abonnement Unibet Coolblue
pi_88744600
Vorige topics:
Deel 1|Deel 2|Deel 3|Deel 4|Deel 5|Deel 6|Deel 7|Deel 8|Deel 9|Deel 10| Deel 11|Deel 12|Deel 13|Deel 14|Deel 15|Deel 16|Deel 17|Deel 18|Deel 19|Deel 20 Deel 21|Deel 22|Deel 23|Deel 24|Deel 25|Deel 26|Deel 27|Deel 28|Deel 29|Deel 30 Deel 31|Deel 32|Deel 33|Deel 34|Deel 35|Deel 36|Deel 37|Deel 38|Deel 39|Deel 40 Deel 41|Deel 42|Deel 43|Deel 44|Deel45|Deel 47|Deel 48|Deel 49|Deel 50 |Deel 51|Deel 52|Deel 53|deel 54|deel 55|deel 56|deel 57|Deel 58|Deel 59|Deel 60|Deel 61|Deel 62

Foto's:
Zie hier de foto's van Sugar.
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van Slasher.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier en hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van Bert en Troel.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Joene.
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman.
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.
Zie hier de foto's van Sjimz.
Zie hier en hier de foto's van Fannetje.
Zie hier en hier de foto's van Levitation.
Zie hier de foto's van Patries86 & Kixass.
Zie hier de foto's van J-Net.
Zie hier de foto's van Pure-Poison.
Zie hier de foto's van Rekkie.
Zie hier de foto's van Tessie.
Zie hierde foto's van Hi_flyer.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier en hier en hier de foto's van bigbird.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier de foto's van Rewimo.
Zie hier de foto's van nelisb.
Zie hier de foto's van macrony.
Zie hier de foto's van IJzercookie.
Zie hier de foto's van Vicky.
Zie hier de foto's van Zoeperzazke en wwwer.
Zie hier de foto's van Mickeys.
Zie hier de foto's van aussieaussie.
Zie hier de foto's van avw1982.
Zie hier de foto's van teamlead en droomvrouwtje
Zie hier de foto's van gothic-blackie
ZIe hier de foto's van Bla_Bla_Bla
Zie hier de foto's van avotar
Zie hier de foto's van Lishe
Zie hier de foto's van Innepin
Zie hier en hier de foto's van Motorbloempje
Zie hier de foto's van Kekaa
Zie hier de foto's van Maggiorana
Zie hier de foto's van Razztwizzle
Zie hier de foto's van Sanne en MuadDib
Zie hier de foto's van Tha_Flash
Zie hier de foto's van Mr_Moon

Eerst volgende bruiloft is van: 18-11-2010: Vlindur

Data in 2010/2011

18-11-2010: Vlindur
29-01-2011: Alicey & SingleCoil
06-05-2011: Raissa & Milanese
11-05-2011: CyclingGirl en Cyclingboy
13-05-2011: Progje & Kambing
03-06-2011: Chanty & DirtyHarry
23-06-2011: Barretje80 & Chepter1976
01-09-2011: Stansfield

Trouw linkjes:

Kleding
9lover.com
anastasi.nl
atelierdiagonal.es
blacktie.nl
bruidsmode-marieke.nl (tweedehands bruidsmode)
chameleonbride.co.uk
china-eshop.net
idoido.nl
kennethpool.com
kleinfeldbridal.com
linearaffaelli.be
lindsayfleming.com (Celtic & Medieval Bridal Designers)
pronovias.com
manuelmota.es
newstyling.nl
peterlangner.it
rembo-styling.com
sanpatrick.com
sinceritybridal.com
whiteone.es

Taarten
backstage-bakery.nl
taartjetaart.com
caribbeansoulfood.nl

Weddingplanners
conamore.it (voor als je een weddingplanner in Italië nodig hebt)

Van alles op 1 site
designyourwedding.nl
perfectetrouwdag.nl
theperfectwedding.nl
theknot.com
trouweninderegio.nl
weddingstylemagazine.com

Ringen
gabre.nl
ihr-trauring-juwelier.de (betaalbare trouwringen)
trendjuwelier.nl
zaragozatrouwringen.nl
atlantistrouwringen.nl

Bedankjes
hetoriginelekado.nl
kleinkadootje.nl
bedankjes.nl

Locaties
rederijthor.nl

Kaartjes
trouwpost.nl
kaartje2go.nl
trouwkaarten.nl

De op in de wiki. Als je een nieuw topic opent, pas dan gelijk even de wiki aan :)

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!

[ Bericht 0% gewijzigd door progje op 16-11-2010 11:59:36 ]
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_88746691
*O*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_88765846
Alweer een nieuw deel!
Ik lees al een aantal delen mee en omdat ik ook eindelijk mee mag posten, heb ik een kloon aangemaakt, omdat het voor een aantal mensen van FOK! die we goed kennen nog even een verrassing moet blijven :)

Het duurt nog even voor we elkaar ons jawoord geven (nog ruim twee jaar :o ), maar ik ben vast een voorzichtige schatting aan het maken van de kosten, zodat we rustig kunnen gaan sparen.
Misschien een hele brutale vraag, maar wat zijn/waren jullie ongeveer kwijt aan jullie bruiloften? Ik schrik er af en toe van hoe prijzen uiteen kunnen lopen, zowel voor jurken als ringen en feestlocaties :o
Ook heb ik het idee dat ik aan een hoop dingen nog helemaal niet gedacht heb :@

Maar goed, we hebben nog alle tijd, dus het komt vast goed :D
pi_88769611
Mogen we ook op het lijstje voor 29 januari? :)
  dinsdag 16 november 2010 @ 09:48:51 #5
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_88769643
Je kunt het zo duur en goedkoop maken als je zelf wilt.
Wil je een designjurk of is een tweedehandse ook prima?
Wil je 200 mensen op je feest of beperk je het tot de 40 liefste familie en vrienden?
Wil je een trouwring met tien diamantjes of gewoon een zilveren met 1 steentje?
Wil je een oldtimer als vervoer of pak je de auto van je pa?
...
Moet ik doorgaan? :P

Bedenk eens welke dingen je echt belangrijk vindt op je bruiloft en hoeveel mensen er komen? Dan kun je per onderdeel wel een schatting maken wat je eraan kwijt wilt zijn/ bent. Tel daar 30 procent bij op en je zit hopelijk in de buurt :P

Wij hebben gebudgeteerd op 8000 a 10.000 euro (zonder huwelijksreis), voor 40 mensen overdag en 60 bij het feest in totaal. Maar dan wel op een wat duurdere locatie en met wat duurdere jurk en zo.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_88770033
Ik was vorige week op een bruilioft waarbij de bruid volledig gestresst was omdat niet alles liep zoals ze in haar hoofd had.
Ze had een draaiboek van 18 pagina's en de hele dag alleen maar stress.
Ik dacht continu relax relax. Bruid had in haar hoofd dat het de perfecte dag moest zijn en ze deze dag 14 maanden gepland en kon er totaal niet van genieten.

Ik was toen erg blij met onze bruiloft. Op woensdag morgen (zonder toeters en bellen en trouwjurken etc) en daarna lekker lunchen met een groep vrienden en familie, daarna nog een groot tuinfeest thuis voor overige familie en bekenden.
Was erg relaxt en ik heb er zelf ook van genoten.

Ik zie toch veel stellen niet genieten van hun dag. Lijkt mij niet fijn om 14 maanden bezig te zijn met 1 dag in je leven.
pi_88770100
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:08 schreef utrecht1970 het volgende:

Ik zie toch veel stellen niet genieten van hun dag. Lijkt mij niet fijn om 14 maanden bezig te zijn met 1 dag in je leven.
Die 14 maanden (of in ons geval 3 maanden) is geen verloren tijd. Het samen er mee bezig zijn, dingen verzinnen en plannen is allemaal ook haske leuk. :)

Natuurlijk maak je gezelligheid zelf. Op de dag zelf moet je daarom ook een beetje flexibel zijn en als er iets mis gaat gewoon een andere invulling er aan geven. :)
pi_88770130
Ooooo excuses excuses ! Helemaal niet door gehad dat ik het topic had gesloten *schaamt zich diep :@ *

Ja budget scheelt echt heel veel. Ik ben me ook 'vaag' (duurt nog zo lang) aan het inlezen en ik merk ook echt dat het puur is wat je er zelf voor over hebt: Je hóeft helemaal niet de chicste auto, of de allerduurste ring of... En wat dat betreft is het budget dus voor iedereen anders.

Ja genieten moet je zeker van zo'n dag. Ik vind het uitzoeken ook al helemaal geweldig :Y Toch een beetje het 'leven op een roze wolk' idee ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:32:31 #9
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_88770509
Wij zijn ook twee jaar van tevoren begonnen maar niet met de reden om er de perfecte dag van te maken. Meer om gewoon lekker rustig alles te kunnen regelen en te kunnen sparen. En ik moet zeggen dat ik het wel heerlijk vind zo. Af en toe gewoon iets regelen en straks zonder stress omdat er dingen kort van tevoren nog geregeld moeten worden.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_88770746
Grappig, dat plannen van te voren leek mij helemaal niets.

Het uitzoeken van de volgende vakantie daarentegen vind ik wel ontzettend leuk om te doen.
Wsl gewoon niet zoveel met het hele trouwgebeuren, was meer uit praktische overwegingen met kinderen enzo.
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:45:19 #11
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_88770828
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Grappig, dat plannen van te voren leek mij helemaal niets.

Het uitzoeken van de volgende vakantie daarentegen vind ik wel ontzettend leuk om te doen.
Wsl gewoon niet zoveel met het hele trouwgebeuren, was meer uit praktische overwegingen met kinderen enzo.
Denk dat dat wel een aardig verschil maakt in hoe je erin staat :Y Maar het belangrijkste is dat jij een topdag hebt gehad. Of dat nu in een dure jurk op een kasteel is of in je joggingpak in een boerenschuur :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:46:44 #12
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_88770867
Nog 2 nachtjes *;

Alle voorbereidingen zijn klaar, de bedankjes zijn net geschreven en gister zijn de autolinten op maat geknipt.

Morgen middag gaan we de taart halen en dan zijn we er klaar voor! En mijn jurk hangt uit op zolder O+ (hangt uit = uit de hoes en over een stoel zodat de rok niet kreukt)

Nu moet ik mn huis eens gaan schoonmaken, de buitenkant van de ramen moeten nog, maar ik heb geen zin :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88770924
Spannend Vlindur, zo dichtbij. :)
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:09:18 #14
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_88771487
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:46 schreef Vlindur het volgende:
Nog 2 nachtjes *;

Alle voorbereidingen zijn klaar, de bedankjes zijn net geschreven en gister zijn de autolinten op maat geknipt.

Morgen middag gaan we de taart halen en dan zijn we er klaar voor! En mijn jurk hangt uit op zolder O+ (hangt uit = uit de hoes en over een stoel zodat de rok niet kreukt)

Nu moet ik mn huis eens gaan schoonmaken, de buitenkant van de ramen moeten nog, maar ik heb geen zin :@
Alsof er iemand op de ramen let, jij bent het middelpunt toch :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:22:55 #15
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_88771923
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:09 schreef Chanty het volgende:

[..]



Alsof er iemand op de ramen let, jij bent het middelpunt toch :P
Mijn moeder :')

Ik heb het nog steeds niet gedaan :@ Heb wel mn jurk weer bewonderd O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88772216
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Grappig, dat plannen van te voren leek mij helemaal niets.

Het uitzoeken van de volgende vakantie daarentegen vind ik wel ontzettend leuk om te doen.
Wsl gewoon niet zoveel met het hele trouwgebeuren, was meer uit praktische overwegingen met kinderen enzo.
Mijn vriend is ook zo ! Een vakantie uitzoeken: O ja heerlijk vindt die dat; maar voorbereiden voor trouw? Meh.. niet zo :+
En als ik een reis moet uitzoeken? Nee daar word ik dan weer niet vrolijk van :D Ahja zo heeft iedereen iets toch? ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:46 schreef Vlindur het volgende:
Nog 2 nachtjes *;

Alle voorbereidingen zijn klaar, de bedankjes zijn net geschreven en gister zijn de autolinten op maat geknipt.

Morgen middag gaan we de taart halen en dan zijn we er klaar voor! En mijn jurk hangt uit op zolder O+ (hangt uit = uit de hoes en over een stoel zodat de rok niet kreukt)

Nu moet ik mn huis eens gaan schoonmaken, de buitenkant van de ramen moeten nog, maar ik heb geen zin :@
Oooo leuk !! ^O^
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:37:58 #17
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_88772400
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:22 schreef Vlindur het volgende:

[..]



Mijn moeder :')

Ik heb het nog steeds niet gedaan :@ Heb wel mn jurk weer bewonderd O+
Ik zou haar gewoon een zeem in de handen drukken als ze er op de bruiloft over begint :X
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_88772609
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:47 schreef Alicey het volgende:
Mogen we ook op het lijstje voor 29 januari? :)
done! :)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_88772634
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:44 schreef progje het volgende:

[..]

done! :)
Dank je.

SingleCoil mag er ook nog bij. :)

[ Bericht 27% gewijzigd door Alicey op 16-11-2010 11:58:52 ]
pi_88772697
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef Alicey het volgende:

[..]


[..]



Dank je.

SingleCoil mag er ook nog bij. :)
dat is je vriend? (of zeg ik nu wat doms) :+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_88773045
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:47 schreef progje het volgende:

[..]

dat is je vriend? (of zeg ik nu wat doms) :+
Het is mijn aanstaande man. :P
pi_88773123
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:58 schreef Alicey het volgende:

[..]



Het is mijn aanstaande man. :P
Ik heb hem erbij gezet :)

mijn vriend en ik zijn al in ondertrouw gegaan, op vrijdag 13 augustus :P en hij noemt me nu steeds zijn "ondervrouw" :')
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_88773175
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:00 schreef progje het volgende:

Ik heb hem erbij gezet :)
:)

quote:
mijn vriend en ik zijn al in ondertrouw gegaan, op vrijdag 13 augustus :P en hij noemt me nu steeds zijn "ondervrouw" :')
Als hij me zo zou gaan noemen zou ik me helemaal verticaal beperkt gaan voelen. :')
pi_88773245
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:01 schreef Alicey het volgende:
Als hij me zo zou gaan noemen zou ik me helemaal verticaal beperkt gaan voelen. :')
...het was ook bij me opgekomen maar ik wilde je verticaliteit niet op de spits drijven :)
Mu!
pi_88773293
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:01 schreef Alicey het volgende:

[..]

:)

[..]



Als hij me zo zou gaan noemen zou ik me helemaal verticaal beperkt gaan voelen. :')
hihi en het is nog veel erger.. en dan grapt ie er achter aan "en nu ben je me van onder trouw..."

:') en grappig dat ie zichzelf vindt :P
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_88773611
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef progje het volgende:

hihi en het is nog veel erger.. en dan grapt ie er achter aan "en nu ben je me van onder trouw..."

:') en grappig dat ie zichzelf vindt :P
Achja, met dat soort grapjes vinden ze zich altijd heel grappig. :D
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:31:24 #27
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_88774041
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef progje het volgende:

[..]

hihi en het is nog veel erger.. en dan grapt ie er achter aan "en nu ben je me van onder trouw..."

:') en grappig dat ie zichzelf vindt :P
Stiekem vind ik het ook grappig :D :X
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_88774212
Het is ook grappig.
Mu!
pi_88775465
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:05 schreef progje het volgende:

[..]

hihi en het is nog veel erger.. en dan grapt ie er achter aan "en nu ben je me van onder trouw..."

:') en grappig dat ie zichzelf vindt :P
wat dus ook betekend dat je van boven nog van alles kan/mag doen ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_88782095
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:08 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik was vorige week op een bruilioft waarbij de bruid volledig gestresst was omdat niet alles liep zoals ze in haar hoofd had.
Ze had een draaiboek van 18 pagina's en de hele dag alleen maar stress.
Ik dacht continu relax relax. Bruid had in haar hoofd dat het de perfecte dag moest zijn en ze deze dag 14 maanden gepland en kon er totaal niet van genieten.

Ik was toen erg blij met onze bruiloft. Op woensdag morgen (zonder toeters en bellen en trouwjurken etc) en daarna lekker lunchen met een groep vrienden en familie, daarna nog een groot tuinfeest thuis voor overige familie en bekenden.
Was erg relaxt en ik heb er zelf ook van genoten.

Ik zie toch veel stellen niet genieten van hun dag. Lijkt mij niet fijn om 14 maanden bezig te zijn met 1 dag in je leven.
Wij hadden een vrij grote bruiloft (ceremonie + borrel + eten + feest voor ruim 100 man) ook bijna een jaar van te voren gepland en we hebben zo vreselijk genoten. Echt iedere minuut van de dag, het was allemaal perfect geregeld en alles liep op rolletjes. Ik verbaas me er nog over hoe alles exáct de sfeer en gevoel uitademde die we zo graag wilden. Volgens mij was het te danken aan een goede voorbereiding, alles uitdenken en doorpraten (ja, wij hadden ook een draaiboek, gewoon om hardop alles scenerio's door te nemen maar ook om de tijdsplanning in kaart te brengen), twee lieve, meedenkende en adequate ceremoniemeesteressen en een waanzinnig professionele en relaxte locatie. We hebben het op de dag zelf allemaal los kunnen laten en het was zo mooi O+

Vlindur, nog maar twee dagen! *O* Wat spannend! Ik duim voor net zo'n prachtige herfstdag als vandaag O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_88783414
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]



Wij hadden een vrij grote bruiloft (ceremonie + borrel + eten + feest voor ruim 100 man) ook bijna een jaar van te voren gepland en we hebben zo vreselijk genoten. Echt iedere minuut van de dag, het was allemaal perfect geregeld en alles liep op rolletjes. Ik verbaas me er nog over hoe alles exáct de sfeer en gevoel uitademde die we zo graag wilden. Volgens mij was het te danken aan een goede voorbereiding, alles uitdenken en doorpraten (ja, wij hadden ook een draaiboek, gewoon om hardop alles scenerio's door te nemen maar ook om de tijdsplanning in kaart te brengen), twee lieve, meedenkende en adequate ceremoniemeesteressen en een waanzinnig professionele en relaxte locatie. We hebben het op de dag zelf allemaal los kunnen laten en het was zo mooi O+

Vlindur, nog maar twee dagen! *O* Wat spannend! Ik duim voor net zo'n prachtige herfstdag als vandaag O+
Wij hadden ook een super bruiloft *O* Maar wij zijn weer juist totaal niet van het plannen (draaiboek is bijvoorbeeld ook iets dat echt niet bij ons past). Tijdens de ceremonie waren er zo'n 100 man, tijdens het feest een ruime 150.

Van tevoren werd ons bijvoorbeeld aangeraden om een tafelplanning te maken voor tijdens het eten. Ja, daaag. Mooi niet dus. Wij wilden juist zoveel mogelijk niet plannen. Wij zijn geen planners, dus dan liever ook niet teveel tijdens onze bruiloft :) Het past gewoon niet bij ons.

De avond voor onze bruiloft bleek dat er problemen waren met onze trouwauto (we zouden een oldtimer lenen van ouders van vrienden, maar hij stond ineens stil :+). Zijn we gaan trouwen in de oude fiat panda van een vriendinnetje :P Zal eens een fotootje opzoeken zo.

auto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Cocotrimonium op 16-11-2010 16:37:04 (foto toegevoegd) ]
pi_88784694
Hm ja, het klinkt misschien een beetje anal van dat draaiboek, maar zo was het niet volgens mij :+ Ik verlies nogal gauw het overzicht en ik wilde graag uitgedacht was of het realistisch was om om 9 uur naar de kapper te gaan als om 11 uur de fotograaf op de stoep zou staan. Ik denk altijd meer tijd te hebben dan ik heb zeg maar O-) En mijn man ( O+ ) blokkeert altijd een beetje onder tijdsdruk, hij moet dan gewoon de duidelijke opdracht hebben "om half 11 je jacquet aan doen" en dan loopt dat ook weer soepel.

Met de locatie hebben we wel afgesproken wanneer er gespeecht zou worden bijvoorbeeld (dat vond ik zo irritant toen ik in de horeca werkte, dat je daar met een blad stond dat NU uitgeserveerd moest worden maar dan ging er weer één of ander familielid op de praatstoel zitten... }:| ) maar verder ook dingen overgelaten.

Nou ja, in ieder geval heb ik het niet als heel neurotisch ervaren, meer als goed voorbereid en ik heb echt niet de hele dag met dat schema in mijn hand rondgehuppeld :+

Jullie trouwauto is tof! Wij hadden onze eigen Mini Cooper. Beetje proppen met de jurk, maar het ging best *;
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_88784949
Wij hebben overigens ook niet aan tafelplanningen gedaan hoor. Nou hadden we ook een buffet en daarbij ga ik niet 100+ naamkaartjes uitprinten en neerzetten, dat zoekt iedereen maar lekker zelf uit.

Opvallend is ook dat heel veel dingen gewoon vanzelf gebeuren. Zo had ik een krat in mijn moeder auto gekwakt met bellenblaas en ballonnen en stiften en kleurplaten voor de aanwezige kinderen (TIP!) en op miraculeuze wijze stond er, toen wij de zaal binnenkwamen complete kindertafel ingericht met allerlei kleurende kinders eraan. En zo waren er wel mee dingen opeens op de goede plek aanbeland, terwijl we daar nog helemaal niet over nagedacht hadden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_88785269
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:55 schreef Clubsoda het volgende: Ik verlies nogal gauw het overzicht en ik wilde graag uitgedacht was of het realistisch was om om 9 uur naar de kapper te gaan als om 11 uur de fotograaf op de stoep zou staan. Ik denk altijd meer tijd te hebben dan ik heb zeg maar O-)
Haha, dat probleem heb ik ook :+ Was flink uitgelopen bij de kapper/make-up. Dus toen ik thuis bij mijn ouders aankwam (in joggingbroek, maar mét O+ -haar), kwam mijn man ook net aan. Heeft hij nog vijf minuten buiten moeten wachten tot hij mocht aanbellen _O- Geloof dat mijn moeder 1000x meer gestrest was als ik :D
pi_88785430
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:55 schreef Clubsoda het volgende:
Met de locatie hebben we wel afgesproken wanneer er gespeecht zou worden bijvoorbeeld (dat vond ik zo irritant toen ik in de horeca werkte, dat je daar met een blad stond dat NU uitgeserveerd moest worden maar dan ging er weer één of ander familielid op de praatstoel zitten... }:| ) maar verder ook dingen overgelaten.
Dat scheelt denk ik ook wel, wij wilden geen speeches (in ieder geval niet 's avonds) of ingestudeerde stukjes van mensen. Vind het heel leuk op andere bruiloften/feesten, maar niet voor mezelf (teveel aandacht ofzo). Vooral mijn man houdt er niet van om in de belangstelling te staan: één van de redenen waarom wij bijvoorbeeld geen openingsdans hadden (hoefde voor mezelf gelukkig ook niet zo, anders hadden we daar nog misschien over moeten ruziën :P ).
pi_88785509
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:55 schreef Clubsoda het volgende:
Jullie trouwauto is tof! Wij hadden onze eigen Mini Cooper. Beetje proppen met de jurk, maar het ging best *;
Oh, gaaf! Wij zouden eigenlijk ook een oldtimer Mini Cooper hebben O+ , maar die bleef dus stilstaan de avond van te voren. Toen vonden wij dit autootje juist grappig. Geen luxe, moderne, dure auto, maar een oude panda met moddervlekken :D Was ook proppen met de jurk :s)
pi_88785626
Ik had het van de weeromstuit allemaal zó ruim gepland dat ik nog een half uur in mijn eentje in mijn jurk boven heb gezeten terwijl ik steeds meer mensen hoorde binnenkomen het het gezellig hebben beneden ;( ;)

Wij hadden ook geen openingsdans, ik kan ook helemaal niet dansen, huuuu! Wel wat speeches dus, maar geen! stukjes. Hoewel, mijn vriendinnetjes hadden een tacky dansje en liedje, maar die mogen dat, da's kitsch *; En ach, in het middelputn van de belangstelling sta je toch wel, als zoveel mensen zo'n klere-eind hebben gereden voor je :+

Wij hebben een nieuwe Mini trouwens O+ ik wilde echt geen paar honderd euro aan een luxe bak uitgeven terwijl we zelf het leukste autootje van de wereld hebben O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_88786039
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]



Dat scheelt denk ik ook wel, wij wilden geen speeches (in ieder geval niet 's avonds) of ingestudeerde stukjes van mensen. Vind het heel leuk op andere bruiloften/feesten, maar niet voor mezelf (teveel aandacht ofzo). Vooral mijn man houdt er niet van om in de belangstelling te staan: één van de redenen waarom wij bijvoorbeeld geen openingsdans hadden (hoefde voor mezelf gelukkig ook niet zo, anders hadden we daar nog misschien over moeten ruziën :P ).
ohh .. hoe hebben jullie dat dan opgelost met die dans??
want hoe krijg je mensen dan aan het dansen ofzo??
van mij hoeft die dans ook niet echt, maar heb het idee dat er dan niemand gaat dansen zonder ons.. :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_88786284
Wij hadden niet echt een dansbaar bandje, meer easy listening, maar bijzonder genoeg zijn de mensen op een gegeven moment gewoon vanzelf gaan dansen. De band was heel verbaasd, want normaal gesproken wordt er bijna nooit gedanst op hun muziek :) Ik zou zeggen dat het vanzelf wel komt. En kun je niet anders van te voren wat vrienden met soepele dansmoves inseinen dat er geen openingsdans is en dat ze gewoon lekker moeten gaan dansen als de muziek begint? Dan volgt de rest vanzelf wel.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_88786300
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef Barretje80 het volgende:

ohh .. hoe hebben jullie dat dan opgelost met die dans??
want hoe krijg je mensen dan aan het dansen ofzo??
van mij hoeft die dans ook niet echt, maar heb het idee dat er dan niemand gaat dansen zonder ons.. :@
Oh, gewoon niet echt iets aan gedaan. In onze locatie (www.nooitvangehoord.com) was een kleine dansvloer en de dj/entertainer had veel ervaring met mensen aan het dansen krijgen.

Wij hebben wel de gril geopend, zeg maar :Y) . En daarna is eigenlijk alles vanzelf gegaan :) Ook met het dansen.
pi_88792504
ja...het dansen...we kunnen het geen van beiden maar ik vind het er wel een beetje bijhoren,toch...
Mu!
pi_88792517
Vlinder, ik heb morgen denk ik geen tijd om jullie héél veel plezier te wensen dus daarom doe ik het nu maar alvast.. Heel veel plezier, geniet ervan en ik hoop dat het een prachtige dag zal worden! :*
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:40:59 #43
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_88797648
Dansen... hmmm ja :D Kunnen wij ook allebei niet. Ik zou zelf nog wel een simpele dans willen leren (genoeg vriendinnen die kunnen dansen), maar ik weet niet of ik mijn vriend zover krijg :+ Vind het wel iets moois hebben zo'n openingsdans. Bij een vriendin kreeg ik echt even kippenvel, vooral ook toen haar vader haar ten dans vroeg O+ Maar de kans dat mij pa gaat dansen is nog 10000 keer zo klein als de kans dat mijn vriend gaat dansen _O- Dus denk dat ik het maar laat die openingsdans, of ik start met iets fouts: de vogeltjesdans of zo :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_88805549
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:16 schreef Barretje80 het volgende:

[..]



wat dus ook betekend dat je van boven nog van alles kan/mag doen ;)
ghehhe _O-
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 17 november 2010 @ 05:05:54 #45
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_88807930
http://twitter.com/#!/marcelsaints Marcel Saints, leuke dj! als reactie op het vorige topic!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  woensdag 17 november 2010 @ 09:50:02 #46
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_88810200
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:58 schreef Raissa het volgende:
Vlinder, ik heb morgen denk ik geen tijd om jullie héél veel plezier te wensen dus daarom doe ik het nu maar alvast.. Heel veel plezier, geniet ervan en ik hoop dat het een prachtige dag zal worden! :*
Dank je wel O+ :*

Nog een praktisch vraagje; Ik heb naar-de-wc-gaan les gehad, hoe-te-gaan-zitten-op-de-kruk-in-het-gemeentehuis les gehad, maar het deel hoe ik in een auto moet stappen hebben we niet gehad. Weet iemand hoe ik met een hoeperok in een auto moet gaan zitten? En hoe ik er weer uit moet komen? :)

Wij hebben geen dans. We kunnen beide ook niet dansen. We zien wel hoe het loopt :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88810259
Vlinder heel erg veel plezier vandaag. :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 17 november 2010 @ 09:56:37 #48
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_88810357
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:52 schreef progje het volgende:
Vlinder heel erg veel plezier vandaag. :*
Morgen :{w
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88810754
quote:
12s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:56 schreef Vlindur het volgende:

[..]



Morgen :{w
Oh hihi, sorry, dan had ik het berichtje van Raissa verkeerd begrepen..
Nou dan wens ik je morgen nog gewoon een keer een geweldige dag O-)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_88810875
Ow gut.. Niet bij stilgestaan dat je 'les' moet hebben om bepaalde dingen te doen in je trouwjurk :')

*ziet zichzelf al een duik nemen in de auto* :@

Maar alvast veel plezier morgen Vlindur!!! ^O^
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_88811221
ik ga morgen mijn trouwjurk maar eens ophalen bij de stomer. Hij ligt er al bijna 2 maanden :X
ik denk er steeds aan in het weekend }:|

Ik hoorde gister op tv een stukje van een gedicht wat tijdens onze bruiloft voorgelezen werd. Ik werd instant mooshy O+ _O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 17 november 2010 @ 11:06:41 #52
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_88812342
Dank jullie wel! O+

Aurum, ben nu wel benieuwd naar dat gedicht! :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88814141
Dit was 'm:

Love is patient, love is kind. It does not envy.
Love is never boastful, nor conceited nor rude.
It is not self seeking, nor easily angered. It keeps no record of wrongdoing
It does not delight in evil but rejoices in the truth.
It always protects, trusts, hopes and preserves.
There is nothing it cannot face. There is no limit to its faith, hope and endurance.
There are three things that last forever; Faith, Hope and Love.
But the greatest of them all is love.

Ik vind 'm nog steeds mooi :Y En hij zet je een beetje aan het denken :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88814437
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:57 schreef _aurum_ het volgende:
Dit was 'm:

Love is patient, love is kind. It does not envy.
Love is never boastful, nor conceited nor rude.
It is not self seeking, nor easily angered. It keeps no record of wrongdoing
It does not delight in evil but rejoices in the truth.
It always protects, trusts, hopes and preserves.
There is nothing it cannot face. There is no limit to its faith, hope and endurance.
There are three things that last forever; Faith, Hope and Love.
But the greatest of them all is love.

Ik vind 'm nog steeds mooi :Y En hij zet je een beetje aan het denken :)
Is het gedicht onderdeel van een kerkelijk huwelijk of staat het daar los van?
pi_88814514
nee, we zijn niet in de kerk getrouwd :N

Maar niet alles wat in de bijbel staat is slecht :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88817373
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:50 schreef Vlindur het volgende:

[..]



Dank je wel O+ :*

Nog een praktisch vraagje; Ik heb naar-de-wc-gaan les gehad, hoe-te-gaan-zitten-op-de-kruk-in-het-gemeentehuis les gehad, maar het deel hoe ik in een auto moet stappen hebben we niet gehad. Weet iemand hoe ik met een hoeperok in een auto moet gaan zitten? En hoe ik er weer uit moet komen? :)

Wij hebben geen dans. We kunnen beide ook niet dansen. We zien wel hoe het loopt :Y
instappen:
1 voet in de auto...
kont richting achterbank/stoel
andere voet in de auto..
en je hubbie-to-be de rest van de jurk in de auto laten proppen :Y

uitstappen:
wacht op hubbie
Laat hubbie de gepropte jurk uit de auto manouvreren
sta op in de auto en check of je nergens op staat..
hoofd uit de auto..
1 voet uit de auto
andere voet uit de auto..

zoiets??
( ik heb er iig ook nog niet over nagedacht...)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_88817516
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
nee, we zijn niet in de kerk getrouwd :N
Wij gaan dat ook niet doen. :P

quote:
Maar niet alles wat in de bijbel staat is slecht :P
Nee, dat niet. Als je een christelijke achtergrond hebt proef je echter wel een bijbelsmaak. :)
pi_88945947
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 november 2010 00:48 schreef Joanne. het volgende:
Misschien een hele brutale vraag, maar wat zijn/waren jullie ongeveer kwijt aan jullie bruiloften? Ik schrik er af en toe van hoe prijzen uiteen kunnen lopen, zowel voor jurken als ringen en feestlocaties :o
Zoals iedereen al zei: je kan het zo gek maken als je wil. Maar ter indicatie: wij vieren onze bruiloft een hele dag met 50 gasten. We hebben dus geen receptie. Met die 50 mensen gaan we trouwen (ong. 15.00), borrelen+taart eten, uitgebreid dineren en feesten (tot een uur of 1.00). Dat doen we in een O+ kasteeltje O+ dat we de hele dag gehuurd hebben. Alles bij elkaar (dus ook met bloemen, fotograaf, huwelijksnacht op het landgoed bij het slot, enzovoort) zijn wij tussen de 8000 en 9000 euro kwijt.
Disclaimer: ik krijg mijn jurk/make-up/kapsel/accessoires van mijn ouders (de jurk was 1450 euro) en mijn lief krijgt zijn pak+toebehoren van zijn ouders. De trouwauto is van een vriend en de bloemen worden geregeld door mijn bloemschikkende nichtje. De huwelijksreis is ook niet in het bedrag opgenomen.
Ik vind zelf dat we het niet gek doen voor wat we ervoor krijgen, maar ik denk dat er mensen zijn die van deze bedragen wel vier keer geheel naar wens zouden kunnen trouwen :+
pi_89004148
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:40 schreef Jentin het volgende:

[..]


Zoals iedereen al zei: je kan het zo gek maken als je wil. Maar ter indicatie: wij vieren onze bruiloft een hele dag met 50 gasten. We hebben dus geen receptie. Met die 50 mensen gaan we trouwen (ong. 15.00), borrelen+taart eten, uitgebreid dineren en feesten (tot een uur of 1.00). Dat doen we in een O+ kasteeltje O+ dat we de hele dag gehuurd hebben. Alles bij elkaar (dus ook met bloemen, fotograaf, huwelijksnacht op het landgoed bij het slot, enzovoort) zijn wij tussen de 8000 en 9000 euro kwijt.
Disclaimer: ik krijg mijn jurk/make-up/kapsel/accessoires van mijn ouders (de jurk was 1450 euro) en mijn lief krijgt zijn pak+toebehoren van zijn ouders. De trouwauto is van een vriend en de bloemen worden geregeld door mijn bloemschikkende nichtje. De huwelijksreis is ook niet in het bedrag opgenomen.
Ik vind zelf dat we het niet gek doen voor wat we ervoor krijgen, maar ik denk dat er mensen zijn die van deze bedragen wel vier keer geheel naar wens zouden kunnen trouwen :+
inderdaad.. iedere bruiloft heeft een ander budget. Dit zijn onze schattingen:
Ringen : 2000 EUR
Bruid : 2300 EUR (Incl Schoenen, lingerie, boeket, make-up en haar)
Bruidegom : 1000 EUR
Plechtigheid : 600 EUR ( 30 personen)
Lokatie : 8000 EUR ( incl taart, champagne, huur lokatie, en feest middag ( 4 uur lang 150 personen)
Diner : 1600 EUR ( 13 personen luxe eten.. 4 uur lang)
Huwelijksreis: 3000 EUR
Fotograaf : 800 EUR
Notaris : 750 EUR
Overig : 1000 EUR ( bedankjes, kaarten, postzegels, aankleding etc..)

Totaal dus zo'n 21500 EUR..
Hopelijk krijgen we de kleding van onze ouders..
Maar dit is dus inclusief ALLES!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 22 november 2010 @ 10:04:28 #60
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89004406
Vlindur, hoe was je dag? ^)
Van het weekend eindelijk mijn tante weer eens gezien, dus kon haar nu eindelijk persoonlijk vragen of zij onze trouwfotograaf wil zijn en dat wil ze *O* (ze had er al op gerekend zelfs :D) En ze wil ook wel helpen met de trouwkaarten ontwerpen O+ Handig zo'n fotograaf/ grafisch vormgever in de familie :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89004640
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:04 schreef Chanty het volgende:
Vlindur, hoe was je dag? ^)
Van het weekend eindelijk mijn tante weer eens gezien, dus kon haar nu eindelijk persoonlijk vragen of zij onze trouwfotograaf wil zijn en dat wil ze *O* (ze had er al op gerekend zelfs :D) En ze wil ook wel helpen met de trouwkaarten ontwerpen O+ Handig zo'n fotograaf/ grafisch vormgever in de familie :Y
familie leden en kennissen zijn inderdaad erg handig!
wij gaan wsl toh aan m'n zusje haar rode mini-tje vragen als trouwauto.. hopelijk gaat dat lukken..
gister m'n tante gevraagd of ze de ceremonie wil begeleiden.. ze vond het ook een eer. :)

en jah Vlindur!! Foto's!! ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 22 november 2010 @ 10:24:23 #62
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89004836
quote:
6s.gif Op maandag 22 november 2010 10:15 schreef Barretje80 het volgende:

[..]



familie leden en kennissen zijn inderdaad erg handig!
wij gaan wsl toh aan m'n zusje haar rode mini-tje vragen als trouwauto.. hopelijk gaat dat lukken..
gister m'n tante gevraagd of ze de ceremonie wil begeleiden.. ze vond het ook een eer. :)

en jah Vlindur!! Foto's!! ;)

Mini's zijn tof O+ O+

Mijn schoonvader heeft een corvette uit de jaren 70. Die staat nu wel al een paar jaar in de opslag omdat ze in Spanje wonen, maar we mochten die wel gebruiken. Ik hoop alleen dat hij het nog doet. Als er eerst vanalles vervangen moet worden dan pakken we wel gewoon de auto van mijn vriend (ook zilver en een lange snuit), maar dan gewoon Honda. Of we gaan in mijn met bloemen en lieveheersbeestjes beplakte dan 18 jaar oude opel corsa >:)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89005004
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:24 schreef Chanty het volgende:

[..]



Mini's zijn tof O+ O+

Mijn schoonvader heeft een corvette uit de jaren 70. Die staat nu wel al een paar jaar in de opslag omdat ze in Spanje wonen, maar we mochten die wel gebruiken. Ik hoop alleen dat hij het nog doet. Als er eerst vanalles vervangen moet worden dan pakken we wel gewoon de auto van mijn vriend (ook zilver en een lange snuit), maar dan gewoon Honda. Of we gaan in mijn met bloemen en lieveheersbeestjes beplakte dan 18 jaar oude opel corsa >:)
_O_

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 22 november 2010 @ 11:28:51 #64
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_89006614
Oh, ben jullie helemaal vergeten :@
Het was geweldig! Best day ever en het is jammer dat je zoiets niet elk jaar zo kan vieren ;)
Rienk heeft zich prima gedragen en alleen viel mijn haar uit zodat de kapper weer terug kon komen om alle speldjes weer vast te zetten, maar helaas was het een paar uur later alsnog uitgezakt }:| Ik schijn nogal zwaar glad haar te hebben :{
Verder ging wel alles goed en hebben we al een paar foto's kunnen bekijken. Zodra er officiële zijn zal ik ze hier ook plaatsen natuurlijk!



♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89006672
Mooie foto's Vlindur! O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_89006709
Gefeliciteerd Vlindur! *O*
pi_89006863
moie foto's vlindur!
en wat een mooie jurk ook!!

(ben stiekem ook beniewd naar de kleurenfoto's van het stadhuis! )

nog even lekker nagenieten he! :*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89120444
Gefeliciteerd, leuke foto's.

Ik heb gisteren mijn Amerikaanse vriendin gevraagd, antwoord was yes, dus volgende jaar gaan we trouwen.

Voor degenen die het vorige topic volgden: ze vind de ring prachtig :)
Jesus saves but death prevails.
  woensdag 24 november 2010 @ 23:24:45 #69
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89120560
Tof tof *O* Gefeliciteerd O+
Hoe heb je haar precies gevraagd? Klassiek op je knieen?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89121584
Vlindur, prachtig O+

Shivo gefeliciteerd!!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89123297
Ben op de knieen gegaan in de hottub in onze achtertuin, had de ring al van te voren klaar gelegd. De fles champagne die ik had gehaald was vervolgens snel leeg!

Komt goed uit aangezien we komende dagen bij haar familie zijn ivm Thanksgiving - ga dus meteen de ouders om toestemming vragen (traditie, vind ik ook wel wat hebben).
Jesus saves but death prevails.
pi_89125356
Onze ringen zijn aangekomen bij vriendinnetje in Londen!!
zoo benieuw hoe ze er in het echt uit zien!
:o

Shivo.. fijn dat ze ja heeft gezegd! nu kan "het grooote plannen" gaan beginnen! ;)

Alicey, SC.. hoe is het met jullie voorbereidingen??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89125482
Onze voorbereidingen zijn zo'n beetje wel gedaan. Er moeten nog veel details ingevuld worden, maar dat moet je bij boodschappen doen of de auto wassen ook :)
We hebben iig de formaliteiten, het gemeentehuis, de locaties, het vervoer, de jurk en de ringen geregeld. De rest heeft geen haast, ik moet alleen deze week nog een mooi ontwerp voor de kaarten afmaken, dan kunnen die de deur uit.
Mu!
  donderdag 25 november 2010 @ 11:15:57 #74
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_89129057
Mijn steen is al uit mijn ring -O-
Gister viel hij en pang, steen er uit, overal gezocht en gelukkig weer gevonden, maar jee zeg, wat slecht! :o
Straks als Rienk wakker is dan gaan we even naar de juwelier, zo zonde dit. Ben verdorie vandaag een week getrouwd en dan zit je naar een ring zonder steen te kijken :(



Shivo, gefeliciteerd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89129105
Das wel heel vlot Vlindur! :o
Gelukkig heb je het steentje gevonden!
  donderdag 25 november 2010 @ 11:26:54 #76
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89129399
Dat is inderdaad wel slecht! Maar wel een hele mooie ring :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89131037
Alicey had een vergelijkbare ervaring met haar verlovingsring. Hij moest groter gemaakt worden maar daarvoor moest hij wel doorgezaagd worden. Wrs. bij het doorzagen is ook een briljantje losgekomen, dat zijn we dus nu kwijt...
De smit zet er gelukkig een nieuwe in.
Mu!
pi_89131214
Waar wij de ringen kopen doen ze het verkleinen/vergroten van ringen door de ring om te smelten en opnieuw te maken, anders blijft het doorgezaagde punt altijd het zwakste deel van de ring..
pi_89131499
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:23 schreef Raissa het volgende:
Waar wij de ringen kopen doen ze het verkleinen/vergroten van ringen door de ring om te smelten en opnieuw te maken, anders blijft het doorgezaagde punt altijd het zwakste deel van de ring..
met een antieke victoriaanse ring van bijna 2 eeuwen oud is dat niet zo'n heel strak plan ben ik bang... :)
Mu!
pi_89131525
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

met een antieke victoriaanse ring van bijna 2 eeuwen oud is dat niet zo'n heel strak plan ben ik bang... :)
Nee :P
pi_89131838
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

met een antieke victoriaanse ring van bijna 2 eeuwen oud is dat niet zo'n heel strak plan ben ik bang... :)
mja.. er in gaan slijpen is ook weer zo wat..
een familie erfstuk??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89132140
nee hoor...gewoon bij een antiquariaat gekocht. Ik wist wel vrij precies wat ik wilde hebben. We zijn allebij nogal liefhebbers van dese stijl :)
Mu!
pi_89132196
Nu maak je me wel heel nieuwsgierig, heb je al eens een foto gepost? En zo nee, zou je dat willen? :)
pi_89132214
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 12:58 schreef Raissa het volgende:
Nu maak je me wel heel nieuwsgierig, heb je al eens een foto gepost? En zo nee, zou je dat willen? :)
*O*
foto's!
:@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89132750


:)
Mu!
pi_89132967
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:15 schreef SingleCoil het volgende:
[ afbeelding ]

:)
ohh wauw!!
mooi hoor!!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  donderdag 25 november 2010 @ 14:05:56 #87
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89134450
Hier nog 2 die gaan trouwen! Mogen wij ook in het lijstje :D
Ivetje en tha_duck, trouwdatum is 1 April 2011 :) En het leuke is, dat het een echt fok!-huwelijk wordt, want dit is onze ontmoetingsplek!

Verder is bijna alles al geregeld, gelukkig haha! We hadden bijna een jaar de tijd voor alle voorbereidingen en dat is nu bijna allemaal afgerond. We trouwen om 3 uur in het stadhuis met 20 daggasten incl. ons, daarna gaan we richting locatie en daar staat champagne en taart. Daarna is om 6 uur het eten, simpel gehouden, gewoon een buffet en om 8 uur begint het feest tot ongeveer 1 uur. We hebben geen receptie en iedereen verzamelt om een uur of half 2 bij mijn schoonouders. Het begint dus redelijk laat pas, maar gok dat ik vroeg genoeg op moet :)
Verder is eigenlijk alles al geregeld. Hebben de locatie besproken en al het eten en hapjes enzo (champagne mag ik zelf meenemen en taart moet ik regelen). De DJ is geregeld, fotograaf, auto, kleding, ringen, uitnodigingen, ondertrouwdatum is op 7 februari, mijn boeket ligt al klaar, CM is ingelicht, getuigen zijn ingelicht en iedereen weet ervan inmiddels. Enige wat ik tegen die tijd nog moet doen is een afspraak maken met degene voor de make-up en mijn haar (en een proef), taart bestellen, bloemstuk voor op de auto, en een afspraak maken met de DJ voor de muziek. Alles loopt dus op rolletjes en komende donderdag mag ik mijn jurk weer gaan passen! Kan er niets over zeggen of laten zien ofzo, want verloofde zit hier dus ook. En de ringen mag ik nog niet laten zien enzo, dat wil hij niet haha. Maar ik ga iig wel lekker meekletsen hier :)
To infinity…and beyond!
pi_89134709
Welkon Ivetje!
(en ook een beetje tha_Duck ;) )
spannend allemaal..
waar in jullie planning hebben jullie tijd ingeruimd om foto's te gaan maken met de fotograaf??
of doen jullie dat gewoon niet??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89134847
Ha, nog een Fok!huwelijk! Wij hebben elkaar hier ook ontmoet, inmiddels wel al een jaar of 6,7 geleden denk ik :)
Mu!
pi_89135586
Gefeliciteerd ivetje en tha_duck! *O*

Re en ik zijn ook een FOK!-huwelijk ^) :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 25 november 2010 @ 15:02:30 #91
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89136473
Gefeliciteerd, fijn om alles al zover geregeld te hebben :D
Hier nog een fok-huwelijk, het is eigenlijk ook maar een verkapte datingsite :+ Wij hebben elkaar 12 november 2003 voor het eerst op fobo gesproken, 8 december zijn we officieel 7 jaar samen O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89137020
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef Chanty het volgende:
Gefeliciteerd, fijn om alles al zover geregeld te hebben :D
Hier nog een fok-huwelijk, het is eigenlijk ook maar een verkapte datingsite :+ Wij hebben elkaar 12 november 2003 voor het eerst op fobo gesproken, 8 december zijn we officieel 7 jaar samen O+
hier geen Fok! huwelijk maar wel een virtueel huwelijk ( travian..)
ach.. internet is 1 grote dating-playground! :o

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  donderdag 25 november 2010 @ 15:27:35 #93
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89137503
Bedankt allemaal!

@ barretje : wij gaan van ongeveer half 12 tot half 2 hooguit foto's maken. Heb geen professionele fotograaf ofzo, gewoon vriend die het wel vaker doet. Ook bruiloften gedaan enzo. Ik vond de fotograaf gewoon veel te duur. Ik was voor 4 uur 900 euro kwijt, en dan kreeg ik ze aangeleverd op cd. Geen album of niks erbij dus. Nu ben ik 300 euro kwijt, ook alleen op cd (wel bewerkt) maar dan voor de hele dag! Ik wilde ook geen album want dat ga ik zelf maken. Wil de foto's van de huwelijksreis erbij hebben dan namelijk. En ik hoef ook geen 80 foto's van ons samen in alle mogelijke posities in een bos of park ofzo. We maken gewoon pics hier in het dorp bij wat poorten/bruggetjes enzo. En bij slecht weer is het tuincentrum beschikbaar :) de huwelijksreis is overigens ook al geboekt haha!
Geen idee oveirgens wanneer wij elkaar hebben leren kennen, maar sinds 17 september 2002 was het officieel. Alweer ruim 8 jaar dus!
To infinity…and beyond!
pi_89171862
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 14:05 schreef ivetje het volgende:
Hier nog 2 die gaan trouwen! Mogen wij ook in het lijstje :D
Ivetje en tha_duck, trouwdatum is 1 April 2011 :) En het leuke is, dat het een echt fok!-huwelijk wordt, want dit is onze ontmoetingsplek!

hey wat een leuke datum. O+

Daarop wilden mijn vriend en ik eerst ook gaan trouwen..
Maar helaas kon dat niet want een van de getuigen zou dan in het buitenland zijn... (nu is dat niet door gegaan, maar oke niet over treuren :+ )
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:40:30 #95
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_89172267
Update; mijn ring is bij de juwelier. Duurt max 3 weken tot hij terug is want ze sturen hem terug naar Desiree.

"Gebeurt anders nooit" :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89226839
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:15 schreef SingleCoil het volgende:
[ afbeelding ]

:)
Die is mooi, zeg!
Liej
pi_89226846
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2010 14:38 schreef MissBliss het volgende:
Gefeliciteerd ivetje en tha_duck! *O*

Re en ik zijn ook een FOK!-huwelijk ^) :')
Steenz & ik zijn ook een FOK!huwelijk :Y
We trouwen op 22 juni. Heb de wiki al even aangepast :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Leigh op 27-11-2010 16:14:44 ]
Liej
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:30:48 #98
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89229446
Moest vandaag even naar Den Haag naar een fotozaak, dus dacht: laten we maar meteen even wat juweliers binnenlopen. En bij de eerste juwelier was het meteen raak. Helemaal verliefd geworden op deze ringen O+



Vind ze op de foto overigens niet zo mooi uitkomen, maar we waren er allebei weg van. Witgoud van het merk Breuning. En omdat ze vandaag ook op de beurs in Rotterdam stonden hadden we recht op beurskorting van 15%. Uiteindelijk 651 euro betaald :)

En ze kwamen tot de conclusie dat ik echt heel smalle vingertjes heb _O- maat 15.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89230942
Gefeliciteerd Leigh en Steenz! *O*

Oh ik vind ze prachtig, Chanty! O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_89242780
Die zijn erg mooi zeg. Even dat merk onthouden ;)
pi_89248580
Mooie ringen Chanty!

en.. aan jou is alles klein! ;)
jurk, en nu ook de ringen!

wel fijn dat je iets gevonden hebt.. Meestal vind je het als je er tegen aan loopt.. hoe fijn!! *O*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 28 november 2010 @ 12:53:39 #102
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89252833
quote:
6s.gif Op zondag 28 november 2010 06:37 schreef Barretje80 het volgende:
Mooie ringen Chanty!

en.. aan jou is alles klein! ;)
jurk, en nu ook de ringen!

wel fijn dat je iets gevonden hebt.. Meestal vind je het als je er tegen aan loopt.. hoe fijn!! *O*
Dat zei ik in de winkel inderdaad ook al :+
Bril kopen is ook altijd een drama, mag ik naar de kinderbrillen :') Heb ook een kinderpet :')
Laatst maat 35 moeten passen qua schoenen (maar die was dan toch net te krap). Die jurk mag inderdaad nog zeker 10 cm korter met hakken.

Maar ik heb t geaccepteerd :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89253237
Zaterdag a.s. ga ik bruidsjurkshoppen met de meiden! :D
Liej
  zondag 28 november 2010 @ 16:36:11 #104
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89260112
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef progje het volgende:

[..]

hey wat een leuke datum. O+

Daarop wilden mijn vriend en ik eerst ook gaan trouwen..
Maar helaas kon dat niet want een van de getuigen zou dan in het buitenland zijn... (nu is dat niet door gegaan, maar oke niet over treuren :+ )
Bij ons is het eigenlijk toeval. We wilden de huwelijksreis eigenlijk zo plannen dat er wat vrije dagen in vielen ivm onze vakantiedagen (dus pasen, pinksteren ofzo). Nu hadden we ziten kijken en niks kwam uit, alleen 2e paasdag aan het eind van de vakantie erbij plakken. Da hebben we dus gedaan en toen hebben we vanaf die datum 3 weken naar voren gekeken. De vrijdag ervoor was 1 april en daarom trouwen we op die datum :') Vonden hem ook erg leuk overigens, dus dat kwam mooi uit. De huwelijksreis is van 3 april t/m 25 april (en dat is dus 2e paasdag).
To infinity…and beyond!
  zondag 28 november 2010 @ 16:40:06 #105
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89260264
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:30 schreef Chanty het volgende:
Moest vandaag even naar Den Haag naar een fotozaak, dus dacht: laten we maar meteen even wat juweliers binnenlopen. En bij de eerste juwelier was het meteen raak. Helemaal verliefd geworden op deze ringen O+

[ afbeelding ]

Vind ze op de foto overigens niet zo mooi uitkomen, maar we waren er allebei weg van. Witgoud van het merk Breuning. En omdat ze vandaag ook op de beurs in Rotterdam stonden hadden we recht op beurskorting van 15%. Uiteindelijk 651 euro betaald :)

En ze kwamen tot de conclusie dat ik echt heel smalle vingertjes heb _O- maat 15.
Wij hebben ook ringen van breuning! Heb ze in duitsland gekocht, omdat het nogal wat scheelde met hier in nederland. Deze zijn het geworden :



De damesring is witgoud met rosegoud, dus niet zoals op d pic. In totaal waren wij 1080 euro kwijt. En heb vandaag een belletje van mijn moeder gehad (wonen in duitsland en had hun nummer doorgegeven bij de juwelier) dat ze klaar liggen!! We gaan ze 8 januari ophalen!
To infinity…and beyond!
  zondag 28 november 2010 @ 16:46:06 #106
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89260501
Wij wilden eerst ook naar Duitsland, maar voor dit bedrag was dat niet de moeite waard :) Zou toch 6 uur reizen op en neer zijn, en dat dan maal 2 (om ze op te halen). Mijn ouders wonen dan wel in Limburg, dus zouden in ieder geval daar kunnen slapen, maar dan nog...
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 28 november 2010 @ 17:04:45 #107
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89261255
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:46 schreef Chanty het volgende:
Wij wilden eerst ook naar Duitsland, maar voor dit bedrag was dat niet de moeite waard :) Zou toch 6 uur reizen op en neer zijn, en dat dan maal 2 (om ze op te halen). Mijn ouders wonen dan wel in Limburg, dus zouden in ieder geval daar kunnen slapen, maar dan nog...
Haha, nee voor die prijs had ik het ook niet gedaan. Maar heb websites gezien waarbij ons model bijna 1400 euro was, dus dat was wel de moeite. En heb ze nu vlakbij mijn ouders gekocht en daar kom ik nog vaak genoeg.
To infinity…and beyond!
pi_89262549
Wauw, wat een mooie ringen allemaal O+

Wij zijn nog niet aan de ringen toegekomen. Maar we hebben nog even tot juni ;)
Ze worden waarschijnlijk simpel. Ook zonder steentje voor mij.
Eerst die jurk maar eens uitzoeken.
Liej
  zondag 28 november 2010 @ 18:32:45 #109
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89264274
quote:
12s.gif Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef Leigh het volgende:
Wauw, wat een mooie ringen allemaal O+

Wij zijn nog niet aan de ringen toegekomen. Maar we hebben nog even tot juni ;)
Ze worden waarschijnlijk simpel. Ook zonder steentje voor mij.
Eerst die jurk maar eens uitzoeken.
Jurk is het belangrijkste :+

Trouwens, ik zat laatst door wat oude mapjes te zoeken op mijn pc en kwam een foto van (volgens mij) Steenz tegen met een geweldig door mij erop gefotoshopte olifantenslurf :')

Wij hebben ons zojuist nog eens over de gastenlijst gebogen. Wat een drama }:| We willen eigenlijk save-the-date mailtjes eruit doen voor de daggasten en de avondgasten iig op de hoogte stellen van de datum en dat ze (voorlopig) voor de avond zijn uitgenodigd.
Maar sommige mensen zijn gewoon lastig in te delen. Die heb je dan de afgelopen paar jaar bijna niet gesproken, of je kent ze juist nog maar heel kort en weet niet hoe het contact verder gaat verlopen... En je wilt ook niemand tegen het hoofd stoten, dus gevallen als 'horen bij de vriendengroep, maar ik heb er weinig mee' zijn ook alweer lastig. Maar ik wil ook geen mensen uitnodigen omdat ik me daar toe verplicht voel. Maar bij sommigen weet ik het echt even niet.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89265361
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Chanty het volgende:

Jurk is het belangrijkste :+
Hahaha! Sowieso een stuk moeilijk uitzoeken dan die ringen, denk ik ;)

quote:
Trouwens, ik zat laatst door wat oude mapjes te zoeken op mijn pc en kwam een foto van (volgens mij) Steenz tegen met een geweldig door mij erop gefotoshopte olifantenslurf :')
Echt? Het zegt ons ergens vaag wat. Kan je me die eens mailen?

quote:
Wij hebben ons zojuist nog eens over de gastenlijst gebogen. Wat een drama }:| We willen eigenlijk save-the-date mailtjes eruit doen voor de daggasten en de avondgasten iig op de hoogte stellen van de datum en dat ze (voorlopig) voor de avond zijn uitgenodigd.
Maar sommige mensen zijn gewoon lastig in te delen. Die heb je dan de afgelopen paar jaar bijna niet gesproken, of je kent ze juist nog maar heel kort en weet niet hoe het contact verder gaat verlopen... En je wilt ook niemand tegen het hoofd stoten, dus gevallen als 'horen bij de vriendengroep, maar ik heb er weinig mee' zijn ook alweer lastig. Maar ik wil ook geen mensen uitnodigen omdat ik me daar toe verplicht voel. Maar bij sommigen weet ik het echt even niet.
Dat ken ik wel. Volgens mij stoeien de meeste mensen wel met die gastenlijst :)
Wij hebben er net na onze verloving een gemaakt en hij is nog nagenoeg hetzelfde. We twijfelen alleen nog over het uitnodigen van collega's, omdat we - idd - niet iemand tegen het hoofd willen stoten. En de hele afdeling uitnodigen is ook weer zoiets. Dat hangt dus nog.
Komt jouw familie ook met suggesties over wie je moet uitnodigen? :')

Wij doen de save-the-date kaartjes bij de kerstkaarten in.
Liej
  zondag 28 november 2010 @ 22:46:38 #111
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89278649
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef Leigh het volgende:

[..]

Hahaha! Sowieso een stuk moeilijk uitzoeken dan die ringen, denk ik ;)

[..]
Ik vond de jurk uitzoeken juist gemakkelijker dan de ringen :D Maar qua jurk wist ik ook precies wat ik wel en niet wilde.

quote:
Echt? Het zegt ons ergens vaag wat. Kan je me die eens mailen?

[..]
Als je me even een mailadres pmt dan stuur ik m door :+

quote:
Dat ken ik wel. Volgens mij stoeien de meeste mensen wel met die gastenlijst :)
Wij hebben er net na onze verloving een gemaakt en hij is nog nagenoeg hetzelfde. We twijfelen alleen nog over het uitnodigen van collega's, omdat we - idd - niet iemand tegen het hoofd willen stoten. En de hele afdeling uitnodigen is ook weer zoiets. Dat hangt dus nog.
Komt jouw familie ook met suggesties over wie je moet uitnodigen? :')

Wij doen de save-the-date kaartjes bij de kerstkaarten in.
Onze families bemoeien zich tot nu toe nergens mee. Maar ik weet niet wat er gaat gebeuren zodra de save the dates de deur uit zijn en bepaalde mensen erachter komen dat vrijwel niemand van de familie wordt uitgenodigd van beide kanten (bijna geen contact op de begrafenissen na). Maar daar maak ik me niet eens zorgen om, wat dat aangaat is het voor ons heel duidelijk. Mensen die ik maar eens in de vijf jaar zie en op straat niet eens zou herkennen zo ongeveer, hoef ik echt niet op mijn bruiloft :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89285912
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik vond de jurk uitzoeken juist gemakkelijker dan de ringen :D Maar qua jurk wist ik ook precies wat ik wel en niet wilde.

ik ben gister geslaagd voor DE jurk!! *O*
en ik vond het niet makkelijk.. wat een gedoe zeg, jurk in , jurk uit, nog een keer .. pfff!!
maar DE jurk is em wel echt en ik ben er erg blij mee...

uiteindelijk niet wat ik hier eerder gepost heb,... en kan ook geen plaatje vinden online :{
dus.. de trouwfoto's zullen het wel laten zien ;)

weer een activiteit van het lijstje..
De volgende taak: save the date / uitnodigingen maken

en leigh.. met de kerstkaarten in das handig!! *gaat eens wat druk op het ontwerpen zetten*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89286273
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef Chanty het volgende:

Ik vond de jurk uitzoeken juist gemakkelijker dan de ringen :D Maar qua jurk wist ik ook precies wat ik wel en niet wilde.
Oh, dat is handig!
Ik dacht dat ik het wist, maar er is zoveel mooi dat ik het niet meer weet :)
Het wordt wel iets eenvoudigs. Iets uitbundigs is niets voor mij. Hahaha.

quote:
Als je me even een mailadres pmt dan stuur ik m door :+
Done!

quote:
Onze families bemoeien zich tot nu toe nergens mee. Maar ik weet niet wat er gaat gebeuren zodra de save the dates de deur uit zijn en bepaalde mensen erachter komen dat vrijwel niemand van de familie wordt uitgenodigd van beide kanten (bijna geen contact op de begrafenissen na). Maar daar maak ik me niet eens zorgen om, wat dat aangaat is het voor ons heel duidelijk. Mensen die ik maar eens in de vijf jaar zie en op straat niet eens zou herkennen zo ongeveer, hoef ik echt niet op mijn bruiloft :)
Zo denken wij er ook over. Alleen mensen waar we echt iets mee hebben krijgen een uitnodiging. En het is dat ze toevallig allemaal bij de voltrekking kunnen zijn (het is daar groot genoeg), maar dat hebben we er niet op uitgezocht. Ons eerste idee was eigenlijk om alleen de nabije familie (oma, ouders, zussen + aanhang) bij de voltrekking uit te nodigen en de rest pas bij de receptie te treffen.
Liej
pi_89286284
quote:
6s.gif Op maandag 29 november 2010 07:14 schreef Barretje80 het volgende:

ik ben gister geslaagd voor DE jurk!! *O*
en ik vond het niet makkelijk.. wat een gedoe zeg, jurk in , jurk uit, nog een keer .. pfff!!
maar DE jurk is em wel echt en ik ben er erg blij mee...

uiteindelijk niet wat ik hier eerder gepost heb,... en kan ook geen plaatje vinden online :{
dus.. de trouwfoto's zullen het wel laten zien ;)
Je stelt ons geduld op de proef nu :D
Ben wel heel nieuwsgierig. Kan je het een beetje uitleggen anders?

quote:
weer een activiteit van het lijstje..
De volgende taak: save the date / uitnodigingen maken

en leigh.. met de kerstkaarten in das handig!! *gaat eens wat druk op het ontwerpen zetten*
Wij vonden het ook wel praktisch. Hahaha!
Datum staat vast, dus wij dachten: och, die doen we er gewoon bij in. Vandaag gaat m'n vriend een proefdruk maken, en als dat bevalt gaat de boel afgedrukt worden :)
Liej
  maandag 29 november 2010 @ 09:41:33 #115
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89287720
quote:
6s.gif Op maandag 29 november 2010 07:14 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik ben gister geslaagd voor DE jurk!! *O*
en ik vond het niet makkelijk.. wat een gedoe zeg, jurk in , jurk uit, nog een keer .. pfff!!
maar DE jurk is em wel echt en ik ben er erg blij mee...

uiteindelijk niet wat ik hier eerder gepost heb,... en kan ook geen plaatje vinden online :{
dus.. de trouwfoto's zullen het wel laten zien ;)

weer een activiteit van het lijstje..
De volgende taak: save the date / uitnodigingen maken

en leigh.. met de kerstkaarten in das handig!! *gaat eens wat druk op het ontwerpen zetten*
Beschrijf m eens :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89287783
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:41 schreef Chanty het volgende:

[..]

Beschrijf m eens :D
de beschruijving:

hij is wit..zonder glitters of kant of wat dan ook.. van taftzijde begreep ik..
een "slank" lijfje, waarbij het lijfjes a-symetrisch gevouwen is (?!?!?)
en dan een enorme sleep.. die heerlijk op m'n heupen rust..
voorkant is recht naar beneden..en links en rechts op de heupen gevouwen stof...

succes met begrijpen hoe ie er uit ziet! ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 29 november 2010 @ 09:46:55 #117
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89287838
quote:
6s.gif Op maandag 29 november 2010 09:44 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

de beschruijving:

hij is wit..zonder glitters of kant of wat dan ook.. van taftzijde begreep ik..
een "slank" lijfje, waarbij het lijfjes a-symetrisch gevouwen is (?!?!?)
en dan een enorme sleep.. die heerlijk op m'n heupen rust..
voorkant is recht naar beneden..en links en rechts op de heupen gevouwen stof...

succes met begrijpen hoe ie er uit ziet! ;)
Ik heb wel een soort van beeld :P Klinkt goed, nu maar een half jaar wachten op de foto's :P
Kan je die sleep ook afhalen?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 29 november 2010 @ 10:17:43 #118
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89288638
Hier nodigen wij van beide families wel alle ooms en tantes uit, en sommige neven en nichten. Maar die worden alleen voor 's avonds uitgenodigd. Bij de ceremonie zijn alleen ouders, broers en zussen + aanhang, 2 stellen beste vrienden en mijn opa & oma aanwezig. Verder is het vrije inloop (gewoon in het gemeentehuis) dus wie wil komen is welkom. Denk dat de oude buren van mijn vriend wel komen en sowieso 1 collega van mij ook. Verder hebben wij geen receptie, dus iedereen komt op het feest. Ook collega's enzo. In totaal zitten we voor het feest rond de 90 man, dus valt best mee eigenlijk. Verder hebben wij geen save-the-dates de deur uit gedaan en ga het ook niet doen ook. Heb het tegen mijn ouders gezegt enzo en die vertellen het wel door. Inmiddels weet volgens mij iedereen het wel, en zo niet dan zien we wel of ze tijd hebben. Het gaat dan echt nog om een paar mensen die we niet vaak zien, dus als die niet kunnen is het ook geen ramp.
To infinity…and beyond!
  maandag 29 november 2010 @ 10:25:09 #119
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89288833
Bij ons valt het op de dag na helevaart, dus genoeg mensen zullen misschien anders een weekend weg willen. Een vriendin liet nu al weten dat het lastig is om nog vrij te krijgen voor die vrijdag :o Dus voor ons is het wel verstandig om mensen nog een goed eraan te herinneren die dag vrij te houden.

Voorlopige telling is bij ons 35 mensen met de ceremonie en de middag + diner. Dat zijn dan directe familieleden (14) en een aantal goede vrienden met aanhang van beide kanten. Voor de avond zitten we op 20 mensen erbij voor het feest, maar daar zal nog wel wat in verschuiven. Ik moet namelijk nog toffe collega's vinden (lees: op zoek naar een baan) :D Doordat we zo weinig familie uitnodigen blijven er echt weinig mensen over :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 29 november 2010 @ 10:40:20 #120
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89289237
Ach, mijn moeder heeft het doorgegeven dus neem aan dat iedereen het wel onthoudt. En zo niet, scheelt het weer in de kosten voor de drankjes :') De echt belangrijke mensen zijn er toch al overdag bij, de rest is wel leuk als ze komen maar ook prima als ze niet kunnen. Het gaat om ooms en tantes die ik niet zo vaak zie, maar toch belangrijk genoeg vind.
Qua daggasten zitten wij op 20 incl. ons volgens mij. Die gaan dus mee naar het gemeentehuis, krijgen bruidstaart met koffie/champagne en krijgen een buffet. De rest wordt om 8 uur verwacht en dan is het feest.
To infinity…and beyond!
pi_89290669
wij zitten nu op 43 voor de dag, 's avonds een man of 70.Maar kunnen er ook zomaar 100 worden.
Mu!
  maandag 29 november 2010 @ 15:40:11 #122
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89300355
Wat doen jullie allemaal qua huwelijksreis eigenlijk?? Of helemaal niet??
Wij gaan 3 april dus naar Amerika. Gaan een rondreis maken en beginnen in Anaheim met 2 dagen Disneyland. Vanaf daar gaan we naar de grand canyon, bryce canyon, dan via Zion national parc naar Las vegas, Death valley, sequoia parc, yosemite national parc en dan 4 dagen San francisco. Vanaf daar rijden we langs de kust weer terug naar Los Angeles en onderweg pakken we nog 2 dagen six flags mee :D Geen traditionele reis dus. Geen palmbomen en witte stranden, maar 11 hotels en 1 auto :') Maar het wordt denk ik wel de reis van ons leven!
To infinity…and beyond!
  maandag 29 november 2010 @ 15:42:31 #123
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89300448
We nemen een last minute afhankelijk van het resterende budget en mogelijkheden op dat moment.
pi_89300493
Wij gaan 14 dagen (12 nachten) naar Mauritius O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 29 november 2010 @ 15:43:48 #125
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_89300506
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:40 schreef ivetje het volgende:
Wat doen jullie allemaal qua huwelijksreis eigenlijk?? Of helemaal niet??
Wij gaan 3 april dus naar Amerika. Gaan een rondreis maken en beginnen in Anaheim met 2 dagen Disneyland. Vanaf daar gaan we naar de grand canyon, bryce canyon, dan via Zion national parc naar Las vegas, Death valley, sequoia parc, yosemite national parc en dan 4 dagen San francisco. Vanaf daar rijden we langs de kust weer terug naar Los Angeles en onderweg pakken we nog 2 dagen six flags mee :D Geen traditionele reis dus. Geen palmbomen en witte stranden, maar 11 hotels en 1 auto :') Maar het wordt denk ik wel de reis van ons leven!
Oooh, leuk zeg! Zoiets zou ik ook wel willen! (Pretparken O+ )
Ik heb geen idee wat we doen met de huwelijksreis, volgens mij blijft dat geheim voor mij :+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 29 november 2010 @ 15:48:11 #126
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89300700
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oooh, leuk zeg! Zoiets zou ik ook wel willen! (Pretparken O+ )
Ik heb geen idee wat we doen met de huwelijksreis, volgens mij blijft dat geheim voor mij :+
We gaan ook eigenlijk voor de pretparken haha...die natuurparken zijn leuk meegenomen :+
To infinity…and beyond!
  maandag 29 november 2010 @ 18:13:48 #127
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89307293
Tof Ivetje! En Mauritius moet ook heel mooi zijn :Y

Wij willen eigenlijk graag een rondreis door Zuid-Afrika doen, alleen is de beste tijd daarvoor in juni t/m september ivm hoogte gras en dus beesten kunnen spotten. Maar we zouden dus nu dan ongeveer moeten boeken en omdat ik geen idee heb wanneer is werk vind, vind ik dat niet zo handig. Huwelijksreis staat zogezien laag op het prioriteitenlijstje. Desnoods gaan we een jaar later, of we kijken tzt naar een lastminute en gaan wel twee weken klassiek op een bountystrand liggen :+ Hoewel ik veel liever iets actiefs heb :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89307975
@Chanty: groeten van Steenz! Heb de foto doorgestuurd en hij had 't al bijna verdrongen ;)

@Barretje80: Klinkt spectaculair. Kan me er wel een voorstelling bij maken! En wat voor witte tint?

@ivetje: Wij zitten totaal nu op zo'n 60 personen. Misschien worden het er nog iets meer als er collega's bijkomen (maar die laatste komen zws alleen op de receptie).

En da's nog eens een huwelijksreis, zeg, lekker naar Amerika! En progje, ik hoor alleen maar goede verhalen over Mauritius :D
Gaat iedereen meteen na het huwelijk op reis?

Wij gaan twee weken naar Noorwegen, is de bedoeling :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Leigh op 29-11-2010 18:34:05 ]
Liej
pi_89308249
Wij trouwen op vrijdag en vertrekken die dinsdag de week erop :)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 29 november 2010 @ 18:41:38 #130
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89308548
Wij trouwen op vrijdag, tellen geld op zaterdag en vliegen zondag :') zo ongeveer dan hihi. Heb echt 1 dag om in te pakken. We wilden eigenlijk nog dezelfde avond vertrekken in onze trouwkleding, maar dat was toch niet zo praktisch. Dan moet die jurk mee door de woestijn enzo, en in een koffer. En dan was er geen ruimte voor een paar uggs om mee terug te nemen haha!
We hebben er wel bewust voor gekozen om het aansluitend te doen. Ermee wachten leek ons niet echt handig, want dan komt het er waarschijnlijk nooit meer van. We wilden beide graag nog eens deze reis maken en dit is een goede aanleiding. Na het trouwen willen we ook graag aan kids gaan beginnen, dus dan zou het wel heel lang duren voor we deze reis alsnog konden maken. Jemig, als ik het zo lees is er wel over nagedacht zeg :P
To infinity…and beyond!
pi_89309317
Wij trouwen op woensdag en zijn nog bezig met het regelen de vakantie. Denk dat we niet meteen weggaan, maar vliegen in het weekend erop.
Liej
  maandag 29 november 2010 @ 20:48:28 #132
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89315373
Dat vind ik ook nog redelijk meteen hoor ;)
To infinity…and beyond!
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:20:23 #133
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89333455
Nou, de savethedates zijn de deur uit *O* Nu eens grondig nadenken over de uitnodigingen :D



Met dank aan Fokster Stability die jaren geleden eens deze toffe foto gesjopt heeft :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89336672
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 10:20 schreef Chanty het volgende:
Nou, de savethedates zijn de deur uit *O* Nu eens grondig nadenken over de uitnodigingen :D

[ afbeelding ]

Met dank aan Fokster Stability die jaren geleden eens deze toffe foto gesjopt heeft :D
heheheh " blablablablablabla" O-)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:05:58 #135
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89337240
Ja die info hoeft niet iedereen hier te weten :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89338893
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef Chanty het volgende:
Ja die info hoeft niet iedereen hier te weten :+
snap ik wel.. ziet er zo grappig uit :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89348887
quote:
17s.gif Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef progje het volgende:
Wij gaan 14 dagen (12 nachten) naar Mauritius O+
Naar welk hotel gaan jullie? Wij hebben er naar gekeken maar gisteren toch besloten het niet te doen, wat we wel gaan doen zijn we nog niet uit :D Wij hebben gekeken naar Le Prince Maurice en Le Touessrok in Mauritius.
pi_89348960
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef Raissa het volgende:

[..]

Naar welk hotel gaan jullie? Wij hebben er naar gekeken maar gisteren toch besloten het niet te doen, wat we wel gaan doen zijn we nog niet uit :D Wij hebben gekeken naar Le Prince Maurice en Le Touessrok in Mauritius.
is dat niet belachelijk duur?? :@
wij willen voor 2 weken voor 2 personen bij elkaar in totaal 3000 eur uitgeven, heb het idee dat mauritius echt waaaaay buiten het budget ligt...

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89349690
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:06 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

is dat niet belachelijk duur?? :@
wij willen voor 2 weken voor 2 personen bij elkaar in totaal 3000 eur uitgeven, heb het idee dat mauritius echt waaaaay buiten het budget ligt...
Euhm nou, wat scheelt is dat wij op de reis die we aangeboden kregen 100% korting kregen op het verblijf van de bruid en 25% korting op het vliegticket. Dat scheelt natuurlijk best een boel. Maar de hotels waar wij naar keken betaal je best veel nog voor drankjes enzo... Uiteindelijk kwamen wij uit op een reissom van net iets minder dan 5k geloof ik en dat was half pension voor 10 nachten en dan wel in zo'n huisje op palen zeg maar :-) Oh, en het was een 6*+ hotel.

Ik denk dat je daar ook best hotels kan vinden in jullie budget hoor!
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:54:48 #140
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89352847
Chanty : heb je die foto gebruikt als save-the-date kaartje? Vind hem er eerlijk gezegt niet zo mooi uitzien en een beetje neppig. Ik zou denk ik ook wel een beetje hard lachen als ik zoiets in de bus kreeg :@ maar goed, ben dan ook totaal geen romantisch type en zou dit zelf nooit sturen.
Wij doen ook geen bedankkaartjes achteraf ofzo met een pic van ons samen. En qua fotoreportage hoef ik ook geen 40 foto's van ons samen in elke mogelijke positie ofzo. Gewoon een paar pics hier in het dorp en met de auto erbij en that's it. Ik hoef ook geen heel album met pics van ons samen. De fotograaf hier had een arrangement voor een reportage van 80 foto's. Heb me echt afgevraagd wat ik met zoveel foto's van mezelf moet haha! Heb laatst nog een album ingezien van iemand...tja, leuk maar je staat overal leuk lachend op alleen het armpje ligt net anders of de achtergrond is anders. Ik ben daar echt niet van. Als ik een repotage heb van 15 pics vind ik het wel weer genoeg. Meer plek over voor de echt spontane pics van het feest enzo :D
To infinity…and beyond!
pi_89353946
Wij doen de dave-the-date op fotopapier bij de kerstkaarten. M'n vriend beloofd al twee dagen om een proefdruk te maken op het werk, maar vergeet het steeds. Hahaha! Ach, we hebben nog even voor de kerstkaarten de deur uit gaan :)

We hebben ze zelf gemaakt. Zal er eentje posten later deze week!
Liej
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:16:02 #142
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89356722
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef ivetje het volgende:
Chanty : heb je die foto gebruikt als save-the-date kaartje? Vind hem er eerlijk gezegt niet zo mooi uitzien en een beetje neppig. Ik zou denk ik ook wel een beetje hard lachen als ik zoiets in de bus kreeg :@ maar goed, ben dan ook totaal geen romantisch type en zou dit zelf nooit sturen.
Wij doen ook geen bedankkaartjes achteraf ofzo met een pic van ons samen. En qua fotoreportage hoef ik ook geen 40 foto's van ons samen in elke mogelijke positie ofzo. Gewoon een paar pics hier in het dorp en met de auto erbij en that's it. Ik hoef ook geen heel album met pics van ons samen. De fotograaf hier had een arrangement voor een reportage van 80 foto's. Heb me echt afgevraagd wat ik met zoveel foto's van mezelf moet haha! Heb laatst nog een album ingezien van iemand...tja, leuk maar je staat overal leuk lachend op alleen het armpje ligt net anders of de achtergrond is anders. Ik ben daar echt niet van. Als ik een repotage heb van 15 pics vind ik het wel weer genoeg. Meer plek over voor de echt spontane pics van het feest enzo :D
Save the date mail. De echte uitnodingen met alle informatie versturen we drie maanden van tevoren per post. Maar over het ontwerp zijn we nog aan het nadenken. En logisch dat het er nep uitziet, het IS ook nep :+ Het is dan vooral ook grappig bedoeld. Voor mij hoeft alles niet zo serieus te zijn. Ik ben wel romantisch ingesteld, maar dan met een vleugje humor erbij ;)

En een fotoreportage hoeft helemaal niet statig te zijn. Wij willen juist wat spontane foto's en niet echt geposeerd. Dus denk dat wij vooral lol gaan hebben samen op het strand, al er wind staat misschien wat doen met een vlieger. In ieder geval dat je niet gefocust bent de hele tijd op de fotograaf.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89378288
Ik mag (eindelijk) een beetje legaal komen lurken hier ;-)

Ben ceremoniemeesteres voor de bruiloft van broerlief!!

Dus beetje weten wat jullie met bruiloften doen en willen is altijd handig om als feedback ook terug te geven wat ook mogelijk zou zijn voor mijn broer en zn verloofde.

En als jullie tips hebben wat jullie van een ceremoniemeesters verwachten is dat natuurlijk altijd meegenomen :D

Ik kan iig goed afkijken wat ik (later) wel en niet bij mijn eigen bruiloft wil hebben :+
pi_89379053
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:43 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Ik mag (eindelijk) een beetje legaal komen lurken hier ;-)

Ben ceremoniemeesteres voor de bruiloft van broerlief!!

Dus beetje weten wat jullie met bruiloften doen en willen is altijd handig om als feedback ook terug te geven wat ook mogelijk zou zijn voor mijn broer en zn verloofde.

En als jullie tips hebben wat jullie van een ceremoniemeesters verwachten is dat natuurlijk altijd meegenomen :D

Ik kan iig goed afkijken wat ik (later) wel en niet bij mijn eigen bruiloft wil hebben :+
gefeliciteerd met je broer!
je moet zelf wel eerst met je broer overleggen wat de taken zijn van de ceremonie meester.. sommige bruidsparen verwachten dat de ceremonie meester vanalles regelt van te voren en op de dag.. andere bruidsparen regelen liever alles zelf en "gebruiken" de ceremonie meester alleen op de dag als aanspreekpunt voor de diverse bedrijven waar mee gewerkt wordt..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89379256
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef Raissa het volgende:

[..]

Naar welk hotel gaan jullie? Wij hebben er naar gekeken maar gisteren toch besloten het niet te doen, wat we wel gaan doen zijn we nog niet uit :D Wij hebben gekeken naar Le Prince Maurice en Le Touessrok in Mauritius.
we hebben bij http://www.mauritiustravel.nl/ geboekt..
De site is echt heel slecht (vind ik), maar ik had hun folder opgevraagd en daar ging ik echt van kwijlen :P Verder kregen we ook geweldige hulp bij het boeken en veel korting omdat het een huwelijksreis is. En een gratis klasse upgrade @ vliegtuig!

Een kennis van me is ook naar Mauritius geweest voor zijn huwelijksreis en ook via dit reisbureau.
En ik werd helemaal enthousiast van zijn verhalen.

We gaan naar http://www.naiade.com/en/(...)villons/default.aspx
en dan een deluxe kamer.

Het is goedkoper dan de prijs per nacht die je bij het hotel zelf ziet.
Maar het blijft een smak geld.
Maar mijn vriend en ik willen zoiets 1x mee maken en daar is een huwelijksreis natuurlijk prima geschikt voor O-)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89379940
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

gefeliciteerd met je broer!
je moet zelf wel eerst met je broer overleggen wat de taken zijn van de ceremonie meester.. sommige bruidsparen verwachten dat de ceremonie meester vanalles regelt van te voren en op de dag.. andere bruidsparen regelen liever alles zelf en "gebruiken" de ceremonie meester alleen op de dag als aanspreekpunt voor de diverse bedrijven waar mee gewerkt wordt..
Precies, dat is wel een groot verschil. Een vriend van mij was cerenomie meester bij zijn broertje. En hij regelde van alles. Nam er zelfs vooraf een dag vrij voor om vanalles te gaan regelen. Mijn broertje is ook cerenomie meester bij mij, maar ik wil alles gewoon zelf regelen en dat hij het op de dag zelf een beetje coordineerd vind ik meer dan genoeg.
pi_89408790
Wie hebben er hier eigenlijk een ceremoniemeester?
Wij regelen alles zelf :o
Maar moet erbij zeggen dat wij het ook niet heel groots aanpakken. Voltrekking, receptie en daarna een etentje met alleen onze ouders en zusjes (+ aanhang). That's it.
Liej
pi_89409044
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef Leigh het volgende:
Wie hebben er hier eigenlijk een ceremoniemeester?
Wij regelen alles zelf :o
Maar moet erbij zeggen dat wij het ook niet heel groots aanpakken. Voltrekking, receptie en daarna een etentje met alleen onze ouders en zusjes (+ aanhang). That's it.
wij hebben een ceremonie meester.. en vooral voor op de dag zelf.. mocht de taart nou iets later komen dan gehoopt etc.. dan wil ik me daar niet mee moeten bemoeien.. daar is de ceremonie meester voor..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89418479
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

wij hebben een ceremonie meester.. en vooral voor op de dag zelf.. mocht de taart nou iets later komen dan gehoopt etc.. dan wil ik me daar niet mee moeten bemoeien.. daar is de ceremonie meester voor..
Precies zo is het bij ons ook. Mensen opvangen, op de dag dingen die iets uitlopen of anders gaan dan gepland regelen en that's it.
pi_89418510
Wij hebben een ceremoniemeesteres. Ook van Fok!, natuurlijk :)
Mu!
pi_89420559
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:20 schreef SingleCoil het volgende:
Wij hebben een ceremoniemeesteres. Ook van Fok!, natuurlijk :)
ohh.. die van ons is ook vrouwelijk..
maar om steeds meesteres te zeggen vind ik een beetje te correct..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  donderdag 2 december 2010 @ 10:49:52 #152
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89420963
Ceremoniejuf dan :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89422448
ik verwacht haar ook met laarzen en zweep
Mu!
pi_89441153
Ceremoniemeesteres :D

Wij denken er wel aan om bijv. iets te regelen tussen fotograaf en een van onze familieleden, zodat de laatste de eerste wat mensen aan kan wijzen. Dat we er zelf niet achteraan hoeven hollen. Maar denk eigenlijk dat het wel los gaat lopen.
Liej
pi_89451119
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:05 schreef progje het volgende:

[..]

we hebben bij http://www.mauritiustravel.nl/ geboekt..
De site is echt heel slecht (vind ik), maar ik had hun folder opgevraagd en daar ging ik echt van kwijlen :P Verder kregen we ook geweldige hulp bij het boeken en veel korting omdat het een huwelijksreis is. En een gratis klasse upgrade @ vliegtuig!

Een kennis van me is ook naar Mauritius geweest voor zijn huwelijksreis en ook via dit reisbureau.
En ik werd helemaal enthousiast van zijn verhalen.

We gaan naar http://www.naiade.com/en/(...)villons/default.aspx
en dan een deluxe kamer.

Het is goedkoper dan de prijs per nacht die je bij het hotel zelf ziet.
Maar het blijft een smak geld.
Maar mijn vriend en ik willen zoiets 1x mee maken en daar is een huwelijksreis natuurlijk prima geschikt voor O-)
Wij hadden dat mooie knalroze boek ook :D Ik werd eerlijk gezegd wel een beetje ziek van hun manier van verkopen, ze hingen iedere dag aan de telefoon en de 'vroegboekkorting' was bij iedere prijsopgave maar 1 dag geldig. Maar, eerlijk is eerlijk, ze hebben wel goed advies gegeven.

Wij hebben ook een ceremoniemeester(es). Haar voornaamste rol is op de dag zelf het aanspreekpunt zijn, en zonodig dingen als bloemen e.d. ophalen/op laten halen. Qua voorbereidingen wil ik zelf graag de touwtjes in handen hebben maar op de dag zelf wil ik niets regelen. Ze wordt overal wel zo veel als mogelijk in betrokken.
  zaterdag 4 december 2010 @ 08:37:37 #156
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89508908
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:20 schreef SingleCoil het volgende:
Wij hebben een ceremoniemeesteres. Ook van Fok!, natuurlijk :)
Wij ook, alleen niet van fok! En ik blijf haar ook stug zo noemen :') Wilde het zelfs op de uitnodiging zetten, maar dat mocht niet van vriendlief :P Ik vond het wel erg grappig om te doen haha!! Past wel bij me...en mijn schoonouders zouden denk ik een beetje gechokkeerd zijn dan >:)
To infinity…and beyond!
pi_89524702
Net terug van de hele dag bruidsjurken passen in Amsterdam/Haarlem! :D
Liej
  zaterdag 4 december 2010 @ 18:24:28 #158
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_89524818
Oh hoe was het Leigh? Wat gevonden?
pi_89525436
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef Raissa het volgende:

[..]

Wij hadden dat mooie knalroze boek ook :D Ik werd eerlijk gezegd wel een beetje ziek van hun manier van verkopen, ze hingen iedere dag aan de telefoon en de 'vroegboekkorting' was bij iedere prijsopgave maar 1 dag geldig. Maar, eerlijk is eerlijk, ze hebben wel goed advies gegeven.

Oh zo ging het bij ons helemaal niet gelukkig...
En we hadden geloof ik 1 maand voor de vroegboekkorting.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89525445
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:20 schreef Leigh het volgende:
Net terug van de hele dag bruidsjurken passen in Amsterdam/Haarlem! :D
en en en?
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89526234
Dit is een van m'n twee favorieten :)
Van die andere heb ik geen plaatje, helaas.

Liej
pi_89526992
wauw O+ O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:17:34 #163
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_89530886
Ja Leigh, die is echt prachtig, wat een romantische jurk (maar niet tè).
pi_89531446
Hij is O+ Van zijde. Best zwaar ook. Kunnen ook bandjes aan, trouwens.
Krijg net ook foto's thuisgestuurd dat ik hem zelf aan heb. Wat flatteert dat, zo'n jurk!

Heb nog een heel mooie gezien bij een andere winkel. De eerste die ik aan deed en meteen 'wauw!', m'n moeder kon de tranen nog net binnenhouden. Hahaha.
Liej
pi_89634462
* Leigh is save-the-date kaartjes bij de kerstkaarten in de envelop aan het stoppen :Y
Liej
  dinsdag 7 december 2010 @ 15:37:13 #166
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_89634659
Mooie jurk Leigh! O+

Ik ga donderdag weer 1 van mijn 2 favoriete jurken passen en dan daarna hopelijk eindelijk een keuze maken tussen die 2 :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_89634727
Kaarten ontworpen en besteld! Morgenavond de sites afmaken en dan kunnen de kaarten de deur uit *O*
Mu!
pi_89634780
Spannend, MissBliss!

Ik ben vanmiddag bij de bruidswinkel geweest en over 1,5 week ga ik terug om te passen.
Heb het gevoel dat deze 't gaat worden!
(Da's niet degene hierboven. Hoewel die ook erg mooi is)
Liej
  FOK!fossiel donderdag 9 december 2010 @ 23:15:45 #169
1455 Keroppi
kool kikker
pi_89743198
Even een vraagje tussendoor (in de hoop dat deze niet al 30x eerder is gesteld).

Ik ben gevraagd als getuige op het huwelijk van een vriendin. Alleen ben ik helemaal niet op de hoogte van de bruiloft-mores. Zitten hier nog taken aan vast? Zijn er ongeschreven wetten dat je dan ook het vrijgezellenfeestje moet organiseren? Help! :)
Chick on a mission
pi_89753436
Van mijn getuigen verwacht ik niet zoveel, behalve het getuigen. Zij hebben zich echter ook in hun taken verdiept ;) en vroegen me of zij ook het vrijgezellenfeest moesten organiseren en of ze moeten speechen. Voor mij hoeft dat niet, want voor het eerste hebben we een ceremoniemeester(es) en voor het tweede ouders enzo. Zij waren die taken wel tegengekomen op internet, zeiden ze, dus misschien verwacht jouw vriendin wel zoiets van jou. Je kan het ook gewoon vragen toch, zo gek is het niet dat je het niet weet :).
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:16:43 #171
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89753523
Wij verwachten alleen dat ze een handtekening zetten :+ Vrijgezellenfeest wil een vriendin heel graag organiseren en speechen mag iedereen die daar behoefte toe voelt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 12 december 2010 @ 00:40:53 #172
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_89821271
Ik heb een jurk! *O* O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_89825161
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2010 00:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een jurk! *O* O+
gefeliciteerd!!

no change zeker dat je een plaatje van de jurk hier post??
( of heb je Re verboden om hier te komen ;) )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 12 december 2010 @ 13:41:43 #174
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_89831205
Hehe, no chance idd :D Ik bewaak nu ook mn telefoon met mn leven, want daar staan ook foto's op van mij in de jurk :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 12 december 2010 @ 14:26:51 #175
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_89832709
Gefeliciteerd MissBliss.
pi_89838137
Super, MissBliss! :D

Onze getuigen zetten een krabbel. En onze moeders (die trouwens ook getuigen zijn) waren bij het zoeken naar de trouwjurk aanwezig. Ik ga mijn zusje vragen of ze de ochtend van het huwelijk degene wil zijn die me helpt met de jurk enzo. Wil haar toch graag een bijzondere taak geven :)

Qua jurk: komend weekend ga ik eentje passen van Leijten die door m'n favo bruidsmodezaak voor twee dagen naar de vestiging is gehaald. Hoop zoooo dat ie het wordt! Moeders + zussen weer mee! Ook Steenz gaat mee. Hij krijgt 'm dus gewoon te zien.
Liej
pi_89950861
Pas zaten we te denken aan de bedankjes die je altijd krijgt. Maar we konden alleen maar standaard duffe bedankjes bedenken die we ooit gehad hadden op bruiloften.

Maar zelf konden we ook niet echt iets leuks en origineels verzinnen.

Iemand tips?
pi_89955627
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:12 schreef Stansfield het volgende:
Pas zaten we te denken aan de bedankjes die je altijd krijgt. Maar we konden alleen maar standaard duffe bedankjes bedenken die we ooit gehad hadden op bruiloften.

Maar zelf konden we ook niet echt iets leuks en origineels verzinnen.

Iemand tips?
geen bedankjes O-)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89956825
quote:
6s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:33 schreef Barretje80 het volgende:
geen bedankjes O-)
Dat is wat wij idd hebben gedaan :)
pi_89958123
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat is wat wij idd hebben gedaan :)
wij doen er ook niet aan.. ze krijgen een bedank kaart.. das genoeg hoor!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89967450
Bij ons zijn de trouwkaarten nu de deur uit, en de sites (eentje voor de daggasten en eentje voor de avondgasten) zijn online. De trouwkaarten zijn erg leuk geworden :)
Mu!
pi_89967741
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:12 schreef Stansfield het volgende:
Pas zaten we te denken aan de bedankjes die je altijd krijgt. Maar we konden alleen maar standaard duffe bedankjes bedenken die we ooit gehad hadden op bruiloften.

Maar zelf konden we ook niet echt iets leuks en origineels verzinnen.

Iemand tips?
Wij hebben hier snoepjes laten maken met onze namen. Het was niet goedkoop, maar ik vond het zo leuk O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:41:54 #183
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_90034088
@ MB: Tof *O* Jammer dat wij nog moeten wachten met bewonderen :P Maar begrijpelijk dat je dat niet aandurft :D

Wij hebben gisteren ein-de-lijk het door de locatie ondertekende formulier ontvangen voor de gemeente dat we daadwerkelijk daar mogen trouwen. Pfffff dat heeft dus heel wat maanden geduurd al met al. Eerst onduidelijkheid over wie wat nou moest regelen (wij, de gemeente of de locatie). Vervolgens had mijn O+ heel wat weken nodig om eindelijk dat briefje in elkaar te zetten en op te sturen. Daarna duurde het weer een maand, en bleek dat onze brief nooit is aangekomen bij de locatie. Vervolgens heeft het weer een paar weken geduurd ivm vakantie voor de brief voor een tweede maal was opgestuurd en geretouneerd...

MAAR: volgende week kunnen we eindelijk naar de gemeente, spul inleveren en betalen *O* Blij dat we dat dan kunnen afstrepen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:49:01 #184
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_90034349
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wij hebben hier snoepjes laten maken met onze namen. Het was niet goedkoop, maar ik vond het zo leuk O+
Dat is wel tof :D

Wat kost 10 kilo nou? :@

Wij gaan voor de trouwwuppies http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Bruidspaar-Wuppies.html
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:42:46 #185
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_90036350
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:12 schreef Stansfield het volgende:
Pas zaten we te denken aan de bedankjes die je altijd krijgt. Maar we konden alleen maar standaard duffe bedankjes bedenken die we ooit gehad hadden op bruiloften.

Maar zelf konden we ook niet echt iets leuks en origineels verzinnen.

Iemand tips?
Ik kreeg laatst bij een bruiloft een flesje water en een paracetamol mee. :P Kreeg iedereen. Met een bedankkaartje erbij. Voor de hoofdpijn de volgende morgen.
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:27:19 #186
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_90038191
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:42 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst bij een bruiloft een flesje water en een paracetamol mee. :P Kreeg iedereen. Met een bedankkaartje erbij. Voor de hoofdpijn de volgende morgen.
:D
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_90040310
Wij gaven deze, de letters op de zeepjes waren de eerste letters van onze voornamen. Toevallig maakten die samen het woord 'ja'.
Mensen vonden het erg leuk.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_90347957
ohhh!!

Ik heb net HET hotel gevonden voor de huwelijksnacht! O+

*O* *O* O+ O+

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_90387421
Zijn er toevallig nog bruidsparen die fotograaf zoeken, met ruime ervaring en een hele schappelijke prijs?

Ik meld mijzelf graag aan *O*

Een uitgebreid portfolio is aanwezig, welke ik kan laten zien :-)

De schappelijke prijs is simpel, ik moet er niet van leven, en ik vind het super leuk om te doen. Een exacte prijs is uiteraard afhankelijk van factoren als reistijd, tijd aanwezig, aanvullende wensen enz.

Voor meer info staat mn pm altijd open :)
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_90388776
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:31 schreef Barretje80 het volgende:
ohhh!!

Ik heb net HET hotel gevonden voor de huwelijksnacht! O+

*O* *O* O+ O+
O+ O+

wij slapen hier:
http://www.kaatjesresidence.nl/Slapen.aspx
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_90388779
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:31 schreef craftyvirus het volgende:
Zijn er toevallig nog bruidsparen die fotograaf zoeken, met ruime ervaring en een hele schappelijke prijs?

Ik meld mijzelf graag aan *O*

Een uitgebreid portfolio is aanwezig, welke ik kan laten zien :-)

De schappelijke prijs is simpel, ik moet er niet van leven, en ik vind het super leuk om te doen. Een exacte prijs is uiteraard afhankelijk van factoren als reistijd, tijd aanwezig, aanvullende wensen enz.

Voor meer info staat mn pm altijd open :)
het is misschien wel handig om een omgeving op te geven.. misschien de provincie waar je woont??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_90388880
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:07 schreef progje het volgende:

[..]

O+ O+

wij slapen hier:
http://www.kaatjesresidence.nl/Slapen.aspx
O+ !
heb verder eigenlijk geen idee wat ik nou van een huwelijksnacht moet verwachten :@
volgens mij ben ik zooo moe dat ik meteen in slaap val.. :o

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_90389015
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

O+ !
heb verder eigenlijk geen idee wat ik nou van een huwelijksnacht moet verwachten :@
volgens mij ben ik zooo moe dat ik meteen in slaap val.. :o
ja daar ben ik ook bang voor _O-

maar misschien zit je wel zo vol adrenaline van de hele dag dat je helemaal niet kan slapen O-)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_90389121
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:07 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

het is misschien wel handig om een omgeving op te geven.. misschien de provincie waar je woont??
Ik woon in provincie Zuid Holland :) Maar ik heb er geen probleem om ver van huis te moeten fotograferen. 2 maanden terug nog in zuid Limburg geweest :)
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_90418647
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:49 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat is wel tof :D

Wat kost 10 kilo nou? :@

Wij gaan voor de trouwwuppies http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Bruidspaar-Wuppies.html
27,50 de kilo geloof ik.... En dan kun je dus nog kiezen of je er zakjes of potjes bij wilt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 26 december 2010 @ 08:59:16 #196
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_90451960
We hebben vrijdag de ringen afgehaald en die zijn heel mooi geworden. ^O^ Verder heb ik nog schoenen gescoord en heeft SC een pak besteld. :)
pi_90452404
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 08:59 schreef Alicey het volgende:
We hebben vrijdag de ringen afgehaald en die zijn heel mooi geworden. ^O^ Verder heb ik nog schoenen gescoord en heeft SC een pak besteld. :)
dat gaat rap!
hebben jullie nu alles voor elkaar??
hoeveel dagen wachten nog??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 26 december 2010 @ 10:10:57 #198
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_90452409
quote:
6s.gif Op zondag 26 december 2010 10:09 schreef Barretje80 het volgende:

dat gaat rap!
hebben jullie nu alles voor elkaar??
hoeveel dagen wachten nog??
We hebben nog wat kleinere dingen te regelen, maar het is niet erg lang wachten meer. 29 januari is de dag!
pi_90455250
6 mei trouwen mijn honey en ik hier, jurk en pak worden momenteel op maat gemaakt, uitnodigingen zijn bijna rond, langzaam aan komt alles voor elkaar :D
Jesus saves but death prevails.
pi_90470423
Mooie datum Shivo! :D
  maandag 27 december 2010 @ 10:20:21 #201
329580 Mannheim
kutten is mijn vak
pi_90485437
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 12:44 schreef Shivo het volgende:
6 mei trouwen mijn honey en ik hier, jurk en pak worden momenteel op maat gemaakt, uitnodigingen zijn bijna rond, langzaam aan komt alles voor elkaar :D
Locatie ziet er toppie uit :9~
  maandag 27 december 2010 @ 10:31:11 #202
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_90485691
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

O+ !
heb verder eigenlijk geen idee wat ik nou van een huwelijksnacht moet verwachten :@
volgens mij ben ik zooo moe dat ik meteen in slaap val.. :o
Ik denk dat het vooral in bed ploffen is ja :+

Wij zitten nog wat in dubio. Taxikosten terug naar huis zijn bijna net zo duur als een kamer in een hotel. Dus zogezien kunnen we net zo goed wat geld bijleggen en een mooie kamer uitzoeken. Alleen zijn er niet veel hotels in de buurt en als we ergens geen zin in hebben, dan is het wel om onze (schoon)ouders de volgende dag tegen te komen (of andere gasten). En daarnaast zie je vaak een uitchecktijd van bv 11.00 uur. Maar ga er vanuit dat daar wel iets op te regelen valt. Wil niet mijn wekker om 9 uur moeten zetten omdat ik om 11 uur de kamer uit moet :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 27 december 2010 @ 10:32:05 #203
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_90485713
-duh-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 27 december 2010 @ 11:20:39 #204
85962 ioko
I Appear Missing
pi_90486905
Leuk, een trouwtopic. Ik ga, zoals het er nu uitziet, trouwen op 24 september 2011. Ik lees dus vooral even mee, maar zal ook posten met vragen of nieuwe ontwikkelingen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 27 december 2010 @ 13:51:54 #205
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_90492349
Gefeliciteerd Ioko *O*

Hier zojuist de knoop doorgehakt en een kamer gereserveerd http://www.cn20100330.p-client.net/Kamers.html (klik op romantische kamer). Lekker typisch :D Hebben nog een optie op de bruidssuite, daar had iemand anders helaas al een optie op, maar wie weet dat dat niet doorgaat :) We kunnen in ieder geval wat later uitchecken dan 11 uur.

Voor mijn ouders hebben we al een ander hotel geboekt dit weekend, nu mijn schoonouders nog elders onderbrengen :+ Moeten we ook echt deze week regelen want zo met hemelvaart vliegen de kamer de deur uit.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_90492664
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:51 schreef Chanty het volgende:
Gefeliciteerd Ioko *O*

Hier zojuist de knoop doorgehakt en een kamer gereserveerd http://www.cn20100330.p-client.net/Kamers.html (klik op romantische kamer). Lekker typisch :D Hebben nog een optie op de bruidssuite, daar had iemand anders helaas al een optie op, maar wie weet dat dat niet doorgaat :) We kunnen in ieder geval wat later uitchecken dan 11 uur.

Voor mijn ouders hebben we al een ander hotel geboekt dit weekend, nu mijn schoonouders nog elders onderbrengen :+ Moeten we ook echt deze week regelen want zo met hemelvaart vliegen de kamer de deur uit.
ohja.. boeken is ook wel handig.. O-)
(ook al trouwen we op een woensdag.. zul je net zien!)
maar ik geloof dat ik er ook graag nog even langs ga om te zien of het echt wel wat is :@
binnenkort maar eens een bezoekje regelen...

en ioko.. leuk dat je gaat trouwen!! *O*
je kan hier al je vragen opmerkingen en frustraties kwijt... :D:D
veel plezier met voorbereiden!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 27 december 2010 @ 14:18:00 #207
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_90493407
quote:
6s.gif Op maandag 27 december 2010 13:59 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ohja.. boeken is ook wel handig.. O-)
(ook al trouwen we op een woensdag.. zul je net zien!)
maar ik geloof dat ik er ook graag nog even langs ga om te zien of het echt wel wat is :@
binnenkort maar eens een bezoekje regelen...

en ioko.. leuk dat je gaat trouwen!! *O*
je kan hier al je vragen opmerkingen en frustraties kwijt... :D:D
veel plezier met voorbereiden!
Ik geloof het allemaal wel. Hecht verder niet zo heel veel waarde aan het hotel. En of een bed goed slaapt, kom je toch maar op een manier achter :P Het hotel wordt wel goed beoordeeld wat ik op verschillende sites heb gelezen dus ik zie het daar allemaal wel :+

Maar reserveren zou ik wel tijdig doen. Wij kunnen tot een dag van tevoren nog kostenloos afzeggen (is zowat bij alle hotels in HvH wat ik zag). Geen idee hoe dat bij jouw hotel is, maar een termijn van 2 weken lijkt me redelijk genoeg dus je loopt niet echt risico om gewoon alvast te boeken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_90841327
hebben mensen nog tips voor een leuke band???

graag iets cover/funk achtig :)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_90841535
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

O+ !
heb verder eigenlijk geen idee wat ik nou van een huwelijksnacht moet verwachten :@
volgens mij ben ik zooo moe dat ik meteen in slaap val.. :o
Bij ons was het: héél opgelucht ademhalen om eindelijk die jurk en torselet uit te hebben, 200 speldjes uit haar pulken en daarna hard lachen om de overgebleven coup-ontploft, ons een weg banen door véél ballonnen, hartjessnoepjes, kamasutrakalenders en allerhande interessante speeltjes (bedankt ceremoniemeesters }:| ) en toen... *SNURRRRK* Echt, ik was gesloopt na zo'n dag, we zijn echt direct in slaap gevallen ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_90841621
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef progje het volgende:
hebben mensen nog tips voor een leuke band???

graag iets cover/funk achtig :)
Welke regio? Wij hadden trouwens van een onze locatie een boekingkantoor doorgekregen waarmee zij veel samenwerkten (ze hebben daar behoorlijk strenge geluidsnormen namelijk) en via hen hadden we een band geregeld. Was heel handig, omdat ze daardoor al bekend waren met de locatie.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_90841726
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Welke regio? Wij hadden trouwens van een onze locatie een boekingkantoor doorgekregen waarmee zij veel samenwerkten (ze hebben daar behoorlijk strenge geluidsnormen namelijk) en via hen hadden we een band geregeld. Was heel handig, omdat ze daardoor al bekend waren met de locatie.
regio Overijssel / Noordoostpolder
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_90842312
Wij hadden deze band: http://www.tune-in-band.nl/ Vond ze heel goed en fijne relaxte mensen ook. Ze komen wel uit Groningen en ik las dat geen reiskosten rekenen binnen Groningen/Friesland/Drenthe en daarbuiten op aanvraag. Dus ik weet niet of je er wat aan hebt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_90842921
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:15 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hadden deze band: http://www.tune-in-band.nl/ Vond ze heel goed en fijne relaxte mensen ook. Ze komen wel uit Groningen en ik las dat geen reiskosten rekenen binnen Groningen/Friesland/Drenthe en daarbuiten op aanvraag. Dus ik weet niet of je er wat aan hebt.
oh vet!

nou wij zitten op 20KM van lemmer ;) dus wat dat betreft! top.. ik vind ze gaaf!!!
thnx!!!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_90846483
Wij hebben de halve begeleidingsband van Spinvis. Verder komt ook Kramer en Jack-in-a-box, en natuurlijk The Duds en The Blitzkrieg :)

Oh, en Spinvis zelf komt ook *O*
Mu!
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:19:35 #215
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_90892658
Net in paint een trouwkaartje zitten ontwerpen. Vind hem echt geweldig geworden :D Alleen is mijn vriend een dag op cursus en pas morgen weer thuis. Ben benieuwd wat hij ervan vindt O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_90901197
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:19 schreef Chanty het volgende:
Net in paint een trouwkaartje zitten ontwerpen. Vind hem echt geweldig geworden :D Alleen is mijn vriend een dag op cursus en pas morgen weer thuis. Ben benieuwd wat hij ervan vindt O+
ik kwam er vanmiddag achter dat we nog 3 maanden hebben voordat de uitnodigingen verstuurd moeten worden (ong 10 weken van tevoren toch?? :o) .. we moeten dus snel aan de slag !!
dit weekend maar eens aan de slag met adobe :Y

en SC.. wat een gave bands! altijd fijn om connecties te hebben!!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:13:03 #217
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_90911546
Hangt ervan af natuurlijk, als iedereen de datum toch al weet kan het ook wel wat later. Maar zelf wil ik wel een termijn van minimaal 2 maanden aanhouden :Y Al weten we van een hoop mensen al dat ze gewoon komen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 6 januari 2011 @ 02:38:02 #218
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_90918072
Wij hebben een fotograaf *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_90922071
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 02:38 schreef MissBliss het volgende:
Wij hebben een fotograaf *O*
Ik voel me gepasseerd :P
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_90923503
Onze trouwkaarten zijn ook heel goed gelukt. Iedereen zegt ook dat ze heel goed lijken :)

Zal ff kijken of ik het ontwerp nog ergens kan vinden...
Mu!
pi_90924187
Gevonden:

de voorkant:

en de achterkant:
Mu!
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:29:00 #222
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_90925880
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:39 schreef craftyvirus het volgende:

[..]

Ik voel me gepasseerd :P
Hoezo? :P

Leuke kaart Singlecoil! :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_90929579
quote:
11s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Hoezo? :P

Leuke kaart Singlecoil! :Y
Omdat ik mezelf had aangeboden als bruidsfotograaf ;). Met ruime ervaring, ik moet er niet van leven dus leuke prijs :P. Uitgebreid portfolio aanwezig om te laten zien, flexibel... :P
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:30:31 #224
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_90931365
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef craftyvirus het volgende:

[..]

Omdat ik mezelf had aangeboden als bruidsfotograaf ;). Met ruime ervaring, ik moet er niet van leven dus leuke prijs :P. Uitgebreid portfolio aanwezig om te laten zien, flexibel... :P
Ah niet gezien. Ben wel benieuwd naar dat portfolio dan, linkje?

En ik fotografeer zelf ook, maar om je nou elke keer dat je niet gekozen wordt gepasseerd te voelen.. :+ ;)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_90932052
Zo op oudejaarsdag de trouwjurk voor de 1e keer doorgepast. Binnenkort nog terug voor het pak an CyclingBoy. Nog 5 maanden en dan is het zo ver!

De bruidswinkel wil een fotosessie met mij houden als de jurk klaar is, zo speciaal is ze.
Haters gonna hate.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:48:42 #226
85962 ioko
I Appear Missing
pi_90932328
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef craftyvirus het volgende:

[..]

Omdat ik mezelf had aangeboden als bruidsfotograaf ;). Met ruime ervaring, ik moet er niet van leven dus leuke prijs :P. Uitgebreid portfolio aanwezig om te laten zien, flexibel... :P
Had je je portfolio al naar me gestuurd?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_90933087
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef ioko het volgende:

[..]

Had je je portfolio al naar me gestuurd?
Zie pm :)
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_90935031
Trouwen = Rouwen
I love you..
pi_90935110
Ja, dat zou kunnen. En uiteindelijk gaat iedereen dood. Ook de poes. En wie zeurt, Valentina...
Mu!
pi_90935307
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:52 schreef valentina_4u het volgende:
Trouwen = Rouwen
wij ook van jou.. :Y

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_90938036
:)
Mu!
pi_90938124
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef SingleCoil het volgende:
:)
hoeveel dagen nog?? :o

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:03:10 #233
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_90938614
quote:
6s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:53 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hoeveel dagen nog?? :o
23 :)
pi_90940072
He...bij mij ook 23!
Mu!
pi_90940369
:)
I love you..
pi_90940669
Ja, en dan gaan zitten lachen.
Mu!
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:55:17 #237
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_90959832
DirtyHarry vindt de uitnodiging ook tof geworden *O* Nu eens uitzoeken wat we doen qua drukken en tekst :D Ik zal later nog de afbeelding posten.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_91036695
jippie tune in (die band) heeft gereageerd en ze kunnen *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_91036756


wij zitten na te denken over deze kaart.
Maar dan zonder dat feest kaartje. Dat is een spiegelkaart en dan wordt de tekst ook in spiegelbeeld op de kaart geschreven, maar dat lijkt me echt heel irritant.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_91037099
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:50 schreef progje het volgende:
[ afbeelding ]

wij zitten na te denken over deze kaart.
Maar dan zonder dat feest kaartje. Dat is een spiegelkaart en dan wordt de tekst ook in spiegelbeeld op de kaart geschreven, maar dat lijkt me echt heel irritant.
coole kaart!!
lekker strak..
en jah dat spiegel.. das EN anders maar kan inderdaad irritant zijn.. kan je een proef kaart aanvragen??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_91037153
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

coole kaart!!
lekker strak..
en jah dat spiegel.. das EN anders maar kan inderdaad irritant zijn.. kan je een proef kaart aanvragen??
jawel, maar dan nog vind ik het irritant ook al is het anders :P

ik zie iedereen al klooien en zuchten :+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_91038739
Niks van aantrekken...het is jou ding toch? Die wat jij leuk vind, niet wat je denkt dat anderen verwachten...

Wij hebben net onze huwelijksreis geboekt :)

We gaan vanaf de feestlocatie 's nachts direct door naar Schiphol en dan naar Marrakesh. We hebben twee enkeltjes geboekt dus daarna zien we wel. Mss nog wel even wat visa regelen, mss wordt het daarna Bangalore ofzo, of Bangkok :)
Mu!
pi_91039103
ik heb net maar eens wat proefkaarten besteld die me sowieso aanspreken..
eerder vandaag nog maar eens gekeken naar het plaatje wat we wilden gebruiken voor de trouw kaart, maar dat was het ineens TOCH niet..
dus maar eens andere voorbeelden bekijken en zien wat daar het mooiste aan is :Y

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_91057911
Blegh.. een trouwtekst bedenken is echt stom!

"op 22 juni 2011 zullen S en B ".....
wat gaan ze doen eigenlijk?? :o
trouwen, in het huwelijksbootje stappen, elkaar het ja woord geven, elkaar eeuwige liefde beloven,... tsja.. het is het allemaal NET niet -O-

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_91059437
quote:
6s.gif Op zondag 9 januari 2011 10:20 schreef Barretje80 het volgende:
Blegh.. een trouwtekst bedenken is echt stom!

"op 22 juni 2011 zullen S en B ".....
wat gaan ze doen eigenlijk?? :o
trouwen, in het huwelijksbootje stappen, elkaar het ja woord geven, elkaar eeuwige liefde beloven,... tsja.. het is het allemaal NET niet -O-
Voor eeuwig aan elkaar vastgeklonken worden 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 9 januari 2011 @ 13:48:04 #246
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_91063407
Ik zou het wat spontaner houden: iets als: Op 22 juni is het zover: wij gaan trouwen!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_91084708
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:48 schreef Chanty het volgende:
Ik zou het wat spontaner houden: iets als: Op 22 juni is het zover: wij gaan trouwen!
mja.. Dat vind ik weer te losjes..
Heb het liever juist traditioneel..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_91087945
Op 22 juni treden
S. Dinges
en
B. Dinges
in het huwelijk

Zoiets? Is wel traditioneel ;)
pi_91092893
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Jentin het volgende:
Op 22 juni treden
S. Dinges
en
B. Dinges
in het huwelijk

Zoiets? Is wel traditioneel ;)
en dan worden we meneer en mevrouw Dinges!! *O*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_91093566
quote:
12s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:36 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

en dan worden we meneer en mevrouw Dinges!! *O*
Was mijn tekst weer niet goed genoeg -O- :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_91112629
Wanneer versturen jullie de uitnodigingen barretje?
pi_91117652
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef Raissa het volgende:
Wanneer versturen jullie de uitnodigingen barretje?
10 weken van tevoren staat nu in de planning.. ons kennende wordt dat dus uiteindelijk 7 weken van tevoren :P

net een afspraak gemaakt op het gemeente huis om in ondertrouw te gaan.. stiekem toch ook wel een beetje spannend :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 10 januari 2011 @ 15:49:55 #253
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91117714
quote:
6s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Barretje80 het volgende:

10 weken van tevoren staat nu in de planning.. ons kennende wordt dat dus uiteindelijk 7 weken van tevoren :P

net een afspraak gemaakt op het gemeente huis om in ondertrouw te gaan.. stiekem toch ook wel een beetje spannend :@
Het is wel verbazend hoe moeilijk er over gedaan kan worden als je bijv. een tijdje in het buitenland gewoond hebt. :D
pi_91117777
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:49 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het is wel verbazend hoe moeilijk er over gedaan kan worden als je bijv. een tijdje in het buitenland gewoond hebt. :D
ohh.. echt?? :@
een jaartje is kort genoeg??

want anders heb ik ook weer een "probleem" -O-

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 10 januari 2011 @ 15:55:19 #255
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91117930
quote:
6s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef Barretje80 het volgende:

ohh.. echt?? :@
een jaartje is kort genoeg??

want anders heb ik ook weer een "probleem" -O-
Als je in die tijd bent uitgeschreven zul je bewijzen moeten verzamelen waar je bent geweest. Als je bewijzen hebt dat je daar voor je werk zat of aldaar een studie hebt afgerond, zou het verder geen probleem moeten zijn. :)
  maandag 10 januari 2011 @ 16:13:12 #256
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_91118801
Ik ben in Duitsland geboren en heb er tien jaar gewoond, was gelukkig geen enkel probleem.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_91121937
quote:
6s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

10 weken van tevoren staat nu in de planning.. ons kennende wordt dat dus uiteindelijk 7 weken van tevoren :P

net een afspraak gemaakt op het gemeente huis om in ondertrouw te gaan.. stiekem toch ook wel een beetje spannend :@
10 weken vantevoren is ook ons idee, maar onze trouwdatum valt in een vakantie dus misschien dat we het toch nog 2 weekjes eerder versturen..
pi_91122014
Ohja... Bruidstaarten. Iemand tips waar we een goede bruidstaartenbakker kunnen vinden ergens in de omgeving van 't Gooi? Ik wil in ieder geval niet zo'n traditionele taart met zo'n bruidspaartje als topper :X
pi_91122826
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als je in die tijd bent uitgeschreven zul je bewijzen moeten verzamelen waar je bent geweest. Als je bewijzen hebt dat je daar voor je werk zat of aldaar een studie hebt afgerond, zou het verder geen probleem moeten zijn. :)
heb een jaar in noorwegen gewoont en gewerkt..
wat zou je moeten bewijzen dan?
ik ben destijds uit mijn huidige gemeente vertrokken naar noorwegen en vanuit noorwegen weer naar dezelfde gemeente terug gekomen..

hmm.. ben benieuwd!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 10 januari 2011 @ 18:21:18 #260
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91124691
quote:
6s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:35 schreef Barretje80 het volgende:

heb een jaar in noorwegen gewoont en gewerkt..
wat zou je moeten bewijzen dan?
Dat je daar was. :) Wist de gemeente dat je daar was (Heb je je uitgeschreven met bestemming Noorwegen?), want dat scheelt waarschijnlijk wel t.o.v. vertrokken met onbekende bestemming..
  maandag 10 januari 2011 @ 18:22:20 #261
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91124735
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:17 schreef Raissa het volgende:
Ohja... Bruidstaarten. Iemand tips waar we een goede bruidstaartenbakker kunnen vinden ergens in de omgeving van 't Gooi? Ik wil in ieder geval niet zo'n traditionele taart met zo'n bruidspaartje als topper :X
Mijn schoonzus doet het voor ons. Als je er zelf ideeën over hebt is het misschien goed om eens te praten met een bakker en te kijken of die het ziet zit om iets naar jouw wensen te maken. :)
  maandag 10 januari 2011 @ 18:45:34 #262
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_91125816
quote:
6s.gif Op zondag 9 januari 2011 10:20 schreef Barretje80 het volgende:
Blegh.. een trouwtekst bedenken is echt stom!

"op 22 juni 2011 zullen S en B ".....
wat gaan ze doen eigenlijk?? :o
trouwen, in het huwelijksbootje stappen, elkaar het ja woord geven, elkaar eeuwige liefde beloven,... tsja.. het is het allemaal NET niet -O-
Wij hadden:

Het is "amazing" maar waar .. Op 23 juni 2009 geven (onze namen) het ja-woord aan elkaar.
Amazing sloeg op de Amazing Stroopwafels die die avond kwamen optreden.
Onze hele dag was een verrassing, behalve voor onze ouders.. O+

En tjeuh, in juni is het idd alweer 2 jaar geleden.. Dat gaat snel ! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 10 januari 2011 @ 18:47:53 #263
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_91125925
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:17 schreef Raissa het volgende:
Ohja... Bruidstaarten. Iemand tips waar we een goede bruidstaartenbakker kunnen vinden ergens in de omgeving van 't Gooi? Ik wil in ieder geval niet zo'n traditionele taart met zo'n bruidspaartje als topper :X
Ik heb zelf deze site als tip gekregen: http://www.deleukstetaarten.nl/links/2/Medebaksters/
Moet je eens op het forum kijken naar de foto's zitten echt toffe dingen tussen. Bij de bovenstaande link kun je taartenbaksters per regio zoeken. Dan krijg je de link naar de site erbij en zo :)
Moeten zelf ook eens gaan rondneuzen binnenkort.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_91139502
Iemand ervaring met in het buitenland wonen en trouwen (met een buitenlander)? Aangezien dat voor de Nederlandse belastingen gevolgen kan hebben neem ik aan dat dat op de een of andere manier geregistreerd moet worden.
Jesus saves but death prevails.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 07:34:23 #265
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91149346
Voor de Nederlandse belasting heeft trouwen toch geen fiscale gevolgen? Na je huwelijk ga je toch niet meer of minder betalen, maar geldt slechts dat je automatisch fiscaal partners wordt van elkaar, wat weer slechts tot gevolg heeft dat je mag (niet moet) schuiven met bepaalde aftrekkosten en bijtellingen? :?
pi_91178588
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef Shivo het volgende:
Iemand ervaring met in het buitenland wonen en trouwen (met een buitenlander)? Aangezien dat voor de Nederlandse belastingen gevolgen kan hebben neem ik aan dat dat op de een of andere manier geregistreerd moet worden.
op je belastingaangifte mss?
Mu!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 21:41:42 #267
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91339661
crosspost :@

Gemeente Rotterdam. :')

Omdat we begin 2011 trouwen, waren de leges eind 2010 nog niet bekend. Omdat er wel een aantal weken voor het huwelijk betaald moet worden, was er dus afgesproken dat de gemeente een brief zou sturen met het te betalen bedrag en dan zouden we het naar de gemeente kunnen overmaken.

Omdat er geen brief kwam woensdag maar eens gebeld. Toen werd er gemeld dat de gemeente niet eens een rekeningnummer daarvoor heeft. Het beste was een afspraak te maken. De uiterste datum daarvoor was vandaag, ze hadden nog precies voor sluitingstijd een mogelijkheid.

Het was stervensdruk bij de gemeente, maar gelukkig had ik een afspraak. Je toetst dan je BSN in en krijgt een bonnetje, zonder ergens in een rij te hoeven staan. Maar uiteraard pakte die (...)automaat mijn BSN niet. :') Dus dan maar in de rij.. met mensen die iets willen waarvoor ze een afspraak moeten maken, die dan ook al die afspraken op dat moment moeten maken, waarbij alle data moeilijk, moeilijk, moeilijk zijn en er ook nog veel geklaagd moet worden. Natuurlijk waren er ook Italianen die nijdig werden omdat een paspoortaanvraag alleen in het Nederlands of Engels kon en ze anders zelf een tolk moesten regelen.

Toen ik eenmaal een nummertje had was het al 10 minuten later dan mijn afgesproken tijd. Nog een kwartier later was ik dan eindelijk aan de beurt. Maar er kon niet daar gepind worden, want er was een pinstoring. ! :') Dus weer naar een andere balie, daar betalen, bonnetjes mee terug. Vervolgens bleek dan ook dat het om een huwelijk zonder orgelspel ging. Erg vreemd, gezien we vorige week nog de organist de muzieklijst hebben gestuurd. :{ Ook was niet bekend of er nog een kerkelijke inzegening zou volgen (Niet dus) en wist men niet dat we ringen zouden uitwisselen..

Vervolgens geef ik door dat mijn vader is overleden (daar ik formulieren zag waarop we hadden aangekruist dat hij in leven is), werd bijna zomaar SingleCoil's vader weggekruist. :{

"Maar u hoeft zich niet druk te maken, alles wordt echt wel goed geregeld" !! :')

Nou ja, wel weer 3 extra parkeervergunningen gescoord. :')
  maandag 17 januari 2011 @ 12:38:47 #268
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_91457499
Heerlijk die stress zo kort van tevoren :')
Ik vond het contact met de gemeente Rotterdam tot nu toe sowieso weinig succesvol. Je wordt af en toe van het kastje naar de muur gestuurd.

Laatste nieuws van hier: we hebben de bruidssuite *O*

En ik heb een baan voorlopig, dus we kunnen nu toch nog rondkijken voor een huwelijksreis *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_91457932
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef Chanty het volgende:
Heerlijk die stress zo kort van tevoren :')
Ik vond het contact met de gemeente Rotterdam tot nu toe sowieso weinig succesvol. Je wordt af en toe van het kastje naar de muur gestuurd.

Laatste nieuws van hier: we hebben de bruidssuite *O*

En ik heb een baan voorlopig, dus we kunnen nu toch nog rondkijken voor een huwelijksreis *O*
Dat is fijn! *O* gefeliciteerd!

O+ heeft ook een nieuwe baan vanaf 1 maart en gaat dan flink meer verdienen! :Y dat kan dan mooi in de bruiloftspot.. die was een beetje uitgedund door onverwachte tegenvallers.. -O-
maar we komen er wel!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_91603912
Ah, ik zie 2 meevallertjes, heerlijk! Gefeliciteerd met nieuwe banen!

Wij gaan komende week ergens praten (en proeven) over een bruidstaart, ben erg benieuwd. Aanstaande zaterdag hebben we een "hoe staan we er nu voor-gesprekje" met onze CM, ze wil ons graag ergens mee helpen voor de bruiloft dus we moeten nog even iets verzinnen :') Iemand een idee waar ze ons mee zou kunnen helpen?
pi_91603966
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:07 schreef Raissa het volgende:
Ah, ik zie 2 meevallertjes, heerlijk! Gefeliciteerd met nieuwe banen!

Wij gaan komende week ergens praten (en proeven) over een bruidstaart, ben erg benieuwd. Aanstaande zaterdag hebben we een "hoe staan we er nu voor-gesprekje" met onze CM, ze wil ons graag ergens mee helpen voor de bruiloft dus we moeten nog even iets verzinnen :') Iemand een idee waar ze ons mee zou kunnen helpen?
Versieringen?
"de brief" bij de uitnodigingen
Het gasten boek?
Een ludieke CM actie??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_91604073
Zodra Cyclingboy weer in het land is gaan we de tekst voor op de uitnodigingen naar het Spaans vertalen en dan sturen we ze in bij de drukker. Dan denk ik dat ik ze in maart verstuur.
Haters gonna hate.
pi_91604428
quote:
6s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:09 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Versieringen?
"de brief" bij de uitnodigingen
Het gasten boek?
Een ludieke CM actie??
Puntje 1 is denk ik wel een goede. Is het erg bridezilla als ik zeg dat ze dingen mag uitzoeken tot een bepaald bedrag en dat wij het dan goedkeuren (of afkeuren)? We trouwen niet vanuit huis dus alleen de locatie moet aangekleed worden.

Het gastenboek is volgens mij al geregeld, maar daar hoor ik zaterdag meer over. Geloof dat het de bedoeling was dat de cameraploeg daar iets leuks mee doet.
pi_91604592
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef Raissa het volgende:

[..]

Puntje 1 is denk ik wel een goede. Is het erg bridezilla als ik zeg dat ze dingen mag uitzoeken tot een bepaald bedrag en dat wij het dan goedkeuren (of afkeuren)? We trouwen niet vanuit huis dus alleen de locatie moet aangekleed worden.

Het gastenboek is volgens mij al geregeld, maar daar hoor ik zaterdag meer over. Geloof dat het de bedoeling was dat de cameraploeg daar iets leuks mee doet.
kijk.. als het goed is kent je CM je redelijk goed..
dat je een budget meegeeft lijkt me meer dan logisch.. het moet wel van JOUW kosten af ( denk ik?? ) je kan haar aan geven wat je wil, bloemen/balonnen/plaquette's ;) en de kleuren.. bijvoorbeeld..

en het haar dan wel enigszins uit laten zoeken.. ook een beetje vertrouwen hebben in je CM ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_91604685
Mij kent ze niet zo goed, m'n aanstaande daarentegen wel :D
Nou ja, waarschijnlijk let ik ook niet echt op de aankleding de dag zelf :')
pi_91604838
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:32 schreef Raissa het volgende:
Mij kent ze niet zo goed, m'n aanstaande daarentegen wel :D
Nou ja, waarschijnlijk let ik ook niet echt op de aankleding de dag zelf :')
ach het kan je lokatie wel echt spetterend maken! :Y
ik moet er ook nog overnadenken.. ga denk ik met CM erover brainstormen..
Cm is mijn vriendin en "begeleid" O+ een beetje, ook bij het uitzoeken van het boeket O-)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:54:32 #277
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91605604
Gisteren hebben wij nog een gesprekje gehad met de ambtenaar die ons huwelijk gaat voltrekken. Heb er persoonlijk een erg goed gevoel bij. :)

Nog 9 dagen...
pi_91623569
Leuk Alicey, en fijn dat je een goed gevoel hebt bij de ambtenaar. Zo iemand kan best een grote rol spelen (positief én negatief) bij je huwelijk. Zo had ik ooit een huwelijk waarbij tijdens de ceremonie voortdurend werd benadrukt dat de bruid 'nogal haar op haar tanden had' en dat de bruidegom eigenlijk maar een slappe, volgzame sul was. Allemaal onder het mom van humor, maar het kwam er heel naar uit en het werd echt een beetje pijnlijk.

Wij hebben de uitnodigingen verstuurd. Erg vroeg, want we trouwen pas 8 juli, maar in verband met het plannen van zomervakanties (die vaak in deze periode geboekt worden) hebben we ze nu vast verstuurd. (En we waren er zo blij mee dat we niet konden wachten met versturen ;).)
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:32:42 #279
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_91625700
Alleen maar verstandig Jentin. Mijn vriend en ik zijn beiden midden juli jarig. Wel eens 50 mensen uitgenodigd voor het feestje, maar 20 konden komen... vakantie :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_91646499
Shivo wij wonen in het buitenland, en zijn hier dus ook getrouwd, maar we zijn wel allebei Nederlander. Ik weet niet precies naar welke ervaringen je op zoek bent?
Wij betalen geen belasting meer in Nederland, dus over de gevolgen voor belasting kan ik je niets vertellen.
Voor dat we hier konden trouwen hadden we eerst wat papierwerk uit Nederland nodig ( kopies paspoorten, uitreksels uit geboorteregisters, verklaring dat we beiden nog ongetrouwd waren, zoweel een uit Nederland, als hier een van de Nederlandse ambassade voor de periode dat we hier gewoond hebben). Toen zijn we dus volgens de Keniaanse wet getrouwd.
Die documenten moesten toen door Keniaanse buitenlandse zaken gelegaliseerd worden, dat moest door de Nederlandse ambassade weer bevestigd worden met en stempel, en die hele handel moest opgestuurd naar Den Haag. Dan duurt het een maand of 3, en dan krijg je bericht dat je ook in Nederland als getrouwd staat ingeschreven, ook met een trouwboekje en zo. Dan is het dus hetzelfde voor de Nederlandse wet, als dat je in Nederland getrouwd zou zijn.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_91667043
Ik en m'n aanstaande vrouw zitten te dubben over een bandje of een dj. Is er een site met leuke info omtrent dit onderwerp? We trouwen pas in oktober 2011 dus we hebben nog even :)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:02:47 #282
291754 Suzanne-
-- Nil volentibus arduum --
pi_91718984
op het Trouwforum staat wel wat nuttige info :-)
  zondag 23 januari 2011 @ 19:57:38 #283
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_91763773
Zojuist de huwelijksreis geboekt 8-) 23 dagen Sri Lanka *O* Nu nog wachten op de definitieve bevestiging.

Vraagje: Wat waren mensen hier kwijt aan het drukken van de uitnodigingen (en aantal)? Ik zie op veel sites prijzen vanaf 50 kaarten, maar wij hebben waarschijnlijk maar 30 nodig ongeveer. Dus twijfel of we ze uberhaupt echt moeten laten drukken of beter gebruik kunnen maken van bv de hema oid.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_91764943
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:57 schreef Chanty het volgende:
Zojuist de huwelijksreis geboekt 8-) 23 dagen Sri Lanka *O* Nu nog wachten op de definitieve bevestiging.

Vraagje: Wat waren mensen hier kwijt aan het drukken van de uitnodigingen (en aantal)? Ik zie op veel sites prijzen vanaf 50 kaarten, maar wij hebben waarschijnlijk maar 30 nodig ongeveer. Dus twijfel of we ze uberhaupt echt moeten laten drukken of beter gebruik kunnen maken van bv de hema oid.
Ziet er gaaf uit die huwelijksreis! :Y
23 dagen is toch best wel lang! :o

wij zijn nog niet achter drukkerijen aan, maar hoorde dat er hier in rijswijk wel een goede zat. ( collega heeft die gebruikt) weet nog niks mbt prijzen :@

Vandaag wel EINDELIJK de trouwringen ontvangen *O*
O+ is er helemaal happy mee.. ik moet er nog even aan wennen denk ik .. had de ring NET even anders bedacht.. hij past net niet perfect bij de verlovingsring.. de ring zelf is wel super!
ach.. gewoon een beetje bridezilla ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 23 januari 2011 @ 20:46:42 #285
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_91767057
quote:
6s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:17 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Ziet er gaaf uit die huwelijksreis! :Y
23 dagen is toch best wel lang! :o

wij zijn nog niet achter drukkerijen aan, maar hoorde dat er hier in rijswijk wel een goede zat. ( collega heeft die gebruikt) weet nog niks mbt prijzen :@

Vandaag wel EINDELIJK de trouwringen ontvangen *O*
O+ is er helemaal happy mee.. ik moet er nog even aan wennen denk ik .. had de ring NET even anders bedacht.. hij past net niet perfect bij de verlovingsring.. de ring zelf is wel super!
ach.. gewoon een beetje bridezilla ;)
Oh zou je die collega eens kunnen vragen naar de naam en prijsindicatie? :)

Foto's van de ringen? *O*
Ik had zelf vrijdag even gebeld maar die van ons zijn nog niet binnen en de juwelier gaat even erachteraan bellen want het is toch al bijna twee maanden geleden dat ze besteld zijn.

En 23 dagen is lekker lang ja, maar ik vind 3 weken ook wel minimaal als je zo ver weg gaat en ook iets wilt zien van het land. Het voordeel is dat het mij geen vakantiedagen kost aangezien mijn contract t/m eind mei loopt :) En vriendlief heeft voldoende vakantiedagen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_91786085
Wij zijn nu de tekst voor op de trouwkaart aan het verzinnen. Maar dat is nog best lastig. Weet iemand hier nog een goede site met wat tips of originele ideeen??
pi_91786905
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:21 schreef Stansfield het volgende:
Wij zijn nu de tekst voor op de trouwkaart aan het verzinnen. Maar dat is nog best lastig. Weet iemand hier nog een goede site met wat tips of originele ideeen??
Google eens op trouwteksten ;)

maar.. wil je traditioneel, of juist losjes??
ga je trouwen, geef je elkaar het ja-woord, treed je in het huwelijk, etc..

* Barretje80 heeft vandaag d'r trouwring alvast om.. om te wennen :@ O-)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_91787942
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:21 schreef Stansfield het volgende:
Wij zijn nu de tekst voor op de trouwkaart aan het verzinnen. Maar dat is nog best lastig. Weet iemand hier nog een goede site met wat tips of originele ideeen??
Wil je een christelijke tekst? Of een algemene tekst? Er zijn aardig wat teksten te googlen :)
Wij zijn er nog niet exact uit.
  maandag 24 januari 2011 @ 10:14:40 #289
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91788148
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:57 schreef Chanty het volgende:
Zojuist de huwelijksreis geboekt 8-) 23 dagen Sri Lanka *O* Nu nog wachten op de definitieve bevestiging.

Vraagje: Wat waren mensen hier kwijt aan het drukken van de uitnodigingen (en aantal)? Ik zie op veel sites prijzen vanaf 50 kaarten, maar wij hebben waarschijnlijk maar 30 nodig ongeveer. Dus twijfel of we ze uberhaupt echt moeten laten drukken of beter gebruik kunnen maken van bv de hema oid.
Wij waren geloof ik iets van 100-110 kwijt voor 20 uitnodigingen voor daggasten en 50 uitnodigingen voor feestgasten.
  maandag 24 januari 2011 @ 10:15:04 #290
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91788159
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:21 schreef Stansfield het volgende:
Wij zijn nu de tekst voor op de trouwkaart aan het verzinnen. Maar dat is nog best lastig. Weet iemand hier nog een goede site met wat tips of originele ideeen??
Wij hebben gewoon "Ja!" er op gezet. :D
pi_91789807
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:57 schreef Chanty het volgende:
Zojuist de huwelijksreis geboekt 8-) 23 dagen Sri Lanka *O* Nu nog wachten op de definitieve bevestiging.

Vraagje: Wat waren mensen hier kwijt aan het drukken van de uitnodigingen (en aantal)? Ik zie op veel sites prijzen vanaf 50 kaarten, maar wij hebben waarschijnlijk maar 30 nodig ongeveer. Dus twijfel of we ze uberhaupt echt moeten laten drukken of beter gebruik kunnen maken van bv de hema oid.
trouwkaarten.nl is wel een aanrader!
pi_91790104
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:08 schreef Raissa het volgende:

[..]

trouwkaarten.nl is wel een aanrader!
ja goede service daar gehad tot nu toe met de proefkaarten die we besteld hadden en de vragen die ik daarover had.

Ik denk dat wij daar onze kaart gaan bestellen.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_91816539
Wij hebben onze kaarten laten drukken bij www.trouwpost.nl, ik was er erg tevreden over. Prachtige kwaliteit en alles precies volgens afspraak, gratis proefdrukken dus geen verrassingen en sympatieke prijs,

Het is nog best wel lastig om een goede foto van je trouwringen te maken. Deze zijn met mijn telefoon gemaakt:



Ik zal morgen proberen bij daglicht een betere foto te maken. Ze zijn gemaakt door Rob van der Ham in Schiedam. De motiefjes zijn met de hand uitgegutst, hij liet zien hoe dat gaat en dat is dus echt een enorm precies gefriemel L)
Mu!
  maandag 24 januari 2011 @ 21:17:00 #294
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_91819664
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:08 schreef Raissa het volgende:

[..]

trouwkaarten.nl is wel een aanrader!
Alleen kun je daar nergens een eigen ontwerp indienen zie ik. Wel bij kaartje.nl. dus daar iig een kaartje laten maken om te kijken :D Ziet er verder prima uit.

@SingleCoil: De tekst staat vast klopt dat? Dus dat je alleen je eigen gegevens in kunt vullen.

Bijzondere ringen ^O^
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 24 januari 2011 @ 22:29:39 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91824890
Wrong topic :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_91839399
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef Chanty het volgende:

[..]

Alleen kun je daar nergens een eigen ontwerp indienen zie ik. Wel bij kaartje.nl. dus daar iig een kaartje laten maken om te kijken :D Ziet er verder prima uit.

@SingleCoil: De tekst staat vast klopt dat? Dus dat je alleen je eigen gegevens in kunt vullen.

Bijzondere ringen ^O^
Nee, de tekst staat niet vast hoor! :)

Wij hebben gewoon een eigen ontwerp gemaakt in Powerpoint en dat geupload. Je kunt evt. ook een van hun ontwerpen pakken en daar je eigen aanpassingen aan maken.
Mu!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:43:41 #297
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_91858821
Ik moest me eerst registreren zag ik :P Maar ziet er idd erg goed uit. Ik ga bij beide sites iig een proefdruk doen :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_91858913
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef Chanty het volgende:
Ik moest me eerst registreren zag ik :P Maar ziet er idd erg goed uit. Ik ga bij beide sites iig een proefdruk doen :Y
met welk programma maken jullie die uitnodigingen??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_91865518
Ik heb de plaatjes met powerpoint gemaakt, dat vind ik het prettigst werken met uitlijnen en resizen enzo. Vervolgns heb ik dat als PDF-betand afgedrukt en dat weer als plaatje op de site bij de kaartenmakers geupload. Dan kun je precies zien wat je krijgt maar je hebt eigenlijk alle controle gewoon op je eigen PC.

Als je kunt wachten tot na onze huwelijksreis (dus tot over 3 weken) kan ik je er wel mee helpen, als je aan kunt geven wat je wilt :)
Mu!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:28:04 #300
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_91868276
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

met welk programma maken jullie die uitnodigingen??
Ik heb zitten painten :@ Dat heb ik de afgelopen 10 jaar met enige regelmaat gedaan bij uitnodigingen voor verjaardag en zo. Heb mijn befaamde poppetjes en DirtyHarry vond het wel leuk om die ook te gebruiken voor de huwelijksuitnodiging. Maar verder denk ik niet dat paint een geweldig programma is als je een strakke uitnodiging wilt :P

Zojuist proefdruk aangevraagd *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 27 januari 2011 @ 06:52:12 #301
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_91928636
Man neemt moeder mee op huwelijksreis

Mijn ergste nachtmerrie :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')