klojoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:18 schreef RRGJL het volgende:
Net trouwens de officiele verzendbevestiging gekregen. Ik lijk 'm vooralsnog toch echt morgen binnen te hebben.Zou het?
Waar heb jij hem dan besteld? Toch niet bij 2call?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
klojo, ik wil dit ding gewoon nú hebben
Die actie hebben ze niet gehouden omdat ze het leuk vonden om gratis Hero's weg te geven. Het is 1 grote marketing-truc natuurlijk. Goede marketing is de winnaars volledig in de watten leggen. Matige marketing is de winnaars maar een beetje laten zwemmen in vaagheid over de levering.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:09 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ik snap dat je het vervelend zou vinden.
Ik zou het echter lullig vinden als iemand die zo een ding wint hem ineens veel sneller heeft dan een ander die 3/4 weken vóór die actie al besteld heeft.
Maar ach, zo is er altijd wel een argument te noemenHet gaat zoals het gaat, ze worden nu iig verstuurd en dat is al iets.
Algebeld, die versturen hem voglens hun mail morgen pas, de luie schoftenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:35 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Waar heb jij hem dan besteld? Toch niet bij 2call?
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Algebeld, die versturen hem voglens hun mail morgen pas, de luie schoften.
Over die gekleurde telefoons is nog niks bekend. Dat was meer voor een impressie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef Debsterr het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend over de gekleurde Hero's, en wanneer die uitkomen in NL? Zit op dit moment sterk te twijfelen tussen een zwarte van T-mobile of een bruine van Hi.
Dan wordt het toch kiezen tussen de bruine en zwarte..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:02 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Over die gekleurde telefoons is nog niks bekend. Dat was meer voor een impressie.
Of tussen welke provider je de beste deal kan geven, of welke je het beste bevalt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan wordt het toch kiezen tussen de bruine en zwarte..
Mjah, providers hebben beide zo hun voordelen: T-Mobile kun je je tegoed meenemen (onbeperkt) maar Hi is in verhouding goedkoper.. *zucht* ik weet het niet!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of tussen welke provider je de beste deal kan geven, of welke je het beste bevalt.
Ja denk dat ik toch voor Hi ga, is ook een gunstigere webbundel geloof ik.quote:
Voor dit soort telefoons vind ik persoonlijk dat een internetbundel erbij wel verplicht is. Dat is ook de enige reden waarom ik een abonnement heb genomen: Voor het internet. Dat bellen maakt me niet zoveel uit, ik heb de goedkoopste bundel en als ik daar iets boven kom dan betaal ik dat wel bij.quote:
Ja okay, zo'n foon zonder internet kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:30 schreef ufopiloot het volgende:
Voor dit soort telefoons vind ik persoonlijk dat een internetbundel erbij wel verplicht is. Dat is ook de enige reden waarom ik een abonnement heb genomen: Voor het internet. Dat bellen maakt me niet zoveel uit, ik heb de goedkoopste bundel en als ik daar iets boven kom dan betaal ik dat wel bij.
Ah oke, tijd om even 48 uur pauze te nemen vna dit topic, zodat ik morgen geen reacties hoef te lezen van mensen die de Hero al hebben ontvangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |