antwoord 1: okequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoi ik heb een vraag voor je.
Ben je er klaar voor? Oke dan!
Rooktje je ook toen je zwanger was?
ja ik weet dat je het meent.quote:
en heeft je zus er veel van geleden? Kwam ze dampend en stomend de baarmoeder uit? Had ze een groeiachterstand of zo??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:57 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn moeke was gestopt toen ze mijn in haar buik had![]()
En bij m'n zus was ze net een soort Tezz![]()
![]()
![]()
Maja, mannen staan dan natuurlijk ook hoger.
ooh ik was het eigelijk helemaal niet van plan, maar zijn posts van vandaag geven de doorslagquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja ik weet dat je het meent.
en hoewel ik het op zich wel aantrekkelijk vind om massaal iemand te pesten (gna gna gna) vind ik het in dit geval gewoon erg sneu voor hem.
Nee. Ze heeft wel blond haar en blauwe ogen terwijl m'n ouders juist donker zijn enzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
en heeft je zus er veel van geleden? Kwam ze dampend en stomend de baarmoeder uit? Had ze een groeiachterstand of zo??
Of je klaar voor de vraag was...quote:(en je moet vraag 2 nog verduidelijken)
mijn dochter heeft ook blond haar en blauwe ogen. Ikzelf heb zwart haar en groene ogen en mijn man heeft donkerbruin haar met blauwe ogen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft wel blond haar en blauwe ogen terwijl m'n ouders juist donker zijn enzo![]()
Of mijn papa is eigenlijk helemaal niet haar papa
[..]
Of je klaar voor de vraag was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
gezondheidquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
Tvp.
Nee, verre van zelfs.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
Tezz ben jij trouwens gothic?
Nee dat niet, maar keek zojuist ff naar die zwarte lippen in je avatarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, verre van zelfs.
Wek ik die indruk?
de AH verkoopt ze. Je vindt ze in de koeling en soms zijn ze in de bonus-aanbieding.quote:
koel ende tofquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
de AH verkoopt ze. Je vindt ze in de koeling en soms zijn ze in de bonus-aanbieding.
ohhhhhhhhh vond het gewoon een geil plaatje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar keek zojuist ff naar die zwarte lippen in je avatar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |