komt zsm (ik krijg mailtje van htc als hij beschikbaar is)quote:Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Rekkie het volgende:
Hoe zit het met de android 2.x update voor de Hero?
De eerste helft van 2010 volgens HTC. Kan dus van alles zìjn.quote:Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Rekkie het volgende:
Hoe zit het met de android 2.x update voor de Hero?
30-6-10 confirmedquote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef Firenzo het volgende:
[..]
De eerste helft van 2010 volgens HTC. Kan dus van alles zìjn.
quote:
Waar meld ik me daarvoor aan?quote:Op maandag 14 december 2009 19:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
komt zsm (ik krijg mailtje van htc als hij beschikbaar is)
in de doos van mn hero zat een coupon om lid te worden van de htc android mailing list.quote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
Waar meld ik me daarvoor aan?
Ah dus nog ff wachten tot i binnen isquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:06 schreef skittelman het volgende:
[..]
in de doos van mn hero zat een coupon om lid te worden van de htc android mailing list.
krijg nu maandelijks mails met updates e.d. ik neem aan dat ze me ook wel melden als 2.0 op de hero komt
Ships, die bon zat er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:06 schreef skittelman het volgende:
[..]
in de doos van mn hero zat een coupon om lid te worden van de htc android mailing list.
krijg nu maandelijks mails met updates e.d. ik neem aan dat ze me ook wel melden als 2.0 op de hero komt
hij ging met de ouderwetse postquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ships, die bon zat er bij mij niet in.
Weet je toevallig nog wat het adres was waar je je daarvoor moest opgeven?
ff met hi bellen nummer staat op http://shop.www.hi.nl/ dan zouden ze je er uit halen dat je smsjes krijgt, ben benieuwt de vorige kreeg ik wel gewoonquote:
Per snailmail abonneren op de e-mailquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:40 schreef skittelman het volgende:
hij ging met de ouderwetse postheb er zelf ¤0.44 voor uit gegeven!
En waarom is 'ie alleen in bruin? (althans, ik zie hem niet in andere kleuren).quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef Gnarp het volgende:
Best een vet ding. Maar waarom is die onderkant zo lelijk?
in wit, zwart en urban brown (alleen de naam alquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
En waarom is 'ie alleen in bruin? (althans, ik zie hem niet in andere kleuren).
V.
Zwart is alleen de G2 van T-mobilequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
in wit, zwart en urban brown (alleen de naam al)
en die bochel aan de onderkant is best functioneel. licht fijner in de hand dan gladdere toestellen zoals de samsung's en iPhone's
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
in wit, zwart en urban brown (alleen de naam al)
en die bochel aan de onderkant is best functioneel. licht fijner in de hand dan gladdere toestellen zoals de samsung's en iPhone's
telefoons in nederland kopen is zo 2002.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of ooit nog in de andere kleuren.. maar hier in nederland maar 3 kleurtjes.
Nee niks mis mee. Maar Hero herkent hem niet meerquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
Kaart ook onleesbaar in andere reader?
Dat was een promo afbeelding; helaas zijn al die kleuren nooit geproduceerd door HTC..quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of ooit nog in de andere kleuren.. maar hier in nederland maar 3 kleurtjes.
in de foon winkel had ik alt wel een hekel aan die kleurtjes. heb je net een nieuw abbo afgesloten (jippie provisie) zelfs nog gecheckt of toestel voorradig is. wil meneer/mevrouw persee de witte/zwarte/grijze...quote:Op woensdag 16 december 2009 00:06 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Dat was een promo afbeelding; helaas zijn al die kleuren nooit geproduceerd door HTC..
Zoals mijn vriend het uitlegde raakt de index op het kaartje corrupt. Daardoor kan de Hero je kaartje niet meer lezen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
Nou schiet mij maar lek...
Bij het kopieren van de bestanden (via SD-slot op laptop) naar een tijdelijke map op de laptop, liep het vast.
Na opnieuw opstarten van de laptop map voor map geprobeerd, dat liep vast bij de map met MP3's. (Ik heb al in weken geen MP3s gespeeld, laat staan er ooit iets opgezet trouwens)
Dus die map heb ik op de SD-kaart leeggemaakt, kaartje opnieuw erin, en hij doet het weer.
Raadselachtig, maar goed... Ik ben al lang blij dat het zo is opgelost.
Bij mij was het dus gelukkig alleen die map met MP3's waar iets in was vernaggeld... Als de hele index corrupt is heb je een groter probleem denk ik... Dus ik ben er nog relatief makkelijk van af gekomen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:35 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Zoals mijn vriend het uitlegde raakt de index op het kaartje corrupt. Daardoor kan de Hero je kaartje niet meer lezen.
Gebeurd bij mij helaas regelamtig. En ik heb nog geen oplossing gevonden...
Sense is juist de reden dat android zo heerlijk werkt op de Hero. Heb een weekje met de G1 mogen spelen en die werkt toch een stuk minder fijn dan de Hero. De stempel van HTC op de winmo toestellen is wel groter dan op de android broertjes. plus het feit dat winmo nu eenmaal bagger is i.t.t. android.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:46 schreef Thy... het volgende:
Ik kan mijn abonnement binnenkort verlengen en kan er een toestel bij krijgen en wil sowieso een Andriod toestel. Voor zover ik het nu kan zien lijkt me de Hero de beste keuze alleen zie ik dat HTC weer eens zijn eigen stempel erop heeft moeten drukken dmv Sense. Is dat Sense een beetje fijn of verneukt het de Andriod ervaring. Het Touch 3D van mijn Touch Cruise is ook niet je van het.
nope tenzij je een Blackberry BIS of een Bedrijfsbuffel flat-fee lite abbo van ±¤35 hebtquote:Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef Sj0rs het volgende:
Ik ga binnenkort naar het buitenland. Is daar je onbeperkt internet ook gewoon geldig?
join the hero clubquote:Op woensdag 16 december 2009 17:02 schreef WyriHaximus het volgende:
Was het wachten zat tussen de middag ben naar de t for telecom gelopen heb gechecked of ze hi konden verlengen met een goed abbo en of ze de hero nog hadden dus hi gebelt verlengening daar gecancled en gelijk in de winkel verlengt. En wat een verademing vergeleken met me oude telefoon
!
Ik werd vanmiddag gebeld, morgen wordt ie gebrachtquote:Op woensdag 16 december 2009 17:02 schreef WyriHaximus het volgende:
Was het wachten zat tussen de middag ben naar de t for telecom gelopen heb gechecked of ze hi konden verlengen met een goed abbo en of ze de hero nog hadden dus hi gebelt verlengening daar gecancled en gelijk in de winkel verlengt. En wat een verademing vergeleken met me oude telefoon
!
Maar daar heb je dan toch niks meer aan als je het pakje al in handen hebtquote:Op woensdag 16 december 2009 17:59 schreef skittelman het volgende:
ik kom er net achter dat als ik mn pakketje van tnt scan gelijk track en trace code krijgwat een wonder telefoon
Gewoon de streepjescodes van de boeken in je boekenkast scannen dus.quote:Book Mobile
Build your personal library at home or in the store. Book Mobile will scan the ISBN barcode using the camera, then look up the book in your books.google.com library. If the book is not in your personal library, you can add it. You can read reviews & ratings or follow the menu links to more information.
quote:Toepassing niet geïnstalleerd
ASE kan niet worden geïnstalleerd op deze telefoon.
1 2 3 | print name droid.makeToast("Hello, %(result)s" % name) |
Nee. Let erop dat in het buitenland mobiel internet gebruiken, roaming erg veel additionele kosten met zich meebrengt.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef Sj0rs het volgende:
Ik ga binnenkort naar het buitenland. Is daar je onbeperkt internet ook gewoon geldig?
