ze hebben allebei hun voor en nadelen.quote:
komt zsm (ik krijg mailtje van htc als hij beschikbaar is)quote:Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Rekkie het volgende:
Hoe zit het met de android 2.x update voor de Hero?
De eerste helft van 2010 volgens HTC. Kan dus van alles zìjn.quote:Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef Rekkie het volgende:
Hoe zit het met de android 2.x update voor de Hero?
30-6-10 confirmedquote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef Firenzo het volgende:
[..]
De eerste helft van 2010 volgens HTC. Kan dus van alles zìjn.
quote:
Waar meld ik me daarvoor aan?quote:Op maandag 14 december 2009 19:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
komt zsm (ik krijg mailtje van htc als hij beschikbaar is)
in de doos van mn hero zat een coupon om lid te worden van de htc android mailing list.quote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
Waar meld ik me daarvoor aan?
Ah dus nog ff wachten tot i binnen isquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:06 schreef skittelman het volgende:
[..]
in de doos van mn hero zat een coupon om lid te worden van de htc android mailing list.
krijg nu maandelijks mails met updates e.d. ik neem aan dat ze me ook wel melden als 2.0 op de hero komt
Ships, die bon zat er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:06 schreef skittelman het volgende:
[..]
in de doos van mn hero zat een coupon om lid te worden van de htc android mailing list.
krijg nu maandelijks mails met updates e.d. ik neem aan dat ze me ook wel melden als 2.0 op de hero komt
hij ging met de ouderwetse postquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ships, die bon zat er bij mij niet in.
Weet je toevallig nog wat het adres was waar je je daarvoor moest opgeven?
ff met hi bellen nummer staat op http://shop.www.hi.nl/ dan zouden ze je er uit halen dat je smsjes krijgt, ben benieuwt de vorige kreeg ik wel gewoonquote:
Per snailmail abonneren op de e-mailquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:40 schreef skittelman het volgende:
hij ging met de ouderwetse postheb er zelf ¤0.44 voor uit gegeven!
En waarom is 'ie alleen in bruin? (althans, ik zie hem niet in andere kleuren).quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef Gnarp het volgende:
Best een vet ding. Maar waarom is die onderkant zo lelijk?
in wit, zwart en urban brown (alleen de naam alquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
En waarom is 'ie alleen in bruin? (althans, ik zie hem niet in andere kleuren).
V.
Zwart is alleen de G2 van T-mobilequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
in wit, zwart en urban brown (alleen de naam al)
en die bochel aan de onderkant is best functioneel. licht fijner in de hand dan gladdere toestellen zoals de samsung's en iPhone's
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
in wit, zwart en urban brown (alleen de naam al)
en die bochel aan de onderkant is best functioneel. licht fijner in de hand dan gladdere toestellen zoals de samsung's en iPhone's
telefoons in nederland kopen is zo 2002.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of ooit nog in de andere kleuren.. maar hier in nederland maar 3 kleurtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |