Helaas, heb geen hoesje, maar heb er ook geen nodig.quote:Op maandag 21 december 2009 17:02 schreef Gamer_V het volgende:
Dus, kan iemand me een goed hoesje aanraden?
Ik moest er in het begin aan wennen, maar nu gaat dat super.quote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef Andyy het volgende:
Ik vind het typen maar kut op de Hero
Misschien werkt het beter bij andere firmware, maar dit is veel te traag voor me
Mijn oude mobiel heeft jaren in mijn zak gezeten, scherm vol krasjes, de helft van de toetsen reageert niet meer en zeker als ik ooit door de regen ga banjeren... mja. En de Hero is net even iets duurder dan een Nokia van 40 euro.quote:Op maandag 21 december 2009 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
Heb nog nóóit een hoesje rond een gsm gehad...
Wel eens zo'n screenprotector van www.zagg.com opgeplakt, spul dat ze gebruiken om wieken van helicopters te beschermen.
Heb grote klauwen idd (heck ben groot) en was in eerste instantie ook bang dat touchscreen niet zou gaan werken en dat gaat nog best aardig (eerst ff bij een collega met de G1 zitten spelen)quote:Op zondag 20 december 2009 15:26 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dan heb jij dikke vingers... Of een mini-Hero...Mijn Hero is toch wel wat breder dan 2 1/2 vinger...
Doe ik ook wel eens,maar dan reageert die pas nadat je al hebt getypt (als je snel bent)quote:Op maandag 21 december 2009 20:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik moest er in het begin aan wennen, maar nu gaat dat super.
Ik kantel het toestel altijd wel, zodat ik het fijne toetsenbord heb met grotere ruimtes tussen de letters.
met t9 en het ouderwetse toetsenbord gaat het prima, iig sneller dan op de htc touch hd...quote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef Andyy het volgende:
Ik vind het typen maar kut op de Hero
Misschien werkt het beter bij andere firmware, maar dit is veel te traag voor me
http://www.pdair.com/catalog/product_info.php?cPath=10100000_900000_11000759&products_id=23273quote:Op maandag 21 december 2009 17:02 schreef Gamer_V het volgende:
Dus, kan iemand me een goed hoesje aanraden?
Je moet niet sleutelbos en gsm in dezelfde broekzak doen neequote:Op maandag 21 december 2009 20:13 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn oude mobiel heeft jaren in mijn zak gezeten, scherm vol krasjes, de helft van de toetsen reageert niet meer en zeker als ik ooit door de regen ga banjeren... mja. En de Hero is net even iets duurder dan een Nokia van 40 euro.
Ben toch wel erg blij met de Clear Case voor me Zen ding was anders allang stuk geweestquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je moet niet sleutelbos en gsm in dezelfde broekzak doen nee.
Maar verder krast het toch allemaal niet zo snel? Je kan er ook zo'n protector op plakken.
Hoesjes zijn lomp en verneuken het design.
Hmm ik snap geen dodo van dat Tunewiki, hoe krijg ik er nederlandse radio op, heb al een lastfm account etc maar 3fm of 538 vinden ho maar, wat doe ik verkeerd?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:14 schreef skittelman het volgende:
[..]
lees de OP![]()
TuneWiki is al you need
Helemaal herkenbaar. Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hmm ik snap geen dodo van dat Tunewiki, hoe krijg ik er nederlandse radio op, heb al een lastfm account etc maar 3fm of 538 vinden ho maar, wat doe ik verkeerd?
wel lastig dan met 538quote:Op donderdag 24 december 2009 12:36 schreef tralalala het volgende:
Tunewiki is hartstikke makkelijk en fijn?![]()
Opstarten ==> Radio ==> SHOUTcast Radio (dus niet lastfm) ==> Search SHOUTcast Radio ==> en dan station zoeken en in favorite pleuren.
Hij herkent alleen geen nummers met zoeken, dus misschien tussen haakjes zetten of anders op "serious" zoeken bij bijvoorbeeld 3fm. (serious radio)
Hang je die niet makkelijker aan je main gmail account en kun je hem dan zo gebruiken? Of is het echt een apart account voor je vriendin ofzo?quote:Op zondag 27 december 2009 23:06 schreef DancePlaza het volgende:
hoe voeg je een extra gmail account toe aan je hero?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |