me dunktquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
koel ende tof
ik ga morgen gelijk even kijken
ja en overmorgen en de dag daarna en volgende week en volgende maand enzovoortsquote:
quote:
Niet volgens de mensen wereldvreemde in TRU.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja en overmorgen en de dag daarna en volgende week en volgende maand enzovoorts
oh vertel, vergaat de wereld weer?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet volgens de mensen wereldvreemde in TRU.
Ik hou het max op volgende week.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja en overmorgen en de dag daarna en volgende week en volgende maand enzovoorts
hoaxquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:20 schreef LudoSanders het volgende:
Zo bekend ben ik er niet mee, maar volgens mij is er elke dag wel een topuc met morgen vergaat de wereld.
Gaaf!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hou het max op volgende week.![]()
Dinsdag tmt donderdag naar Parijs.![]()
doesnielund!quote:
ik heb een KIND pezu!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb een KIND pezu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben al 2x in doesnielund geweest
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ik pas 1 keer (wel vijf dagen) maar dat was in '95 dus dat ben ik al lang en breed vergeten.quote:
ik was te dronken/nd klotuh om me iets te herinnerenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik pas 1 keer (wel vijf dagen) maar dat was in '95 dus dat ben ik al lang en breed vergeten.
Pezu, alhoewel deze dialoog met jou me een waar genoegen was, verkeer ik nu in de geweldige positie om naar een feestje te mogen. Dus..........als ik terugkeer ben ik ook te dronken/nd klotuh (??) om deze dialoog te hervatten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was te dronken/nd klotuh om me iets te herinneren
standaard verhaal eigelijk_!
Jep, voor de 2x.quote:
ik gaat zo ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Pezu, alhoewel deze dialoog met jou me een waar genoegen was, verkeer ik nu in de geweldige positie om naar een feestje te mogen. Dus..........als ik terugkeer ben ik ook te dronken/nd klotuh (??) om deze dialoog te hervatten.
ook te dronken voor harde nueckseqs?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Pezu, alhoewel deze dialoog met jou me een waar genoegen was, verkeer ik nu in de geweldige positie om naar een feestje te mogen. Dus..........als ik terugkeer ben ik ook te dronken/nd klotuh (??) om deze dialoog te hervatten.
ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:40 schreef maaike1987 het volgende:
Net lekker een peukie gedaan..
Daarna een masker op gedaan.. mijn huid is weer heerlijk schoon![]()
Doe jij aan maskers?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |