SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door raaavi op 29-06-2009 15:17:34 ]
Dit dacht ik ook bij het lezen van je OP, toch maar voor het laatste gekozen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:07 schreef raaavi het volgende:
[..]
moet ik hier serieus op reageren of doe je net alsof je dom bent?
Week 28 waarschijnlijk. Al heb ik geen flauw idee wanneer dat is, ik ben de wekentelling kwijtquote:
Aan de ene kant vind ik het positief dat Flash ondersteund wordt, maar aan de andere kant vind ik dat websites een moeten stoppen met zinloos gebruik van Flash. Altijd die irritante supersonische effecten op pagina'squote:Op maandag 29 juni 2009 12:37 schreef raaavi het volgende:
Het feit dat flash support word vind ik heel vet.
zoveel sites die op telefoons niet te gebruiken werden..
Screencap uit een van de demo's:
Ingang onderkant van HTC Hero
[ afbeelding ]
Mini USB ingang
[ afbeelding ]
Weer een eigen kabel, of is het wel MINI USB?
Vanaf vandaag is de opzegtermijn 1 maand als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef raaavi het volgende:
Vandaag een T4Telecom binnen gelopen.
konden me vertellen dat je bij elke provider je je abbonoment 4 maanden van tevoren kan stopzetten.
Dus hier ga ik ook zeker gebruik van maken.
Daarnaast zou de HTC Hero dit kwartaal in de winkels komen, zoals ik had verwacht!
Hij is ook wel dik volgens mij.quote:
Alleen bij contractverlenging toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef raaavi het volgende:
Vandaag een T4Telecom binnen gelopen.
konden me vertellen dat je bij elke provider je je abbonoment 4 maanden van tevoren kan stopzetten.
Dus hier ga ik ook zeker gebruik van maken.
Daarnaast zou de HTC Hero dit kwartaal in de winkels komen, zoals ik had verwacht!
ik ga morgen wel even bij de T for telecom informerenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Alleen bij contractverlenging toch?
Ik wil deze telefoon wel graag maar als ik mijn contract (die volgende maand afloopt) laat verlengen dan moet ik bijbetalen voor deze telefoon. Sluit ik echter een nieuw abo af dan is ie gratis... Bizarre wereld dat telecom. Maar even bij de Hi winkel vragen wat de mogelijkheden zijn en anders een nieuw abbo
[ afbeelding ]
quote:De Hero komt midden juli simlockvrij in de winkels in bruin en wit en gaat ¤479 kosten
Die compass mode is echt gaaf.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:29 schreef raaavi het volgende:
Filmpje van AD.nl laat de snelheid goed zien van het touchscreen + compass mode
http://www.ad.nl/multi-me(...)_killercocktail.html
Daar kan je, net als bij alle HTC toestellen, een mini usb op aansluiten.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:37 schreef raaavi het volgende:
Het feit dat flash support word vind ik heel vet.
zoveel sites die op telefoons niet te gebruiken werden..
Screencap uit een van de demo's:
Ingang onderkant van HTC Hero
[ afbeelding ]
Mini USB ingang
[ afbeelding ]
Weer een eigen kabel, of is het wel MINI USB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |