dus een aantal stappen verder in het proces van elkaar leren kennen. Zij stappen dus ook in één kamer in één bed. Annemarie zal net als Ksenia het gezonde verstand gehad hebben om in gescheiden slaapkamers te gaan. Overigens is die gezamenlijke kamer iets wat ingeslopen is door stelletjes die elkaar gevonden hebben. Het is helemaal geen plicht of noodzaak.

Ik denk wel dat het misverstand lag bij onuitgesproken irriële verwachtingen/hoop van Adriaan, terwijl Annemarie gewoon een stapje verder ging en nu zonder boerderijactiviteiten meer op de toer van persoonlijke toenadering ging. Daar heeft ze gelijk in.
pi_93202346
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Richard is een foute vent, Jos is alleen maar ondeugend...

Maar goed, Richard wilde een trophy wife, en dat heeft hij nu, nou nog maar zien hoelang Annemiek zijn complete gebrek aan algemene ontwikkeling kan accepteren.
Dat laatste zal vooral afhangen van de mate van luxe waarin ze dat moet doen.
Nou, afgaande op diverse krantenberichten die elkaar bevestigen, ging het bij Jos wel verder dan ondeugend zijn. Hij bleek in eigen omgeving berucht.
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:22:38 #20
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_93202488
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Teslynd het volgende:
Ze spreken elkaars taal nog niet, alsof de een een hondenmens is en de ander een kattenmens en dat niet doorheeft.

[..]

Ik niet, ik vind het uitgesproken dom om zo te denken. Ze was een jonge boerin onder haars gelijken, ze zoekt een partner vooral onder haar collega's en in het teken van de boerderie.

[..]

Zoals je al zei: geen vreemde vraag voor boeren.
Ik vind de vraag naar ondergoed raarder dan de vraag naar persoonlijke interesses als het vee waar je dagelijks mee werkt en waaruit dus e.e.a. blijken kan over je dagelijkse houding, je interesses. Maar ja, sommigen vinden sexy ondergoed het allerbelangrijkst in het denkleven. Deze boerin dus niet.
Uhh, zelfs die boeren klaagden erover dat de vragen te onpersoonlijk waren. En dat waren toch geen mannen die onmiddelijk ondeugende sex-vragen verwachtten.
pi_93204936
Omdat die boeren net als sommige kijkers niet verder keken dan hun neus lang was. Maar het is al vaker gezegd dat Annemerie wel intelligenter en breder georiënteerd lijkt te zijn zij. Het waren geen ja/nee-vragen, maar mogelijke voorzetjes voor gesprekken.
pi_93204984
sorry, er ging wat fout
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:10:00 #23
309210 Beardy
Echte mannen hebben een baard.
pi_93204999
In zo'n programma, ach, je moet toch al een beetje eigenaardig zijn om daar aan mee te willen doen. En dan doe je er aan mee; het is niet echt, er staan camera's omheen en zo, het is nieuw, het is spannend. En dan 'win' je en heb je een relatie.

Waar is de liefde, drie maanden later?

Hoe lang duurt het voor je elkaar écht leert kennen, hoe lang voor het eerste nieuwe er af is, voor de herinneringen aan het oh zo spannende begin een beetje beginnen te vervagen, voor het publiek je niet (of i.i.g. minder) herkent en aanspreekt en zo?

Hoe lang voor het sprookje uit is?
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:11:56 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93205094
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef Beardy het volgende:
In zo'n programma, ach, je moet toch al een beetje eigenaardig zijn om daar aan mee te willen doen. En dan doe je er aan mee; het is niet echt, er staan camera's omheen en zo, het is nieuw, het is spannend. En dan 'win' je en heb je een relatie.

Waar is de liefde, drie maanden later?

Hoe lang duurt het voor je elkaar écht leert kennen, hoe lang voor het eerste nieuwe er af is, voor de herinneringen aan het oh zo spannende begin een beetje beginnen te vervagen, voor het publiek je niet (of i.i.g. minder) herkent en aanspreekt en zo?

Hoe lang voor het sprookje uit is?
Als de camera's weg zijn, kan het echte sprookje pas beginnen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_93205426
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Teslynd het volgende:
Ik vind de vraag naar ondergoed raarder dan de vraag naar persoonlijke interesses als het vee waar je dagelijks mee werkt en waaruit dus e.e.a. blijken kan over je dagelijkse houding, je interesses. Maar ja, sommigen vinden sexy ondergoed het allerbelangrijkst in het denkleven. Deze boerin dus niet.
Ik geef een voorbeeld van het tegenovergesteld is van wat Annemarie vraagt, t'is een voorbeeld om aan te geven dat het ook wel wat luchtiger en vrolijker kan, als je het te schokkend vindt moet je het maar niet letterlijk nemen. Volgens mij heeft een van die kandidaat lovers van Annemarie (Johannes?) ook al aangegeven dat de vragen wat onpersoonlijk waren.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:19 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Echt idioot om te denken dat het een romantisch weekend zou worden. Na een week logeren is er iemand uitgekozen om eventueel mee verder te gaan, eerst zien hoe het weekend loopt. Dat loopt dus niet via een geforceerd spelletje doen alsof we verliefd zijn & romantische toneeltjes opvoeren. Dat doe je dus door elkaar nader te leren kennen ergens anders dan in & om het huis van de boer(in). Dus ja, het is nader kennismaken, ook voor degenen die al verliefd waren maar zij zijn dus een aantal stappen verder in het proces van elkaar leren kennen. Zij stappen dus ook in één kamer in één bed. Annemarie zal net als Ksenia het gezonde verstand gehad hebben om in gescheiden slaapkamers te gaan. Overigens is die gezamenlijke kamer iets wat ingeslopen is door stelletjes die elkaar gevonden hebben. Het is helemaal geen plicht of noodzaak.

Ik denk wel dat het misverstand lag bij onuitgesproken irriële verwachtingen/hoop van Adriaan, terwijl Annemarie gewoon een stapje verder ging en nu zonder boerderijactiviteiten meer op de toer van persoonlijke toenadering ging. Daar heeft ze gelijk in.
Komt een beetje zakelijk/nuchter op me over, natuurlijk hoef je niet overhaast te werk te gaan. Maar een beetje romantiek (ik voeg hier maar even voor de duidelijkheid aan toe dat ik geen sex bedoel) verwachten is toch niet zo gek. De een laat zijn hart spreken en de ander zijn verstand, en sommige communiceren niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')