18:49 Geen geheim meer"Victor & Rolf, watch your back! Here are Dennis & Janice!", gilt de gastspeler opgewonden. Het duo rijdt de oprijlaan af; op naar de echte wereld! Nadia, Huub en Brian zwaaien hen na. "Hé, maar jullie waren net heftig aan het tongzoenen!", lacht Huub verrast. Nadia geeft toe. De alwetende Huub is ook al op de hoogte van de bedpret die Nadia en Dennis weer gestart zijn. "Wat?!", vraagt Brian vol ongeloof. "Dat had ik Amanda toch gezegd?!", probeert de brunette zich te verdedigen. "Nou, die kan dan wel goed geheimen bewaren", mompelt Brian binnensmonds. Dat is toch juist een goede eigenschap, Brian?
18:56 Monster Meerla?"Hoe waren zijn ouders?", wil Brian van Nadia weten, nu Dennis de Villa heeft verlaten. "Ja, z'n vader was wel leuk en z'n moeder… Tja, erg moeders", antwoordt Nadia aarzelend. "Was het een monster?", vraagt Brian lachend. "Weet ik niet", reageert Nadia na een korte stilte. "Nou, dan weet ik het wel!", roept Huub vanuit de andere hoek van de kamer. Tja, dat was een erg verstandig antwoord, Nadia…
19:00 Prachige plannen!Brian en Nadia zoeken even wat privacy op en waar kan dat beter dan in de Private Room? Brian wil het namelijk even hebben over de recentelijk geopenbaarde hernieuwde bedgewoontes van Dennis. "Ik had al zo'n voorgevoel. Maak vooral je eigen keus, maar ik had liever gezien dat je bij Janice in bed was gaan slapen. Jullie brengen elkaar alleen maar weer in de problemen!", waarschuwt Brian. "Ik weet het. We hebben er geen afspraken over. Ik hou wel van hem, maar in een relatie werkt het niet…", stamelt Nadia. "Ik wil wel seks met hem hebben, maar dan niet alleen maar om het seks hebben. Ik wilde Dennis gewoon op afstand houden en dan zorgen dat het gevoel vermindert", onthult Nadia. Nou, dat is je dan niet bepaald gelukt, Nadia! Maar goed, het was het proberen waard…
19:04 Brian heeft de oplossing!"Weet je hoe je wel een afstand kunt creëren?", stelt Brian voor in het gesprek met Nadia. "Door hem bij een ontslagronde naar huis te sturen. Jij bent de enige doe dat kan. Amanda en ik dekken je sowieso, Nadia…", spreekt Brian tot een wanhopige Nadia. "Een relatie zoals ik met Amanda heb, is voor jou gewoon niet weggelegd hier", vindt Brian. "Maar ik vind het superfijn om hier seks te hebben", zegt Nadia. Zal het Brian lukken om Nadia om te praten?
Bron: Villa Vandaag, 16-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel