abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:39:33 #1
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75411363
Het Fok! topic over de HTC HERO:

OP uit Vorige topic:





Offical DEMO


HTC HERO REVIEW:


Phone in use
http://androidcommunity.c(...)r-and-more-20090624/

Another movie
http://phandroid.com/htc-hero/



Avalibile colours: White and Urban brown
Phone Specifications:
Installed RAM: 288 MB
Processor Type: Qualcomm MSM7200A 528 MHz
Internal Storage: 512 MB

Wireless Connectivity:
Bluetooth Support : Bluetooth 2.0, A2DP
WiFi Support: Wi-Fi (802.11 b/g)
GPS System : GPS
Compass: Yes
Phone OS : Android (with HTC Sense)

Camera:
Camera highlights:
Auto-focus
Megapixels : 5.0
Video: Yes
Flash: No
VideoCalls: No


Physical Connectivity:
Audio Output Type: 3.5 mm jack

Specials:

White versions only:
Teflon coating (extra protection for the shell)
Screen: Anti-Smudge
Flash Support: Full Flash Support (also flash add's on websites), but also apple trailers. etc
more here:

En alles wat niet hierboven aan specs staat staat hier:
* Processor Qualcomm® MSM7200ATM, 528 MHz
* Operating System AndroidTM
* Memory ROM: 512 MB
* RAM: 288 MB
* Dimensions (LxWxT) 112 x 56.2 x 14.35 mm ( 4.41 x 2.21 x 0.57 inches)
* Weight 135 grams ( 4.76 ounces) with battery
* Display 3.2-inch TFT-LCD touch-sensitive screen with 320x480 HVGA resolution
* Network HSPA/WCDMA:900/2100 MHzUp to 2 Mbps up-link and 7.2 Mbps down-link speeds
* Quad-band GSM/GPRS/EDGE:850/900/1800/1900 MHz (Band frequency and data speed are operator dependent.)
* Device Control Trackball with Enter button
* GPS Internal GPS antenna
* Connectivity Bluetooth® 2.0 with Enhanced Data Rate and A2DP for wireless stereo headsets
* Wi-Fi®: IEEE 802.11 b/gHTC Ext
* USBTM (11-pin mini-USB 2.0 and audio jack in one)
* 3.5 mm audio jack
* Camera 5.0 megapixel color camera with auto focus
* Audio supported formats MP3, AAC(AAC, AAC+, AAC-LC), AMR-NB, WAV, MIDI and WMA, 9
* Video supported formats MPEG-4, H.263, H.264 and WMV 9
* Battery Rechargeable Lithium-ion, Capacity: 1350 mAh, Talk time: Up to 470 minutes
* Standby time:Up to 750 hours for WCDMA
* Up to 440 hours for GSM(The above are subject to network and phone usage.)
* Expansion Slot microSDTM memory card (SD 2.0 compatible)
* AC Adapter Voltage range/frequency: 100 ~ 240V AC, 50/60 HzDC output: 5V and 1A
* Special Features G-sensor
* Digital Compass

Musthave Apps:

# Het Weer (zowel buienradar, huidige weer en verwachtingen)
# NewsRob (RSS-reader die gebruik maakt van Google Reader)
# Taskiller ('taakbeheer')
# Notepad
# eBuddy (MSN enz)
# Barcode scanner (probeer maar)
# Pricewatch scanner (barcode scannen en hij zoekt in pricewatch van tweakers.. barcode scanner voor nodig)
# Ringdroid (eigen muziek files bewerken en instellen als een beltoon, alarm, etc.)
# Astro (file manager)
# Quick Settings
# Shazam (muziek laten beluisteren en hij zoekt op welk nummer t is.)
# PicSay (photo-editor)
# Missed Call (app waarmee je kan instellen wat ie moet doen bij ongelezen bericht of gemiste oproep: welke kleur led, na hoeveel minuten een waarschuwing, wat doen etc.)
# imeem Mobile (een 'lastfm' app)
# Convertdroid (wissel kledingmaten, afstandmetingen, temperatuur en van alles om naar andere standaarden)
# Car mode (als je dit aandoet en gebeld wordt gaat de telefoon bij opnemen onmiddellijk naar speaker, voor in de auto)'
# Backgrounds (wallpaper app)
# Where did we park
# RMaps Maps met kompas die steeds zich rechtzet.
# Ultimate Stopwatch & Timer (stopwatch en timer dus)
# 9292 (OV-info)
# Dizzler (streaming online music)
# Gmote (pc bedienen met foon)
# Movie Finder (kijken welke films in de buurt draaien)
# PinPoint (huidige locatie versturen)
# NOS Teletekst
# TuneWiki (streaming radio)
# Treintijden Lite (zoekt dmv gps dichtsbijzijnde station en showt vertrekkende trein plus routeplanner)
# Soccer Live Scores (gratis abonneren op wedstrijd, smsje wanneer er gescoord is)
# Layar (Zeer aan te raden! Combinatie van het vinden van informatie over objecten in de buurt. Dichtsbijzijnde pinautomaat, huizen die te koop staan, wiki-info enz.)
# Attach e-mail (Bijlages aan Gmail, E-mail en MMS toevoegen.)
# Sleeptimer (Langzaam je muziek laten uitgaan bij het slapen.)
# Beltegoed (Je My Vodafone (of andere provider-account) invoegen en kijken hoeveel minuten enzo je nog hebt)
# Gdocs (Documenten van Google Docs binnen halen en bekijken.)

Games
# RoboDefense (free versie verveelt snel)
# Tiltmazes (game)
# Labyrinth Lite (game)
# OpenSudoku (game)
# Space War (game)
# Solitaire (game)
# FunTowers (Karstman, Skittelman en Angelfrouk zijn hier verslaafd aan dus PAS OP!)
# Iconic memory (game)

Geen internet? Kijk hier voor de APN settings voor alle providers.

Tethering Hero op een Mac?

Hier vind je een stap voor stap handleiding.
LET OP! Je moet nogal wat programmeren en downloaden. Op eigen risico, voor hulp Klik hier

Links:
Deel 1 HTC Hero
Deel 2 HTC Hero #2 Waar het toch echt levertijd lijkt te zijn
Deel 3 HTC Hero #3 - waar we hem aan het mollen zijn
Deel 4 HTC Hero #4 - 2 root or not 2 root?
Deel 5 HTC Hero #5: waar we steggelen over bandbreedte!
Deel 6 HTC Hero #6 Beter dan superman

Algemeen FOK! Android topic: Android Topic #8: wachtend op Eclair...

[ Bericht 9% gewijzigd door skittelman op 10-12-2009 15:13:10 ]
Lege virente, virent cuncta
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:46:54 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_75411642
held
Confidence through competence
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:52:15 #3
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75411839
vond laats de opmerking op tweakers wel vet:
Nieuwbericht: "Apple komt begin 2010 met Hero-Killer"

Heb al 4 mensen naar android gepraat deze week, ik ga eens kijken of google daar ook vergoedingen voor heeft
Lege virente, virent cuncta
pi_75411858
ik wil hem niet
pi_75411959
Is ie beter dan de G1?
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts.
- Bertrand Russell
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:02:54 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_75412294
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef newClear het volgende:
Is ie beter dan de G1?
De G1 is een prototype die het per ongeluk tot commercieel product heeft gehaald. Ze hebben zoveel energie gestopt in de software dat ze de hardware design in een vroege fase hebben bevroren.
Confidence through competence
pi_75412780
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

De G1 is een prototype die het per ongeluk tot commercieel product heeft gehaald. Ze hebben zoveel energie gestopt in de software dat ze de hardware design in een vroege fase hebben bevroren.
Nou zeg, daar gaat mijn G1-trots
Ik ben er best tevreden mee verder, jammer van de baggercamera misschien...
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts.
- Bertrand Russell
pi_75412783
Tvp
pi_75412906
Het wachten is op de QWERTY variant
pi_75413141
hiep hoi.. ik heb me zelf getrakteerd op een hero.. stap over van een e71.. ideaaaaal.. maar ik mis toch wel een qwerty toetsenbord.
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:24:20 #12
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75413142
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef newClear het volgende:
Is ie beter dan de G1?
hero = G2 dus je zou haast zeggen datie beter is
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef TwyLight het volgende:
ik wil hem niet
mooi, dan blijven er genoeg over voor mensen die wel verstand van smartphones hebben
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef newClear het volgende:
Ik ben er best tevreden mee verder, jammer van de baggercamera misschien...
Dat is tot nu toe het enige min-puntje wat ik heb kunnen ontdekken. Maar WAAROM! mijn oude SE C902 had een rete goeie camera met een goede flits, is het nou zo moeilijk om die in een smartphone te stoppen?!
Lege virente, virent cuncta
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:40:36 #13
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75413747
Foto gemaakt met de Hero:

Foto gemaakt met oude SE C902
Lege virente, virent cuncta
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:40:55 #14
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75413759
Van het weekend besteld met abo dus nu wacht ik vol spanning
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:00:01 #15
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_75414465
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:40 schreef skittelman het volgende:
Foto gemaakt met de Hero:
[ afbeelding ]
Foto gemaakt met oude SE C902
[ afbeelding ]
Witbalans van de HTC lijkt een beetje off. Heb ik met mijn Treo Pro ook vaak (ook HTC camerasoftware erin).
Confidence through competence
pi_75417008
ik heb net de laatste rom update gedaan, maar de firmware blijft op 1.5 staan?

Ik lees dat het wachten is op 2.0. Nog even geen Goggles dus...q
Live out of your imagination, not your history.
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:46:16 #17
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75417831
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:40 schreef Gamer_V het volgende:
Van het weekend besteld met abo dus nu wacht ik vol spanning
Waar heb je hem besteld? Zelf bij Hi nog geen bericht gehad dat i verstuurd is tho
phluphy for president!
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:56:04 #18
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75418161
Jup, ook bij Hi. Stond 2 tot 5 dagen levertijd bij dus ik vrees het ergste Wel het volgende bericht:
quote:
Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is,ontvang je een sms. De koerier zal je bellen om een afleverafspraak te maken.
Maar bij mijn bestelinfo staat dan weer helemaal niks over nummerbehoud, dus daar vrees ik dan weer het ergste over
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_75421686
Ah, hier verder.
pi_75421803
Ik kan ook nog steeds geen Hotmail versturen vanaf de Hero. Alle instellingen staan zoals ze moeten staan volgens de site van WindowsLive, inkomende mail komt wel binnen, maar versturen ho maar.
Als ik de instellingen wil controleren krijg ik bij de uitgaande mailserver de boodschap "De uitgaande server ondersteunt geen SSL.Verander de instellingen voor de server". Ook TSL en "geen" pakt ie overigens niet. Alternatieve poorten instellingen geeft ook geen verbetering.
WindowsLive komt met een standaardantwoord waarin de instellingen staan, maar die instellingen staan dus precies zoals ze voorschrijven. De melding gaat echt over de SSL/TSL/geen beveiliging van de uitgaande server.
Iemand een idee?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_75422332
Gewoon je hotmail forwarden naar je gmail .

Da's juist het leuke aan Android, de hele integratie van Google diensten!
pi_75422898
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
Gewoon je hotmail forwarden naar je gmail .

Da's juist het leuke aan Android, de hele integratie van Google diensten!
Ik heb weinig trek om naast 5 hotmailadressen (lees: ook 5 MSNaccounts) ook nog eens 5 gmailadressen te hebben. Het zou toch gewoon moeten kunnen!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_75425392
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:47 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik heb weinig trek om naast 5 hotmailadressen (lees: ook 5 MSNaccounts) ook nog eens 5 gmailadressen te hebben. Het zou toch gewoon moeten kunnen!
I don't think you get it.
De Hero stuurt niet een gewoon mailtjes via gmail, hij is er volledig mee geļntegreerd.

- Je koppelt een foto aan een contact via internet. Foto verschijnt automatisch bij dat contact in je telefoon
- Je begint een email te schrijven op internet. Je pakt je telefoon en loopt de deur uit. Je open de concept-email, schrijft hem af en verstuurt hem.
- Je maakt een afspraak op je telefoon. Je computer waarschuwt ineens 'Afspraak!'. Hoe weet-ie dat? Omdat-ie aan de g-calendar gekoppeld zit.
pi_75426645
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:41 schreef mgerben het volgende:

[..]

I don't think you get it.
De Hero stuurt niet een gewoon mailtjes via gmail, hij is er volledig mee geļntegreerd.

- Je koppelt een foto aan een contact via internet. Foto verschijnt automatisch bij dat contact in je telefoon
- Je begint een email te schrijven op internet. Je pakt je telefoon en loopt de deur uit. Je open de concept-email, schrijft hem af en verstuurt hem.
- Je maakt een afspraak op je telefoon. Je computer waarschuwt ineens 'Afspraak!'. Hoe weet-ie dat? Omdat-ie aan de g-calendar gekoppeld zit.
Ow I get it hoor, ik heb ook al 1 gmail account hiervoor.
Maar nogmaals, ik heb 5 MSN's met bijbehorende Hotmails (handig als mijn MSN contacten me willen mailen en om hun te antwoorden zonder weer een extra mailadres weg te geven) en om nou ook nog 5 gmail accounts te hebben dan weet ik zeker dat ik schizofreen word.
En foto's worden bij mij gekoppeld via Facebook. Handig hoor, zo'n Hero.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:20:29 #25
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75427227
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:07 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ow I get it hoor, ik heb ook al 1 gmail account hiervoor.
Maar nogmaals, ik heb 5 MSN's met bijbehorende Hotmails (handig als mijn MSN contacten me willen mailen en om hun te antwoorden zonder weer een extra mailadres weg te geven) en om nou ook nog 5 gmail accounts te hebben dan weet ik zeker dat ik schizofreen word.
En foto's worden bij mij gekoppeld via Facebook. Handig hoor, zo'n Hero.
Verwijs alle vijf de hotmails door naar hetzelfde g-mail account, geef ze een label afhankelijk vanaf welk adres ze komen en gebruik je gmail ook weer om als afzender een bepaald hotmailadres te gebruiken.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:28:21 #26
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75427618
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:20 schreef Pandora73 het volgende:
Ik kan ook nog steeds geen Hotmail versturen vanaf de Hero. Alle instellingen staan zoals ze moeten staan volgens de site van WindowsLive, inkomende mail komt wel binnen, maar versturen ho maar.
Als ik de instellingen wil controleren krijg ik bij de uitgaande mailserver de boodschap "De uitgaande server ondersteunt geen SSL.Verander de instellingen voor de server". Ook TSL en "geen" pakt ie overigens niet. Alternatieve poorten instellingen geeft ook geen verbetering.
WindowsLive komt met een standaardantwoord waarin de instellingen staan, maar die instellingen staan dus precies zoals ze voorschrijven. De melding gaat echt over de SSL/TSL/geen beveiliging van de uitgaande server.
Iemand een idee?
op welke serverpoort staat de uitgaande server?
Ik heb hem moeten veranderen naar poort 587 omdat hij mijn uitgaande mail anders als spam beschouwde en hem vervolgens de postvak uit niet uitstuurde.
Als dat niet werkt denk ik toch dat je je hotmail-accounts moet fwd-en naar gmail accounts. Van je g-mail-account kan je overigens ook een msnmessenger account van maken!
Lege virente, virent cuncta
pi_75431127
Kan ik mijn Hero eigenlijk makkelijk updaten naar 1.6? Dat goggles lijkt me wel tof maar ik heb nog firmware 1.5 erop staan.
  woensdag 9 december 2009 @ 01:17:50 #28
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75432541
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:07 schreef Remzz het volgende:
Kan ik mijn Hero eigenlijk makkelijk updaten naar 1.6? Dat goggles lijkt me wel tof maar ik heb nog firmware 1.5 erop staan.
zo ver ik weet word de hero niet ge-update naar 1.6 maar krijgt het gelijk 2.0
dus helaas nog even afwachten. je kan natuurlijk wel rooten maar over het algemeen hoor ik hier, op GOT en op Android Forums dan je beter kan wachten
Lege virente, virent cuncta
  woensdag 9 december 2009 @ 08:44:02 #29
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75434671
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:56 schreef Gamer_V het volgende:
Jup, ook bij Hi. Stond 2 tot 5 dagen levertijd bij dus ik vrees het ergste Wel het volgende bericht:
[..]

Maar bij mijn bestelinfo staat dan weer helemaal niks over nummerbehoud, dus daar vrees ik dan weer het ergste over
Ding was sinds begin vorige week ook nog eens in de reclame bij ze dus of i daarom out of stock is of dat het alleen het 8GB kaartje is dunno. Hoop wel dat ze hem netjes binnen 2 tot 5 werkdagen leveren en niet ook nog een paar weken extra moet wachten .
phluphy for president!
  woensdag 9 december 2009 @ 09:59:46 #30
10710 gday
propria cures
pi_75436162
Even crossposten: kunnen jullie ook Twidroid (Pro) niet meer vinden in de Market?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pįl Turįn (1910-1976)
pi_75437908
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:28 schreef skittelman het volgende:

[..]

op welke serverpoort staat de uitgaande server?
Ik heb hem moeten veranderen naar poort 587 omdat hij mijn uitgaande mail anders als spam beschouwde en hem vervolgens de postvak uit niet uitstuurde.
Als dat niet werkt denk ik toch dat je je hotmail-accounts moet fwd-en naar gmail accounts. Van je g-mail-account kan je overigens ook een msnmessenger account van maken!
Ik heb zowel 25 als 587 al geprobeerd.
Maar nog steeds de mededeling dat de uitgaande server geen SSL ondersteunt.
Het is toch bizar dat dat niet kan? Of ik nou Outlook gebruik om mijn Hotmail op mijn laptop te krijgen, of het HTC mail-programmaatje om het op mijn telefoon te krijgen, zou toch geen verschil moeten maken? Kijk mijn privé-mail (via UPC/Chello) kan ik ook niet mee verzenden als ik niet mijn eigen WiFi-netwerk gebruik, omdat UPC dat niet slikt als je niet via je eigen netwerk verzendt. Dan moet je dus naar Webmail, of als je op iemands WiFi zit daar de uitgaande server van gebruiken.
Maar Hotmail is toch juist bedoeld om wereldwijd en makkelijk toegankelijk te zijn?

[ Bericht 2% gewijzigd door Pandora73 op 09-12-2009 11:06:21 ]
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 9 december 2009 @ 11:26:14 #32
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75438992
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:57 schreef Pandora73 het volgende:

[..]
Maar Hotmail is toch juist bedoeld om wereldwijd en makkelijk toegankelijk te zijn?
op een winmo based device ja ander is MS gelijk alle USP's kwijt.
Lege virente, virent cuncta
pi_75439333
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:17 schreef skittelman het volgende:

[..]

zo ver ik weet word de hero niet ge-update naar 1.6 maar krijgt het gelijk 2.0
dus helaas nog even afwachten. je kan natuurlijk wel rooten maar over het algemeen hoor ik hier, op GOT en op Android Forums dan je beter kan wachten
Ah okee, wat raar dan dat Google nu een programma maakt dat alleen maar draait vanaf 1.6
  woensdag 9 december 2009 @ 11:42:39 #34
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75439631
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:35 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ah okee, wat raar dan dat Google nu een programma maakt dat alleen maar draait vanaf 1.6
tjah htc moet eerst sense gereed maken voor 2.0 en wellicht word er iets verbeterd aan de camera in de software om goggles te draaien.
Lege virente, virent cuncta
pi_75440277
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:35 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ah okee, wat raar dan dat Google nu een programma maakt dat alleen maar draait vanaf 1.6
Google programmeert natuurlijk niet alleen voor de Hero. Alle andere Android foons lopen voor zover ik begreep wel al op 1.6. Om dan speciaal voor de Hero (die als het goed is zeer binnenkort ook overgaat naar 2.0) nog extra te programmeren op 1.5, ik kan me best indenken dat ze dat wat overbodig vinden.
Maar... dan moet 2.0 wel echt snel komen vind ik.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_75442416
Is er een goede widget/app voor fotobeheer?
Live out of your imagination, not your history.
pi_75442927
Is er een handige app voor online radio(radio stations als 3fm, 538?)?
  woensdag 9 december 2009 @ 13:14:23 #38
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75442960
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:13 schreef Remzz het volgende:
Is er een handige app voor online radio(radio stations als 3fm, 538?)?
lees de OP
TuneWiki is al you need
Lege virente, virent cuncta
  woensdag 9 december 2009 @ 13:16:00 #39
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75443012
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:58 schreef Sj0rs het volgende:
Is er een goede widget/app voor fotobeheer?
alstublieft: Photo App
Lege virente, virent cuncta
pi_75443060
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:14 schreef skittelman het volgende:

[..]

lees de OP
TuneWiki is al you need
Ah okee
Ik had hem er al op staan maar wist niet dat je er ook radio op kon luisteren, vond vooral de karaoke functie wel lachen
pi_75445562
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:59 schreef gday het volgende:

Even crossposten: kunnen jullie ook Twidroid (Pro) niet meer vinden in de Market?
Ik had 'm al en kon 'm zojuist nog wel via 'Bijwerken' updaten naar de nieuwste versie, hij is er dus wel.
  woensdag 9 december 2009 @ 15:16:59 #42
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75447772
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:17 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ah okee
Ik had hem er al op staan maar wist niet dat je er ook radio op kon luisteren, vond vooral de karaoke functie wel lachen
let wel op met je limiet. Ik kan tunewiki tot 11december niet gebruiken omdat over mn FUP heen zat.
Lege virente, virent cuncta
pi_75447797
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:16 schreef skittelman het volgende:

[..]

let wel op met je limiet. Ik kan tunewiki tot 11december niet gebruiken omdat over mn FUP heen zat.
Ja zat ik ook al aan te denken, maar ik las dat je bij T-Mobile wel behoorlijk wat moet gebruiken om er overheen te komen.
  woensdag 9 december 2009 @ 15:19:53 #44
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75447877
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:17 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja zat ik ook al aan te denken, maar ik las dat je bij T-Mobile wel behoorlijk wat moet gebruiken om er overheen te komen.
streaming gaat hard hoor
Lege virente, virent cuncta
  woensdag 9 december 2009 @ 16:17:10 #45
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75449959
Net ff met hi gesproken en ze hebben een backorder bij htc staan die de 14e binnenkomt. En volgens de medewerker zou mijn toestel dan ook verzonden worden (zaterdag besteld).
phluphy for president!
  woensdag 9 december 2009 @ 17:20:19 #46
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75452070
Dan pas
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  woensdag 9 december 2009 @ 17:21:56 #47
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75452123
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Net ff met hi gesproken en ze hebben een backorder bij htc staan die de 14e binnenkomt. En volgens de medewerker zou mijn toestel dan ook verzonden worden (zaterdag besteld).
zucht.... waarom lopen mensen niet gewoon de hi/kpn winkel binnen. het langste dat een telefoon bij de kpn winkel ooit in backorder heeft gestaan in 9 dagen.
En dat was de N79 omdat we de eerste keer de verkeerde kleur hadden binnen gekregen...
Lege virente, virent cuncta
  woensdag 9 december 2009 @ 18:11:34 #48
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75453850
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:20 schreef Gamer_V het volgende:
Dan pas
Yup ze waren de 4e op wat ik begreep .
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:21 schreef skittelman het volgende:

[..]

zucht.... waarom lopen mensen niet gewoon de hi/kpn winkel binnen. het langste dat een telefoon bij de kpn winkel ooit in backorder heeft gestaan in 9 dagen.
En dat was de N79 omdat we de eerste keer de verkeerde kleur hadden binnen gekregen...
Luiheid + dat de winkels niet om half 1 snachts open zijn
phluphy for president!
pi_75462529
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:16 schreef skittelman het volgende:

[..]

alstublieft: Photo App
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:14 schreef skittelman het volgende:

[..]

lees de OP
TuneWiki is al you need
Merci
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75473990
Tether app werkt niet.

ik heb deze van anda.pk. Iemand een oplossing?
Live out of your imagination, not your history.
  donderdag 10 december 2009 @ 11:34:22 #51
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75476412
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef Sj0rs het volgende:
Tether app werkt niet.

ik heb deze van anda.pk. Iemand een oplossing?
ik zoek ook nogsteeds een app om te tetheren
Lege virente, virent cuncta
pi_75476748
Gewoon met usb-kabeltje, dan laadt ie ook op .
  donderdag 10 december 2009 @ 12:52:17 #53
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75479076
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:44 schreef DennisMoore het volgende:
Gewoon met usb-kabeltje, dan laadt ie ook op .
ging dat maar zo makkelijk, mijn macbook laad mn hero wel maar tetheren ho maar...
Lege virente, virent cuncta
pi_75479354
*zucht*
Vandeweek weer mijn sd kaart f*cked up. Nu maar een andere sd kaart erin gezet. Hopen dat dat helpt.
Het gekke is dat het ding altijd beschadigd raakt als ik op Terschelling mijn telefoon uit en weer aan zet. Ik snap echt niet waarom. Ik zet hem thuis (op de vaste wal) elke dag aan en uit en nooit een probleem, maar als ik dat op Terschelling doe is het mis. Niet altijd, maar wel vaak.
pi_75479377
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:52 schreef skittelman het volgende:

ging dat maar zo makkelijk, mijn macbook laad mn hero wel maar tetheren ho maar...
http://www.dinke.net/blog(...)-tether-on-mac-os-x/
  donderdag 10 december 2009 @ 14:09:46 #56
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75481735
quote:
alsof je gedachten kan lezen ik ben bij stap 4 maar heb niet veel kaas van terminals/xcode/vpn/macports gegeten dus is nog een hele klus....
Lege virente, virent cuncta
pi_75482621
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:17 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja zat ik ook al aan te denken, maar ik las dat je bij T-Mobile wel behoorlijk wat moet gebruiken om er overheen te komen.
Ik heb het onlangs nagevraagd in een T-Mobile shop. Het ging toen over Web n Walk standaard. Ik vroeg of dat problemen kon geven met mijn nieuwe Hero. Nee, was geen probleem. "Maar hij is 24/7 online hoor.." "Ja, maar ons internet is onbeperkt" "Geen Fair Use Policy dus?" "Neeeee, ik zeg toch, onbeperkt?!"
Okee dan.
Of je uiteindelijk T-Mobile zelf kunt afrekenen op uitspraken van een zaterdagmiddagwinkelmedewerkster is dan weer een volgende vraag...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 10 december 2009 @ 15:09:32 #58
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75483867
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:34 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ik heb het onlangs nagevraagd in een T-Mobile shop. Het ging toen over Web n Walk standaard. Ik vroeg of dat problemen kon geven met mijn nieuwe Hero. Nee, was geen probleem. "Maar hij is 24/7 online hoor.." "Ja, maar ons internet is onbeperkt" "Geen Fair Use Policy dus?" "Neeeee, ik zeg toch, onbeperkt?!"
Okee dan.
Of je uiteindelijk T-Mobile zelf kunt afrekenen op uitspraken van een zaterdagmiddagwinkelmedewerkster is dan weer een volgende vraag...
ik had het opgenomen natuurlijk heeft T-mobile een FUP, ik denk dat de aanwezige medewerkster niet eens weet waar FUP voorstaat maar in principe als je het op schrift of opgenomen hebt dan kun je lekker 24/7 films downloaden (met een kut snelheid maar toch)
En als je internet dan afgesloten word kun je bij haar om een vergoeding vragen
Lege virente, virent cuncta
  FOK!fotograaf donderdag 10 december 2009 @ 15:51:10 #59
145146 Andyy
pi_75485220
tvp
pi_75490844
Funtowers is echt vreselijk verslavend
  donderdag 10 december 2009 @ 22:27:11 #61
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75499646
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:44 schreef Cliffy het volgende:
Funtowers is echt vreselijk verslavend
ik wijzig de OP wel

edit: sorry voor het volgende deel, zonder abo kan ik niet meer editten
Lege virente, virent cuncta
pi_75501619
Zijn de meest optimale videosettings bekend? Niet alle videoconversies zijn succesvol (bij mij).
Ik kan alleen iets afspelen dat ik onder h264 gecodeerd heb, zonder B-frames en nog een paar kleinigheidjes.
Ik heb verschillende progs geprobeerd en ik zit inmiddels op Handbrake.
Wat gebruiken andere mensen, en met welke settings?
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:52:34 #63
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75512099
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:27 schreef skittelman het volgende:

[..]

ik wijzig de OP wel

edit: sorry voor het volgende deel, zonder abo kan ik niet meer editten
Modjes kunnen dat wel , wat moet er waar tussen gepropt worden?
phluphy for president!
pi_75605329
quote:
Bluetooth
* You may now send files to other phones but this is restricted to the type of file your media is.

Browser
* The browser hasn't been updated alot, but there has been a few tweaks that make it easier to use. Firstly the navigation tab above is now attached to the top instead of overlaying the top page. This has solved the annoying google problem where you would not be able to select the navigation links under the overlay for example, On Google's homepage you couldn't select the mail/news/images link until the page fully loaded.
* Another minor UI change is featured in the loading bar, the input url box will now feature a sparkling green bar which will fill up as the page loads, this has removed the thin green loading bar below the screen in 1.5.
* One final change which will effect the HTC browser is that the Google search in landscape mode will now function correctly. That's right folks! no more bouncing keyboard.
* It seems the Flash has been improved, don't hold my word on it but it seems like it's running Flash 10? The lite version before didn't let me load Imeem's flash player but it seems like it's running like a charm now, Youtube desktop version also worked. Maybe not at it's best but it works.

Google Navigation
* Googles GPS has finally arrived onto HTC HERO. You will ofcourse need to hack the application if you're from United Kingdom (Which works with Lox 1.4) You need to install the Voice data/ Nav Launcher and ofcourse the Maps 3685 (?) build? (I opted for non-rotted apk)

Home
* The highly rumoured Landscape Rosie has been introduced, you can now rotate your Hero sideways. The clock, application short cuts will be left intact, and usable. Although phone panel on the right is not finished, the icons aren't properly positioned, but this should be fixed by HTC in a more recent build.
* You can now pinch zoom the home screen and be welcomed by an overview of the seven different states. You can tap a screen to quickly change state which may come handy if you don't want to slide through multiple states.

Icons
* New icons are presented in the Application menu:
- Google Talk
- Youtube
- Maps
- Market
- Call History
- Calculator (HTC icons seems to be unchanged)

Loading
* While the device loads, there is now a new spinning spindle. It looks alot better even if it is a small touch but makes it very nice.

Market
* Updated to the new market, you can now see top paid, top free or all. It's more organised and the usability has improved overall. Expect to see a more friendly version of Googles Market.

Settings
* The new settings menu have been organised into more precised categories. This change was seen on the Droid and will be in 2.1. You can navigate through the settings easier and will be able to select some new options.

Sync
* RRS Reader is inbuilt and you can read RRS feeds without installing any applications. You can also sync to Flickr and Google. HTC has also newly added sync options for Plurk, Exchange Active sync and Htc Facebook (Revised?).

Text-To-Speech
* Text-to-Speech added, Google Navigation anyone? Yepp Text-to-speech is the library that is used with Google Navigation. You can now type text and it'll speak it out. You can also change/install new languages.

Weather Animation
* Weather Animation makes a return in this new firmware. The removed feature in the revised 1.5 rom disappointed alot of users but it's now made it's return. The animation effect is basically a home screen effect inwhich when you greeted with weather animations occuring on your home screen which occurs if it's raining/snowing/lightning etc. Eye candy.

Notification Bar
* There is a new icon for SD card, this will be shown once a memory card is inserted/loading/removed.
* (Recent) The background of the Notification pull down is transparent, you can see through the overlay.

Messages
* The Messages application has now been slightly updated, the text is larger. Although the people application isn't correctly working for me, I'm unsure wither it's actually for the better or worse since the text was completely fine before. Let's hope the final smooth build will fix some of the small problems introduced in this update.

Wallpapers
* You can now select Wallpapers from your Home Gallery which includes all the original wallpapers in the default Android Gallery + the ones you add. You can also choose the Rosie wallpapers which have been left intact.
* One feature that seemed amissed was the missing option of choosing a Rosie wallpaper for your lock screen, well good news! You can now select a Rosie wallpaper with a few simple clicks.

Widgets
* There seems to be a new option to get more HTC widgets in the widget panel. This could be updates to the current widgets in the future or new skins (clock) or brand new widgets like the power control.
* There is a new power control widget that can be added to your home screen. This widget is basically a quick switch for turning on/off the following: WiFi, Bluetooth, Mobile, Sync. You can also switch different brightness levels through the last button. (Dimmest, Normal, Brightest)
* Music Application
* Calender
* The call settings now have a "Silent" and a "Speaker" button that you can press directly like the Sprint Hero
* Gmail appearance has been slightly modified but there are no new features
* Camera and Camcorder has a slightly new appearance modification to match Donuts, but no new features
* Rings extended (app) finally works on this ROM
* You can now choose to link which accounts you want (Google, Facebook, or both)
'k Vond ergens online dit lijstje met veranderingen van HTC Hero 1.5 -> 2.0.
pi_75605406
Ziet er goed uit!
Laat maar komen
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 14 december 2009 @ 13:42:09 #66
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75611419
One final change which will effect the HTC browser is that the Google search in landscape mode will now function correctly. That's right folks! no more bouncing keyboard.

You can now pinch zoom the home screen and be welcomed by an overview of the seven different states. You can tap a screen to quickly change state which may come handy if you don't want to slide through multiple states.


vet
Lege virente, virent cuncta
  maandag 14 december 2009 @ 13:43:38 #67
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75611467
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:52 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Modjes kunnen dat wel , wat moet er waar tussen gepropt worden?
niks bijzonders hoor bij de lijst met users die verslaafd zijn aan FunTowers kan Cliffy bij
maar dat is niet heel belangrijk hoor, maar mocht je tijd over hebben
Lege virente, virent cuncta
  maandag 14 december 2009 @ 15:02:54 #68
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75614035
Ik heb al vier sms'jes gehad van Hi dat mijn order niet op voorraad is. Ja bedankt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_75614205
Begint zo'n sms'je dan ook met "Hi! Helaas etc etc..."?

.
  maandag 14 december 2009 @ 15:10:28 #70
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75614300
quote:
Beste Hi klant, het bestelde toestel is nog niet op voorraad. Zodra het toestel binnen is, ontvang je per sms meer leverinformatie. Groeten van Hi
x4
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 14 december 2009 @ 15:16:02 #71
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75614464
Whehe ik kreeg ze zaterdag de hele dag om de 2 uur en het lijkt vandaag ook weer zo te zijn beter is i morgen in huis
phluphy for president!
pi_75614669
Ik krijg nog steeds mailtjes en sms'jes van Nökia met tips 'n' trucs enzo .
  maandag 14 december 2009 @ 15:31:40 #73
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_75615030
HTC Hero beter dan de iPhone 3gs?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_75615197
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:31 schreef Verbal het volgende:
HTC Hero beter dan de iPhone 3gs?

V.
Ja. Absoluut.

-J-D-.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75615254
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:31 schreef Verbal het volgende:

HTC Hero beter dan de iPhone 3gs?
Dat ligt aan wie je het vraagt .

Sowieso... iPhone is effe iéts duurder dan de Hero.
  maandag 14 december 2009 @ 15:45:07 #76
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75615448
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:31 schreef Verbal het volgende:
HTC Hero beter dan de iPhone 3gs?

V.
ze hebben allebei hun voor en nadelen.
echter als je het over mogelijkheden hebt zijn die van de hero groter.
bij de iPhone ben je gebonden aan de wetten en regels van Apple.
bij de Hero(en andere android toestellen) is het eerde je eigen telefoon.
en de kans is kleiner dat je hero gejat word :p IPhone is een stuk populairder bij onze oost-europeese vrienden
Lege virente, virent cuncta
pi_75616494
Hoe zit het met de android 2.x update voor de Hero?
  maandag 14 december 2009 @ 16:26:34 #78
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75616810
Hmmm de webshop staat op voor 1700 besteld morgen in huis nu: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Hero/THTHERObr.html (Volgende smsje is over 14 minuten !)
phluphy for president!
  maandag 14 december 2009 @ 16:42:03 #79
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75617329
5 keer
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 14 december 2009 @ 16:43:51 #80
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75617398
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:42 schreef Gamer_V het volgende:
5 keer
gaat door tot 10 over half 9 savonds dan stopt het (zaterdags dan).
phluphy for president!
  maandag 14 december 2009 @ 19:34:15 #81
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75623669
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Rekkie het volgende:
Hoe zit het met de android 2.x update voor de Hero?
komt zsm (ik krijg mailtje van htc als hij beschikbaar is)
Lege virente, virent cuncta
pi_75626275
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Rekkie het volgende:
Hoe zit het met de android 2.x update voor de Hero?
De eerste helft van 2010 volgens HTC. Kan dus van alles zģjn.
Immer.
  maandag 14 december 2009 @ 20:31:15 #83
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75626351
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef Firenzo het volgende:

[..]

De eerste helft van 2010 volgens HTC. Kan dus van alles zģjn.
30-6-10 confirmed
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 14 december 2009 @ 20:37:39 #84
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75626583
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:31 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

30-6-10 confirmed
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:34 schreef skittelman het volgende:

[..]

komt zsm (ik krijg mailtje van htc als hij beschikbaar is)
Waar meld ik me daarvoor aan?
phluphy for president!
  dinsdag 15 december 2009 @ 01:06:31 #85
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75637859
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]


[..]

Waar meld ik me daarvoor aan?
in de doos van mn hero zat een coupon om lid te worden van de htc android mailing list.
krijg nu maandelijks mails met updates e.d. ik neem aan dat ze me ook wel melden als 2.0 op de hero komt
Lege virente, virent cuncta
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:07:13 #86
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75639944
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:06 schreef skittelman het volgende:

[..]

in de doos van mn hero zat een coupon om lid te worden van de htc android mailing list.
krijg nu maandelijks mails met updates e.d. ik neem aan dat ze me ook wel melden als 2.0 op de hero komt
Ah dus nog ff wachten tot i binnen is
phluphy for president!
pi_75643632
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:06 schreef skittelman het volgende:

[..]

in de doos van mn hero zat een coupon om lid te worden van de htc android mailing list.
krijg nu maandelijks mails met updates e.d. ik neem aan dat ze me ook wel melden als 2.0 op de hero komt
Ships, die bon zat er bij mij niet in.
Weet je toevallig nog wat het adres was waar je je daarvoor moest opgeven?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:40:46 #88
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75644637
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:07 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ships, die bon zat er bij mij niet in.
Weet je toevallig nog wat het adres was waar je je daarvoor moest opgeven?
hij ging met de ouderwetse post heb er zelf ¤0.44 voor uit gegeven!
Lege virente, virent cuncta
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:03:37 #89
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75645374
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:42 schreef Gamer_V het volgende:
5 keer
ff met hi bellen nummer staat op http://shop.www.hi.nl/ dan zouden ze je er uit halen dat je smsjes krijgt, ben benieuwt de vorige kreeg ik wel gewoon
phluphy for president!
pi_75645812
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:40 schreef skittelman het volgende:

hij ging met de ouderwetse post heb er zelf ¤0.44 voor uit gegeven!
Per snailmail abonneren op de e-mail !
pi_75648008
Best een vet ding. Maar waarom is die onderkant zo lelijk ?
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:50:43 #92
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_75648810
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef Gnarp het volgende:
Best een vet ding. Maar waarom is die onderkant zo lelijk ?
En waarom is 'ie alleen in bruin? (althans, ik zie hem niet in andere kleuren).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_75649601
wit
Immer.
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:37:47 #94
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75655109
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:50 schreef Verbal het volgende:

[..]

En waarom is 'ie alleen in bruin? (althans, ik zie hem niet in andere kleuren).

V.
in wit, zwart en urban brown (alleen de naam al )
en die bochel aan de onderkant is best functioneel. licht fijner in de hand dan gladdere toestellen zoals de samsung's en iPhone's
Lege virente, virent cuncta
  FOK!fotograaf dinsdag 15 december 2009 @ 16:43:20 #95
145146 Andyy
pi_75655345
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:37 schreef skittelman het volgende:

[..]

in wit, zwart en urban brown (alleen de naam al )
en die bochel aan de onderkant is best functioneel. licht fijner in de hand dan gladdere toestellen zoals de samsung's en iPhone's
Zwart is alleen de G2 van T-mobile
pi_75655414
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:37 schreef skittelman het volgende:

[..]

in wit, zwart en urban brown (alleen de naam al )
en die bochel aan de onderkant is best functioneel. licht fijner in de hand dan gladdere toestellen zoals de samsung's en iPhone's


of ooit nog in de andere kleuren.. maar hier in nederland maar 3 kleurtjes.
pi_75656692
Dat 'bruin' vind ik meer antraciet ofzo, zoals je ook ziet bij hifi-apparatuur. Wel chic .
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:59:36 #98
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75658304
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

of ooit nog in de andere kleuren.. maar hier in nederland maar 3 kleurtjes.
telefoons in nederland kopen is zo 2002.
Lang leve eBay!
Lege virente, virent cuncta
pi_75663146
K*t. Out of the blue ineens "SD kaart beschadigd". Enige oplossing lijkt formatteren... Ik heb het ding een maand en heb de SD kaart er niet eens uitgehad!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_75663286
Kaart ook onleesbaar in andere reader?
pi_75663461
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
Kaart ook onleesbaar in andere reader?
Nee niks mis mee. Maar Hero herkent hem niet meer
Dus ben nu alle gegevens op de laptop aan het gooien en dan kaartje maar formatteren in de foon en alles weer vanaf de laptop straks terugzetten...
Ik las in vorige topics al dat ik niet de enige ben.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_75665240
Nou schiet mij maar lek...
Bij het kopieren van de bestanden (via SD-slot op laptop) naar een tijdelijke map op de laptop, liep het vast.
Na opnieuw opstarten van de laptop map voor map geprobeerd, dat liep vast bij de map met MP3's. (Ik heb al in weken geen MP3s gespeeld, laat staan er ooit iets opgezet trouwens)
Dus die map heb ik op de SD-kaart leeggemaakt, kaartje opnieuw erin, en hij doet het weer.
Raadselachtig, maar goed... Ik ben al lang blij dat het zo is opgelost.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_75672993
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

of ooit nog in de andere kleuren.. maar hier in nederland maar 3 kleurtjes.
Dat was een promo afbeelding; helaas zijn al die kleuren nooit geproduceerd door HTC..
Immer.
  woensdag 16 december 2009 @ 01:49:28 #104
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75674859
quote:
Op woensdag 16 december 2009 00:06 schreef Firenzo het volgende:

[..]

Dat was een promo afbeelding; helaas zijn al die kleuren nooit geproduceerd door HTC..
in de foon winkel had ik alt wel een hekel aan die kleurtjes. heb je net een nieuw abbo afgesloten (jippie provisie) zelfs nog gecheckt of toestel voorradig is. wil meneer/mevrouw persee de witte/zwarte/grijze...
Ik was altijd wel blij met de HTC toestellen, allemaal zwart
Lege virente, virent cuncta
pi_75677809
Youtube werkt niet meer. Krijg de melding dat de video niet afgespeeld kan worden.

via de site werkt het wel..

[ Bericht 9% gewijzigd door Sj0rs op 16-12-2009 09:28:20 ]
Live out of your imagination, not your history.
pi_75678119
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
Nou schiet mij maar lek...
Bij het kopieren van de bestanden (via SD-slot op laptop) naar een tijdelijke map op de laptop, liep het vast.
Na opnieuw opstarten van de laptop map voor map geprobeerd, dat liep vast bij de map met MP3's. (Ik heb al in weken geen MP3s gespeeld, laat staan er ooit iets opgezet trouwens)
Dus die map heb ik op de SD-kaart leeggemaakt, kaartje opnieuw erin, en hij doet het weer.
Raadselachtig, maar goed... Ik ben al lang blij dat het zo is opgelost.
Zoals mijn vriend het uitlegde raakt de index op het kaartje corrupt. Daardoor kan de Hero je kaartje niet meer lezen.
Gebeurd bij mij helaas regelamtig. En ik heb nog geen oplossing gevonden...
pi_75684477
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:35 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

Zoals mijn vriend het uitlegde raakt de index op het kaartje corrupt. Daardoor kan de Hero je kaartje niet meer lezen.
Gebeurd bij mij helaas regelamtig. En ik heb nog geen oplossing gevonden...
Bij mij was het dus gelukkig alleen die map met MP3's waar iets in was vernaggeld... Als de hele index corrupt is heb je een groter probleem denk ik... Dus ik ben er nog relatief makkelijk van af gekomen.
Maar het blijft wel bizar natuurlijk, dat zoiets zomaar kan gebeuren. En dan kennelijk ook nog zo vaak! Dat zou toch niet moeten mogen!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_75689699
Ik ga binnenkort naar het buitenland. Is daar je onbeperkt internet ook gewoon geldig?
Live out of your imagination, not your history.
  woensdag 16 december 2009 @ 15:46:52 #109
140318 Thy...
Met puntjes
pi_75691330
Ik kan mijn abonnement binnenkort verlengen en kan er een toestel bij krijgen en wil sowieso een Andriod toestel. Voor zover ik het nu kan zien lijkt me de Hero de beste keuze alleen zie ik dat HTC weer eens zijn eigen stempel erop heeft moeten drukken dmv Sense. Is dat Sense een beetje fijn of verneukt het de Andriod ervaring. Het Touch 3D van mijn Touch Cruise is ook niet je van het.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  woensdag 16 december 2009 @ 16:23:19 #110
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75692855
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:46 schreef Thy... het volgende:
Ik kan mijn abonnement binnenkort verlengen en kan er een toestel bij krijgen en wil sowieso een Andriod toestel. Voor zover ik het nu kan zien lijkt me de Hero de beste keuze alleen zie ik dat HTC weer eens zijn eigen stempel erop heeft moeten drukken dmv Sense. Is dat Sense een beetje fijn of verneukt het de Andriod ervaring. Het Touch 3D van mijn Touch Cruise is ook niet je van het.
Sense is juist de reden dat android zo heerlijk werkt op de Hero. Heb een weekje met de G1 mogen spelen en die werkt toch een stuk minder fijn dan de Hero. De stempel van HTC op de winmo toestellen is wel groter dan op de android broertjes. plus het feit dat winmo nu eenmaal bagger is i.t.t. android.
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef Sj0rs het volgende:
Ik ga binnenkort naar het buitenland. Is daar je onbeperkt internet ook gewoon geldig?
nope tenzij je een Blackberry BIS of een Bedrijfsbuffel flat-fee lite abbo van ±¤35 hebt
wat ik altijd doe is me instellingen scrambelen. oftewel expres de instellingen van mobiel internet verkloten.
mijn toestel zoekt naar APN: internet ik maar hier bv internetxxx van. Door de foute APN kan hij niet zonder dat ik het weet verbinding maken zodat ik achteraf geen hoge rekening door roaming krijg.
Lege virente, virent cuncta
  woensdag 16 december 2009 @ 17:02:02 #111
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75694428
Was het wachten zat tussen de middag ben naar de t for telecom gelopen heb gechecked of ze hi konden verlengen met een goed abbo en of ze de hero nog hadden dus hi gebelt verlengening daar gecancled en gelijk in de winkel verlengt . En wat een verademing vergeleken met me oude telefoon !
phluphy for president!
  woensdag 16 december 2009 @ 17:59:17 #112
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75696377
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:02 schreef WyriHaximus het volgende:
Was het wachten zat tussen de middag ben naar de t for telecom gelopen heb gechecked of ze hi konden verlengen met een goed abbo en of ze de hero nog hadden dus hi gebelt verlengening daar gecancled en gelijk in de winkel verlengt . En wat een verademing vergeleken met me oude telefoon !
join the hero club
ik kom er net achter dat als ik mn pakketje van tnt scan gelijk track en trace code krijg wat een wonder telefoon
Lege virente, virent cuncta
  woensdag 16 december 2009 @ 18:24:47 #113
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75697273
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:02 schreef WyriHaximus het volgende:
Was het wachten zat tussen de middag ben naar de t for telecom gelopen heb gechecked of ze hi konden verlengen met een goed abbo en of ze de hero nog hadden dus hi gebelt verlengening daar gecancled en gelijk in de winkel verlengt . En wat een verademing vergeleken met me oude telefoon !
Ik werd vanmiddag gebeld, morgen wordt ie gebracht
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_75697358
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:59 schreef skittelman het volgende:

ik kom er net achter dat als ik mn pakketje van tnt scan gelijk track en trace code krijg wat een wonder telefoon
Maar daar heb je dan toch niks meer aan als je het pakje al in handen hebt ?

Blijf deze ook leuk vinden met de barcode scanner:
quote:
Book Mobile
Build your personal library at home or in the store. Book Mobile will scan the ISBN barcode using the camera, then look up the book in your books.google.com library. If the book is not in your personal library, you can add it. You can read reviews & ratings or follow the menu links to more information.
Gewoon de streepjescodes van de boeken in je boekenkast scannen dus.
pi_75698981
http://code.google.com/p/android-scripting/
quote:
Toepassing niet geļnstalleerd
ASE kan niet worden geļnstalleerd op deze telefoon.
.
pi_75699784
Ah, de vorige versie r13 installeert wél.

*pruts*

1
2
3
name = droid.getInput("Hello!", "What is your name?")
print name
droid.makeToast("Hello, %(result)s" % name)

*grin*

Ik krijg een popupje waar ik m'n naam kan invullen, en dan een popupje dat Hello zegt .

[ Bericht 53% gewijzigd door DennisMoore op 16-12-2009 19:42:18 ]
pi_75703511
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef Sj0rs het volgende:
Ik ga binnenkort naar het buitenland. Is daar je onbeperkt internet ook gewoon geldig?
Nee. Let erop dat in het buitenland mobiel internet gebruiken, roaming erg veel additionele kosten met zich meebrengt.
quote:
nope tenzij je een Blackberry BIS of een Bedrijfsbuffel flat-fee lite abbo van ±¤35 hebt
wat ik altijd doe is me instellingen scrambelen. oftewel expres de instellingen van mobiel internet verkloten.
mijn toestel zoekt naar APN: internet ik maar hier bv internetxxx van. Door de foute APN kan hij niet zonder dat ik het weet verbinding maken zodat ik achteraf geen hoge rekening door roaming krijg.
Daar heb je het programma APNdroid voor, die doet dat in 1 klik. Activeerd ook het internet weer met 1 klik.
Immer.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:49:43 #118
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75706495
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Ik werd vanmiddag gebeld, morgen wordt ie gebracht
dan kan het best zijn dat ik de mijne morgen ook had gehad fuck it heb hem nu al
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:59 schreef skittelman het volgende:

[..]

join the hero club
ik kom er net achter dat als ik mn pakketje van tnt scan gelijk track en trace code krijg wat een wonder telefoon
Whehe track en trace is heerlijk zal eens kijken of er een app voor is
phluphy for president!
pi_75715735
Of je zet gewoon Mobile network op off als je van plan bent de grens over te gaan (met roaming uit)

Ik zit elke dag in Duitsland en heb net mijn Hero gekregen, maar zover ik kan zien doet ie niks met GPRS/3G als ik het zo op stel
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_75717485
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef Ordos20 het volgende:
Of je zet gewoon Mobile network op off als je van plan bent de grens over te gaan (met roaming uit)

Ik zit elke dag in Duitsland en heb net mijn Hero gekregen, maar zover ik kan zien doet ie niks met GPRS/3G als ik het zo op stel
oh die optie ben ik nog niet tegen gekomen. ideaal!
  donderdag 17 december 2009 @ 10:59:16 #121
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75721220
Weet iemand nog een leuke twitter client met geotagging support voor de hero? Meeste wat ik tegenkom kan het niet of is betaald (nee heb geen creditcard)
phluphy for president!
pi_75721792
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:59 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand nog een leuke twitter client met geotagging support voor de hero? Meeste wat ik tegenkom kan het niet of is betaald (nee heb geen creditcard)
ik gebruik twindroid en deze geeft gewoon mijn positie mee als iets twittert
  donderdag 17 december 2009 @ 11:25:01 #123
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75722173
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

ik gebruik twindroid en deze geeft gewoon mijn positie mee als iets twittert
Hmm vaag die deed het bij mij niet :/ (ding probeert niet eens naar me gps te grijpen )
phluphy for president!
pi_75728839
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef Ordos20 het volgende:
Of je zet gewoon Mobile network op off als je van plan bent de grens over te gaan (met roaming uit)

Ik zit elke dag in Duitsland en heb net mijn Hero gekregen, maar zover ik kan zien doet ie niks met GPRS/3G als ik het zo op stel
Dit dus. Je kan een widget op je tel zetten. 1 klik en het staat uit.
Live out of your imagination, not your history.
pi_75732015
volgens dit bericht zou er ooit een hyves intergratie komen in de hero.(htc sense)

iemand die weet wat de status hiervan is?\


dit is de bron van het bericht: http://www.computerforum.(...)ense-integratie.html
pi_75732559
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:42 schreef DancePlaza het volgende:

volgens dit bericht zou er ooit een hyves intergratie komen in de hero.(htc sense)

iemand die weet wat de status hiervan is?\


dit is de bron van het bericht: http://www.computerforum.(...)ense-integratie.html
Alsjeblieft niet zeg! Laten ze dat soort meuk aub zoveel mogelijk in aparte apps houden. 'k Vind de standaard integratie van flickr en facebook al wel voldoende eigenlijk.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:46:21 #127
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75741357
Tof ding
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  donderdag 17 december 2009 @ 20:33:24 #128
10710 gday
propria cures
pi_75743554
http://www.downloadsquad.(...)ts-via-android-mark/

Leuk idee, maar ik zie ze niet in mijn Market. Zal zeker zijn bedoeld voor de Sprint Hero's ofzo. Zucht!
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pįl Turįn (1910-1976)
  donderdag 17 december 2009 @ 20:38:35 #129
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75743806
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef gday het volgende:
http://www.downloadsquad.(...)ts-via-android-mark/

Leuk idee, maar ik zie ze niet in mijn Market. Zal zeker zijn bedoeld voor de Sprint Hero's ofzo. Zucht!
Ik heb "fooicalculator" gevonden door op HTC te zoeken maar de rest wil niet lukken, ook niet in het Nederlands...

Edit: alleen hij wil niet opstarten
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_75757356
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef gday het volgende:
http://www.downloadsquad.(...)ts-via-android-mark/

Leuk idee, maar ik zie ze niet in mijn Market. Zal zeker zijn bedoeld voor de Sprint Hero's ofzo. Zucht!
'Battery', 'Dice', 'Tip Calculator' and 'Today in History' alle 4 terug gezien in de market

dice staat wel verkeerd vertaald als "doppelsteen"

ze werken allemaal bij mij maar ik heb today in history niet geprobeert.
  vrijdag 18 december 2009 @ 10:58:38 #131
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75760824
Ok dit was een geweldig idee om dit toestel te nemen. Werkt zalig en zelfs me vriendin vind het een goed toestel. Heck ze kon vannacht niet slapen resultaat me halve accu gelijk leeg omdat mevrouw spelletjes ging downloaden en spelen (ook funtowers) tot ze moe was !
phluphy for president!
pi_75761094
Een collega van me heeft net een nieuwe iPhone, en d'r man een nieuwe Hero.
Zij heeft spijt, hij is enthousiast .

't Zou waarschijnlijk wel schelen als ze 'm zou jailbreaken... dan schijnt er ineens veel meer mogelijk te zijn.
pi_75763842
http://www.androidplanet.(...)in-de-android-market

Krijgen jullie dat 'Accu' geļnstalleerd?
pi_75764996
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.androidplanet.(...)in-de-android-market

Krijgen jullie dat 'Accu' geļnstalleerd?
het is een widget he.. installeren via de market en dan de widget toevoegen op de scherm.
pi_75766368
quote:
Sprint’s skipping Android 2.0 and giving the HTC Hero and Samsung Moment 2.1

It seems that Sprint is doing a little change up from the earlier message about the HTC Hero and Samsung Moment getting 2.0 in the first half of 2010. But they are backtracking in a nice way, and instead of going to 2.0, they are going directly to 2.1. And still keeping that same, first half of 2010 timeframe.
Slight clarification on Android OS updates for the HTC Hero & Samsung Moment. Will be updating straight to Android 2.1, not 2.0, in 1H2010.
Sounds pretty good, now if we could just narrow down a time frame. Not trying to be impatient, but the first half of the year may end up being a long time if they push this to the end.
WTF
pi_75766411
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:51 schreef DancePlaza het volgende:

het is een widget he.. installeren via de market en dan de widget toevoegen op de scherm.
Oja, widget, geen app .

Gelukt!
pi_75766737
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:07 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ships, die bon zat er bij mij niet in.
Weet je toevallig nog wat het adres was waar je je daarvoor moest opgeven?
gewoon de user HTC opzoeken op Twitter
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:27:02 #138
10710 gday
propria cures
pi_75771449
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:25 schreef Incolumis het volgende:

[..]

WTF
Sja, zo lang ga ik dat niet volhouden. Als een AOSP 2.0, 2.0.1 of 2.1 versie goed draait (oftewel dat de meeste bugs er wel uit zijn) stap ik daar wel op over. Het duurt me allemaal veel te lang met HTC.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pįl Turįn (1910-1976)
pi_75772315
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:20 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Verwijs alle vijf de hotmails door naar hetzelfde g-mail account, geef ze een label afhankelijk vanaf welk adres ze komen en gebruik je gmail ook weer om als afzender een bepaald hotmailadres te gebruiken.
Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw.

  vrijdag 18 december 2009 @ 18:40:59 #140
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75778253
Omgedraaid, je kan via g-mail wel automatisch de hotmail laten ophalen (ondanks dat Microsft dat waarschijnlijk liever niet wilt).
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_75779272
Als je de battery-widget geopend hebt, en je sluit de Hero aan op de lader, dan stijgen er kleine belletjes op in de batterij .
  zaterdag 19 december 2009 @ 17:59:19 #142
10710 gday
propria cures
pi_75809325
Zuigt die battery-widget de accu niet sneller leeg zoals eigenlijk alle andere battery-widgets?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pįl Turįn (1910-1976)
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:05:14 #143
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75811550
Hoesje gekocht maar de sluiting zit over de oortjesingang heen in plaats van aan de andere kant. Briljant ontwerp
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  FOK!fotograaf zaterdag 19 december 2009 @ 20:35:13 #144
145146 Andyy
pi_75814689
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef Gamer_V het volgende:
Hoesje gekocht maar de sluiting zit over de oortjesingang heen in plaats van aan de andere kant. Briljant ontwerp
Was het zo'n crappy Chinese hoes?
  zondag 20 december 2009 @ 11:59:17 #145
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75830870
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef Andyy het volgende:

[..]

Was het zo'n crappy Chinese hoes?
Vast wel, ga zelf binnenkort silicon case bestellen omdat het toestel weg glipt in landscape mode . (Toestel is even breed als 2 en halve vinger + dat de achter kant glad is .)
phluphy for president!
pi_75838512
Werkt de 3fm applicatie bij jullie en dan vooral de webcam?
Hij doet hier weinig

Link
pi_75839226
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:59 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Vast wel, ga zelf binnenkort silicon case bestellen omdat het toestel weg glipt in landscape mode . (Toestel is even breed als 2 en halve vinger + dat de achter kant glad is .)
Dan heb jij dikke vingers... Of een mini-Hero...Mijn Hero is toch wel wat breder dan 2 1/2 vinger...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zondag 20 december 2009 @ 15:36:42 #148
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75839592
De magneet (!) in het hoesje laat zelfs de draaisensor niet meer werken
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_75840174
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef tralalala het volgende:
Werkt de 3fm applicatie bij jullie en dan vooral de webcam?
Hij doet hier weinig

Link
Via Mobiel netwerk werkt het wel en via WiFi niet...
  maandag 21 december 2009 @ 17:02:20 #150
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75885904
Dus, kan iemand me een goed hoesje aanraden?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_75889761
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:02 schreef Gamer_V het volgende:
Dus, kan iemand me een goed hoesje aanraden?
Helaas, heb geen hoesje, maar heb er ook geen nodig.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75890943
Heb nog nóóit een hoesje rond een gsm gehad...

Wel eens zo'n screenprotector van www.zagg.com opgeplakt, spul dat ze gebruiken om wieken van helicopters te beschermen .
  FOK!fotograaf maandag 21 december 2009 @ 20:05:32 #153
145146 Andyy
pi_75893647
Ik vind het typen maar kut op de Hero
Misschien werkt het beter bij andere firmware, maar dit is veel te traag voor me
pi_75893692
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef Andyy het volgende:
Ik vind het typen maar kut op de Hero
Misschien werkt het beter bij andere firmware, maar dit is veel te traag voor me
Ik moest er in het begin aan wennen, maar nu gaat dat super.
Ik kantel het toestel altijd wel, zodat ik het fijne toetsenbord heb met grotere ruimtes tussen de letters.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 21 december 2009 @ 20:13:56 #155
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75894036
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
Heb nog nóóit een hoesje rond een gsm gehad...

Wel eens zo'n screenprotector van www.zagg.com opgeplakt, spul dat ze gebruiken om wieken van helicopters te beschermen .
Mijn oude mobiel heeft jaren in mijn zak gezeten, scherm vol krasjes, de helft van de toetsen reageert niet meer en zeker als ik ooit door de regen ga banjeren... mja. En de Hero is net even iets duurder dan een Nokia van 40 euro.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_75895384
Heb het toestel nu ongeveer 3 maand. Ben supertevreden.
  maandag 21 december 2009 @ 23:46:46 #157
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75905925
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:26 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Dan heb jij dikke vingers... Of een mini-Hero...Mijn Hero is toch wel wat breder dan 2 1/2 vinger...
Heb grote klauwen idd (heck ben groot) en was in eerste instantie ook bang dat touchscreen niet zou gaan werken en dat gaat nog best aardig (eerst ff bij een collega met de G1 zitten spelen) .
phluphy for president!
  FOK!fotograaf dinsdag 22 december 2009 @ 00:10:21 #158
145146 Andyy
pi_75907003
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:06 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik moest er in het begin aan wennen, maar nu gaat dat super.
Ik kantel het toestel altijd wel, zodat ik het fijne toetsenbord heb met grotere ruimtes tussen de letters.
Doe ik ook wel eens,maar dan reageert die pas nadat je al hebt getypt (als je snel bent)
  dinsdag 22 december 2009 @ 02:03:27 #159
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75910614
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef Andyy het volgende:
Ik vind het typen maar kut op de Hero
Misschien werkt het beter bij andere firmware, maar dit is veel te traag voor me
met t9 en het ouderwetse toetsenbord gaat het prima, iig sneller dan op de htc touch hd...
Lege virente, virent cuncta
pi_75921353
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:13 schreef Gamer_V het volgende:

Mijn oude mobiel heeft jaren in mijn zak gezeten, scherm vol krasjes, de helft van de toetsen reageert niet meer en zeker als ik ooit door de regen ga banjeren... mja. En de Hero is net even iets duurder dan een Nokia van 40 euro.
Je moet niet sleutelbos en gsm in dezelfde broekzak doen nee .
Maar verder krast het toch allemaal niet zo snel? Je kan er ook zo'n protector op plakken.

Hoesjes zijn lomp en verneuken het design .
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:04:40 #162
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_75921432
Nu ik eens goed kijk zitten er helemaal geen krasjes op mijn oude mobiel, dat valt me weer mee maar ik heb gewoon weinig zin om dat ding al stuiterend onbeschermd in mijn zak te laten zitten.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:18:28 #163
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75931841
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Je moet niet sleutelbos en gsm in dezelfde broekzak doen nee .
Maar verder krast het toch allemaal niet zo snel? Je kan er ook zo'n protector op plakken.

Hoesjes zijn lomp en verneuken het design .
Ben toch wel erg blij met de Clear Case voor me Zen ding was anders allang stuk geweest . Anyway denk dat ik voor dit ding ga: http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=187454 (gelijk met extra lader kabel en accu).
phluphy for president!
pi_75981110
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:14 schreef skittelman het volgende:

[..]

lees de OP
TuneWiki is al you need
Hmm ik snap geen dodo van dat Tunewiki, hoe krijg ik er nederlandse radio op, heb al een lastfm account etc maar 3fm of 538 vinden ho maar, wat doe ik verkeerd?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_75981313
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef Karstman het volgende:

[..]

Hmm ik snap geen dodo van dat Tunewiki, hoe krijg ik er nederlandse radio op, heb al een lastfm account etc maar 3fm of 538 vinden ho maar, wat doe ik verkeerd?
Helemaal herkenbaar. Ik snap het ook niet helemaal.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_75981866
http://aor.leadapps.com/ - Android Online Radio

Gebruik ik zelf niet (luister geen radio), maar heb 't wel 's getest, lukte wel met NL zenders.
pi_75989249
Oh nice, 3fm aan de praat met AOR, app ziet er ook netjes uit moet ik zeggen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_76009809
Tunewiki is hartstikke makkelijk en fijn?

Opstarten ==> Radio ==> SHOUTcast Radio (dus niet lastfm) ==> Search SHOUTcast Radio ==> en dan station zoeken en in favorite pleuren.

Hij herkent alleen geen nummers met zoeken, dus misschien tussen haakjes zetten of anders op "serious" zoeken bij bijvoorbeeld 3fm. (serious radio)
  vrijdag 25 december 2009 @ 03:26:07 #169
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_76042034
een vraag na het installeren van laatste rom: heb m zojuist erop gezet, had daarvoor met mybackup een backup gemaakt van data en apps op sd (dom wellicht?), en nu kan ik de backup niet terugzetten! heb opnieuw mybackup geinstalleerd, maar hij vindt geen backupfiles. Met een fileexplorer (androzip) vindt ik uberhaupt geen bestanden op de sd card, maar via mn pc vindt ik wel 2 winzip bestanden van de data en apps backup. heeft iemand een idee of, en zo ja hoe ik dit nog kan backuppen?
Tranquillo
pi_76070206
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:36 schreef tralalala het volgende:
Tunewiki is hartstikke makkelijk en fijn?

Opstarten ==> Radio ==> SHOUTcast Radio (dus niet lastfm) ==> Search SHOUTcast Radio ==> en dan station zoeken en in favorite pleuren.

Hij herkent alleen geen nummers met zoeken, dus misschien tussen haakjes zetten of anders op "serious" zoeken bij bijvoorbeeld 3fm. (serious radio)
wel lastig dan met 538
pi_76070470
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 10:46 schreef Incolumis het volgende:

[..]

wel lastig dan met 538
Boeiend...is toch een klote zender.
pi_76087975
ik heb tevaak het verkeerde pattern ingevoerd bij het unlocken van het screen. Nu kan ik niet meer op mijn telefoon tenzij ik mijn google gegevens invoer , die niet geaccepteerd worden. Ik heb net mijn wachtwoord gewijzigd op de site van google en nu werkt ie nog steeds niet. Hoe kan ik hier onderuit komen ?
pi_76122885
hoe voeg je een extra gmail account toe aan je hero?
pi_76123362
@murphyjenkins: Mooi kut, maar ik heb geen idee. Al met Engelse zoektermen geprobeerd het te vinden via Google?
@Dance: ook geen idee. Heb dat nooit geprobeerd. Weet niet eens of dat kan.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_76124409
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:06 schreef DancePlaza het volgende:
hoe voeg je een extra gmail account toe aan je hero?
Hang je die niet makkelijker aan je main gmail account en kun je hem dan zo gebruiken? Of is het echt een apart account voor je vriendin ofzo?


ps @Skittelman: nieuwe FunTowers highscore 1012800
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zondag 27 december 2009 @ 23:47:49 #176
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76125153
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:34 schreef Karstman het volgende:

[..]
ps @Skittelman: nieuwe FunTowers highscore 1012800
godver ik kom soms dagen niet verder dan level 1, speciale methode?
Lege virente, virent cuncta
pi_76131062
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:34 schreef Karstman het volgende:

[..]

Hang je die niet makkelijker aan je main gmail account en kun je hem dan zo gebruiken? Of is het echt een apart account voor je vriendin ofzo?


nee je kan je gmail account niet combineren / intergreren in je main gmail account.

helaas

iemand ook al ervaring met de google apps for domains en intergratie met je hero?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 29 december 2009 @ 07:56:06 #179
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_76169402
Dit, of iig een Android, wordt mn next foon (in juli pas ), dus TVP
pi_76171442
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:47 schreef skittelman het volgende:

[..]

godver ik kom soms dagen niet verder dan level 1, speciale methode?
Niet echt, kom de meeste potjes ook niet verder dan 1 of 2 levels. Aan het eind gaat het nogal snel en dan moet je wat geluk hebben en snel reageren.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_76171466
Hebben jullie ook een dockinstation/cradle/bureauoplader oid?
pi_76171488
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:23 schreef DennisMoore het volgende:
Hebben jullie ook een dockinstation/cradle/bureauoplader oid?
Neuh, gewoon een mini-usb-kabeltje voldoet ook voor mij.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:22:37 #183
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76175292
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:23 schreef DennisMoore het volgende:
Hebben jullie ook een dockinstation/cradle/bureauoplader oid?
heb niet eens een oplader, die ligt bij mn vriendin mini-usb werkt als een trein. gebruik trouwens de kabel van mn digitale camera

als je net als ik na een half jaar weer een nieuwe telefoon hebt is het niet handig kan je weer een nieuwe kopen
Lege virente, virent cuncta
  donderdag 31 december 2009 @ 09:39:43 #184
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_76253617
Ik zit heel erg te twijfelen om dit toestel aan te schaffen. Momenteel heb ik een E71. Best een goed toestel op zich, maar voor internet vind ik hem toch net niet handig genoeg.

Gisteren ook even mee gespeeld in de Mediamarkt en wat me opviel was dat op sommige momenten er toch redelijk wat vertraging in zat. Bijvoorbeeld als ik tussen de homescreens wisselde naar de kalender widget. Nu lees ik overal dat de ROM update een hoop lag heeft verholpen en ik vraag me dan ook af of dat demo toestel wel deze nieuwe ROM draaide.

Zouden jullie dit toestel nu nog steeds aanbevelen? Hij is natuurlijk alweer een tijdje uit ...

[ Bericht 0% gewijzigd door L3viathan op 31-12-2009 09:57:29 ]
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_76253840
Ligt eraan wat je wilt betalen. Als geld niet zo uitmaakt, zou ik effe wachten op die Google Nexus One .
  donderdag 31 december 2009 @ 10:57:53 #186
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_76255574
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ligt eraan wat je wilt betalen. Als geld niet zo uitmaakt, zou ik effe wachten op die Google Nexus One .
Hmmmmm, interessant. Al vind ik het persoonlijk een vrij lelijk toestel.
Maar de specs daarintegen zien er niet slecht uit.
Eens kijken of ik nog zo lang kan wachten
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_76264758
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ligt eraan wat je wilt betalen. Als geld niet zo uitmaakt, zou ik effe wachten op die Google Nexus One .
Qua processor/geheugen weinig beter. Alleen wordt die met Android 2.0 geleverd vanaf januari in VS.
Plan is dat HTC Hero ook naar Android v2.0 gaat begin 2010 maar begreep dat 1.5 prima draait. Even voor de gein kijken welke versie er op dat Mediamarkt toestel staat wellicht. Is dit laatste officiele versie nu eigenlijk 1.5 of 1.6 voor de Hero? Op de HTC site is het niet duidelijk. Ik zie daar alleen een rom update 'ROM version 2.73.405.5'
pi_76264977
De Hero slaat de 1.6 over en krijgt 2.0 volgend jaar.
  donderdag 31 december 2009 @ 16:20:52 #189
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76268780
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:47 schreef DennisMoore het volgende:
De Hero slaat de 1.6 over en krijgt 2.0 volgend jaar.
hoop je
Lege virente, virent cuncta
pi_76270671
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef skittelman het volgende:

[..]

hoop je
Volgens mij was het in ieder geval al beloofd (dat heb ik althans in eerdere Hero-topics wel zo gelezen) dat het nog in december dit jaar zou komen, dus ze zijn al rijkelijk laat wat mij betreft. Oke, het is nog krap 7 uur december dit jaar, dus theoretisch zou het nog kunnen, maar... Ik ga er geen weddenschappen meer op afsluiten dat het dit jaar nog komt.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 31 december 2009 @ 17:31:29 #192
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76271398
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:11 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Volgens mij was het in ieder geval al beloofd (dat heb ik althans in eerdere Hero-topics wel zo gelezen) dat het nog in december dit jaar zou komen, dus ze zijn al rijkelijk laat wat mij betreft. Oke, het is nog krap 7 uur december dit jaar, dus theoretisch zou het nog kunnen, maar... Ik ga er geen weddenschappen meer op afsluiten dat het dit jaar nog komt.
release dates verschuiven bij elk bedrijf, alleen is htc er wat beter in :p
Lege virente, virent cuncta
pi_76271535
Heeft HTC een datum genoemd dan?
pi_76301027
het is geen 2..0 wat de Hero krijgt maar de 2.1, en het is bekend dat het uitkomt in de 1e helft van 2010
pi_76302595
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:05 schreef Incolumis het volgende:
het is geen 2..0 wat de Hero krijgt maar de 2.1, en het is bekend dat het uitkomt in de 1e helft van 2010
Dus we krijgen niet alleen geen 1.6 maar óók geen 2.0?? F*ck. Dat wordt wel achterlijk lang wachten zeg. Bah.

* Pandora73 heeft nu ineens pesthumeur
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_76316166
Mwoah. De grootste voordelen van die update zitten volgens mij toch al in de Sense interface verwerkt? Met een 'normaal' Android toestel heb je veel meer aan de update dan met de Hero.

Multitouch in de browser? Hebben we al lįng .
  zaterdag 2 januari 2010 @ 04:38:58 #197
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_76316186
Zijn hier mensen die een iPhone gehad hebben? Wat is je subjectieve mening wanneer je die vergelijkt met de Hero?
Confidence through competence
pi_76322491
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 04:35 schreef DennisMoore het volgende:
Mwoah. De grootste voordelen van die update zitten volgens mij toch al in de Sense interface verwerkt? Met een 'normaal' Android toestel heb je veel meer aan de update dan met de Hero.

Multitouch in de browser? Hebben we al lįng .
Och, daar heb je ook wel gelijk in... Maar geen navigatie
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_76346856
Kreeg net de melding dat de telefoon begint vol te raken... Blijkt HTC Peep maar liefst 89,9 MB te gebruiken! Vandaar dat die app nauwelijks nog opstartte .
  zondag 3 januari 2010 @ 01:35:20 #200
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76346867
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 04:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn hier mensen die een iPhone gehad hebben? Wat is je subjectieve mening wanneer je die vergelijkt met de Hero?
heb de iPhone niet lang gebruikt, heb wel op die van mijn collega mogen passen toen hij een maand naar het buitenland ging en hem vanwege roaming niet mee wilde nemen.

Ook al zal elke iPhone bezitter het ontkennen maar de Hero is gewoon een stapje verder dan de iPhone.
Alles is net iets slimmer, net iets makkelijker, net iets gebruiksvriendelijker. Het enige waar ik de iPhone boven uit vind steken is de snelheid van de browser. Maar gelukkig is de Hero niet gebonden aan een browser en kan je zelf een browser uitzoeken die voor jou het snelste werkt. Iets wat een stock iPhone niet kan.
Lege virente, virent cuncta
pi_76348736
iPhone heeft krachtiger hardware toch? Dus niet zo vreemd dat ie dan anders presteert. Ik blijf het nog steeds een beetje een vreemde vergelijking vinden, vooral ook vanwege het flinke prijsverschil.
  zondag 3 januari 2010 @ 11:31:11 #202
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_76351741
Zo'n gekke vergelijking is het niet, vind ik. De Hero is toch het beste wat Android te bieden heeft in Nederland, dus als je het gebruik van verschillende platformen wil vergelijken dan pak je de Hero voor de iPhone.
Confidence through competence
  zondag 3 januari 2010 @ 14:52:54 #203
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_76359032
quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:34 schreef DennisMoore het volgende:
Kreeg net de melding dat de telefoon begint vol te raken... Blijkt HTC Peep maar liefst 89,9 MB te gebruiken! Vandaar dat die app nauwelijks nog opstartte .
Swift ftw
phluphy for president!
pi_76359947
Is dat de beste Twitter client tegenwoordig?
Live out of your imagination, not your history.
pi_76360233
Dunno. Gebruik zelf meestal Twidroid.
  zondag 3 januari 2010 @ 17:21:20 #206
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_76364609
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:25 schreef DennisMoore het volgende:
Dunno. Gebruik zelf meestal Twidroid.
Vind ik ook de beste, erg fijne app
Levenswerk: Berlijn Blog.
  zondag 3 januari 2010 @ 18:23:44 #207
285790 555Martijn
Telefoon freak
pi_76366878
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:52 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Swift ftw
Kvind het nogal irritant dat je met Swift niet naar je eigen profiel kan, tenzij je een linkje volg of zoek naar jezelf.
Loading...
  zondag 3 januari 2010 @ 20:28:59 #208
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_76372463
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:16 schreef Sj0rs het volgende:
Is dat de beste Twitter client tegenwoordig?
Dunno werkt imo wel prettig, twidroid schijnt ook erg lekker te zijn misschien ook maar weer eens proberen .
phluphy for president!
pi_76388509
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:52 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Dus we krijgen niet alleen geen 1.6 maar óók geen 2.0?? F*ck. Dat wordt wel achterlijk lang wachten zeg. Bah.

* Pandora73 heeft nu ineens pesthumeur
2.1 komt op dezelfde deadline uit als wanneer de 2.0 eigenlijk zou komen
pi_76388560
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:16 schreef Sj0rs het volgende:
Is dat de beste Twitter client tegenwoordig?
Ik heb er al heel wat geprobeerd en ondanks dat ik nog steeds niet tevreden ben met Twidroid, is dat volgens mij wel een van de besten.
  maandag 4 januari 2010 @ 11:08:21 #211
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_76391739
Nog een vraagje: is die HTC Sync software een beetje acceptabel? Ik lees wel dat er wat workarounds nodig zijn om het draaiende te krijgen op win7, maar er vanuit gaande dat dit wel gaat lukken werkt het dan ook prettig?

Ik gebruik nu namelijk de ovi suite van Nokia en dat is natuurlijke dikke bagger.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_76392069
Waar heb je HTC Sync voor nodig ?
  maandag 4 januari 2010 @ 11:24:39 #213
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_76392273
o.a. voor sync met outlook
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_76393751
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:08 schreef L3viathan het volgende:
Nog een vraagje: is die HTC Sync software een beetje acceptabel? Ik lees wel dat er wat workarounds nodig zijn om het draaiende te krijgen op win7, maar er vanuit gaande dat dit wel gaat lukken werkt het dan ook prettig?

Ik gebruik nu namelijk de ovi suite van Nokia en dat is natuurlijke dikke bagger.
ja werkt prima, en die workarounds stellen niet zoveel voor. je hoeft alleen maar effe 1 zip bestandje te downloaden, en de inhoud daarvan kopieren naar de HTC map. meer is het niet
pi_76416879
quote:
Op maandag 4 januari 2010 08:03 schreef Incolumis het volgende:

[..]

2.1 komt op dezelfde deadline uit als wanneer de 2.0 eigenlijk zou komen
Ik had toch begrepen dat 2.0 nog in 2009 zou komen...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_76417233
Weten jullie of er een goede applicatie is die vanaf je Hero je mediaplayer(bijvoorbeeld winamp) op een laptop kan besturen?
pi_76419001
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:51 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ik had toch begrepen dat 2.0 nog in 2009 zou komen...
nee dat was al oud nieuws
pi_76419010
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:57 schreef tralalala het volgende:
Weten jullie of er een goede applicatie is die vanaf je Hero je mediaplayer(bijvoorbeeld winamp) op een laptop kan besturen?
winampremote
pi_76419041
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:57 schreef tralalala het volgende:
Weten jullie of er een goede applicatie is die vanaf je Hero je mediaplayer(bijvoorbeeld winamp) op een laptop kan besturen?
Gmote
pi_76420591
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:57 schreef tralalala het volgende:

Weten jullie of er een goede applicatie is die vanaf je Hero je mediaplayer(bijvoorbeeld winamp) op een laptop kan besturen?
androidVNC

.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:45:25 #221
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_76477770
Even een vraagje dat niet helemaal in dit topic thuishoort... maar misschien weten jullie het toch:
Ik heb laatst in één van de DIG topic gelezen (dacht ik!) dat het mogelijk was om android te installeren op een HTC toestel met windows mobile.

Ik kan het nu nergens terugvinden, ik begin me al af te vragen of ik het misschien heb gedroomd.
... ♥ ik mis je ♥
pi_76478083
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:45 schreef phluphy het volgende:

Even een vraagje dat niet helemaal in dit topic thuishoort... maar misschien weten jullie het toch:
Ik heb laatst in één van de DIG topic gelezen (dacht ik!) dat het mogelijk was om android te installeren op een HTC toestel met windows mobile.

Ik kan het nu nergens terugvinden, ik begin me al af te vragen of ik het misschien heb gedroomd.
Dan had ik dezelfde droom, maar kan zo snel 't topic ook niet meer terugvinden .
Dat wordt googlen dus.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:54:23 #223
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_76478115
Een hacker-hobbyist heeft het vast eens voor mekaar gekregen, maar zulke dingen zijn nooit in werkbare vorm zodat consumenten er wat aan hebben. Het is vaak proof of concept waarbij 98% van de functionaliteit het niet doet.
Confidence through competence
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:59:44 #224
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_76478332
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:53 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dan had ik dezelfde droom, maar kan zo snel 't topic ook niet meer terugvinden .
quote:
Dat wordt googlen dus.
Had ik al gedaan natuurlijk, maar zonder resultaat. Vandaar de oproep hier.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:29:43 #225
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76479615
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:45 schreef phluphy het volgende:
Even een vraagje dat niet helemaal in dit topic thuishoort... maar misschien weten jullie het toch:
Ik heb laatst in één van de DIG topic gelezen (dacht ik!) dat het mogelijk was om android te installeren op een HTC toestel met windows mobile.

Ik kan het nu nergens terugvinden, ik begin me al af te vragen of ik het misschien heb gedroomd.
je hebt altijd sukkels die graag een winmo toestel willen hebben. en tweedehands kost een hero maar ¤300,-
Lege virente, virent cuncta
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:35:22 #226
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_76479847
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef skittelman het volgende:

[..]

je hebt altijd sukkels die graag een winmo toestel willen hebben. en tweedehands kost een hero maar ¤300,-
a). ik ben geen sukkel
b). ik ben geen winmo toestel (ik heb een iphone (NIEUW) én een HTC Hero (NIEUW))
c). ik stel de vraag voor een collega
d). de collega is ook geen sukkel

Kortom: je moet niet van die voorbarige conclusies trekken.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:44:38 #227
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76480230
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef phluphy het volgende:

[..]

a). ik ben geen sukkel
b). ik benheb geen winmo toestel (ik heb een iphone (NIEUW) én een HTC Hero (NIEUW))
c). ik stel de vraag voor een collega
d). demijn collega is ook geen sukkel

Kortom: je moet niet van die voorbarige conclusies trekken.
ho rustig maar
wat ik bedoelde is dat als je die winmo op eBay zet dat er vaak best behoorlijk voor geboden word.
Met dat geld kan je makkelijk een android toestel kopen. En hoef je dus niet een gare custom rom te gebruiken.

maar sorry dat ik je probeerde te helpen, ik zal het niet meer doen
Lege virente, virent cuncta
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:59:32 #228
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_76480842
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:44 schreef skittelman het volgende:

[..]

ho rustig maar
wat ik bedoelde is dat als je die winmo op eBay zet dat er vaak best behoorlijk voor geboden word.
Met dat geld kan je makkelijk een android toestel kopen. En hoef je dus niet een gare custom rom te gebruiken.

maar sorry dat ik je probeerde te helpen, ik zal het niet meer doen
Lees je vorige post nog eens, waarin je expliciet reageerde op mijn post, lees dan jouw reactie, en probeer je dan voor te stellen of het mogelijk is dat ik je begreep zoals ik deed.

Je tweede post is al een hele vooruitgang. Behalve dan dat je schrijft over een "gare custom rom".

Kortom, fijn dat je probeerde te helpen. Jammer dat ik dat niet doorhad.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:23:35 #229
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76486874
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:59 schreef phluphy het volgende:

[..]

Lees je vorige post nog eens, waarin je expliciet reageerde op mijn post, lees dan jouw reactie, en probeer je dan voor te stellen of het mogelijk is dat ik je begreep zoals ik deed.

Je tweede post is al een hele vooruitgang. Behalve dan dat je schrijft over een "gare custom rom".

Kortom, fijn dat je probeerde te helpen. Jammer dat ik dat niet doorhad.
custom roms zijn doorgaans niet veel beter. zeker niet op een android. je loopt altijd wel ergens tegenaan waar de rom builder niet aan gedacht heeft. (denk aan de L26 rom voor touch hd/diamond2 die vergat dat het fijn is dat je wekker afgaat ook al staat je telefoon op stil )
Lege virente, virent cuncta
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:52:22 #230
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_76517066
Sinds dit weekend heb ik deze ook.
Echt hele fijne telefoon. Maar eens ff goed in de marketplace gaan snuffelen
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_76520045
Ik ben in de markt voor een nieuwe telefoon, momenteel heb ik een HTC TyTn II. Nu ben ik er hard over aan 't denken om de overstap naar Android te maken, echter dient een potentiėle nieuwe telefoon aan een aantal eisen te voldoen. Co-Pilot schijnt een behoorlijk goed stukje offline navigatiesoftware te zijn, dus daarmee zou ik al meteen een vervanger voor TomTom 7 hebben. Moet ik alleen nog even achterhalen of Co-Pilot met TomTom POI's overweg kan, zodat ik alle flitserlocaties in Nederland er in heb staan.

Belangrijker echter vind ik de vraag hoe goed of slecht Android toestellen (en dan met name de Hero, aangezien mijn interesse daar naar uitgaat) met bluetooth carkits om kunnen gaan? Ik heb een JVC KD-BT1 autoradio met ingebouwde bluetooth carkit en op een sporadisch "spooktelefoontje" na (wat hoogstwaarschijnlijk door de TyTn veroorzaakt wordt, er staat dan "CALLING UNKNOWN" in het scherm terwijl er geen telefoongesprek plaatsvindt) werkt dat perfect. Ik heb in het schermpje van de radio de signaalsterkte staan en heb toegang tot het telefoonboek wat op de simkaart van mijn telfoon opgeslagen is. Mijn vraag is dan ook of de Hero-bezitters hier ervaring hebben met het gebruik van een bluetooth carkit, al dan niet ingebouwd in een autoradio, en of dat allemaal een beetje probleemloos werkt?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_76520137
Heb je geen kennis/collega met een Hero zodat je 't even kunt uitproberen?
pi_76520589
CoPilot werkt prima op de Hero, gebruik het zelf vaak. heb geen carkit dus kan daar niks over zeggen, lijkt me dat het geen problemen moet veroorzaken
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:11:34 #234
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76521952
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:52 schreef Murloc het volgende:
Sinds dit weekend heb ik deze ook.
Echt hele fijne telefoon. Maar eens ff goed in de marketplace gaan snuffelen
check de OP, staan er genoeg in (pas op met funtowers, je sociale leven zal eronder lijden )
Lege virente, virent cuncta
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:16:38 #235
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76522127
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
---
mijn hero heeft wel problemen met de parrot minikit
de hero blijft om een wachtwoord vragen, volgens parrot is het 0000 maar verbinden doet hij niet heb het op een gegeven moment maar opgegeven. nu zit hij in de auto van mn ouders dus zo vaak gebruik ik em niet.
Lege virente, virent cuncta
pi_76524233
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:11 schreef skittelman het volgende:

[..]

check de OP, staan er genoeg in (pas op met funtowers, je sociale leven zal eronder lijden )
Dat valt best mee, ik speel het alleen in bed voor het slapen gaan, nou lig ik wel om 19.00 uur in bed maar dat terzijde

/OT
kent iemand een beetje goeie Nederlandse app om calorieen te tellen, heb er wel een paar gevonden maar die zijn behoorlijk Amerikaans met vooral Amerikaanse merken en producten en dat is irritant.

Nog een app gevonden voor mensen die regelmatig in het buitenland zijn en bang zijn om een ongeluk te krijgen en dat dan het thuisfront van niks weet; ICE - for Android. (ICE staat voor In Case of Emergency) Je kan je naam bloedgroep en allergieen opgeven en 2 telefoonnummers die in nood gebeld kunnen worden, hoeven hulpverleners niet zo te zoeken
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:13:11 #237
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76526525
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Karstman het volgende:

[..]

Dat valt best mee, ik speel het alleen in bed voor het slapen gaan, nou lig ik wel om 19.00 uur in bed maar dat terzijde
dus je gaat om 7uur naar bed zodat je de rest van de avond kunt funtoweren
Lege virente, virent cuncta
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:58:20 #238
204692 JohnnyKleinGeld
I hurt myself today
pi_76532450
Iemand enig idee waarom ik de Paypal app niet kan vinden in de market?

Heb een G2 Touch, maar dat zou toch niet uit moeten maken...?
pi_76541195
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef JohnnyKleinGeld het volgende:
Iemand enig idee waarom ik de Paypal app niet kan vinden in de market?

Heb een G2 Touch, maar dat zou toch niet uit moeten maken...?
http://www.androidplanet.(...)-android-applicatie/
kijk hier effe, vooral de replies eronder
pi_76541268
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef JohnnyKleinGeld het volgende:
Iemand enig idee waarom ik de Paypal app niet kan vinden in de market?

Heb een G2 Touch, maar dat zou toch niet uit moeten maken...?
hmm kan em wel vinden met de Hero trouwens. moet je em hebben? pm dan effe je gmail
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 8 januari 2010 @ 07:40:06 #241
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_76551220
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:45 schreef phluphy het volgende:
Even een vraagje dat niet helemaal in dit topic thuishoort... maar misschien weten jullie het toch:
Ik heb laatst in één van de DIG topic gelezen (dacht ik!) dat het mogelijk was om android te installeren op een HTC toestel met windows mobile.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1385572
pi_76560243
Eergisteren weer melding dat mijn SD-card beschadigd was. Zucht. Weet wat filesgebakcupt en de files die niet direct mee wilden eraf gehaald, kaart geformatteerd en back-up er weer opgezet.

Hebben jullie trouwens ook dat de telefoon vaak spontaan opnieuw opstart? Ik merk het toch wel minstens 5 keer per week, en dan zijn er vast ook nog momenten dat ik het niet doorheb (als ik lig te slapen of de telefoon even niet bij me heb of zo)

O en vanmorgen gingen mijn wekkers dus weer niet af. De laatste weken heb ik me aangeleerd om iedere avond het vinkje bij de wekker uit en weer aan te zetten. Dit heb ik gisteren niet gedaan, en nu deed hij het dus niet. Ten overvloede: de wekker zou volgens de instellingen wel degelijk vanmorgen hebben moeten afgaan. Het lijkt er dus echt op dat je iedere avond het vinkje bij je wekkertijd uit en weer aan moet zetten. Waarom heb je dan een wekker waarbij je kan instellen op welke dag hij af moet gaan, als je het toch handmatig moet doen als je hem nodig hebt?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:45:52 #243
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76561529
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef Pandora73 het volgende:
Eergisteren weer melding dat mijn SD-card beschadigd was. Zucht. Weet wat filesgebakcupt en de files die niet direct mee wilden eraf gehaald, kaart geformatteerd en back-up er weer opgezet.

Hebben jullie trouwens ook dat de telefoon vaak spontaan opnieuw opstart? Ik merk het toch wel minstens 5 keer per week, en dan zijn er vast ook nog momenten dat ik het niet doorheb (als ik lig te slapen of de telefoon even niet bij me heb of zo)

O en vanmorgen gingen mijn wekkers dus weer niet af. De laatste weken heb ik me aangeleerd om iedere avond het vinkje bij de wekker uit en weer aan te zetten. Dit heb ik gisteren niet gedaan, en nu deed hij het dus niet. Ten overvloede: de wekker zou volgens de instellingen wel degelijk vanmorgen hebben moeten afgaan. Het lijkt er dus echt op dat je iedere avond het vinkje bij je wekkertijd uit en weer aan moet zetten. Waarom heb je dan een wekker waarbij je kan instellen op welke dag hij af moet gaan, als je het toch handmatig moet doen als je hem nodig hebt?
ik moet het ook elke avond 'aanvinken' wellicht dat er een betere app is voor wekkers?
Lege virente, virent cuncta
pi_76561909
Geen idee...

Ik gebruik m'n ouwe SonyEricsson W850 als wekker. Die kan ik zo makkelijk volledig op de tast open en dicht schuiven om te snoozen .
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:02:44 #245
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76562242
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:55 schreef DennisMoore het volgende:
Geen idee...

Ik gebruik m'n ouwe SonyEricsson W850 als wekker. Die kan ik zo makkelijk volledig op de tast open en dicht schuiven om te snoozen .
is ook nog een optie:
Lege virente, virent cuncta
pi_76562649
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef skittelman het volgende:

is ook nog een optie:
[ afbeelding ]
Die past zo moeilijk onder m'n kussen, en trilt me niet wakker.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:38:57 #247
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76563754
Voor de geintresseerden:
mijn nieuwe FunTowers topscore:
1261300 (level 14)
kan helaas geen screenshot maken (speigelende screen protector)
dit moest ik ff kwijt
Lege virente, virent cuncta
pi_76596609
Lijkt me sowieso niet echt goed voor een telefoon om erop te liggen met je HOOFD.
Misschien dat ie daarom kuren vertoond.
pi_76596771

Zo'n blokje SonyEricsson he? Die kan wel wat hebben.
Zo 'ruw' zou ik met een touchscreen niet willen omgaan.
pi_76710542
Radio beluisteren via internet, werkt dat een beetje met de HERO? Ik heb nu een SonyEricsson en die heeft nog een ouderwetse FM ontvanger, maar dat werkt wel!
pi_76711868
Werkt op zich best goed, zolang je bij 1 mast in de buurt blijft. Roaming en streaming audio is geen fijne combi. Heb geprobeerd om in de trein naar online radio te luisteren maar dat was geen succes. Een rondje joggen in het park zou wel moeten lukken.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_76713641
Hmm, wilde het nu juist op de fiets en evt. in de trein gaan gebruiken.
pi_76717288
Fietsen werkt denk ik ook nog wel omdat je dan niet al te hard gaat (tenzij je racefietsert bent natuurlijk). Ik vermoed dat het vooral het wisselen van gsmpaal het probleem is. In de trein ga je al gauw 120km/h (als ie rijdt) en dan schiet je werkelijk van paal naar paal. Daarbij is de 3G en 3,5G dekking nog niet sluitend door heel het land waardoor je je streaming verbinding nogal eens verliest.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:12:13 #254
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_76717339
Met mijn Windows Mobile bak en iPhone gaat streamning audio prima in de trein. Hangt denk ik ook van je provider en traject af. KPN / Vodafone en de intercity-trajecten moeten prima gaan.
Confidence through competence
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:14:14 #255
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76722099
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:23 schreef Jeter het volgende:
Radio beluisteren via internet, werkt dat een beetje met de HERO? Ik heb nu een SonyEricsson en die heeft nog een ouderwetse FM ontvanger, maar dat werkt wel!
werkt prima! nergens last van in de omgeving nijmegen--eindhoven--roermond
alleen hi blijft zeiken dat ik teveel data verbruik, heb er nu een app voor gedownload, kijken of het zo werkt...
Lege virente, virent cuncta
pi_76771993
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:14 schreef skittelman het volgende:

[..]

werkt prima! nergens last van in de omgeving nijmegen--eindhoven--roermond
alleen hi blijft zeiken dat ik teveel data verbruik, heb er nu een app voor gedownload, kijken of het zo werkt...
Welke app gebruik je om radio te luisteren? Ik heb precies het zelfde als degene die je quote, met mijn sony ericsson kon ik gewoon FM ontvangen, heel makkelijk, maar ik heb sinds vandaag een Hero
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:39:34 #257
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76772598
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:24 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Welke app gebruik je om radio te luisteren? Ik heb precies het zelfde als degene die je quote, met mijn sony ericsson kon ik gewoon FM ontvangen, heel makkelijk, maar ik heb sinds vandaag een Hero
tune wiki
Lege virente, virent cuncta
pi_76774080
Ik gebruik A Online Radio, ik vond tunewike nogal verwarrend en hij kon 3FM niet vinden.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_76775566
Ik wil er een! Maar het is voorlopig nog te duur voor mij...
pi_76780996
http://www.androidguys.co(...)oid-2-1-mid-february
http://www.eurodroid.com/(...)-coming-in-february/
quote:
A Polish-language blog is telling the world that a forum user (Jesus, has it really come to THIS?) claims to have been told by HTC that the big European Android 2.1 update for the HTC Hero will roll out on February 15.
Slechts een héél vaag gerucht natuurlijk.
pi_76807257
Ik heb alle contacten van mijn sim geimporteerd, maar hoe verander ik nu hun namen?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_76807564
Contacts bewerken op je Hero kun je 't beste doen via Google Comtacts.
pi_76809748
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:41 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb alle contacten van mijn sim geimporteerd, maar hoe verander ik nu hun namen?
bijvoorbeeld hier
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:08:18 #264
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_76811789
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:38 schreef Incolumis het volgende:

[..]

bijvoorbeeld hier
Thanks Het is nog wel steeds veel werk, 99 contacten..
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_76812257
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:27 schreef 9611Niels het volgende:

Thanks Het is nog wel steeds veel werk, 99 contacten..
Bij Google Contacts kun je ze exporteren in CVS formaat, bijvoorbeeld bewerken in een spreadsheet-programma en dan weer importeren.
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:44:40 #267
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_76828546
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:16 schreef Karstman het volgende:
Ik gebruik A Online Radio, ik vond tunewike nogal verwarrend en hij kon 3FM niet vinden.
zoeken op serious radio ipv 3fm, gaat prima
Lege virente, virent cuncta
pi_76847796
quote:
HTC Hero krijgt update naar 2.1 in februari

Hero-gebruikers hangen ondanks dat ze het eerste toffe Androidtoestel hadden toch altijd een beetje achteraan in de rij. Zij hebben nog geen update ontvangen sinds de 1.5 service-update van HTC zelf. Volgens geruchten gaat daar in de maand februari verandering in komen. Volgens een Poolse Androidwebsite (vertaald door Google) komt er rond de helft van februari een mooie update uit voor iedereen die zich ontzettend achtergesteld voelt. We weten allemaal dat 1.5 ondertussen een zwaar verouderd platform is waar verschillende softwarepakketjes niet meer op draaien. Hero-users hebben ditmaal geluk en krijgen geen 2.0 maar let op 2.1 en staan hier met de software in één klap dus weer gelijk met de Nexus One. Of dit ook betekent dat ze live wallpapers krijgen is niet bekend, wel weten we dat de Hero gebruikers kunnen genieten van:

Zoom-Desktop (Dit lijkt op de finger pinch zoom in de browser maar dan tussen je pictogrammen)
Transparante Pictogrammen (is dit wat we in de espresso zagen?)
Mooie schermovergangen
Verbeterd HTC toetsenbord
Nieuwe HTC widget
Nieuwe Flash player (eindelijk net zo goed als die van de Tattoo?)
Nieuwe Market die 1.6 users destijds al kregen
Update voor de gallery
Vrije Ram geheugen komt neer op zo’n 130 tot 140 Mb (dit is een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige rom)

Minder goed nieuws is er momenteel voor de Tattoo-gebruikers. De update zal vanuit HTC uitblijven. Dit is jammer maar HTC bood natuurlijk niet voor niets een budget toestel aan. Ik heb er zelf één in gebruik en ben dus maar eens rond gaan kijken en een HTC Dev helpt ons uit de brand. Ze zijn nog bezig, maar de geluiden zijn goed.
Nog een sidenote voor HTC Hero-gebruikers: als je de SPL hebt geüpdatet kan de ROM niet worden geļnstalleerd. Deze moet dus weer op origineel staan.


[ Bericht 2% gewijzigd door -J-D- op 15-01-2010 16:08:48 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:25:57 #269
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_76852280
Kun je Goggles gebruiken op een HTC Hero? Of (nog) niet?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_76852340
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:08 schreef JortK het volgende:
Ik heb er 1
En is ie geil?
Ik sta op het punt iets te gaan halen, maar ik denk dat het een "kop of munt" actie gaat worden, tussen iPhone en Android.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:13:05 #272
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_76853231
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

En is ie geil?
Ik sta op het punt iets te gaan halen, maar ik denk dat het een "kop of munt" actie gaat worden, tussen iPhone en Android.
Ik ben er zeer over te spreken, iPhone is ook wel leuk maar ik vind deze net wat beter reageren en het on screen toetsenbord is makkelijker te bedienen.
pi_76853388
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:49 schreef 9611Niels het volgende:
Kun je Goggles gebruiken op een HTC Hero? Of (nog) niet?
nee nog niet, pas als de update er is
pi_76855511
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:16 schreef Incolumis het volgende:

[..]

nee nog niet, pas als de update er is
Gelukkig is dat al bijna
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_76905645
Gmote is echt supertof, je kunt je pc op afstand bedienen en zelfs muziek die op je pc staat, afspelen op je telefoon
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zondag 17 januari 2010 @ 11:55:39 #276
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_76917437
Hmmm om 1 of andere reden kan ik niet meer websites bezoeken maar twitter, email en alles werkt nog lijkt wel afof de defaukt browser en maar gekapt is 0_o
phluphy for president!
pi_76918500
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm om 1 of andere reden kan ik niet meer websites bezoeken maar twitter, email en alles werkt nog lijkt wel afof de defaukt browser en maar gekapt is 0_o
Dat heb ik ook, als ik bijv. naar Fok ga blijft het scherm wit en blijft dat groene laadbalkje op driekwart
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_76919520
Zowel via 3G als via wifi?
Misschien kun je via http://uk.androlib.com/an(...)mm-network-qpFj.aspx proberen of de website te pingen is?
  zondag 17 januari 2010 @ 18:51:45 #279
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_76933080
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:32 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, als ik bijv. naar Fok ga blijft het scherm wit en blijft dat groene laadbalkje op driekwart
Alles bij mij .
quote:
Op zondag 17 januari 2010 13:06 schreef DennisMoore het volgende:
Zowel via 3G als via wifi?
Misschien kun je via http://uk.androlib.com/an(...)mm-network-qpFj.aspx proberen of de website te pingen is?
Yup zowel 3G als wifi straks ff andere browser installeren kijken wat die doet. Nog aanraders?
phluphy for president!
pi_76933776
Zonet deed ie het wel weer. Wifi trouwens.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_76958491
Weet iemand hoe je door een keuzemenu heenkomt zonder fysiek toetsenbord?
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_76958701
met je scrollknopje?
  maandag 18 januari 2010 @ 11:53:00 #283
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_76959074
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:10 schreef 9611Niels het volgende:
Zonet deed ie het wel weer. Wifi trouwens.
Hier ook na een reboot .
phluphy for president!
pi_76959129
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:36 schreef Capetown het volgende:
Weet iemand hoe je door een keuzemenu heenkomt zonder fysiek toetsenbord?
links onder in je scherm staat een optie om de numerieke keypad tevoorschijnhalen.
pi_76962864
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:54 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

links onder in je scherm staat een optie om de numerieke keypad tevoorschijnhalen.
Thanks.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_77002422


Mijn Hero herkent mijn simkaart ineens niet meer? What to do? Rebooten helpt niet..


Werkt alweer....

[ Bericht 7% gewijzigd door Sj0rs op 19-01-2010 11:03:52 ]
Live out of your imagination, not your history.
pi_77002497
Nou dat wacht ik nog op de update, als dat ook niks is, ben ik weer HERO af
pi_77002830
Hier werkt de Youtube applicatie ook al tijden niet meer, schijnt wel bij meer mensen zo te zijn.
Live out of your imagination, not your history.
pi_77002864
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef Sj0rs het volgende:
Hier werkt de Youtube applicatie ook al tijden niet meer, schijnt wel bij meer mensen zo te zijn.
werkt prima hier
pi_77002878
Kun je eigenlijk ook plaatjes van je Hero op fok plaatsen? Tinypic werkt niet.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_77002927
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:09 schreef 9611Niels het volgende:
Kun je eigenlijk ook plaatjes van je Hero op fok plaatsen? Tinypic werkt niet.
nou je kunt met je google account een account op picasa maken, kun je vanaf daar linken op fok
pi_77004119
Heb nu een pixelpipe app gedownload waarmee ik foto's op picasa kan zetten, maar het lukt nog niet helemaal..
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:03:10 #293
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_77005001
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef Sj0rs het volgende:
Hier werkt de Youtube applicatie ook al tijden niet meer, schijnt wel bij meer mensen zo te zijn.
Bij mij werkt het ook niet.
pi_77010361
Heb hem nu op Picasa staan, maar hoe post ik hem op fok?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_77010424
publieke map maken denk ik. ik gebruik het zelf ook niet.
pi_77010528
anders heb je ook nog photobucket
pi_77011829


De Hero heeft toch een standaard integratie (via Sense) met Flickr-albums? Net als met Facebook, da's allebei gekoppeld aan People (contactpersonen) en Albums (fotomapjes).
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:53:51 #298
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_77020563
Yup flickr zit er standaard in.
phluphy for president!
pi_77024900
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:22 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]

De Hero heeft toch een standaard integratie (via Sense) met Flickr-albums? Net als met Facebook, da's allebei gekoppeld aan People (contactpersonen) en Albums (fotomapjes).
het uitlezen van een flickr account wel ja, maar kun je ook automatisch foto's van je foon naar flickr uploaden dan?
pi_77040254
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:23 schreef Incolumis het volgende:

het uitlezen van een flickr account wel ja, maar kun je ook automatisch foto's van je foon naar flickr uploaden dan?
.

Nouja, niet automatisch denk ik. Je moet nog wel bij een foto op 'share' klikken, en dan aangeven of ie naar flickr, naar e-mail, mms, etc etc moet.
pi_77041069
edit:LAPO GEMACHT#!!!@11!1!!!
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')