Daar heb je het programma APNdroid voor, die doet dat in 1 klik. Activeerd ook het internet weer met 1 klik.quote:nope tenzij je een Blackberry BIS of een Bedrijfsbuffel flat-fee lite abbo van ±¤35 hebt
wat ik altijd doe is me instellingen scrambelen. oftewel expres de instellingen van mobiel internet verkloten.
mijn toestel zoekt naar APN: internet ik maar hier bv internetxxx van. Door de foute APN kan hij niet zonder dat ik het weet verbinding maken zodat ik achteraf geen hoge rekening door roaming krijg.
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag gebeld, morgen wordt ie gebracht
Whehe track en trace is heerlijk zal eens kijken of er een app voor isquote:Op woensdag 16 december 2009 17:59 schreef skittelman het volgende:
[..]
join the hero club
ik kom er net achter dat als ik mn pakketje van tnt scan gelijk track en trace code krijgwat een wonder telefoon
oh die optie ben ik nog niet tegen gekomen. ideaal!quote:Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef Ordos20 het volgende:
Of je zet gewoon Mobile network op off als je van plan bent de grens over te gaan (met roaming uit)
Ik zit elke dag in Duitsland en heb net mijn Hero gekregen, maar zover ik kan zien doet ie niks met GPRS/3G als ik het zo op stel
ik gebruik twindroid en deze geeft gewoon mijn positie mee als iets twittertquote:Op donderdag 17 december 2009 10:59 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand nog een leuke twitter client met geotagging support voor de hero? Meeste wat ik tegenkom kan het niet of is betaald (nee heb geen creditcard)
Hmm vaag die deed het bij mij niet :/ (ding probeert niet eens naar me gps te grijpenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
ik gebruik twindroid en deze geeft gewoon mijn positie mee als iets twittert
Dit dus. Je kan een widget op je tel zetten. 1 klik en het staat uit.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef Ordos20 het volgende:
Of je zet gewoon Mobile network op off als je van plan bent de grens over te gaan (met roaming uit)
Ik zit elke dag in Duitsland en heb net mijn Hero gekregen, maar zover ik kan zien doet ie niks met GPRS/3G als ik het zo op stel
Alsjeblieft niet zeg! Laten ze dat soort meuk aub zoveel mogelijk in aparte apps houden. 'k Vind de standaard integratie van flickr en facebook al wel voldoende eigenlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:42 schreef DancePlaza het volgende:
volgens dit bericht zou er ooit een hyves intergratie komen in de hero.(htc sense)
iemand die weet wat de status hiervan is?\
dit is de bron van het bericht: http://www.computerforum.(...)ense-integratie.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Ik heb "fooicalculator" gevonden door op HTC te zoeken maar de rest wil niet lukken, ook niet in het Nederlands...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef gday het volgende:
http://www.downloadsquad.(...)ts-via-android-mark/
Leuk idee, maar ik zie ze niet in mijn Market. Zal zeker zijn bedoeld voor de Sprint Hero's ofzo. Zucht!
'Battery', 'Dice', 'Tip Calculator' and 'Today in History' alle 4 terug gezien in de marketquote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef gday het volgende:
http://www.downloadsquad.(...)ts-via-android-mark/
Leuk idee, maar ik zie ze niet in mijn Market. Zal zeker zijn bedoeld voor de Sprint Hero's ofzo. Zucht!
het is een widget he.. installeren via de market en dan de widget toevoegen op de scherm.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.androidplanet.(...)in-de-android-market
Krijgen jullie dat 'Accu' geïnstalleerd?
WTFquote:Sprint’s skipping Android 2.0 and giving the HTC Hero and Samsung Moment 2.1
It seems that Sprint is doing a little change up from the earlier message about the HTC Hero and Samsung Moment getting 2.0 in the first half of 2010. But they are backtracking in a nice way, and instead of going to 2.0, they are going directly to 2.1. And still keeping that same, first half of 2010 timeframe.
Slight clarification on Android OS updates for the HTC Hero & Samsung Moment. Will be updating straight to Android 2.1, not 2.0, in 1H2010.
Sounds pretty good, now if we could just narrow down a time frame. Not trying to be impatient, but the first half of the year may end up being a long time if they push this to the end.
Oja, widget, geen appquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:51 schreef DancePlaza het volgende:
het is een widget he.. installeren via de market en dan de widget toevoegen op de scherm.
gewoon de user HTC opzoeken op Twitterquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ships, die bon zat er bij mij niet in.
Weet je toevallig nog wat het adres was waar je je daarvoor moest opgeven?
Sja, zo lang ga ik dat niet volhouden. Als een AOSP 2.0, 2.0.1 of 2.1 versie goed draait (oftewel dat de meeste bugs er wel uit zijn) stap ik daar wel op over. Het duurt me allemaal veel te lang met HTC.quote:
Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:20 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Verwijs alle vijf de hotmails door naar hetzelfde g-mail account, geef ze een label afhankelijk vanaf welk adres ze komen en gebruik je gmail ook weer om als afzender een bepaald hotmailadres te gebruiken.
Was het zo'n crappy Chinese hoes?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef Gamer_V het volgende:
Hoesje gekocht maar de sluiting zit over de oortjesingang heen in plaats van aan de andere kant. Briljant ontwerp
Vast wel, ga zelf binnenkort silicon case bestellen omdat het toestel weg glipt in landscape modequote:
Dan heb jij dikke vingers... Of een mini-Hero...Mijn Hero is toch wel wat breder dan 2 1/2 vinger...quote:Op zondag 20 december 2009 11:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vast wel, ga zelf binnenkort silicon case bestellen omdat het toestel weg glipt in landscape mode. (Toestel is even breed als 2 en halve vinger + dat de achter kant glad is
.)
Via Mobiel netwerk werkt het wel en via WiFi niet...quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef tralalala het volgende:
Werkt de 3fm applicatie bij jullie en dan vooral de webcam?
Hij doet hier weinig![]()
Link
Helaas, heb geen hoesje, maar heb er ook geen nodig.quote:Op maandag 21 december 2009 17:02 schreef Gamer_V het volgende:
Dus, kan iemand me een goed hoesje aanraden?
Ik moest er in het begin aan wennen, maar nu gaat dat super.quote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef Andyy het volgende:
Ik vind het typen maar kut op de Hero
Misschien werkt het beter bij andere firmware, maar dit is veel te traag voor me
Mijn oude mobiel heeft jaren in mijn zak gezeten, scherm vol krasjes, de helft van de toetsen reageert niet meer en zeker als ik ooit door de regen ga banjeren... mja. En de Hero is net even iets duurder dan een Nokia van 40 euro.quote:Op maandag 21 december 2009 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
Heb nog nóóit een hoesje rond een gsm gehad...
Wel eens zo'n screenprotector van www.zagg.com opgeplakt, spul dat ze gebruiken om wieken van helicopters te beschermen.
Heb grote klauwen idd (heck ben groot) en was in eerste instantie ook bang dat touchscreen niet zou gaan werken en dat gaat nog best aardig (eerst ff bij een collega met de G1 zitten spelen)quote:Op zondag 20 december 2009 15:26 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dan heb jij dikke vingers... Of een mini-Hero...Mijn Hero is toch wel wat breder dan 2 1/2 vinger...
Doe ik ook wel eens,maar dan reageert die pas nadat je al hebt getypt (als je snel bent)quote:Op maandag 21 december 2009 20:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik moest er in het begin aan wennen, maar nu gaat dat super.
Ik kantel het toestel altijd wel, zodat ik het fijne toetsenbord heb met grotere ruimtes tussen de letters.
met t9 en het ouderwetse toetsenbord gaat het prima, iig sneller dan op de htc touch hd...quote:Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef Andyy het volgende:
Ik vind het typen maar kut op de Hero
Misschien werkt het beter bij andere firmware, maar dit is veel te traag voor me
http://www.pdair.com/catalog/product_info.php?cPath=10100000_900000_11000759&products_id=23273quote:Op maandag 21 december 2009 17:02 schreef Gamer_V het volgende:
Dus, kan iemand me een goed hoesje aanraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |