De G1 is een prototype die het per ongeluk tot commercieel product heeft gehaald. Ze hebben zoveel energie gestopt in de software dat ze de hardware design in een vroege fase hebben bevroren.quote:
Nou zeg, daar gaat mijn G1-trotsquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De G1 is een prototype die het per ongeluk tot commercieel product heeft gehaald. Ze hebben zoveel energie gestopt in de software dat ze de hardware design in een vroege fase hebben bevroren.
hero = G2 dus je zou haast zeggen datie beter isquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef newClear het volgende:
Is ie beter dan de G1?
mooi, dan blijven er genoeg over voor mensen die wel verstand van smartphones hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:52 schreef TwyLight het volgende:
ik wil hem niet
Dat is tot nu toe het enige min-puntje wat ik heb kunnen ontdekken. Maar WAAROM! mijn oude SE C902 had een rete goeie camera met een goede flits, is het nou zo moeilijk om die in een smartphone te stoppen?!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef newClear het volgende:
Ik ben er best tevreden mee verder, jammer van de baggercamera misschien...
Witbalans van de HTC lijkt een beetje off. Heb ik met mijn Treo Pro ook vaak (ook HTC camerasoftware erin).quote:foto Op dinsdag 8 december 2009 16:40 schreef skittelman het volgende:
Foto gemaakt met de Hero:
[ afbeelding ]
Foto gemaakt met oude SE C902
[ afbeelding ]
Waar heb je hem besteld? Zelf bij Hi nog geen bericht gehad dat i verstuurd is thoquote:foto Op dinsdag 8 december 2009 16:40 schreef Gamer_V het volgende:
Van het weekend besteld met abo dus nu wacht ik vol spanning
Maar bij mijn bestelinfo staat dan weer helemaal niks over nummerbehoud, dus daar vrees ik dan weer het ergste overquote:Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.
We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is,ontvang je een sms. De koerier zal je bellen om een afleverafspraak te maken.
Ik heb weinig trek om naast 5 hotmailadressen (lees: ook 5 MSNaccounts) ook nog eens 5 gmailadressen te hebben. Het zou toch gewoon moeten kunnen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
Gewoon je hotmail forwarden naar je gmail.
Da's juist het leuke aan Android, de hele integratie van Google diensten!
I don't think you get it.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:47 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik heb weinig trek om naast 5 hotmailadressen (lees: ook 5 MSNaccounts) ook nog eens 5 gmailadressen te hebben. Het zou toch gewoon moeten kunnen!
Ow I get it hoor, ik heb ook al 1 gmail account hiervoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:41 schreef mgerben het volgende:
[..]
I don't think you get it.
De Hero stuurt niet een gewoon mailtjes via gmail, hij is er volledig mee geïntegreerd.
- Je koppelt een foto aan een contact via internet. Foto verschijnt automatisch bij dat contact in je telefoon
- Je begint een email te schrijven op internet. Je pakt je telefoon en loopt de deur uit. Je open de concept-email, schrijft hem af en verstuurt hem.
- Je maakt een afspraak op je telefoon. Je computer waarschuwt ineens 'Afspraak!'. Hoe weet-ie dat? Omdat-ie aan de g-calendar gekoppeld zit.
Verwijs alle vijf de hotmails door naar hetzelfde g-mail account, geef ze een label afhankelijk vanaf welk adres ze komen en gebruik je gmail ook weer om als afzender een bepaald hotmailadres te gebruiken.quote:foto Op dinsdag 8 december 2009 22:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ow I get it hoor, ik heb ook al 1 gmail account hiervoor.
Maar nogmaals, ik heb 5 MSN's met bijbehorende Hotmails (handig als mijn MSN contacten me willen mailen en om hun te antwoorden zonder weer een extra mailadres weg te geven) en om nou ook nog 5 gmail accounts te hebben dan weet ik zeker dat ik schizofreen word.
En foto's worden bij mij gekoppeld via Facebook. Handig hoor, zo'n Hero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop