Dat heb ik ook, als ik bijv. naar Fok ga blijft het scherm wit en blijft dat groene laadbalkje op driekwartquote:Op zondag 17 januari 2010 11:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm om 1 of andere reden kan ik niet meer websites bezoeken maar twitter, email en alles werkt nog lijkt wel afof de defaukt browser en maar gekapt is 0_o
Alles bij mijquote:Op zondag 17 januari 2010 12:32 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, als ik bijv. naar Fok ga blijft het scherm wit en blijft dat groene laadbalkje op driekwart
Yup zowel 3G als wifi straks ff andere browser installeren kijken wat die doet. Nog aanraders?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:06 schreef DennisMoore het volgende:
Zowel via 3G als via wifi?
Misschien kun je via http://uk.androlib.com/an(...)mm-network-qpFj.aspx proberen of de website te pingen is?
Hier ook na een rebootquote:Op zondag 17 januari 2010 19:10 schreef 9611Niels het volgende:
Zonet deed ie het wel weer. Wifi trouwens.
links onder in je scherm staat een optie om de numerieke keypad tevoorschijnhalen.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:36 schreef Capetown het volgende:
Weet iemand hoe je door een keuzemenu heenkomt zonder fysiek toetsenbord?
Thanks.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:54 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
links onder in je scherm staat een optie om de numerieke keypad tevoorschijnhalen.
werkt prima hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef Sj0rs het volgende:
Hier werkt de Youtube applicatie ook al tijden niet meer, schijnt wel bij meer mensen zo te zijn.
nou je kunt met je google account een account op picasa maken, kun je vanaf daar linken op fokquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:09 schreef 9611Niels het volgende:
Kun je eigenlijk ook plaatjes van je Hero op fok plaatsen? Tinypic werkt niet.
Bij mij werkt het ook niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef Sj0rs het volgende:
Hier werkt de Youtube applicatie ook al tijden niet meer, schijnt wel bij meer mensen zo te zijn.
het uitlezen van een flickr account wel ja, maar kun je ook automatisch foto's van je foon naar flickr uploaden dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:22 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
De Hero heeft toch een standaard integratie (via Sense) met Flickr-albums? Net als met Facebook, da's allebei gekoppeld aan People (contactpersonen) en Albums (fotomapjes).
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:23 schreef Incolumis het volgende:
het uitlezen van een flickr account wel ja, maar kun je ook automatisch foto's van je foon naar flickr uploaden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |