wat een samenwerking hequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:44 schreef LudoSanders het volgende:
Aan!
je bent een schatje Djarum.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:46 schreef Djarum het volgende:
OP in de Wiki ook maar meteen even aangepast!
quote:Nieuw direct contact met de opdrachtgever zonder wachtmuziek of thuiswerkconsulente!!!!!
Daar er klachten waren binnengekomen over de wachttijd en de eerstvolgende wachtende hebben we besloten om voor bepaalde vacatures u rechtstreeks door te verbinden naar de opdrachtgever. Het kan zijn dat de opdrachtgever niet direct de telefoon kan pakken of in gesprek is. Belangrijk is natuurlijk wel dat u ingeschreven bent bij de Thuiswerkcentrale anders dien u al uw gegevens nog door te geven aan de opdrachtgever.
Verwerken van retouren speelgoed/tuinartikelen/Huishoudelijke artikelen
Voor een langdurig project zoekt een opdrachtgever thuiswerker die retouren van een groothandel verwerken, het gaat om diverse artikelen die geruild en of ingenomen zijn.
De werkzaamheden bestaan uit het registreren van de retouren, en kijken of alle onderdelen compleet zijn, of er gebruikssporen zijn, kijken waarom het product is geretourneerd etc etc. Voordeel van dit werk is dat het heel afwisselend is… u heeft er niet veel ruimte voor nodig.
De verdiensten zijn 2 euro 50 per artikel, Per uur kunt u minimaal een 6 artikelen controleren en verwerken, een ervaren thuiswerker doet een 8-10 producten per uur. Het is erg leuk werk.
U bent verantwoordelijk voor het vervolg van de producten dwz u bepaald of het product wordt herverpakt of wordt vernietigd. De goederen worden gehaald en gebracht, u dient minimaal 15 uur per week beschikbaar te zijn voor deze vacature.
Rechtstreeks contact met de opdrachtgever 0900-0400352 (80cpm) geen wachtmuziek of eerstvolgende wachtenden!!!!!! Het kan zijn dat de telefoon een tijdje overgaat voordat deze opgenomen wordt. Ook op zaterdag en zondag
quote:
quote:
Isch spamquote:
eg welquote:
Hoi ik heb een vraag voor je.quote:
antwoord 1: okequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoi ik heb een vraag voor je.
Ben je er klaar voor? Oke dan!
Rooktje je ook toen je zwanger was?
ja ik weet dat je het meent.quote:
en heeft je zus er veel van geleden? Kwam ze dampend en stomend de baarmoeder uit? Had ze een groeiachterstand of zo??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:57 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn moeke was gestopt toen ze mijn in haar buik had![]()
En bij m'n zus was ze net een soort Tezz![]()
![]()
![]()
Maja, mannen staan dan natuurlijk ook hoger.
ooh ik was het eigelijk helemaal niet van plan, maar zijn posts van vandaag geven de doorslagquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja ik weet dat je het meent.
en hoewel ik het op zich wel aantrekkelijk vind om massaal iemand te pesten (gna gna gna) vind ik het in dit geval gewoon erg sneu voor hem.
Nee. Ze heeft wel blond haar en blauwe ogen terwijl m'n ouders juist donker zijn enzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
en heeft je zus er veel van geleden? Kwam ze dampend en stomend de baarmoeder uit? Had ze een groeiachterstand of zo??
Of je klaar voor de vraag was...quote:(en je moet vraag 2 nog verduidelijken)
mijn dochter heeft ook blond haar en blauwe ogen. Ikzelf heb zwart haar en groene ogen en mijn man heeft donkerbruin haar met blauwe ogen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft wel blond haar en blauwe ogen terwijl m'n ouders juist donker zijn enzo![]()
Of mijn papa is eigenlijk helemaal niet haar papa
[..]
Of je klaar voor de vraag was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
gezondheidquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
Tvp.
Nee, verre van zelfs.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
Tezz ben jij trouwens gothic?
Nee dat niet, maar keek zojuist ff naar die zwarte lippen in je avatarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, verre van zelfs.
Wek ik die indruk?
de AH verkoopt ze. Je vindt ze in de koeling en soms zijn ze in de bonus-aanbieding.quote:
koel ende tofquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
de AH verkoopt ze. Je vindt ze in de koeling en soms zijn ze in de bonus-aanbieding.
ohhhhhhhhh vond het gewoon een geil plaatje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar keek zojuist ff naar die zwarte lippen in je avatar.
quote:
me dunktquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
koel ende tof
ik ga morgen gelijk even kijken
ja en overmorgen en de dag daarna en volgende week en volgende maand enzovoortsquote:
quote:
Niet volgens de mensen wereldvreemde in TRU.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja en overmorgen en de dag daarna en volgende week en volgende maand enzovoorts
oh vertel, vergaat de wereld weer?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet volgens de mensen wereldvreemde in TRU.
Ik hou het max op volgende week.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja en overmorgen en de dag daarna en volgende week en volgende maand enzovoorts
hoaxquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:20 schreef LudoSanders het volgende:
Zo bekend ben ik er niet mee, maar volgens mij is er elke dag wel een topuc met morgen vergaat de wereld.
Gaaf!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hou het max op volgende week.![]()
Dinsdag tmt donderdag naar Parijs.![]()
doesnielund!quote:
ik heb een KIND pezu!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb een KIND pezu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben al 2x in doesnielund geweest
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ik pas 1 keer (wel vijf dagen) maar dat was in '95 dus dat ben ik al lang en breed vergeten.quote:
ik was te dronken/nd klotuh om me iets te herinnerenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik pas 1 keer (wel vijf dagen) maar dat was in '95 dus dat ben ik al lang en breed vergeten.
Pezu, alhoewel deze dialoog met jou me een waar genoegen was, verkeer ik nu in de geweldige positie om naar een feestje te mogen. Dus..........als ik terugkeer ben ik ook te dronken/nd klotuh (??) om deze dialoog te hervatten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was te dronken/nd klotuh om me iets te herinneren
standaard verhaal eigelijk_!
Jep, voor de 2x.quote:
ik gaat zo ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Pezu, alhoewel deze dialoog met jou me een waar genoegen was, verkeer ik nu in de geweldige positie om naar een feestje te mogen. Dus..........als ik terugkeer ben ik ook te dronken/nd klotuh (??) om deze dialoog te hervatten.
ook te dronken voor harde nueckseqs?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Pezu, alhoewel deze dialoog met jou me een waar genoegen was, verkeer ik nu in de geweldige positie om naar een feestje te mogen. Dus..........als ik terugkeer ben ik ook te dronken/nd klotuh (??) om deze dialoog te hervatten.
ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:40 schreef maaike1987 het volgende:
Net lekker een peukie gedaan..
Daarna een masker op gedaan.. mijn huid is weer heerlijk schoon![]()
Doe jij aan maskers?quote:
soms welquote:
Omg h0moalert!1/11!quote:
mjaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
Masker is misschien wat voor Piovan.
lekker hequote:
jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:58 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
lekker heDaarna is je huid weer zo lekker glad.. en schoon en fris.. vind het ook heerlijk ontspannend
![]()
Nog steeds geen foto's op de site Maaike?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:58 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
lekker heDaarna is je huid weer zo lekker glad.. en schoon en fris.. vind het ook heerlijk ontspannend
![]()
nopequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nog steeds geen foto's op de site Maaike?![]()
Zolang ik je blijf vragen vergeet ik het nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
nopezou ze toch plaatsen als ze er waren, niet zo ongeduldig
![]()
Tja, al die paupers met hun "ich habe teh 1000000 topiksquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:16 schreef oranjekoek het volgende:
hej Broek!
Jammer...had ik niet achter je gezochtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
hoewel ik het op zich wel aantrekkelijk vind om massaal iemand te pesten (gna gna gna)
Hoi! Ik was de aangifte aan het invullen, voor ik het weer vergeet. Ik ga nu maar naar bed, over een paar uurtjes gaat de klok een uur vooruit!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:31 schreef BeeDee het volgende:
Zo, ik heb m'n dagelijkse quartetje weer binnen![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi! Ik was de aangifte aan het invullen, voor ik het weer vergeet. Ik ga nu maar naar bed, over een paar uurtjes gaat de klok een uur vooruit!
Welterusten!![]()
![]()
Truste maaikequote:Op zondag 25 maart 2007 01:08 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
slaap lekker allemaal... ik duik ook zo lekker mijn bedje in
![]()
ik was zekerteweten te dronken voor bovenstaande vannacht.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:39 schreef Djarum het volgende:
[..]
ook te dronken voor harde nueckseqs?
ik heb heb heel asiel!quote:Op zondag 25 maart 2007 10:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik was zekerteweten te dronken voor bovenstaande vannacht.
Maar het was wel leuk.
en nu heb ik een kater.
ik zei dan ook dat ik het op zich wel aantrekkelijk vind (evil me), maar nooit zal doen hoor! Ben een lief braaf meiske.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jammer...had ik niet achter je gezocht![]()
ipv 1 katerquote:
oh zo.......ja ik ben nog niet wakker he.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ipv 1 kater_!
nee valt reuze mee
ik zo lekker douchen etc
dan een lekker stuk lopen in de zon![]()
en daaarna eens bij ons pap en mam langs voor wat feestelijkheden![]()
nu krijg ik hongerquote:Op zondag 25 maart 2007 11:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh zo.......ja ik ben nog niet wakker he.
feestelijkheden zijn altijd leuk! Ik ga nu mijn dochter ophalen bij ons pap en mam en mag dan aanschuiven aan het zondag-ochtend-jammie-ontbijt. Pa maakt altijd uitgebreid ontbijt op zondag, met roerei, bacon, croissantjes, zelgebakken brood, eitje etc. etc.
Goeiemiddag!quote:Op zondag 25 maart 2007 10:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik zei dan ook dat ik het op zich wel aantrekkelijk vind (evil me), maar nooit zal doen hoor! Ben een lief braaf meiske.
goedemorgen/middag/avond trouwens!
stoeltje over voor een lonely stranger hongerige fokker?..quote:Op zondag 25 maart 2007 11:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh zo.......ja ik ben nog niet wakker he.
feestelijkheden zijn altijd leuk! Ik ga nu mijn dochter ophalen bij ons pap en mam en mag dan aanschuiven aan het zondag-ochtend-jammie-ontbijt. Pa maakt altijd uitgebreid ontbijt op zondag, met roerei, bacon, croissantjes, zelgebakken brood, eitje etc. etc.
alles is opquote:Op zondag 25 maart 2007 14:51 schreef Djarum het volgende:
[..]
stoeltje over voor een lonely stranger hongerige fokker?..![]()
's middags Piquote:Op zondag 25 maart 2007 15:18 schreef Piovan het volgende:
Goedemiddag allen.
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
alles is op![]()
sorry ik zag je bericht te laat
volgende week meer kans![]()
Hey Tyler, las ik nou dat jij uit Ede kwam?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:56 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik verlang naar die tijd dat je in rokershoekje nog gewoon ongestraft kon baggeren.
sowieso is het vreselijk als iemand je wakker beltquote:Op zondag 25 maart 2007 13:42 schreef Sebasser het volgende:
Godver, samen met wat mensen tot een uurtje of 5 beetje chillen.
En keitof alles en zo.
En dan zo wil ik uitslapen ja.
En dan belt zo iemand je wakker
welkom hier danquote:Op zondag 25 maart 2007 16:34 schreef zwartedoos het volgende:
Nog nooit gezien dit topic![]()
Ik heb hele weekend moeten werkenMaar vanavond lekker
![]()
Dat las je.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:15 schreef Djarum het volgende:
[..]
Hey Tyler, las ik nou dat jij uit Ede kwam?
Thanksquote:Op zondag 25 maart 2007 16:40 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
welkom hier dan![]()
Hele weekend werken![]()
Ga je vanavond stappen?
chill, kleine wereld hier op FOK!.quote:
dat is ook leukquote:Op zondag 25 maart 2007 17:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ThanksNiet stappen maar wel leuke dingen doen
![]()
hooiquote:Op zondag 25 maart 2007 16:34 schreef zwartedoos het volgende:
Nog nooit gezien dit topic![]()
Ik heb hele weekend moeten werkenMaar vanavond lekker
![]()
Ach er is geen ruk te doen, maar zolang je je jeugd daar op de straat doorbrengt vermaak je je.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:05 schreef Djarum het volgende:
[..]
chill, kleine wereld hier op FOK!.
geboren en getogen daaro..
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:23 schreef Djarum het volgende:
[..]
hooi![]()
hoe kan je die 71 voorgaande delen nou hebben gemist![]()
peukje?
nee, basisschool op de prins florisschool..quote:Op zondag 25 maart 2007 18:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Heb jij mischien op het paasbergschool gezeten trouwens?
net lekker Bami gewokt!quote:Op zondag 25 maart 2007 20:23 schreef maaike1987 het volgende:
Net lekker ajam paniki met chinese wokgroente gemaakt![]()
En daarna lekker peukie![]()
zeker wetenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind verjaardagen op zondagmiddag met lekker weer echt ideaal.
Goedemorgenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:29 schreef lucky_m3 het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
slaap lekker oranjekoek![]()
Zalig weekend achter de rug, lekker aan t strand gewandeld met vriendinnetjeen familie, Vrienden gezien en lol gehad, echt een fantastisch weekend
![]()
Ik wil meequote:Op maandag 26 maart 2007 09:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ook een heerlijk weekend gehad.![]()
En over 18,25 uren in de bus opweg naar Parijs.![]()
Hehe.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:23 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik wil mee![]()
![]()
Maandagen zijn bijna nooit leuk![]()
Mag ik me in je kofferquote:Op maandag 26 maart 2007 09:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ook een heerlijk weekend gehad.![]()
En over 18,25 uren in de bus opweg naar Parijs.![]()
Oh ja?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:17 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Gisteravond best vaak gewonnen met poolen![]()
Kom maar een keer naar hierquote:Op maandag 26 maart 2007 11:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh ja?
Wanneer gaan wij eens poolen dan?
Als er nog plaats is in de koffer mag ik eerstquote:Op maandag 26 maart 2007 11:16 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Mag ik me in je koffer![]()
Wil ook naar Parijs![]()
Maar lekker he, een goed weekend met lekker weer,![]()
ipv dat snert weer met die klote wind enzo
Ja dat is leuk als je jong bent en je er iedereen kent.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
nee, basisschool op de prins florisschool..
daarna middelbare school Het Streek...
jij dan?
mn jeugd veel op het plein doorgebracht ook, was er laatst weer maar vond er geen ruk meer aan![]()
krijg je he als je ouder wordt![]()
He das niet eerlijk, je wilt eerst, alleen maar omdat je zo vroeg wakker werdquote:Op maandag 26 maart 2007 11:26 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Als er nog plaats is in de koffer mag ik eerst![]()
maar veel plezier broek![]()
Wilde net al op ons balkon gaan zitten maar de zon schijnt daar nog niet![]()
Als ik een keer in de buurt ben kom ik wel langs om te poolen.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Mee naar diemen zuid![]()
Haha nee deventer..
Wat heeft Deventer eigenlijk dat leuk isquote:Op maandag 26 maart 2007 11:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Mee naar diemen zuid![]()
Haha nee deventer..
waar woon jij eigenlijk?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik een keer in de buurt ben kom ik wel langs om te poolen.
Chill.quote:
Niet echt iets bijzonders...quote:Op maandag 26 maart 2007 11:40 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Wat heeft Deventer eigenlijk dat leuk is
ken alleen stamacon, maar daar is dus geen reet aan, soort ikea alleen dan 2e hands![]()
Terrasjes zijn idd altijd goed, lekker mensjes kijken en genieten van de zon met een lekker biertje in de handquote:Op maandag 26 maart 2007 12:01 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders...
wat leuke kroegen..
Maar het is er wel altijd gezellig op de terrasjes![]()
zeker weten.. alleen dan geen bier voor mijquote:Op maandag 26 maart 2007 12:02 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Terrasjes zijn idd altijd goed, lekker mensjes kijken en genieten van de zon met een lekker biertje in de hand![]()
Zo ook lekker even een peukje in de zon, en dan helaas bijna weer werken vrees ikquote:Op maandag 26 maart 2007 12:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zeker weten.. alleen dan geen bier voor mijnet al lekker op het balkon peukie gedaan.. lekker in de zon
![]()
Ik mocht willen dat ik daar stage deed, of dat ik daar woon.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:56 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Chill.
stage of won je daar gewoon?
ga weer een peukje roken en van een beetje zon genieten
Haha nou tis maar mini balkon.. Maar er is wel een heel groot dak.. en woon heel dicht bij de ijsselquote:Op maandag 26 maart 2007 12:50 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Zo ook lekker even een peukje in de zon, en dan helaas bijna weer werken vrees ik
Staat je balkon op t zuiden? dat zou wel zo lekker zijn, kan je in de zomer lekker zonnen![]()
Vermoede het alquote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat ik daar stage deed, of dat ik daar woon.
Neen, ik woon weer in nederland hoor.
Met dat mooie weer.
Groningen ftw.
Ach ook een klein balkon is een balkonquote:Op maandag 26 maart 2007 13:06 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Haha nou tis maar mini balkon.. Maar er is wel een heel groot dak.. en woon heel dicht bij de ijsselschijnt namelijk dat in de zomer het dak iedere dag nat gemaakt moet worden..
Groningen boven alles héquote:Op maandag 26 maart 2007 13:11 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Vermoede het al, alleen is t nogal moeilijk te bepalen via internet
Jammer dat je in groningen woont ipv griekenland, dan was t al een stuk warmer voor je geweest.
Al is groningen wel een mooie stad
disneyland?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:35 schreef Broekpaling het volgende:
Nog 13 uur, dan sta ik naast 't krommenie station met nog 60 anderen.![]()
Net gehoord dat we naar een ander hotel gaan, degene die bij Dineyland hoort.
Daar ben ik jaren geleden voor 't laatst geweest, zo'n mooi hotel.![]()
coolquote:Op maandag 26 maart 2007 13:35 schreef Broekpaling het volgende:
Nog 13 uur, dan sta ik naast 't krommenie station met nog 60 anderen.![]()
Net gehoord dat we naar een ander hotel gaan, degene die bij Dineyland hoort.
Daar ben ik jaren geleden voor 't laatst geweest, zo'n mooi hotel.![]()
Weet het niet zeker, maar het is sowieso een oud gebouw.. en daar onder zit de chinees..quote:Op maandag 26 maart 2007 13:12 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ach ook een klein balkon is een balkon
Maar waarom moet je ooit je dak nat jouden![]()
is het van riet,of gewoon oud
wat zal jij daarna moe zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
Denk overigens niet dat ik ga pitten, moeten om half 4 naast 't station zijn.
In haal wel 2 nachten door.![]()
Heb 't wel is vaker gedaan hoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:28 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wat zal jij daarna moe zijnwaarom ga je daar eigenlijk naar toe?
whehe, de petticoat, wat een kuttent is dat zeg!quote:Op maandag 26 maart 2007 11:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ja dat is leuk als je jong bent en je er iedereen kent.
Nu is Atlantis ook pleite toch? Dat was samen nog te doen.
Nu heb je zeker alleen nog die mocrotent van een meteor en kontridders hangplek pettycoat?
Hier ook goed toeven in de tuin vanmiddag.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:05 schreef LudoSanders het volgende:
De zon is net weg, heb lekker buiten gezeten in het zonnetje uit de wind.
al een grote vooraad drank ingeslagen?quote:
Mag niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:24 schreef Djarum het volgende:
[..]
al een grote vooraad drank ingeslagen?
Dat kan ik betalen van mijn stufiquote:DISNEYLAND ® RESORT PARIS - DREAM CASTLE DISNEY ®
Autovakantie Frankrijk met verblijf in een 4-sterren Disney hotel inclusief ontbijt
Eigen Vervoer
Reisduur: 3 en 4 dagen
Reisnummer: AUTO26062
Vanaf ¤ 75
(p.p. bij 4 p./3 dgn)
ja lieve schat, maar dat is ten eerste niet het hotel dat ik wil, ten tweede is dat naar alle waarschijnlijkheid zonder entree op het park en ten derde zijn die aanbiedingen altijd net volgeboekt.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
Duur?
[..]
Dat kan ik betalen van mijn stufi.
die aanbiedingen lijken altijd zo leuk maar als je verder gaat kijken komen er altijd bergen extra's bij.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
Inderdaad zonder entree, solly.
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
Er zit anders niet echt een stijgende lijn in.
met man en dochter.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
250 p.p. zeg maar, met hoeveel zou je daarheen willen dan?
De staatloterij lijkt me ook wel iets...
Mocht ik de jackpot winnen..quote:
Jazeker, met jou ook ?quote:
ik wel, met de staatloterij. Al een jaartje of 10 maar nog nooit wat gewonnen (ja ooit 10 euro). Als ik nou 10 jaar lang die 13,50 per maand had gespaard he......quote:Op maandag 26 maart 2007 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mocht ik de jackpot winnen..
Ik speel alleen niet mee, dus makkelijk praten![]()
ja, ik ga ook maar eens slapen. Mijn wekker gaat om zeven uur (de jouwe vast veeeeel vroeger)quote:Op maandag 26 maart 2007 23:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jazeker, met jou ook ?![]()
Ik sta op 't punt m'n laatste peuk te gaan roken...![]()
Morgen weer fucking vroeg![]()
Niet over nadenken, want ooit...ooit komt ie...die klapperquote:Op maandag 26 maart 2007 23:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik wel, met de staatloterij. Al een jaartje of 10 maar nog nooit wat gewonnen (ja ooit 10 euro). Als ik nou 10 jaar lang die 13,50 per maand had gespaard he......
je hebt gelijk...............quote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niet over nadenken, want ooit...ooit komt ie...die klapper![]()
05:15quote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja, ik ga ook maar eens slapen. Mijn wekker gaat om zeven uur (de jouwe vast veeeeel vroeger)
trusten............kus op je voorhoofd.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
05:15![]()
Maar wel weer laatste ochtenddienst.![]()
![]()
![]()
En Pio's back....![]()
Weltrusten éénieder..![]()
![]()
trusten allemaal!quote:
Truste Tezzquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik word verlegen BeeDee![]()
![]()
![]()
En nu naar bed jij!
goedemorgequote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:31 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ach Djarum,
Nieuwe dag, nieuwe kansen![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:31 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ach Djarum,
Nieuwe dag, nieuwe kansen![]()
teveel gedronken/gesnoven/gespoten/genomen of whatever?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
goedemorgeIk heb echt een vreselijke nacht gehad
werd om het uur wakker en droomde over vleermuizen en padden op mijn kamer
![]()
Helemaal niks daarvanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:37 schreef Djarum het volgende:
[..]
teveel gedronken/gesnoven/gespoten/genomen of whatever?
heb trouwens ook wel een rare nacht gehad.
ik ga zometeen naar het strand toe met wat vrienden, en daar droomde ik over, hoe dat allemaal ging enzo.
en tot nu toe heb ik precies hetzelfde gedaan als in mijn droom![]()
heb ik wel vaker, vooral bij déjà vu's, dan kan ik precies voorspellen wat er vervolgens gebeurt.
en nee ben geen weirdo..![]()
just a normal partying student![]()
ik vooooorspeeeeelll dat ik zo ga douchen!
dat lijkt me best wel griezeligquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:37 schreef Djarum het volgende:
[..]
teveel gedronken/gesnoven/gespoten/genomen of whatever?
heb trouwens ook wel een rare nacht gehad.
ik ga zometeen naar het strand toe met wat vrienden, en daar droomde ik over, hoe dat allemaal ging enzo.
en tot nu toe heb ik precies hetzelfde gedaan als in mijn droom![]()
heb ik wel vaker, vooral bij déjà vu's, dan kan ik precies voorspellen wat er vervolgens gebeurt.
en nee ben geen weirdo..![]()
just a normal partying student![]()
ik vooooorspeeeeelll dat ik zo ga douchen!
Ik ga na goede tijden peukie doenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:48 schreef LudoSanders het volgende:
* LudoSanders gaat zo ff rookpauze nemen.
je bent een softie geworden, althans volgens de dames die op een zonnig teras de afgelopen week gtst moesten besprekenquote:
Ik vind dat juist zoooo schattigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent een softie geworden, althans volgens de dames die op een zonnig teras de afgelopen week gtst moesten bespreken_!
Niet! Baby's snappen niet eens wat een wc isquote:
daarvoor hebben ze luiersquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet! Baby's snappen niet eens wat een wc is![]()
haha nou daar wacht ik toch nog liever even meequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
Eentje maken?
Kan je maar beter niet bij mij blijven slapen, als je dan wakker wordt zie je geen padden maar kikkers aan het einde van je bedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
goedemorgeIk heb echt een vreselijke nacht gehad
werd om het uur wakker en droomde over vleermuizen en padden op mijn kamer
![]()
pff. het was inderdaad weer vroeg..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:38 schreef Djarum het volgende:
tijd om bed in te duiken..
morgen weer vroeg dag..
truste
quote:
Sterkte tezzquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:24 schreef Tezz het volgende:
Zo........het is weer ochtend. Na een gebroken nacht, blegh........heb een kind met waterpokken. Errug zielig. Hele nacht zalfjes gesmeerd enzo. En nu moet ik gvd ook nog gaan werken.........tis nie eerlijk.......
[sentimenteel modus]quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:24 schreef Tezz het volgende:
Zo........het is weer ochtend. Na een gebroken nacht, blegh........heb een kind met waterpokken. Errug zielig. Hele nacht zalfjes gesmeerd enzo. En nu moet ik gvd ook nog gaan werken.........tis nie eerlijk.......
aai voor mij of voor mijn kind? (we kunnen het beiden gebruiken)quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:12 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Sterkte tezz
Aai over bolletje
Hoe lang duurt t eigenlijk, de waterpokken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Sebasser het volgende:
WAT ERG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |