abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71520104
OP uit vorig topic:

Offical DEMO

HTC HERO REVIEW:

Phone in use
http://androidcommunity.c(...)r-and-more-20090624/

another movie
http://phandroid.com/htc-hero/

Avalibile colours: black, white, yellow, pink, gold, red, turqouise

Phone Specifications
[b]Installed RAM: 288 MB
Processor Type:[/b] Qualcomm MSM7200A 528 MHz
Internal Storage: 512 MB

Wireless Connectivity
Bluetooth Support : Bluetooth 2.0, A2DP
WiFi Support: Wi-Fi (802.11 b/g)
GPS System :
GPS
Compass: Yes
Phone OS : Android (with HTC Sense)

Camera:
Camera highlights:
Auto-focus
Megapixels : 5.0
Video: Yes
Flash: No
VideoCalls: No

Physical Connectivity
Audio Output Type: 3.5 mm jack

Specials:

White versions only:
Teflon coating (extra protection for the shell)
Screen: Anti-Smudge
Flash Support: Full Flash Support (also flash add's on websites), but also apple trailers. etc
more here: Youtube ; Flash Demo

En alles wat niet hierboven staat staat misschien hier:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen internet? Kijk hier voor de APN settings voor alle providers.

[ Bericht 0% gewijzigd door wikwakka2 op 01-08-2009 22:04:00 ]
Cool story, Hansel.
pi_71520139
En dat moest dus #3 zijn .
Cool story, Hansel.
pi_71520393
Nou ik heb hem dus de 23e van juli besteld bij gsm web met een verlening van mijn Vodafone account.
Meerdere malen aan de telefoon gehangen met de helpdesk van GSMWEB, maar nu schijnt dus dat vodafone een achterstand heeft met verlengen van abonnementen, weet iemand hoe dit zit?

Laatste mail van gsmweb omdat ik het zat was om te bellen.
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Uw aanvraag is op 24-7-2009 ingediend bij Vodafone voor de verlenging, echter heeft Vodafone een achterstand bij het verwerken van verlengingen. Wij verwachten z.s.m. (begin volgende week, waarschijnlijk) uw toestel te kunnen leveren.

Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.
De helpdesk van gsmweb is ook niet al te vriendelijk.
En weet iemand hoelang dit wel niet kan duren bij Vodafone want ik wil mijn HTC Hero ????
pi_71520594
quote:
Welke plaatjes? Het instructieboekje heb ik niet eens gelezen
Lekker slim dan
pi_71521003
En ondertussen wacht ik ook nog steeds op mijn htc hero. Ik hoop dat KPN vanaf volgende week echt gaat leveren!
pi_71521029
tvp ivm een evt overstap van HTC (Windows Mobile) naar een Android toestel
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71521690
tvp, grote kans dat ik deze ga nemen als mijn huidige abbo verloopt.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:10:39 #8
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71523925
Ik heb nu eindelijk even tijd om me te gaan verdiepen in apps.
Ik ga in ieder geval deze eens bekijken denk ik.
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:56 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Euhm, even kijken wat heb ik er inmiddels op staan......

- Backgrounds [spreekt voor zich. Verzameling achtergronden die online geupdate wordt]
- Ak Notepad [handig, notepad tooltje om eff snel iets te tikken]
- Barcode scanner [lijkt me wel een van de bekendere. Je kunt producten ermee scannen ergens in een winkel, en dan informatie op internet erover opzoeken]
- Pricewatch scanner [zelfde als hierboven, maar dan voor dingen die in de Tweakers pricewatch staan. Krijg je een mooi overzicht van waar je dat product het goedkoopst kunt krijgen]
- CarDar [hiermee sla je via gps je parkeerplek op om die later makkelijk terug te kunnen vinden]
- eBuddy [een van de betere instant messagers]
- iMeem Mobile [zie imeem.com , dat dus, maar dan mobiel]
- ING Wegwijzer [alle pinautomaten in de buurt vinden en makkelijk er naartoe navigeren]
- Movies [alle films die er bij jou in de buurt draaien worden weergegeven, inclusief rating en info]
- Places directory [database waarmee je iets in je buurt op kunt zoeken. werkt via gps. denk aan een winkel, een cafe / restaurant, een tankstation, dat soort dingen]
- Qik [heb ik eerder in dit topic al genoemd, hiermee kun je live video streamen]
- Ringdroid [uit de mp3's die je op je telefoon hebt staan stukken knippen en als ringtone gebruiken]
- Shazam [de muziek die je op de radio bijv. hoort maar waar je de naam niet van kent, herkent dit programma voor je. handig!]

Dat was het denk ik wel ongeveer.... Misschien nog een Twitter client, maar die laten de boel vaak ook nogal laggen
Life is what you make it.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:27:21 #9
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71524381
Ik ga maandag eens even bellen met Hi en kijken of ik er ook een mooie korting uit kan slepen... 6 juli besteld & still waiting. Voor mijn vakantie heb ik hem nu toch niet meer
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71524552
Bestel hem dan ook ergens anders .
Cool story, Hansel.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:39:14 #11
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71524779
Heb 'm. ^^ Fakking tof ding. Maar het lukt niet met me mobiel internet bij Vodafone. Ik heb die instellingen van het vorige topic overgenomen, maar het werkt niet?
If he's fire, I'm gasoline
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:48:20 #12
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71525040
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Bestel hem dan ook ergens anders .
Extra veel betalen en hem dan alsnog niet voor mijn vakantie hebben? .Kijk wel even wat ze zeggen aan de telefoon en dan kan het altijd nog. Als ik het eerder had geweten had ik natuurlijk nooit bij Hi besteld...
Levenswerk: Berlijn Blog.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:51:07 #13
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71525106
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:39 schreef Eustace. het volgende:
Heb 'm. ^^ Fakking tof ding. Maar het lukt niet met me mobiel internet bij Vodafone. Ik heb die instellingen van het vorige topic overgenomen, maar het werkt niet?
Gegevensroaming uitgeschakeld, geluid bij dataroaming ingeschakeld, alleen 2g netwerken uitgeschakeld, mobiele gegevens altijd blabla ingeschakeld. Wat moet ik veranderen?
pi_71525271
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:51 schreef Eustace. het volgende:

[..]

Gegevensroaming uitgeschakeld, geluid bij dataroaming ingeschakeld, alleen 2g netwerken uitgeschakeld, mobiele gegevens altijd blabla ingeschakeld. Wat moet ik veranderen?
Stel alleen het volgende in:

APN: live.vodafone.com
username: vodafone
password: vodafone

en de naam maakt niet uit. Bij mij werkte het ook pas toen ik dit gebruikte in plaats van de settings van de vodafone magic.
Cool story, Hansel.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:00:27 #15
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71525303
Google Skymaps is ongetwijfeld bekend maar voor mij nieuw en wat tof is dat! Die had ik voor de vakantie moeten hebben.
Life is what you make it.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:02:57 #16
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71525377
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Stel alleen het volgende in:

APN: live.vodafone.com
username: vodafone
password: vodafone

en de naam maakt niet uit. Bij mij werkte het ook pas toen ik dit gebruikte in plaats van de settings van de vodafone magic.
Dit is correct. Dus ter correctie; eerder genoemde instellingen in vorig topic klopten bijna volledig, echter moest vodafone.nl > vodafone. com zijn.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:13:09 #17
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71525611
Waarom staan al mijn mails als ongelezen, bij Hotmail?
pi_71525730
tvp
friet saté
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:04:14 #19
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_71526547
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:13 schreef Eustace. het volgende:
Waarom staan al mijn mails als ongelezen, bij Hotmail?
Heb je '' markeren als ongelezen '' aanstaan?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:35:28 #20
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71527266
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:04 schreef Remsjo het volgende:

[..]

Heb je '' markeren als ongelezen '' aanstaan?
Waar zou dit ingesteld kunnen staan?
pi_71527578
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:04 schreef Gyrolion het volgende:
Nou ik heb hem dus de 23e van juli besteld bij gsm web met een verlening van mijn Vodafone account.
Meerdere malen aan de telefoon gehangen met de helpdesk van GSMWEB, maar nu schijnt dus dat vodafone een achterstand heeft met verlengen van abonnementen, weet iemand hoe dit zit?

Laatste mail van gsmweb omdat ik het zat was om te bellen.
[..]

De helpdesk van gsmweb is ook niet al te vriendelijk.
En weet iemand hoelang dit wel niet kan duren bij Vodafone want ik wil mijn HTC Hero ????
Alleen achterstand bij het verwerken van een verlenging? Volgens mij ook bij nummerportering.
Mijn vriend krijgt een brief waarin staat dat zijn nummer op 3-8 geporteerd wordt van T-mobile naar Vopdafone. Mijn brief komt een dag later en ik moet wachten tot 20-8... GVD! Nu kan ik nog niet internetten op dat ding!

Nog even een keer mijn vraag van het vorige topic (ik hoop dat dat mag):
Weet iemand misschien ook hoe je in kunt stellen dat ie, in plaats van alle contactpersonen, alleen mijn contact personen uit GMail synct?
Ik hoef ze echt niet allemaal op m'n foon te hebben, maar om nou de rest te gaan verwijderen...
pi_71527973
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:50 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

Alleen achterstand bij het verwerken van een verlenging? Volgens mij ook bij nummerportering.
Mijn vriend krijgt een brief waarin staat dat zijn nummer op 3-8 geporteerd wordt van T-mobile naar Vopdafone. Mijn brief komt een dag later en ik moet wachten tot 20-8... GVD! Nu kan ik nog niet internetten op dat ding!

Nog even een keer mijn vraag van het vorige topic (ik hoop dat dat mag):
Weet iemand misschien ook hoe je in kunt stellen dat ie, in plaats van alle contactpersonen, alleen mijn contact personen uit GMail synct?
Ik hoef ze echt niet allemaal op m'n foon te hebben, maar om nou de rest te gaan verwijderen...
Je kan als je in het contacten scherm zit op MENU drukken en dan 'contacten importeren: Google' drukken vervolgens nog een keer MENU en dan bij weergeven alleen Google aanvinken.

Of is dat niet wat je bedoelt?

Verwijderen is trouwens heel makkelijk, je hoeft alleen maar de juiste contactpersonen aan te vinken en dan op delete te drukken.
Cool story, Hansel.
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:44:21 #23
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71528648
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:27 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ga maandag eens even bellen met Hi en kijken of ik er ook een mooie korting uit kan slepen... 6 juli besteld & still waiting. Voor mijn vakantie heb ik hem nu toch niet meer
Tip: ga echt moeilijk doen. Toen ik (alweer) belde kreeg ik in eerste instantie een nietszeggend antwoord. Op het moment dat ik zei "Owh, als u niets weet, dan wil ik bij deze mijn bestelling annuleren en ga ik wel naar Vodafone" kon opeens van alles en kreeg ik dikke korting.

Ze weten trouwens nog steeds niet wanneer het toestel geleverd wordt, dat is nog wel steeds een groot nadeel...
pi_71529366
Met twee vingers in- en uitzoomen op webpagina's is handig .
pi_71532128
Back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')