Donequote:
Tunewiki is ook goedquote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Done
Gebruikt iedereen die standaard mp3 speler of een alternatief? Vriend van me beweert dat de shuffle van de standaard player niet goed werkt oiden heeft er die Meridian player opgegooid maar die begint halverwege het album weer bij track #2
CoPilot is volgens mij beter.quote:Op zondag 6 december 2009 23:15 schreef DancePlaza het volgende:
sygic geinstalleerd ff kijken hoe het werkt morgen ochtend
Ik luister geen muziek erop maar heb gewoon de standaardspeler en de shuffle werkt volgens mij zoals ie moet werken.quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Done
Gebruikt iedereen die standaard mp3 speler of een alternatief? Vriend van me beweert dat de shuffle van de standaard player niet goed werkt oiden heeft er die Meridian player opgegooid maar die begint halverwege het album weer bij track #2
Sony Walkmanquote:Op maandag 7 december 2009 07:05 schreef Devolution het volgende:
Ik luister ook nooit muziek op mijn telefoon, daar gebruik ik liever m'nWalkman
voor.
Die tips van Sultan in dat topic geprobeerd?quote:Op maandag 7 december 2009 23:06 schreef timbob het volgende:
oh, een android topic.
Misschien weet iemand hier iets over hoe ik een probleem kan oplossen:
HTC Magic zit vast.
Dus een htc magic die iets te vaak een verkeerd figuurtje heeft gekregen, en nu niet wil inloggen. vraagt om een google account inlog. maar die is er dus niet...
Neequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:44 schreef kepler het volgende:
Is er een manier om de tekst onder de icons weg te halen op het homescreen? Neemt een hoop ruimte in beslag
Ja, gewoon naar de instellingen van de app zelf gaan. Dan kun je melding afvinken (krijg je helemaal niks) of als beltoon stil kiezen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:05 schreef DancePlaza het volgende:
is er een manier om de sound notifications specifiek voor aan aantal zaken aan/uit te zetten. voor exchange/gmail/sms
Naar de algemene instellingen gaan, geluid en weergave en dan bij belvolume.quote:is er een manier om de ringtone op 1 volume te laten afspelen., nu gebeurt het mij dat ik dmv de knopjes aan de zijn kant van me hero kan bepalen hoe hard het geluid kan izjn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |