abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:45:42 #201
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71457317
Als ik vanavond -koopavond- een nieuw abonnement ga afsluiten in de Vodafone winkel, hoe groot is dan de kans dat ik direct de Hero meekrijg?
If he's fire, I'm gasoline
pi_71457431
Ik las op tweakers (voordat het Hero topic gesloten werd ) dat sommige mensen hem al gewoon in de winkel hebben gekocht, dus het is best mogelijk.
Cool story, Hansel.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:52:13 #203
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71457513
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik las op tweakers (voordat het Hero topic gesloten werd ) dat sommige mensen hem al gewoon in de winkel hebben gekocht, dus het is best mogelijk.
Volgens mij is Tweakers betaald door HTC om de Hero wat in de spotlights te zetten. Zo stond de review over de Hero een tijdje speciaal aangegeven bij de reviews & features.

COMPLOT!
pi_71457937
Wooho er rijdt een busje de straat in! Ik ga alvast bij de deur zitten!
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:18:59 #205
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71458373
Wat zijn de échte must-download apps voor de Hero?
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:29:34 #206
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71458714
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:05 schreef ufopiloot het volgende:
Wooho er rijdt een busje de straat in! Ik ga alvast bij de deur zitten!
En?

Ik zit alvast te kijken voor uitbreidbaar geheugen... 32g lijkt me wel relaxed maar waar kun je die een beetje goedkoop krijgen? Bij play.com kun je 8g voor 14,99 bestellen (Sandisk).

Iemand toevallig nog iets van Hi gehoord? Op de site staat levering vanaf vandaag maar ik heb nog niets gehoord .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_71459620
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:18 schreef Eustace. het volgende:
Wat zijn de échte must-download apps voor de Hero?
Euhm, even kijken wat heb ik er inmiddels op staan......

- Backgrounds [spreekt voor zich. Verzameling achtergronden die online geupdate wordt]
- Ak Notepad [handig, notepad tooltje om eff snel iets te tikken]
- Barcode scanner [lijkt me wel een van de bekendere. Je kunt producten ermee scannen ergens in een winkel, en dan informatie op internet erover opzoeken]
- Pricewatch scanner [zelfde als hierboven, maar dan voor dingen die in de Tweakers pricewatch staan. Krijg je een mooi overzicht van waar je dat product het goedkoopst kunt krijgen]
- CarDar [hiermee sla je via gps je parkeerplek op om die later makkelijk terug te kunnen vinden]
- eBuddy [een van de betere instant messagers]
- iMeem Mobile [zie imeem.com , dat dus, maar dan mobiel]
- ING Wegwijzer [alle pinautomaten in de buurt vinden en makkelijk er naartoe navigeren]
- Movies [alle films die er bij jou in de buurt draaien worden weergegeven, inclusief rating en info]
- Places directory [database waarmee je iets in je buurt op kunt zoeken. werkt via gps. denk aan een winkel, een cafe / restaurant, een tankstation, dat soort dingen]
- Qik [heb ik eerder in dit topic al genoemd, hiermee kun je live video streamen]
- Ringdroid [uit de mp3's die je op je telefoon hebt staan stukken knippen en als ringtone gebruiken]
- Shazam [de muziek die je op de radio bijv. hoort maar waar je de naam niet van kent, herkent dit programma voor je. handig!]

Dat was het denk ik wel ongeveer.... Misschien nog een Twitter client, maar die laten de boel vaak ook nogal laggen
pi_71459793
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:29 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

En?

Ik zit alvast te kijken voor uitbreidbaar geheugen... 32g lijkt me wel relaxed maar waar kun je die een beetje goedkoop krijgen? Bij play.com kun je 8g voor 14,99 bestellen (Sandisk).

Iemand toevallig nog iets van Hi gehoord? Op de site staat levering vanaf vandaag maar ik heb nog niets gehoord .
Had je hem maar bij algebeld moeten bestellen, ik kreeg er een gratis 8GB kaartje bij, terwijl er ook al een 2GB sandisk van HTC bijzat .
Cool story, Hansel.
pi_71460031
Hij is binnen! wat een klein doosje
Ik kreeg er ook een 8GB kaartje bij, maar die had ik dan ook bij besteld
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:40:53 #210
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71460987
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:45 schreef Eustace. het volgende:
Als ik vanavond -koopavond- een nieuw abonnement ga afsluiten in de Vodafone winkel, hoe groot is dan de kans dat ik direct de Hero meekrijg?
Ik hoor het graag. Misschien dat ik morgen wel even richting een telefoonshop ga.
Life is what you make it.
pi_71460996
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:18 schreef wikwakka2 het volgende:
IK HEB HEM . Alleen nog geen Vodafone abonnement .
Same here. Abo gaat pas 20-08 in ivm nummer portering GRMBL! Nou ja, dan eerst nog maar even via orange...
pi_71461720
Godverdomme TERING systeem. Al mijn contacten uit GMAIL stonden nu ook tussen mijn normale contacten. Dus toen heb ik in emails weggehaald uit mijn e-mail geschiedenis die hij automatisch opsloeg in een aparte map, blijkt dat hij dan gelijk alle e-mails weghaald van personen die ik had opgeslagen in 'My Contacts', in een aparte map dus.. Nu ben ik al m'n e-mail adressen kwijt dus. Tyfuszooi!
pi_71461861
Ja, ik moet ook nog even wennen aan het contactensysteem .
Cool story, Hansel.
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:22:57 #214
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71462010
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:29 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

En?

Levering bij Hi staat nu op 31 juli. Vind het echt belachelijk, telkens weer dag uitstellen zonder de klanten ook maar iets te laten weten. Wel ironisch dat over de Hero op de site (shop.hi.nl) staat:
quote:
Wij hebben ze als eerste: De allernieuwste toestellen!
Net met de klantenservice van Hi gebeld, vriendelijke meneer aan de lijn gehad, maar hij kon mij ook niet verder helpen. Zijn reactie:
quote:
Ik snap dat het vervelend is dat de leverdatum telkens wordt aangepast, maar wij weten ook niet wanneer de telefoon geleverd wordt. Ga er maar niet vanuit dat u de telefoon deze week nog binnen krijgt.

[ Bericht 10% gewijzigd door DarkFly op 30-07-2009 16:56:18 (klantenservice gebeld) ]
pi_71462108
Heeft iemand HTC Sync gevonden? M'n telefoon geeft een link aan naar de officiele site waar je het zou kunnen vinden. Nou mooi niet dus. Je kan niet eens de HERO selecteren, die staat er nog niet tussen

Ik ben echt kwaad nu. Hopelijk kan ik de contacten van m'n telefoon terug in mn Gmail krijgen. Kut systeem
pi_71462452
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:26 schreef ufopiloot het volgende:
Heeft iemand HTC Sync gevonden?
http://www.htc.com/hero/m/files/downloads/HTCsync.zip
pi_71462579
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:26 schreef ufopiloot het volgende:
Heeft iemand HTC Sync gevonden? M'n telefoon geeft een link aan naar de officiele site waar je het zou kunnen vinden. Nou mooi niet dus. Je kan niet eens de HERO selecteren, die staat er nog niet tussen

Ik ben echt kwaad nu. Hopelijk kan ik de contacten van m'n telefoon terug in mn Gmail krijgen. Kut systeem
HTC Sync staat ook gewoon op het meegeleverde geheugenkaartje, zie een paar posts terug.
pi_71463715
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef DarkFly het volgende:

[..]

Levering bij Hi staat nu op 31 juli. Vind het echt belachelijk, telkens weer dag uitstellen zonder de klanten ook maar iets te laten weten. Wel ironisch dat over de Hero op de site (shop.hi.nl) staat:
[..]

Net met de klantenservice van Hi gebeld, vriendelijke meneer aan de lijn gehad, maar hij kon mij ook niet verder helpen. Zijn reactie:
[..]

ff bij Hi Tilburg langsgeweest. Morgen ligt de Hero in de zaak.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:19:30 #219
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71463746
quote:
Ik verbaas me hier ook weer over hoor. Alsof ik naar een toekomstbeeld zit te kijken alleen dan is het al de realiteit!
pi_71464659
Nog steeds geen internet werkende gekregen .

Heeft er hier nog meer de Hero in combinatie met een vodafone abonnement?
Cool story, Hansel.
pi_71464676
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:50 schreef wikwakka2 het volgende:

Nog steeds geen internet werkende gekregen .

Heeft er hier nog meer de Hero in combinatie met een vodafone abonnement?
Als ik 'm morgen bij 't postkantoor kan ophalen, dan wel .
pi_71464819
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:09 schreef ufopiloot het volgende:

Godverdomme TERING systeem. Al mijn contacten uit GMAIL stonden nu ook tussen mijn normale contacten. Dus toen heb ik in emails weggehaald uit mijn e-mail geschiedenis die hij automatisch opsloeg in een aparte map, blijkt dat hij dan gelijk alle e-mails weghaald van personen die ik had opgeslagen in 'My Contacts', in een aparte map dus.. Nu ben ik al m'n e-mail adressen kwijt dus. Tyfuszooi!
Que? Hoe werkt dat?
pi_71464825
Ok, laat me dan maar weten of hij bij jou wel meteen werkt.

Iemand enig idee hoe je een mp3'tje als ringtone in kan stellen?
Cool story, Hansel.
pi_71465239
Hoe zit dat nu met navigatie? Zitten er meegeleverde kaarten op? Zo ja, door wie zijn die gemaakt?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:55:17 #225
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_71466421
Andere mensen die heb bij algebeld hebben besteld icm met vodafone 22,50+sms bloc+internet voor 25 euro per maand voor 2 jaar? Staat bij jullie ook op het contract bij de telefoon:

Vaste maandelijkse kosten:
abonnementskosten: 22,50
services/extra diensten: 9,50

Dat ik straks niet gvd teveel betaal voor mijn abo...

En bij mijn 'fotoscherm' loopt er een vage rode streep door het beeld heen, maar als ik hem afdruk is er nergens op de foto iets te bekennen :S

Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
pi_71466560
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:55 schreef afdak het volgende:
Andere mensen die heb bij algebeld hebben besteld icm met vodafone 22,50+sms bloc+internet voor 25 euro per maand voor 2 jaar? Staat bij jullie ook op het contract bij de telefoon:

Vaste maandelijkse kosten:
abonnementskosten: 22,50
services/extra diensten: 9,50

Dat ik straks niet gvd teveel betaal voor mijn abo...

En bij mijn 'fotoscherm' loopt er een vage rode streep door het beeld heen, maar als ik hem afdruk is er nergens op de foto iets te bekennen :S

[ afbeelding ]
Ja, ik heb hetzelfde staan maar dan voor het 27,50 abo. Ik had trouwens het 27,50 abo genomen omdat je (volgens mijn berekeningen) met de extra toestelkorting e.d. goedkoper uitkomt .
Cool story, Hansel.
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:04:25 #227
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_71466664
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:01 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ja, ik heb hetzelfde staan maar dan voor het 27,50 abo.
Dus er staat bij jou ook geen extra korting enzo op?
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
pi_71466708
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:04 schreef afdak het volgende:

[..]

Dus er staat bij jou ook geen extra korting enzo op?
Nee, niks. Ik heb om de een of andere reden wel Blox Zorgeloos Internet 7,98 in de promotie en de extra diensten colom staan . Maar niet de beloofde 50% korting.
Cool story, Hansel.
pi_71467565
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef DarkFly het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik heb zojuist mijn abo telefonisch verlengt en kreeg te horen dat de hero op voorraad is. Ik hoop dat ze mijn telefoon snel uitleveren!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:34:59 #230
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71471758
Mij is net in de winkel verteld dat Vodafone je in een winkel geen Hero kan aanbieden icm een contract omdat ze exclusiviteit hebben met de Magic of zo.
pi_71472468
Dan koop je hem toch gewoon via internet? Je krijgt dan wel gewoon korting.
Cool story, Hansel.
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:58:06 #232
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71472489
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, nu zojuist gedaan via 2call. ^^
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:35:38 #233
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71474144
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef Eustace. het volgende:

[..]

Ja, nu zojuist gedaan via 2call. ^^
De enige opties zijn nieuwe abo of verlengen maar ik zie nergens iets over nummerbehoud. Kan dat gewoon niet?
pi_71474256
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
En, hoe bevalt de eerste dag?
Heb je er al apps op gezet?
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:39:04 #235
260468 Eustace.
Let's misbehave
pi_71474279
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:35 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

De enige opties zijn nieuwe abo of verlengen maar ik zie nergens iets over nummerbehoud. Kan dat gewoon niet?
Volgens mij staat dit op 2e pagina aangegeven. En bij het uitprinten van je contract staat hier een specifieke sectie over.

Ik heb Vodafone basis 22,50 + internet + zorgeloos SMS. ^^
pi_71474524
Kan je een beetje pdf's lezen op dit ding of is dit niet echt handig/leesbaar ?
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:52:21 #237
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71474750
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:39 schreef Eustace. het volgende:

[..]

Volgens mij staat dit op 2e pagina aangegeven. En bij het uitprinten van je contract staat hier een specifieke sectie over.

Ik heb Vodafone basis 22,50 + internet + zorgeloos SMS. ^^
Ik zie het nu net ook staan inderdaad. Bedankt voor je aanwijzing.
pi_71475313
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:38 schreef RRGJL het volgende:

[..]

En, hoe bevalt de eerste dag?
Heb je er al apps op gezet?
Whehe, het bevalt zeker, ik zit nu al volop apps aan het uitproberen, (net een stuk of 15 achter elkaar gedownload ) en het on-screen toetsenbord was even wennen, maar het gaat al steeds beter. Ik heb wel een probleem, want als ik mijn Hero met de USB-kabel aan de computer connect, kan ik hem met windows explorer niet openen. Hij staat er wel bij my computer, maar als ik erop druk staat er 'please enter drive'. Dat is wel jammer dus. Ook zoek ik nog een goede navigatie-applicatie.

Het is wel irritant trouwens als je geen bereik in je eigen huis hebt . Bellen en internetten via Vodafone gaat totaal niet, SMS'jes lukt af en toe en GPS heeft maar een nauwkeurigheid tot +/- 5 km .
Cool story, Hansel.
pi_71475768
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:51 schreef DennisMoore het volgende:

Als ik 'm morgen bij 't postkantoor kan ophalen, dan wel .
De doos wil de doos morgen nog een keer proberen af te leveren, dan ben ik ook niet thui-huis .
En dan eerstvolgende werkdag na 13 uur ophalen oid, maar voordat ik klaar ben met m'n werk is 't postkantoor alweer dicht. Dus dinsdagmorgen vroeg .
  donderdag 30 juli 2009 @ 23:29:37 #240
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_71476051
quote:
Ik heb wel een probleem, want als ik mijn Hero met de USB-kabel aan de computer connect, kan ik hem met windows explorer niet openen. Hij staat er wel bij my computer, maar als ik erop druk staat er 'please enter drive'. Dat is wel jammer dus. Ook zoek ik nog een goede navigatie-applicatie.
Notificatiebalk bovenaan naar beneden sliden, en dan USB verbinding aanzetten.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_71476053
Whehe, dat is inderdaad flink balen!
Cool story, Hansel.
  donderdag 30 juli 2009 @ 23:39:10 #242
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71476352
Oke... Ik was vanavond in de Hi winkel in Amsterdam centrum. De aardige verkoper wist me te vertellen dat de toestellen woensdag zijn afgeleverd bij het distributiecentrum van Hi maar dat deze nog niet in de winkel liggen. Over aantallen wist hij niets te zeggen maar wel dat de voorraad zal worden opgesplitst tussen de online winkel, hi shops en primafoon winkels. Als je zekerheid wilt over je levering bij Hi moet je de klantenservice bellen... Dat ga ik morgen dan ook maar doen. Want als hij maandag niet komt dan kan ik hem niet meer ophalven ivm werk en dan heb ik hem pas na mijn vakantie. Nouhouuu....
pi_71476857
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:39 schreef Leinonlein het volgende:
Oke... Ik was vanavond in de Hi winkel in Amsterdam centrum. De aardige verkoper wist me te vertellen dat de toestellen woensdag zijn afgeleverd bij het distributiecentrum van Hi maar dat deze nog niet in de winkel liggen. Over aantallen wist hij niets te zeggen maar wel dat de voorraad zal worden opgesplitst tussen de online winkel, hi shops en primafoon winkels. Als je zekerheid wilt over je levering bij Hi moet je de klantenservice bellen... Dat ga ik morgen dan ook maar doen. Want als hij maandag niet komt dan kan ik hem niet meer ophalven ivm werk en dan heb ik hem pas na mijn vakantie. Nouhouuu....
lol
Hoop voor je dat het nog gaat lukken dan
Wel vreemd dat ze 'm daar nog niet hadden... Ik heb 'm via GSMWeb met een Hi! abonnement gekocht en had 'm gisteren in huis... Maarja, dat komt natuurlijk doordat GSMWeb zoiets zelf samenstelt ofzo, denk ik.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:08:58 #244
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71477166
Ik ben hem nu maar aan het bestellen bij 2call.
Ik wil 'm!

Lang geleden dat ik zo enthousiast was over een gadget
pi_71477233
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 00:08 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben hem nu maar aan het bestellen bij 2call.
Ik wil 'm!

Lang geleden dat ik zo enthousiast was over een gadget
Idd, volgens mij was mijn laatste keer mijn iPod nano, 2nd gen
pi_71477239
Wees blij dat jij maar even enthousiast hoeft te zijn. Ik kreeg twee weken lang steeds maar weer te horen dat de releasedatum verzet was. Maar het heeft me wel een 8gb kaartje opgeleverd .
Cool story, Hansel.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:19:06 #247
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71477451
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:56 schreef RRGJL het volgende:

[..]

lol
Hoop voor je dat het nog gaat lukken dan
Wel vreemd dat ze 'm daar nog niet hadden... Ik heb 'm via GSMWeb met een Hi! abonnement gekocht en had 'm gisteren in huis... Maarja, dat komt natuurlijk doordat GSMWeb zoiets zelf samenstelt ofzo, denk ik.
Tsja mijn abo verlengen via de online shop van Hi leek me het makkelijkste maar nu baal ik stiekem ontzettend ja.... Denk dat GSMweb gewoon hun eigen distributiecentruum heeft. De verkoper zei trouwens ook dat winkels die ook Engelse vestigingen hebben nieuwe telefoons vaak eerder hebben... Onthouden voor de volgende gadget hehe.

Dat Layar filmpje is wel super trouwens .
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:30:06 #248
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71477716
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 00:19 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Tsja mijn abo verlengen via de online shop van Hi leek me het makkelijkste maar nu baal ik stiekem ontzettend ja.... Denk dat GSMweb gewoon hun eigen distributiecentruum heeft. De verkoper zei trouwens ook dat winkels die ook Engelse vestigingen hebben nieuwe telefoons vaak eerder hebben... Onthouden voor de volgende gadget hehe.
Baal ook als een stekker dat ik bij Hi heb besteld. Als ze niet zo'n goed aanbod hadden (1-jaar verlengen, ¤25,- p/m aan abo en nog ¤90,- bijbetalen), dan had ik gewoon geannuleerd en was ik naar Vodafone ofzo overgestapt.
Vind het ook belachelijk dat ze telkens de leverdatum opschuiven, zonder de klanten wat te laten weten. Al helemaal raar is dat ze wel in het distributiecentrum liggen, maar ze verder geen flauw idee lijken te hebben van hoe het verder gaat. Kortom, Hi
pi_71478966
Leuke telefooon. Hij heeft de eerste avond uit ook al overleefd. Zelfs nog een kort filmpje weten te maken
Prima telefoon maar ik zoek toch nog een paar nuttige apps. Wat er nu op staat is wel handig en noodzakelijk, maar ik mis ook wel leuke dingen om te hebben, iemand nog tips? k moet wel een beetje te doen hebben als ik me verveel!
pi_71482723
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef wendywendy het volgende:

[..]
Ik heb zojuist mijn abo telefonisch verlengt en kreeg te horen dat de hero op voorraad is. Ik hoop dat ze mijn telefoon snel uitleveren!
Dat vind ik toch wel verbazend. Je hebt het hier over de Hi online shop, die als enige webshop achterloopt met het leveren van de HTC Hero en verzuimt klanten in te lichtten over de gang van zaken m.b.t. het uitstellen om maar van compensatie te zwijgen?

Hun website beweert nog steeds dat er geen voorraad is en die medewerkers van de online winkel kunnen echt helemaal niets interessant melden behalve wat er op hun schermpje staat, en dat verschilt niet van mijn schermpje..

Bestelstatus is ook nog steeds out of stock.. al 3 weken lang. *zucht*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')