werkt prima! nergens last van in de omgeving nijmegen--eindhoven--roermondquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:23 schreef Jeter het volgende:
Radio beluisteren via internet, werkt dat een beetje met de HERO? Ik heb nu een SonyEricsson en die heeft nog een ouderwetse FM ontvanger, maar dat werkt wel!
Welke app gebruik je om radio te luisteren? Ik heb precies het zelfde als degene die je quote, met mijn sony ericsson kon ik gewoon FM ontvangen, heel makkelijk, maar ik heb sinds vandaag een Heroquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:14 schreef skittelman het volgende:
[..]
werkt prima! nergens last van in de omgeving nijmegen--eindhoven--roermond
alleen hi blijft zeiken dat ik teveel data verbruik, heb er nu een app voor gedownload, kijken of het zo werkt...
tune wikiquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Welke app gebruik je om radio te luisteren? Ik heb precies het zelfde als degene die je quote, met mijn sony ericsson kon ik gewoon FM ontvangen, heel makkelijk, maar ik heb sinds vandaag een Hero
Slechts een héél vaag gerucht natuurlijk.quote:A Polish-language blog is telling the world that a forum user (Jesus, has it really come to THIS?) claims to have been told by HTC that the big European Android 2.1 update for the HTC Hero will roll out on February 15.
bijvoorbeeld hierquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:41 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb alle contacten van mijn sim geimporteerd, maar hoe verander ik nu hun namen?
Thanksquote:
Bij Google Contacts kun je ze exporteren in CVS formaat, bijvoorbeeld bewerken in een spreadsheet-programma en dan weer importeren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:27 schreef 9611Niels het volgende:
ThanksHet is nog wel steeds veel werk, 99 contacten..
zoeken op serious radio ipv 3fm, gaat primaquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:16 schreef Karstman het volgende:
Ik gebruik A Online Radio, ik vond tunewike nogal verwarrend en hij kon 3FM niet vinden.
quote:HTC Hero krijgt update naar 2.1 in februari
Hero-gebruikers hangen ondanks dat ze het eerste toffe Androidtoestel hadden toch altijd een beetje achteraan in de rij. Zij hebben nog geen update ontvangen sinds de 1.5 service-update van HTC zelf. Volgens geruchten gaat daar in de maand februari verandering in komen. Volgens een Poolse Androidwebsite (vertaald door Google) komt er rond de helft van februari een mooie update uit voor iedereen die zich ontzettend achtergesteld voelt. We weten allemaal dat 1.5 ondertussen een zwaar verouderd platform is waar verschillende softwarepakketjes niet meer op draaien. Hero-users hebben ditmaal geluk en krijgen geen 2.0 maar let op 2.1 en staan hier met de software in één klap dus weer gelijk met de Nexus One. Of dit ook betekent dat ze live wallpapers krijgen is niet bekend, wel weten we dat de Hero gebruikers kunnen genieten van:
Zoom-Desktop (Dit lijkt op de finger pinch zoom in de browser maar dan tussen je pictogrammen)
Transparante Pictogrammen (is dit wat we in de espresso zagen?)
Mooie schermovergangen
Verbeterd HTC toetsenbord
Nieuwe HTC widget
Nieuwe Flash player (eindelijk net zo goed als die van de Tattoo?)
Nieuwe Market die 1.6 users destijds al kregen
Update voor de gallery
Vrije Ram geheugen komt neer op zo’n 130 tot 140 Mb (dit is een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige rom)
Minder goed nieuws is er momenteel voor de Tattoo-gebruikers. De update zal vanuit HTC uitblijven. Dit is jammer maar HTC bood natuurlijk niet voor niets een budget toestel aan. Ik heb er zelf één in gebruik en ben dus maar eens rond gaan kijken en een HTC Dev helpt ons uit de brand. Ze zijn nog bezig, maar de geluiden zijn goed.
Nog een sidenote voor HTC Hero-gebruikers: als je de SPL hebt geüpdatet kan de ROM niet worden geïnstalleerd. Deze moet dus weer op origineel staan.
En is ie geil?quote:
Ik ben er zeer over te spreken, iPhone is ook wel leuk maar ik vind deze net wat beter reageren en het on screen toetsenbord is makkelijker te bedienen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
En is ie geil?
Ik sta op het punt iets te gaan halen, maar ik denk dat het een "kop of munt" actie gaat worden, tussen iPhone en Android.
nee nog niet, pas als de update er isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:49 schreef 9611Niels het volgende:
Kun je Goggles gebruiken op een HTC Hero? Of (nog) niet?
Gelukkig is dat al bijnaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee nog niet, pas als de update er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |