SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel morgen bij Algebeld.nl, en overmorgen bij mij in huis als het mee zit!quote:Goedemorgen,
Middels deze email willen wij u op de hoogte houden van de levering van de HTC Hero. De goedkeuring is eindelijk binnen en de toestellen zullen vandaag verstuurd gaan worden naar ons. Wij zullen ervoor zorgen dat morgen alle toestellen naar de klanten worden verstuurd als de betaling en/ of het contract bij de provider in orde is.
Of dit in orde is kunt u controleren via de order status: http://www.algebeld.nl/order-status/index.html
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Rob Loskamp
Dus ik bellen met 2call, want mijn vriend heeft de Urban Brown besteld. 2call heeft ze nog niet binnen, verwacht ze morgen en de mw aan de telefoon weet niets van deze email... Ze heeft nog even nagevraagd en zei letterlijk:quote:Zojuist van 2Call.nl een status update gehad:
Voor uw order is momenteel de HTC Hero Urban Brown niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 2 dagen binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.
Excuses voor de vertraging en het ongemak.
Schrijffoutje mag ik hopen?!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:28 schreef ufopiloot het volgende:
De PDA shop is 40 tientjes duurder
Ey, jij bent Jayden op GOTquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:34 schreef Angelfrouk het volgende:
Las het volgende op Tweakers:
[..]
Dus ik bellen met 2call, want mijn vriend heeft de Urban Brown besteld. 2call heeft ze nog niet binnen, verwacht ze morgen en de mw aan de telefoon weet niets van deze email... Ze heeft nog even nagevraagd en zei letterlijk:
"We hebben ze nog niet binnen, maar we verwachten beide kleuren morgen. We hadden gehoopt vandaag, maar de HTC's zaten niet bij de bestelling."
[..]
Schrijffoutje mag ik hopen?!
hahaha, ja hè?quote:
Och neuh. Ik denk dat ik er niet mee kan omgaanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Is de 5800 zo kut dan? Ik wou die eerst kopen, tot ik over de Hero en Android las.
Deze week las ik op de HTC-NL twitter volgens mij.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:36 schreef gday het volgende:
Ik heb nog steeds niks gehoord van HTC over wanneer ze m'n Hero op gaan sturen.
Ja, dat had ik ook gelezen inderdaad. Veel concreter dan dat wordt het niet tot nu toe. Alsof ze die Hero's zelf helemaal niet klaar hebben liggen? Ik had toch wel verwacht dat ze op z'n minst de Hero's van die actie al een week klaar hadden liggen voor verzending, na die hele hype er omheen. Wat dat betreft moet ik het dus eerst nog zien dat ie deze week komt ... dan geloof ik het pas. Tot nu toe is er weinig waar gebleken van wat ik van HTC heb vernomen wat betreft die actie van vorige week.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze week las ik op de HTC-NL twitter volgens mij.
Dit is GSMwebquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:40 schreef RRGJL het volgende:
Ik heb besteld in de eerste week van juli, en kreeg net het volgende te horen:
Geachte heer,
Uw toestel ligt klaar om vanavond verstuurd te worden. Tussen 18:00 en 19:00 kunt u via de email een verzendbevestiging met een barcode verwachten, waarmee u de zending kunt traceren. U kunt verwachten dat het toestel binnen 1 werkdag wordt geleverd.
Dus.![]()
GSMWeb iddquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is GSMweb? Waarom heb ik hem daar dan niet besteld
.
Ik zou me echt helemaal dood lachen als degenen die hem hebben gewonnen dat ding veel later krijgen dan wij, die hem besteld hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:42 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gelezen inderdaad. Veel concreter dan dat wordt het niet tot nu toe. Alsof ze die Hero's zelf helemaal niet klaar hebben liggen? Ik had toch wel verwacht dat ze op z'n minst de Hero's van die actie al een week klaar hadden liggen voor verzending, na die hele hype er omheen. Wat dat betreft moet ik het dus eerst nog zien dat ie deze week komt ... dan geloof ik het pas. Tot nu toe is er weinig waar gebleken van wat ik van HTC heb vernomen wat betreft die actie van vorige week.
Uiteindelijk zal ik daar ook niet over klagen, maar ik zou ook wel lachen hoor ... maar dan over de slappe marketing-actie van HTC.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:59 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Ik zou me echt helemaal dood lachen als degenen die hem hebben gewonnen dat ding veel later krijgen dan wij, die hem besteld hebben![]()
Nog geen nieuws van 2call... Die zullen dus inderdaad wel morgen erstuurd worden ipv vandaag.
Ik snap dat je het vervelend zou vinden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:02 schreef gday het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal ik daar ook niet over klagen, maar ik zou ook wel lachen hoor ... maar dan over de slappe marketing-actie van HTC.Dat zou geen al te beste reclame zijn.
Als je een actie houdt, waarbij je zoiets kunt winnen, zou ik er van uit gaan dat de winnaars het ding eerder hebben dan ieder ander. Het is lullig voor de winnaars, die willen hem natuurlijk graag hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:09 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ik snap dat je het vervelend zou vinden.
Ik zou het echter lullig vinden als iemand die zo een ding wint hem ineens veel sneller heeft dan een ander die 3/4 weken vóór die actie al besteld heeft.
Tja, ik zou het niet eerlijk vindenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:15 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Als je een actie houdt, waarbij je zoiets kunt winnen, zou ik er van uit gaan dat de winnaars het ding eerder hebben dan ieder ander. Het is lullig voor de winnaars, die willen hem natuurlijk graag hebben.
Maar het is helemaal een stunt van HTC, super reclame om de winaars als laatste aan de beurt te laten komen...
klojoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:18 schreef RRGJL het volgende:
Net trouwens de officiele verzendbevestiging gekregen. Ik lijk 'm vooralsnog toch echt morgen binnen te hebben.Zou het?
Waar heb jij hem dan besteld? Toch niet bij 2call?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
klojo, ik wil dit ding gewoon nú hebben
Die actie hebben ze niet gehouden omdat ze het leuk vonden om gratis Hero's weg te geven. Het is 1 grote marketing-truc natuurlijk. Goede marketing is de winnaars volledig in de watten leggen. Matige marketing is de winnaars maar een beetje laten zwemmen in vaagheid over de levering.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:09 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ik snap dat je het vervelend zou vinden.
Ik zou het echter lullig vinden als iemand die zo een ding wint hem ineens veel sneller heeft dan een ander die 3/4 weken vóór die actie al besteld heeft.
Maar ach, zo is er altijd wel een argument te noemenHet gaat zoals het gaat, ze worden nu iig verstuurd en dat is al iets.
Algebeld, die versturen hem voglens hun mail morgen pas, de luie schoftenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:35 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Waar heb jij hem dan besteld? Toch niet bij 2call?
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Algebeld, die versturen hem voglens hun mail morgen pas, de luie schoften.
Over die gekleurde telefoons is nog niks bekend. Dat was meer voor een impressie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef Debsterr het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over de gekleurde Hero's, en wanneer die uitkomen in NL? Zit op dit moment sterk te twijfelen tussen een zwarte van T-mobile of een bruine van Hi.
Dan wordt het toch kiezen tussen de bruine en zwarte..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:02 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Over die gekleurde telefoons is nog niks bekend. Dat was meer voor een impressie.
Of tussen welke provider je de beste deal kan geven, of welke je het beste bevalt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan wordt het toch kiezen tussen de bruine en zwarte..
Mjah, providers hebben beide zo hun voordelen: T-Mobile kun je je tegoed meenemen (onbeperkt) maar Hi is in verhouding goedkoper.. *zucht* ik weet het niet!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of tussen welke provider je de beste deal kan geven, of welke je het beste bevalt.
Ja denk dat ik toch voor Hi ga, is ook een gunstigere webbundel geloof ik.quote:
Voor dit soort telefoons vind ik persoonlijk dat een internetbundel erbij wel verplicht is. Dat is ook de enige reden waarom ik een abonnement heb genomen: Voor het internet. Dat bellen maakt me niet zoveel uit, ik heb de goedkoopste bundel en als ik daar iets boven kom dan betaal ik dat wel bij.quote:
Ja okay, zo'n foon zonder internet kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:30 schreef ufopiloot het volgende:
Voor dit soort telefoons vind ik persoonlijk dat een internetbundel erbij wel verplicht is. Dat is ook de enige reden waarom ik een abonnement heb genomen: Voor het internet. Dat bellen maakt me niet zoveel uit, ik heb de goedkoopste bundel en als ik daar iets boven kom dan betaal ik dat wel bij.
Ah oke, tijd om even 48 uur pauze te nemen vna dit topic, zodat ik morgen geen reacties hoef te lezen van mensen die de Hero al hebben ontvangenquote:
Ja idd. ze hebben nu zelfs al het topic HERO(Levertijden en abonnementen) gesloten omdat er een paar mensen iets te enthousiast waren over hun levering.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:48 schreef ufopiloot het volgende:
Kunnen we hier niet gewoon verder gaan? Doodziek word je van dat tyfusforum met overspannen moderators die als een spin in hun web 24 uur per dag klaar staan om je post te deleten. Wat een triestheid zeg.
Sinds 5 juli niks meer van Typhone gehoord (1 juli besteld). Dus ik ben ook wel benieuwd of ze van plan zijn om op korte termijn (morgen) te gaan versturen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:54 schreef Apie74 het volgende:
Iemand misschien als iets vernomen van een bestelling bij Typhone?
Inderdaad, en als het nou zo een risicovol forum was door haar vele gebruikers... maar in tegendeelquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:50 schreef ufopiloot het volgende:
Toen iemand over een screenprotector begon is gelijk een nieuw topic gemaakt omdat het over een accesoire ging![]()
Heb zojuist even gebeld omdat via de website de orderstatus van mijn gisteren geplaatste bestelling niet was op te vragen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:55 schreef sdsje het volgende:
Zo te zien heeft typhone 'm ook binnen gekregen, staat nu een 24-uurs levering logo'tje bijzou ik 'm morgen dan eindelijk in huis hebben....
Mag ze 'm alvast voor je opladen, of wil je de uitpakparty niet missenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:26 schreef ex het volgende:
net bericht van me vriendin, hij ligt thuis te wachten op me
Daar kan ik niet echt peil op trekken geloof ik, soms gaat 't na één keer al naar 't postkantoor. En in dat geval zou 't zaterdag worden, want ook vrijdag ben ik aan 't werk... Eigenlijk zouden ze gewoon rechtstreeks naar 't postkantoor moeten, dat scheelt weer een of twee dagen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoezo? Ze bieden het toch twee keer aan. Dan wordt het vrijdag.
En het de volgende keer gewoon naar je werk laten versturen is geen optie?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar kan ik niet echt peil op trekken geloof ik, soms gaat 't na één keer al naar 't postkantoor. En in dat geval zou 't zaterdag worden, want ook vrijdag ben ik aan 't werk... Eigenlijk zouden ze gewoon rechtstreeks naar 't postkantoor moeten, dat scheelt weer een of twee dagen.
Bij vorige (kleine) werkgever deed ik dat wel, maar denk niet dat huidige receptie-dames het zullen waarderen als ze voor alle collega's pakjes in ontvangst moeten gaan nemenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:32 schreef wikwakka2 het volgende:
En het de volgende keer gewoon naar je werk laten versturen is geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |