Swift ftwquote:Op zondag 3 januari 2010 01:34 schreef DennisMoore het volgende:
Kreeg net de melding dat de telefoon begint vol te raken... Blijkt HTC Peep maar liefst 89,9 MB te gebruiken! Vandaar dat die app nauwelijks nog opstartte.
Vind ik ook de beste, erg fijne appquote:Op zondag 3 januari 2010 15:25 schreef DennisMoore het volgende:
Dunno. Gebruik zelf meestal Twidroid.
Kvind het nogal irritant dat je met Swift niet naar je eigen profiel kan, tenzij je een linkje volg of zoek naar jezelf.quote:
Dunno werkt imo wel prettig, twidroid schijnt ook erg lekker te zijn misschien ook maar weer eens proberenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:16 schreef Sj0rs het volgende:
Is dat de beste Twitter client tegenwoordig?
2.1 komt op dezelfde deadline uit als wanneer de 2.0 eigenlijk zou komenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:52 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dus we krijgen niet alleen geen 1.6 maar óók geen 2.0?? F*ck. Dat wordt wel achterlijk lang wachten zeg. Bah.
* Pandora73 heeft nu ineens pesthumeur
Ik heb er al heel wat geprobeerd en ondanks dat ik nog steeds niet tevreden ben met Twidroid, is dat volgens mij wel een van de besten.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:16 schreef Sj0rs het volgende:
Is dat de beste Twitter client tegenwoordig?
ja werkt prima, en die workarounds stellen niet zoveel voor. je hoeft alleen maar effe 1 zip bestandje te downloaden, en de inhoud daarvan kopieren naar de HTC map. meer is het nietquote:Op maandag 4 januari 2010 11:08 schreef L3viathan het volgende:
Nog een vraagje: is die HTC Sync software een beetje acceptabel? Ik lees wel dat er wat workarounds nodig zijn om het draaiende te krijgen op win7, maar er vanuit gaande dat dit wel gaat lukken werkt het dan ook prettig?
Ik gebruik nu namelijk de ovi suite van Nokia en dat is natuurlijke dikke bagger.
Ik had toch begrepen dat 2.0 nog in 2009 zou komen...quote:Op maandag 4 januari 2010 08:03 schreef Incolumis het volgende:
[..]
2.1 komt op dezelfde deadline uit als wanneer de 2.0 eigenlijk zou komen
nee dat was al oud nieuwsquote:Op maandag 4 januari 2010 21:51 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik had toch begrepen dat 2.0 nog in 2009 zou komen...
winampremotequote:Op maandag 4 januari 2010 21:57 schreef tralalala het volgende:
Weten jullie of er een goede applicatie is die vanaf je Hero je mediaplayer(bijvoorbeeld winamp) op een laptop kan besturen?
Gmotequote:Op maandag 4 januari 2010 21:57 schreef tralalala het volgende:
Weten jullie of er een goede applicatie is die vanaf je Hero je mediaplayer(bijvoorbeeld winamp) op een laptop kan besturen?
androidVNCquote:Op maandag 4 januari 2010 21:57 schreef tralalala het volgende:
Dan had ik dezelfde droom, maar kan zo snel 't topic ook niet meer terugvindenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:45 schreef phluphy het volgende:
Even een vraagje dat niet helemaal in dit topic thuishoort... maar misschien weten jullie het toch:
Ik heb laatst in één van de DIG topic gelezen (dacht ik!) dat het mogelijk was om android te installeren op een HTC toestel met windows mobile.
Ik kan het nu nergens terugvinden, ik begin me al af te vragen of ik het misschien heb gedroomd.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan had ik dezelfde droom, maar kan zo snel 't topic ook niet meer terugvinden.
Had ik al gedaan natuurlijk, maar zonder resultaat. Vandaar de oproep hier.quote:Dat wordt googlen dus.
je hebt altijd sukkels die graag een winmo toestel willen hebben. en tweedehands kost een hero maar ¤300,-quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:45 schreef phluphy het volgende:
Even een vraagje dat niet helemaal in dit topic thuishoort... maar misschien weten jullie het toch:
Ik heb laatst in één van de DIG topic gelezen (dacht ik!) dat het mogelijk was om android te installeren op een HTC toestel met windows mobile.
Ik kan het nu nergens terugvinden, ik begin me al af te vragen of ik het misschien heb gedroomd.
a). ik ben geen sukkelquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef skittelman het volgende:
[..]
je hebt altijd sukkels die graag een winmo toestel willen hebben. en tweedehands kost een hero maar ¤300,-
ho rustig maarquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
a). ik ben geen sukkel
b). ik benheb geen winmo toestel (ik heb een iphone (NIEUW) én een HTC Hero (NIEUW))
c). ik stel de vraag voor een collega
d). demijn collega is ook geen sukkel
Kortom: je moet niet van die voorbarige conclusies trekken.
Lees je vorige post nog eens, waarin je expliciet reageerde op mijn post, lees dan jouw reactie, en probeer je dan voor te stellen of het mogelijk is dat ik je begreep zoals ik deed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:44 schreef skittelman het volgende:
[..]
ho rustig maar
wat ik bedoelde is dat als je die winmo op eBay zet dat er vaak best behoorlijk voor geboden word.
Met dat geld kan je makkelijk een android toestel kopen. En hoef je dus niet een gare custom rom te gebruiken.
maar sorry dat ik je probeerde te helpen, ik zal het niet meer doen
custom roms zijn doorgaans niet veel beter. zeker niet op een android. je loopt altijd wel ergens tegenaan waar de rom builder niet aan gedacht heeft. (denk aan de L26 rom voor touch hd/diamond2 die vergat dat het fijn is dat je wekker afgaat ook al staat je telefoon op stilquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Lees je vorige post nog eens, waarin je expliciet reageerde op mijn post, lees dan jouw reactie, en probeer je dan voor te stellen of het mogelijk is dat ik je begreep zoals ik deed.![]()
Je tweede post is al een hele vooruitgang. Behalve dan dat je schrijft over een "gare custom rom".![]()
![]()
Kortom, fijn dat je probeerde te helpen.Jammer dat ik dat niet doorhad.
check de OP, staan er genoeg in (pas op met funtowers, je sociale leven zal eronder lijdenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:52 schreef Murloc het volgende:
Sinds dit weekend heb ik deze ook.
Echt hele fijne telefoon. Maar eens ff goed in de marketplace gaan snuffelen
mijn hero heeft wel problemen met de parrot minikitquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
---
Dat valt best mee, ik speel het alleen in bed voor het slapen gaan, nou lig ik wel om 19.00 uur in bed maar dat terzijdequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:11 schreef skittelman het volgende:
[..]
check de OP, staan er genoeg in (pas op met funtowers, je sociale leven zal eronder lijden)
dus je gaat om 7uur naar bed zodat je de rest van de avond kunt funtowerenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat valt best mee, ik speel het alleen in bed voor het slapen gaan, nou lig ik wel om 19.00 uur in bed maar dat terzijde
http://www.androidplanet.(...)-android-applicatie/quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef JohnnyKleinGeld het volgende:
Iemand enig idee waarom ik de Paypal app niet kan vinden in de market?
Heb een G2 Touch, maar dat zou toch niet uit moeten maken...?
hmm kan em wel vinden met de Hero trouwens. moet je em hebben? pm dan effe je gmailquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef JohnnyKleinGeld het volgende:
Iemand enig idee waarom ik de Paypal app niet kan vinden in de market?
Heb een G2 Touch, maar dat zou toch niet uit moeten maken...?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1385572quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:45 schreef phluphy het volgende:
ik moet het ook elke avond 'aanvinken' wellicht dat er een betere app is voor wekkers?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef Pandora73 het volgende:
Eergisteren weer melding dat mijn SD-card beschadigd was. Zucht. Weet wat filesgebakcupt en de files die niet direct mee wilden eraf gehaald, kaart geformatteerd en back-up er weer opgezet.
Hebben jullie trouwens ook dat de telefoon vaak spontaan opnieuw opstart? Ik merk het toch wel minstens 5 keer per week, en dan zijn er vast ook nog momenten dat ik het niet doorheb (als ik lig te slapen of de telefoon even niet bij me heb of zo)
O en vanmorgen gingen mijn wekkers dus weer niet af. De laatste weken heb ik me aangeleerd om iedere avond het vinkje bij de wekker uit en weer aan te zetten. Dit heb ik gisteren niet gedaan, en nu deed hij het dus niet. Ten overvloede: de wekker zou volgens de instellingen wel degelijk vanmorgen hebben moeten afgaan. Het lijkt er dus echt op dat je iedere avond het vinkje bij je wekkertijd uit en weer aan moet zetten. Waarom heb je dan een wekker waarbij je kan instellen op welke dag hij af moet gaan, als je het toch handmatig moet doen als je hem nodig hebt?
is ook nog een optie:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:55 schreef DennisMoore het volgende:
Geen idee...
Ik gebruik m'n ouwe SonyEricsson W850 als wekker. Die kan ik zo makkelijk volledig op de tast open en dicht schuiven om te snoozen.
werkt prima! nergens last van in de omgeving nijmegen--eindhoven--roermondquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:23 schreef Jeter het volgende:
Radio beluisteren via internet, werkt dat een beetje met de HERO? Ik heb nu een SonyEricsson en die heeft nog een ouderwetse FM ontvanger, maar dat werkt wel!
Welke app gebruik je om radio te luisteren? Ik heb precies het zelfde als degene die je quote, met mijn sony ericsson kon ik gewoon FM ontvangen, heel makkelijk, maar ik heb sinds vandaag een Heroquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:14 schreef skittelman het volgende:
[..]
werkt prima! nergens last van in de omgeving nijmegen--eindhoven--roermond
alleen hi blijft zeiken dat ik teveel data verbruik, heb er nu een app voor gedownload, kijken of het zo werkt...
tune wikiquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Welke app gebruik je om radio te luisteren? Ik heb precies het zelfde als degene die je quote, met mijn sony ericsson kon ik gewoon FM ontvangen, heel makkelijk, maar ik heb sinds vandaag een Hero
Slechts een héél vaag gerucht natuurlijk.quote:A Polish-language blog is telling the world that a forum user (Jesus, has it really come to THIS?) claims to have been told by HTC that the big European Android 2.1 update for the HTC Hero will roll out on February 15.
bijvoorbeeld hierquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:41 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb alle contacten van mijn sim geimporteerd, maar hoe verander ik nu hun namen?
Thanksquote:
Bij Google Contacts kun je ze exporteren in CVS formaat, bijvoorbeeld bewerken in een spreadsheet-programma en dan weer importeren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:27 schreef 9611Niels het volgende:
ThanksHet is nog wel steeds veel werk, 99 contacten..
zoeken op serious radio ipv 3fm, gaat primaquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:16 schreef Karstman het volgende:
Ik gebruik A Online Radio, ik vond tunewike nogal verwarrend en hij kon 3FM niet vinden.
quote:HTC Hero krijgt update naar 2.1 in februari
Hero-gebruikers hangen ondanks dat ze het eerste toffe Androidtoestel hadden toch altijd een beetje achteraan in de rij. Zij hebben nog geen update ontvangen sinds de 1.5 service-update van HTC zelf. Volgens geruchten gaat daar in de maand februari verandering in komen. Volgens een Poolse Androidwebsite (vertaald door Google) komt er rond de helft van februari een mooie update uit voor iedereen die zich ontzettend achtergesteld voelt. We weten allemaal dat 1.5 ondertussen een zwaar verouderd platform is waar verschillende softwarepakketjes niet meer op draaien. Hero-users hebben ditmaal geluk en krijgen geen 2.0 maar let op 2.1 en staan hier met de software in één klap dus weer gelijk met de Nexus One. Of dit ook betekent dat ze live wallpapers krijgen is niet bekend, wel weten we dat de Hero gebruikers kunnen genieten van:
Zoom-Desktop (Dit lijkt op de finger pinch zoom in de browser maar dan tussen je pictogrammen)
Transparante Pictogrammen (is dit wat we in de espresso zagen?)
Mooie schermovergangen
Verbeterd HTC toetsenbord
Nieuwe HTC widget
Nieuwe Flash player (eindelijk net zo goed als die van de Tattoo?)
Nieuwe Market die 1.6 users destijds al kregen
Update voor de gallery
Vrije Ram geheugen komt neer op zo’n 130 tot 140 Mb (dit is een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige rom)
Minder goed nieuws is er momenteel voor de Tattoo-gebruikers. De update zal vanuit HTC uitblijven. Dit is jammer maar HTC bood natuurlijk niet voor niets een budget toestel aan. Ik heb er zelf één in gebruik en ben dus maar eens rond gaan kijken en een HTC Dev helpt ons uit de brand. Ze zijn nog bezig, maar de geluiden zijn goed.
Nog een sidenote voor HTC Hero-gebruikers: als je de SPL hebt geüpdatet kan de ROM niet worden geïnstalleerd. Deze moet dus weer op origineel staan.
En is ie geil?quote:
Ik ben er zeer over te spreken, iPhone is ook wel leuk maar ik vind deze net wat beter reageren en het on screen toetsenbord is makkelijker te bedienen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
En is ie geil?
Ik sta op het punt iets te gaan halen, maar ik denk dat het een "kop of munt" actie gaat worden, tussen iPhone en Android.
nee nog niet, pas als de update er isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:49 schreef 9611Niels het volgende:
Kun je Goggles gebruiken op een HTC Hero? Of (nog) niet?
Gelukkig is dat al bijnaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee nog niet, pas als de update er is
Dat heb ik ook, als ik bijv. naar Fok ga blijft het scherm wit en blijft dat groene laadbalkje op driekwartquote:Op zondag 17 januari 2010 11:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm om 1 of andere reden kan ik niet meer websites bezoeken maar twitter, email en alles werkt nog lijkt wel afof de defaukt browser en maar gekapt is 0_o
Alles bij mijquote:Op zondag 17 januari 2010 12:32 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, als ik bijv. naar Fok ga blijft het scherm wit en blijft dat groene laadbalkje op driekwart
Yup zowel 3G als wifi straks ff andere browser installeren kijken wat die doet. Nog aanraders?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:06 schreef DennisMoore het volgende:
Zowel via 3G als via wifi?
Misschien kun je via http://uk.androlib.com/an(...)mm-network-qpFj.aspx proberen of de website te pingen is?
Hier ook na een rebootquote:Op zondag 17 januari 2010 19:10 schreef 9611Niels het volgende:
Zonet deed ie het wel weer. Wifi trouwens.
links onder in je scherm staat een optie om de numerieke keypad tevoorschijnhalen.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:36 schreef Capetown het volgende:
Weet iemand hoe je door een keuzemenu heenkomt zonder fysiek toetsenbord?
Thanks.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:54 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
links onder in je scherm staat een optie om de numerieke keypad tevoorschijnhalen.
werkt prima hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef Sj0rs het volgende:
Hier werkt de Youtube applicatie ook al tijden niet meer, schijnt wel bij meer mensen zo te zijn.
nou je kunt met je google account een account op picasa maken, kun je vanaf daar linken op fokquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:09 schreef 9611Niels het volgende:
Kun je eigenlijk ook plaatjes van je Hero op fok plaatsen? Tinypic werkt niet.
Bij mij werkt het ook niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef Sj0rs het volgende:
Hier werkt de Youtube applicatie ook al tijden niet meer, schijnt wel bij meer mensen zo te zijn.
het uitlezen van een flickr account wel ja, maar kun je ook automatisch foto's van je foon naar flickr uploaden dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:22 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
De Hero heeft toch een standaard integratie (via Sense) met Flickr-albums? Net als met Facebook, da's allebei gekoppeld aan People (contactpersonen) en Albums (fotomapjes).
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:23 schreef Incolumis het volgende:
het uitlezen van een flickr account wel ja, maar kun je ook automatisch foto's van je foon naar flickr uploaden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |