Alsjeblieft niet zeg! Laten ze dat soort meuk aub zoveel mogelijk in aparte apps houden. 'k Vind de standaard integratie van flickr en facebook al wel voldoende eigenlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:42 schreef DancePlaza het volgende:
volgens dit bericht zou er ooit een hyves intergratie komen in de hero.(htc sense)
iemand die weet wat de status hiervan is?\
dit is de bron van het bericht: http://www.computerforum.(...)ense-integratie.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Ik heb "fooicalculator" gevonden door op HTC te zoeken maar de rest wil niet lukken, ook niet in het Nederlands...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef gday het volgende:
http://www.downloadsquad.(...)ts-via-android-mark/
Leuk idee, maar ik zie ze niet in mijn Market. Zal zeker zijn bedoeld voor de Sprint Hero's ofzo. Zucht!
'Battery', 'Dice', 'Tip Calculator' and 'Today in History' alle 4 terug gezien in de marketquote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef gday het volgende:
http://www.downloadsquad.(...)ts-via-android-mark/
Leuk idee, maar ik zie ze niet in mijn Market. Zal zeker zijn bedoeld voor de Sprint Hero's ofzo. Zucht!
het is een widget he.. installeren via de market en dan de widget toevoegen op de scherm.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.androidplanet.(...)in-de-android-market
Krijgen jullie dat 'Accu' geďnstalleerd?
WTFquote:Sprint’s skipping Android 2.0 and giving the HTC Hero and Samsung Moment 2.1
It seems that Sprint is doing a little change up from the earlier message about the HTC Hero and Samsung Moment getting 2.0 in the first half of 2010. But they are backtracking in a nice way, and instead of going to 2.0, they are going directly to 2.1. And still keeping that same, first half of 2010 timeframe.
Slight clarification on Android OS updates for the HTC Hero & Samsung Moment. Will be updating straight to Android 2.1, not 2.0, in 1H2010.
Sounds pretty good, now if we could just narrow down a time frame. Not trying to be impatient, but the first half of the year may end up being a long time if they push this to the end.
Oja, widget, geen appquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:51 schreef DancePlaza het volgende:
het is een widget he.. installeren via de market en dan de widget toevoegen op de scherm.
gewoon de user HTC opzoeken op Twitterquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ships, die bon zat er bij mij niet in.
Weet je toevallig nog wat het adres was waar je je daarvoor moest opgeven?
Sja, zo lang ga ik dat niet volhouden. Als een AOSP 2.0, 2.0.1 of 2.1 versie goed draait (oftewel dat de meeste bugs er wel uit zijn) stap ik daar wel op over. Het duurt me allemaal veel te lang met HTC.quote:
Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:20 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Verwijs alle vijf de hotmails door naar hetzelfde g-mail account, geef ze een label afhankelijk vanaf welk adres ze komen en gebruik je gmail ook weer om als afzender een bepaald hotmailadres te gebruiken.
Was het zo'n crappy Chinese hoes?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef Gamer_V het volgende:
Hoesje gekocht maar de sluiting zit over de oortjesingang heen in plaats van aan de andere kant. Briljant ontwerp
Vast wel, ga zelf binnenkort silicon case bestellen omdat het toestel weg glipt in landscape modequote:
Dan heb jij dikke vingers... Of een mini-Hero...Mijn Hero is toch wel wat breder dan 2 1/2 vinger...quote:Op zondag 20 december 2009 11:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vast wel, ga zelf binnenkort silicon case bestellen omdat het toestel weg glipt in landscape mode. (Toestel is even breed als 2 en halve vinger + dat de achter kant glad is
.)
Via Mobiel netwerk werkt het wel en via WiFi niet...quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef tralalala het volgende:
Werkt de 3fm applicatie bij jullie en dan vooral de webcam?
Hij doet hier weinig![]()
Link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |