al een grote vooraad drank ingeslagen?quote:
Mag niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:24 schreef Djarum het volgende:
[..]
al een grote vooraad drank ingeslagen?
Dat kan ik betalen van mijn stufiquote:DISNEYLAND ® RESORT PARIS - DREAM CASTLE DISNEY ®
Autovakantie Frankrijk met verblijf in een 4-sterren Disney hotel inclusief ontbijt
Eigen Vervoer
Reisduur: 3 en 4 dagen
Reisnummer: AUTO26062
Vanaf ¤ 75
(p.p. bij 4 p./3 dgn)
ja lieve schat, maar dat is ten eerste niet het hotel dat ik wil, ten tweede is dat naar alle waarschijnlijkheid zonder entree op het park en ten derde zijn die aanbiedingen altijd net volgeboekt.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:56 schreef LudoSanders het volgende:
Duur?
[..]
Dat kan ik betalen van mijn stufi.
die aanbiedingen lijken altijd zo leuk maar als je verder gaat kijken komen er altijd bergen extra's bij.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
Inderdaad zonder entree, solly.
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
Er zit anders niet echt een stijgende lijn in.
met man en dochter.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
250 p.p. zeg maar, met hoeveel zou je daarheen willen dan?
De staatloterij lijkt me ook wel iets...
Mocht ik de jackpot winnen..quote:
Jazeker, met jou ook ?quote:
ik wel, met de staatloterij. Al een jaartje of 10 maar nog nooit wat gewonnen (ja ooit 10 euro). Als ik nou 10 jaar lang die 13,50 per maand had gespaard he......quote:Op maandag 26 maart 2007 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mocht ik de jackpot winnen..
Ik speel alleen niet mee, dus makkelijk praten![]()
ja, ik ga ook maar eens slapen. Mijn wekker gaat om zeven uur (de jouwe vast veeeeel vroeger)quote:Op maandag 26 maart 2007 23:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jazeker, met jou ook ?![]()
Ik sta op 't punt m'n laatste peuk te gaan roken...![]()
Morgen weer fucking vroeg![]()
Niet over nadenken, want ooit...ooit komt ie...die klapperquote:Op maandag 26 maart 2007 23:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik wel, met de staatloterij. Al een jaartje of 10 maar nog nooit wat gewonnen (ja ooit 10 euro). Als ik nou 10 jaar lang die 13,50 per maand had gespaard he......
je hebt gelijk...............quote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niet over nadenken, want ooit...ooit komt ie...die klapper![]()
05:15quote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja, ik ga ook maar eens slapen. Mijn wekker gaat om zeven uur (de jouwe vast veeeeel vroeger)
trusten............kus op je voorhoofd.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
05:15![]()
Maar wel weer laatste ochtenddienst.![]()
![]()
![]()
En Pio's back....![]()
Weltrusten éénieder..![]()
![]()
trusten allemaal!quote:
Truste Tezzquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik word verlegen BeeDee![]()
![]()
![]()
En nu naar bed jij!
goedemorgequote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:31 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ach Djarum,
Nieuwe dag, nieuwe kansen![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:31 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ach Djarum,
Nieuwe dag, nieuwe kansen![]()
teveel gedronken/gesnoven/gespoten/genomen of whatever?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
goedemorgeIk heb echt een vreselijke nacht gehad
werd om het uur wakker en droomde over vleermuizen en padden op mijn kamer
![]()
Helemaal niks daarvanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:37 schreef Djarum het volgende:
[..]
teveel gedronken/gesnoven/gespoten/genomen of whatever?
heb trouwens ook wel een rare nacht gehad.
ik ga zometeen naar het strand toe met wat vrienden, en daar droomde ik over, hoe dat allemaal ging enzo.
en tot nu toe heb ik precies hetzelfde gedaan als in mijn droom![]()
heb ik wel vaker, vooral bij déjà vu's, dan kan ik precies voorspellen wat er vervolgens gebeurt.
en nee ben geen weirdo..![]()
just a normal partying student![]()
ik vooooorspeeeeelll dat ik zo ga douchen!
dat lijkt me best wel griezeligquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:37 schreef Djarum het volgende:
[..]
teveel gedronken/gesnoven/gespoten/genomen of whatever?
heb trouwens ook wel een rare nacht gehad.
ik ga zometeen naar het strand toe met wat vrienden, en daar droomde ik over, hoe dat allemaal ging enzo.
en tot nu toe heb ik precies hetzelfde gedaan als in mijn droom![]()
heb ik wel vaker, vooral bij déjà vu's, dan kan ik precies voorspellen wat er vervolgens gebeurt.
en nee ben geen weirdo..![]()
just a normal partying student![]()
ik vooooorspeeeeelll dat ik zo ga douchen!
Ik ga na goede tijden peukie doenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:48 schreef LudoSanders het volgende:
* LudoSanders gaat zo ff rookpauze nemen.
je bent een softie geworden, althans volgens de dames die op een zonnig teras de afgelopen week gtst moesten besprekenquote:
Ik vind dat juist zoooo schattigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent een softie geworden, althans volgens de dames die op een zonnig teras de afgelopen week gtst moesten bespreken_!
Niet! Baby's snappen niet eens wat een wc isquote:
daarvoor hebben ze luiersquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet! Baby's snappen niet eens wat een wc is![]()
haha nou daar wacht ik toch nog liever even meequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
Eentje maken?
Kan je maar beter niet bij mij blijven slapen, als je dan wakker wordt zie je geen padden maar kikkers aan het einde van je bedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
goedemorgeIk heb echt een vreselijke nacht gehad
werd om het uur wakker en droomde over vleermuizen en padden op mijn kamer
![]()
pff. het was inderdaad weer vroeg..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:38 schreef Djarum het volgende:
tijd om bed in te duiken..
morgen weer vroeg dag..
truste
quote:
Sterkte tezzquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:24 schreef Tezz het volgende:
Zo........het is weer ochtend. Na een gebroken nacht, blegh........heb een kind met waterpokken. Errug zielig. Hele nacht zalfjes gesmeerd enzo. En nu moet ik gvd ook nog gaan werken.........tis nie eerlijk.......
[sentimenteel modus]quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:24 schreef Tezz het volgende:
Zo........het is weer ochtend. Na een gebroken nacht, blegh........heb een kind met waterpokken. Errug zielig. Hele nacht zalfjes gesmeerd enzo. En nu moet ik gvd ook nog gaan werken.........tis nie eerlijk.......
aai voor mij of voor mijn kind? (we kunnen het beiden gebruiken)quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:12 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Sterkte tezz
Aai over bolletje
Hoe lang duurt t eigenlijk, de waterpokken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Sebasser het volgende:
WAT ERG!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |