abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 november 2007 @ 09:43:42 #1
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_54888944
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat een bullshit weer. Dat spellen verboden worden vind ik sowieso klinkklare onzin, maar als een spel als manhunt verboden wil worden kan ik daar nog enigssinds inkomen. Maar Mortal Kombat? Dat is zo enorm fantasy, wat kan dat nou voor een kwaad.

Maargoed, wat TS al zegt, lekker belangrijk, ik download het wel gewoon.
Is deze versie al eens gesignaleerd?
pi_54889776
TrugVintPoosd!
I had a signature once. It was awful.
pi_54895008
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik vergiste me in het woord islam, maar verder lijkt het me logisch dat de bibliotheek van alexandrie niet álle geschriften had, denk maar aan de dode zeerollen.
Er is ongetwijfeld kostbare informatie verloren gegaan die iig de "interpetatie" heeft weggenomen tezamen met de machtzucht van de kerk en koningen.
[..]

Interpetatie, je moet dingen niet interpeteren zoals ze nu geinterpeteerd worden maar zoals een mens het met de kennis in de context van de overleveringen zou interpeteren.
Deze beesten zijn gigantisch, voor een mens rijst hun kop dus tot de hemel.
Daarnaast waren het de wachters van de onderwereld, in de sumerische overlevering is de onderwereld zogoed als in de aarde, want de goden inclusief hun hemel en hel waren van vlees en bloed, aanraakbaar, echt. Het rijk van de goden (dilmun) was net zo goed op aarde.
Als je de aarde in wilt, moet je de zee in. De zogenaamd slechte godin Tiamat was een gigantisch serpent, veel goden droegen hoofddeksels in de vorm van een vis. De god Ea (enki) was een watergod.
Er leefden genoeg goden en wezens in de zee.
[..]

De werkelijke gebeurtenissen van de overleveringen kunnen geschat worden op miljoenen jaren geleden.
Dus dat komt aardig overeen.
Hoe moet ik dit intuhpuhteruh???
  woensdag 28 november 2007 @ 22:36:39 #5
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_54907157
quote:
Op woensdag 28 november 2007 @ 20:43 schreef KingKai het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!

Maar helaas voelen sommige (minder intelligente) mensen een emotionele band met het koninkshuis, dus zal de Republiek er voorlopig niet inzitten.
't schijnt op de FP sowieso niet mee te vallen om 'koninklijk', of gerelateerde woorden, goed te schrijven.
pi_54909768
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:44 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Hoe moet ik dit intuhpuhteruh???
Was me niet eens opgevallen!
Machtzucht vond ik wel weer een mooi neologisme.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_54910858
OK, even een staaltje zelfspot... ik ontdekte zojuist een tikfoutje van mezelf, waardoor de hele zin van betekenis verandert...
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:01 schreef Elfletterig het volgende:
Het gaat er niet om of ik het inhoudelijk met je eens ben, het gaat erom dat je NU AL aangeeft dat Wilders provoceert om het provoceren. Waarom? Zeg je dat ook over die moslim die weigert een hand te geven aan vrouwen? Nee, dan is de meest gehoorde reactie steeds weer dat we respect moeten hebben voor de levensovertuiging van die man en dat minister Verdonk zich onbeschoft heeft te gedragen, etc...
Zoek en vind de fout
  donderdag 29 november 2007 @ 00:55:44 #8
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_54910936
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:50 schreef Elfletterig het volgende:
OK, even een staaltje zelfspot... ik ontdekte zojuist een tikfoutje van mezelf, waardoor de hele zin van betekenis verandert...

Zoek en vind de fout
Freudiaanse vertikking. Maar ik vind dat je gelijk hebt. 't Zou verdomd saai worden als ze zich anders ging gedragen.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_54911270
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:50 schreef Elfletterig het volgende:
OK, even een staaltje zelfspot... ik ontdekte zojuist een tikfoutje van mezelf, waardoor de hele zin van betekenis verandert...
[..]

Zoek en vind de fout
Ik ben het volsterkt met de schrijver eens: de imam begon zijn begroeting zelfs met: "Met alle respect mevrouw Verdonk ..."
Zij vond het kennelijk nodig de man te schofferen.
Maar waarom dat nou moest
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_54914586
Usernaam op een ander forum:
"verdriedigekids" (had speelgoed besteld bij wat later een oplichter bleek te zijn).
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_54915659
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:31 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Zeg dan ook niet dat ik er trots op ben? Ik aanvaard de gevolgen. Het is zeg maar het accepteren van een stempel dat je op je krijgt door anderen bepaalde (ver)oordelen/vooroordelingen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 november 2007 @ 14:49:56 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54920111
Verstands kiezen.

Helaas kun je je verstand niet kiezen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54928909
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:12 schreef Sanguinium het volgende:
Iedere gamer ken het bijna wel; het woordt noob, maar wat houd dit nou precies in?
betekend het nou dat je een nerd, slecht in het spel bent of ben je dan gewoon dom of iets anders?

wie weet wat n00b nou precies inhoud
Ik heb "word" op allerlei manieren meegemaakt, als "werdt" bijvoorbeeld. Maar nu iets totaal anders: een zelfstandignaamwoord die een -t krijgt. Woordten schieten mij te kort.
Horikita Maki, O+.
pi_54935981
Misschien niet heel origineel, maar een rijger met dt-fout in één woord volstaat wel als tvp.
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:02 schreef elkravo het volgende:


Ikzelf leidt nl. aan een chronische ziekte; volgens mij moet ik meer dan 320 euro (wat is het exacte bedrag? uitgeven om in aanmerkig te komen voor een forfait van circa 760 euro (wat is ook dit exacte bedrag?).
Ja, die met de ballen in de bek.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 november 2007 @ 09:59:55 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54939896
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:25 schreef Geqxon het volgende:
De volgende keer dat ze een betere functie aanbieden hun vriendelijk bedanken. Nadat je verbauereerd aangekeken word, zeggen dat het toch niet door gaat en je geen zin hebt in nog een teleurstelling. In de hoop dat ze eindelijk eens bij zichzelf te raden gaan dat ze maar eens actie moeten gaan ondernemen.
Heb je even voor mij?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54940199
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:59 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Heb je even voor mij?
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:28:24 #17
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54943147
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:13 schreef lennart12 het volgende:
Dus ik stond gisteren in de Ah-To-Go met een frikandel broodje bij de koeling, om een blikje Redbull te pakken. Staan daar twee leipe gozers met een bondkraagje te kijken naar wat het goedkoopste is, terwijl ik het blikje uit de koeling aan. Zegt 1 van die gozers "Lekker duur!", waarop ik heel stoer niet reageer om te doen alsof ik keiveel doekoe heb. Dus ik sta bij de kassa, en de cassiere vraagt me om het te betalen, zie ik dat ik 20 cent te weinig heb toen heb ik die Redbull maar laten zitten.

En toen liep ik de winkel uit, en bedacht ik me dat ik m'n pinpas bij me had.

Klacht: Redbull is te duur.
007
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:55:16 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54943770
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:51 schreef gothic-blackie het volgende:
wij hebben altijd vegetatische erwtensoep, en dan wel een rookworst erbij, vind het met vlees erin geeneens lekker.
Welke vegetatie zou ze in de soep doen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_54944376
Rookworst uit eigen moestuin natuurlijk
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:12:46 #20
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54947221
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Maar het zijn een leuk stel dat zeker !!
Kwartet!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_54951325
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:40 schreef maki120 het volgende:
ik heb mezelf geweegt maar ik ben nog steeds hetzelfde 100 dus en misschien 101 weet niet precies....
zou ik nou naar basketball kunnen gaan om daar 15 kilo te verbranden?
duh, het is natuurlijk geweegd hele topic is overigens hilarisch, qua inhoud.
I had a signature once. It was awful.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 december 2007 @ 11:19:30 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54963994
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:09 schreef ColtZ40 het volgende:
Flikker eens op man gek!

Invoegers moeten zich aanpassen niet de snelweg bereiders.
Gebakken of gekookt?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 december 2007 @ 20:07:53 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54974258
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:01 schreef hierissieweer het volgende:
Op het moment dat ik weg wilde rijden, reed deze auto ook weg. (de auto stond in het kruispunt geparkeerd) Ik volgde hem. na seconde stopte hij de auto en zette zijn auto in de achteruit. Ik deed het zelfde, in de hoop hem nog te kunnen ontwijken, dit lukte niet want ik liet de motor afslaan. De auto reed toen bij mij met zijn trekhaak naar binnen waardoor mijn bumper, de stalen balk achter mijn bunker en de radiator stuk zijn.
Stevige auto
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 december 2007 @ 12:05:39 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54986146
quote:
Op zondag 2 december 2007 10:58 schreef _Dune_ het volgende:
Had ik een pand en men zou het kraken, dan zouden ze er gewoon met de wel bekende stijgerpijp uitgewerkt worden.

Laatst stond hier nog een stuk in de krant over een ondernemer die zijn bedrijf in pand had wat voor de helft werd gebruikt. De andere helft werd nog enigszins gebruikt als opslag. Precies na een jaar werd het "magazijn deel" gekraakt. Karaken mag naleijk als een pand een jaar leeg staat. In dit geval zit er dus nog gewoon een bedrijf in het pand waar dagelijks mensen aanwezig zijn, de rest van het pand wordt gerbuikt als opslag en toch vertikt de Politie en justitie iets te ondernemen tegen de kraker. In een dergelijk geval neem je gewoon een stel vrienden mee met, zoals ik al noemde, de wel bekende stijgerpijp en je slaat zo'n figuur gewoon het pand uit.
Je kunt er alleen mee omhoog slaan, da's natuurlijk wel lastig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator zondag 2 december 2007 @ 12:20:27 #25
42184 crew  DaMart
pi_54986405
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:08 schreef Kraspanda het volgende:
Daar moet ik nu echt eens over klagen , eerst dwingen ze me tot verplichte sex en nu kom ik er achter dat mijn beeltenis ook wordt gebruikt voor een charitieve instelling en voor een infrieure auto.

Dat zou op zich nog niet zo erg zijjn , maar ik krijg helemaal geen royalties voor het gebruiken van mijn afbeelding.

De volgende mens die ik tegen kom ga ik lekker opeten
Zou hij/zij ook wel eens tot vrijwillige seks gedwongen zijn?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')