SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel morgen bij Algebeld.nl, en overmorgen bij mij in huis als het mee zit!quote:Goedemorgen,
Middels deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de HTC Hero. De goedkeuring is eindelijk binnen en de toestellen zullen vandaag verstuurd gaan worden naar ons. Wij zullen ervoor zorgen dat morgen alle toestellen naar de klanten worden verstuurd als de betaling en/ of het contract bij de provider in orde is.
Of dit in orde is kunt u controleren via de order status: http://www.algebeld.nl/order-status/index.html
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Rob Loskamp
Dus ik bellen met 2call, want mijn vriend heeft de Urban Brown besteld. 2call heeft ze nog niet binnen, verwacht ze morgen en de mw aan de telefoon weet niets van deze email... Ze heeft nog even nagevraagd en zei letterlijk:quote:Zojuist van 2Call.nl een status update gehad:
Voor uw order is momenteel de HTC Hero Urban Brown niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 2 dagen binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.
Excuses voor de vertraging en het ongemak.
Schrijffoutje mag ik hopen?!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:28 schreef ufopiloot het volgende:
De PDA shop is 40 tientjes duurder
Ey, jij bent Jayden op GOTquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:34 schreef Angelfrouk het volgende:
Las het volgende op Tweakers:
[..]
Dus ik bellen met 2call, want mijn vriend heeft de Urban Brown besteld. 2call heeft ze nog niet binnen, verwacht ze morgen en de mw aan de telefoon weet niets van deze email... Ze heeft nog even nagevraagd en zei letterlijk:
"We hebben ze nog niet binnen, maar we verwachten beide kleuren morgen. We hadden gehoopt vandaag, maar de HTC's zaten niet bij de bestelling."
[..]
Schrijffoutje mag ik hopen?!
hahaha, ja hč?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |