Vandaag met een collega (die twee corolla Sportsbacks heeft gehad, onder andere dezequote:
Erg mooie auto's, rijden wel wat minder..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vandaag met een collega (die twee corolla Sportsbacks heeft gehad, onder andere deze
[afbeelding] )
aan het kijken geweest naar klassieke Toyotas te koop op het net
Moet minimaal ¤500,- af.quote:
oi stfuquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jezus dude, ga je een citroen garage beginnen?![]()
Je bent nog erger als bo met impulsaankopen![]()
Ik wil een betrouwbare diesel. (zonder scheetstank in de bestuurdersstoel, bespaar je de moeite)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jezus dude, ga je een citroen garage beginnen?![]()
Mja wel beetje op siematic site zitten kijken wat ze hebben. Ziet er allemaal wel mooi uitquote:
kosten wel wat pegelsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja wel beetje op siematic site zitten kijken wat ze hebben. Ziet er allemaal wel mooi uit![]()
Maar in elk geval een moderne keuken![]()
Ja, er zit wel standaard al iets in van siematic. Dus het zal wel wat kleurtjes aanpassen worden en dat soort dingenquote:
Morgenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
straks voor het laatst eten maken in mn mooie zelfuitgezochte keuken
ff op stampen dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:59 schreef ijsmeis het volgende:
Wow. Mijn laptop maakt steeds meer herrie.
kan ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh. Even sparen en een nieuwe kopen.
Het is wel legaal. Tvp's mogen namelijk nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik Peu zn tvps telkens zverwijderen, zodat ie het niet meer kan vinden?
En BBo en jij hebben ondertussen al gepost, dus das niet erg.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is wel legaal. Tvp's mogen namelijk niet.
oh ok.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou. Het sparen lukt niet echt. Alhoewel, deze maand is dus een goede maand.
Ik ben niet sjagerijnig. En ga zo eten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
Als je chagrijnig bent moet je niet op FOK! rondhangen Alex.
koop een applequote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh. Even sparen en een nieuwe kopen.
oudersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:22 schreef Sjoewe het volgende:
Waar ga je ne toe verhuizen beste Alex?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je vraagt je eerder af waarom je er niet gisteren een gekocht hebt. Wat een kwaliteits verschil met die windows rammelbakken over het algemeen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef Traband het volgende:
ik overweeg ook zo'n apple laptop, is dat wat?
En als je in de put zit lees je toch gewoon het gespot topicquote:
zitten die pummels nou alweer te rellen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En als je in de put zit lees je toch gewoon het gespot topic
oh kut heb ik nog geen tvp zekerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En als je in de put zit lees je toch gewoon het gespot topic
Pssssh jij bent zeker ook zo'n dealerspotterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
zitten die pummels nou alweer te rellen?
Als je hulp nodig hebt zeg je't maarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kpom jij me mporgen ff helpen met verhuizen, met al je kofferbakruimte?
Neen, ik ben een circuitspotter en dat mag ook niet van de autogespot faq...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pssssh jij bent zeker ook zo'n dealerspotter
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je vraagt je eerder af waarom je er niet gisteren een gekocht hebt. Wat een kwaliteits verschil met die windows rammelbakken over het algemeen.
Alleen een Xbox 360 zou ik nog willen, de rest
IBM Thinkpad T60quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je vraagt je eerder af waarom je er niet gisteren een gekocht hebt. Wat een kwaliteits verschil met die windows rammelbakken over het algemeen.
Alleen een IBM thinkpad zou ik nog willen, de rest
nee joh, was geintje. mn zwager regelt aanhangwagen van een oom van me, is maar ene klein stukje, en meete blijft hier in COrnjum staanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt zeg je't maar
Zolang het maar niet voor 10 uur is... dan slaap ik nog
Die gasten moeten echt ultiem zielige vakanties hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neen, ik ben een circuitspotter en dat mag ook niet van de autogespot faq...
* Paladijn huilt zachtjes en boekt een vakantie naar Dubai om voor de duurste hotels te camperen
Whehe, dat geintje van Sjoewe zn studentenkamer doen met elke dag dezelfde foto van een F430 posetnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die gasten moeten echt ultiem zielige vakanties hebben
Ik zie hier iedere dag een F430 rijden, maar dat mag zeker ook niet van ze? Als je hem iedere dag ziet?
Correct.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die gasten moeten echt ultiem zielige vakanties hebben
Ik zie hier iedere dag een F430 rijden, maar dat mag zeker ook niet van ze? Als je hem iedere dag ziet?
quote:Dat kan een aantal redenen hebben: Dubbel, dealer, slechte kwaliteit, eigen terrein. De auto kan ook niet spotwaardig zijn.
Dubbel is:
Zelfde stad, zelfde spotter, zelfde auto.
Zelfde stad, andere spotter, zelfde auto.
Andere stad, zelfde auto, zelfde spotter.
Whahahaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, dat geintje van Sjoewe zn studentenkamer doen met elke dag dezelfde foto van een F430 posetn![]()
"Nee, echt dat was 5 minute later"
"Oh, deze was ik nog vergeten
"wat ik me nu toch tegen kom in mn archief!"
Inderdaad ja, wat ongekend zielige gastenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Normale mensen kijken naar een aparte auto en nemen een foto als ze er de tijd/mogelijkheid tot hebben, maar volgens mij lopen die jongens permanent met een camera om hun nek rond.
edit: Hmm.......... GF moet eens leren uitoggenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik nog spots voor Lex op m'n PC heb staan
Uh-uhquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
"Gaaf die Diablo"
Ja, gaaf! Je ziet nog net twee stipes die achterlichten moeten voortselen in de verrte, tussen de bosjes door!
Ik bedoelde meer, spots die ik al eens aan jou heb gemailed, en die goed pauper zijn voor het topicquote:
tip: de zoekfunctie op BB vul ff *vink* in en zoek in het subfourm "personenwagens"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, spots die ik al eens aan jou heb gemailed, en die goed pauper zijn voor het topic![]()
Naizquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tip: de zoekfunctie op BB vul ff *vink* in en zoek in het subfourm "personenwagens"
heel erg jalours, ik rij liever dan dat ik foto's maakquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Geniaal jaguarized die denkt dat TF jaloers isTF, heb jij ooit al eens een foto in die reeks gepost, nee toch?
"Ja maar je kent die eigenaar, dat mag niet!" is een die ik dara al eens heb gelezen jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:48 schreef hermandeperman het volgende:
Voortuinspots tellen ook niet zeker
Jaloerse zakquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heel erg jalours, ik rij liever dan dat ik foto's maak![]()
maar heb er volgens mij nog nooit een foto in gepost, de vriend van me zus is wel een keer op zijn quad gespot in het topic telt dat ook![]()
Klopt, van mn ene Visa zijn er nog 14 in nederland, van de andere nog 7, en binnenkrot dus 6.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
Die citroen van lex past toch ook wel in het gespot topic?![]()
Ik zie die dingen nooit rijden, dus zijn ze uniek![]()
Wat een gejank in dat topic om paar foto's zeg
Mail me de foto dan knal ik hem er opquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, van mn ene Visa zijn er nog 14 in nederland, van de andere nog 7, en binnenkrot dus 6.....
Staat weer een Mitsu Evo voor de deur hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:48 schreef hermandeperman het volgende:
Voortuinspots tellen ook niet zeker
Jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mail me de foto dan knal ik hem er op![]()
Of valt dat onder rellen?![]()
nou zegquote:
Doet me denken aan toen ik een foto van een trein postte in een gespot topic op een treinenforumquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
Beleid doorvertalen naar andere spots
Je hebt deze boeing 747 op de landingsbaan bij Schiphol gespot, ja dat is niet eerlijk, daar landen ze altijd
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Ja maar je kent die eigenaar, dat mag niet!" is een die ik dara al eens heb gelezen ja
Iemand hier uit het dorp heeft een SLR en een COntinental GT, die zal ik maar niet op de foto zetten dan
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
Beleid doorvertalen naar andere spots
Je hebt deze boeing 747 op de landingsbaan bij Schiphol gespot, ja dat is niet eerlijk, daar landen ze altijd
Dat meen je niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik een foto van een trein postte in een gespot topic op een treinenforum
"wat hebben we hier nu weer aan, die foto heb je 3 weken geleden genomen! Dan weteen we toch niet waar die trein NU is?"![]()
ik ga je bashen jongahquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu wat foto's aan het uploaden die er werkelijk niet uit zien, maar die wel "volgens de regels " zijn
Was dus meteen mn laatste post daarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu wat foto's aan het uploaden die er werkelijk niet uit zien, maar die wel "volgens de regels " zijn
Mja, en die andere was een suicidaal paardenmeisje of niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was dus meteen mn laatste post daareen maand later kwam dr Flash daar, nog een maand later was ie topposter, nog een maand later was de helft van de postss daar van zijn hand
euh.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, en die andere was een suicidaal paardenmeisje of niet?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:01 schreef Sjoewe het volgende:
Het gespot topic is echt zo'n stukje internet dat wanneer je het naar de echte wereld zou vertalen het een land in Donker Afrika zou zijn omgeven met prikkeldraad en landmijnen, waar buitenlanders in de kookpot belanden
Het zijn allemaal dealer foto'squote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:02 schreef Alfisti het volgende:
Have you ever been mellooooooooooooooooow............
[afbeelding]
* Alfisti hakt vrolijk mee![]()
Oh jawel....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FOK!Docu niet gezien?Suicidaal was ze niet, maar een paardenmeisje was het wel...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:02 schreef Alfisti het volgende:
Have you ever been mellooooooooooooooooow............
[afbeelding]
* Alfisti hakt vrolijk mee
Uh-uhquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh jawel....
Oh wacht!
Dat was een voorbeeld man
Trager dan 333 km/hquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:04 schreef 2cv het volgende:
Ligt het aan mij of is er op die hele autogespot site buiten de klassiekers om geen Citroën te bekennen ?
D'ohquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:04 schreef 2cv het volgende:
Ligt het aan mij of is er op die hele autogespot site buiten de klassiekers om geen Citroën te bekennen ?
Aleeen de samenvatting gezien?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uh-uhWat 'ie een keer of 300 noemde
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:04 schreef 2cv het volgende:
Gek hè?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je de top van citroen post zullen ze hem wel niet speciaal genoeg vinden![]()
Om en nabij bojo-op-vrijdagmiddag-niveau schat ik zoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Hoe erg verveelde je je toen?
Oiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Om en nabij bojo-op-vrijdagmiddag-niveau schat ik zo
0quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:07 schreef hermandeperman het volgende:
Lex, hoeveel TR's heb je al op het gespot-topic?
Tssquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je vraagt erom met die dealerspost![]()
Ja. Het is toch tragischquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OiDe op het bojo-op-zondagmiddag-om-16u-nog-in-z'n-nest-niveau na ergste niveau
oliebootquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tss
Zal ik m'n lancia ook posten?
Dat was er 1tje...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tss
Zal ik m'n lancia ook posten?
Die C6?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
Het is dan ook wel een lelijk schijthok magoed![]()
![]()
Nee die C6 niet lijkt mij, dat is nu al een klassieker.quote:
Nogal jaquote:
Die jaquote:
De CRE IS postwaardig gekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat was er 1tje...
bohhh, 240 pk'tje 0-60 mph in 3,9 sec. en een top van 400 km/u
Misschien is de CRE ook wel postwaardig
Hallo? Bara ridjt in een Opel COrsa hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee die C6 niet lijkt mij, dat is nu al een klassieker.
Eindelijk weer een bijzondere auto van Citroën.
ik had 55 pkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:12 schreef hermandeperman het volgende:
De CRE IS postwaardig gek
En ik had NOS, dus 560 pk ouwe
Hoe diep wil jij mijn schoen in jouw aars hebben ? 1 meter of 1 meter ?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe diep wil jij mijn schoen in jouw aars hebben ? 1 meter of 1 meter ?
Dat was kei-eng ouwe. Zat je zo midden in die race, komt die gast in z'n RX7 dus keihard voorbij genost en dan riep ik zo van Oh my fucking god we need NOS en toen zij zo van je laptop scherm openklappen met de motormanagement en dus zo van JA Oh My God we nee boost men! Dus echt zo jij allebeik die knoppen indrukken en zo alleboost er in. Kom je dus op het rechte stuk CXE20LET met gele koni's op de rechte stukken gaan ze je voorbij maar in de bochten haal je ze in en dus toen een stuk vloer eruit vallen en ik zo van OH MY GOD. Jij klapt dus zo die laptop in n ik zo van gele koni's ftw FLASH, THUNDER en dan zo precies inhalen op het laatst eh. Die gasten zijn nergens met hun skylines internetwarriorsquote:
Ik heb griep. Ik denk derhalve niet meer na. Eerst huffen, dan vragen/denken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over nagedacht dat niet iedereen een Citroën mooi vind?
eerst een uitdraai met een wilhelmina-kwartje ui 1980, en als je die dan hebt beweer ik dat ie gesoept is!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat was kei-eng ouwe. Zat je zo midden in die race, komt die gast in z'n RX7 dus keihard voorbij genost en dan riep ik zo van Oh my fucking god we need NOS en toen zij zo van je laptop scherm openklappen met de motormanagement en dus zo van JA Oh My God we nee boost men! Dus echt zo jij allebeik die knoppen indrukken en zo alleboost er in. Kom je dus op het rechte stuk CXE20LET met gele koni's op de rechte stukken gaan ze je voorbij maar in de bochten haal je ze in en dus toen een stuk vloer eruit vallen en ik zo van OH MY GOD. Jij klapt dus zo die laptop in n ik zo van gele koni's ftw FLASH, THUNDER en dan zo precies inhalen op het laatst eh. Die gasten zijn nergens met hun skylines internetwarriors
Je kan je beter af vragen wie Citroen wel mooi vindquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over nagedacht dat niet iedereen een Citroën mooi vind?
Ik ken er al 6325 ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je kan je beter af vragen wie Citroen wel mooi vind![]()
Dan ben je veel sneller klaar![]()
Bij die hufters heb ik ook een keer een bestelling geannuleerd omdat het zo tifus lang duurderquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:23 schreef Sjoewe het volgende:
Wankers van Salland Automatisering. Op je website zetten dat een product ruim op voorraad is en dan nu een mailtje sturen dat dat een garpje was
Ja ik ook tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:29 schreef Alfisti het volgende:
Ik bestel het gewoon rechtstreeks bij de importeur / grossier
Nope, computer troep en telecom is echt om te huilenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja ik ook tegenwoordig.
Al valt er op hardware in NL niet zo vreselijk veel te verdienen tegewoordig.
Inderdaad, wij leveren het ook alleen maar omdat onze klanten dat min of meer verwachten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope, computer troep en telecom is echt om te huilen![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:55 schreef ook_gek het volgende:
ja oke nu wil ik het weten ook.
De Bugatti EB110 Super sport
Hoe veel zijn daar nou van gebouwd en hoe veel zijn daar nog van over.
http://www.youtube.com/watch?v=uA2_CnD5K9M
in RTL auto wereldzeggen ze dat er nog maar 3 zijn waar van 1 in nedeland
Dat kan dus al niet. Want er staat een blauwe EB110 SS op kenteken in nederland En de eigenaar van onderandere de enzo uit het bekende enzo filmpje op internet bezit een grijze.
Deze waar ze mee in RTL auto wereld rijden is van een oud bekende race mogol en dat maakt dus nummer 3
Dus stel he voor heel even dat er inderdaad nog 3 op de wereld zijn. Staan ze alle 3 in nederland. Ik acht die kans extreem klein. Zeg maar gerust niet waar dus.
Volgens tim en tom rijd er maar 1 EB110 Super Sport rond in nederland. En dat is de blauwe waar zij in gereden hebben.
Dus dat kan ook al niet want in het filmpje zien we ook een grijze. Iedereen beweert maar wat.
Nu maakt het mij niet zo veel uit wie wat heeft.
Maar wel hoe veel er nou echt gebouwd zijn en hoe veel er nog van op de wereld zijn?
Iemand een idee.
Hugster?
oom van mijn collega heeft er ook een, nummer 3 in jou verhaal. ( is een duitse import )quote:Na vijf jaar zijn er 96 EB 110, s gebouwd, waarvan 12 stuks EB Supersport voor de 24 uursrace van Le Mans, is het al weer over voor Bugatti; de vraag naar exotische sportwagens is wereldwijd tot nulpunt gedaald door een kwakkelende economie.
Na het faillissement worden door de nieuwe eigenaar Jochen Dauer nog ongeveer
12 exemplaren gebouwd, van de restanten, doch deze hebben minder historische waarde.
jij zat te gamenquote:
Vlissingenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:21 schreef lipje het volgende:
D5
Ik was gister in je buurt...
Vlissingen
appartementje. maar dat is maar tijdelijk. moet nog wel opzoek naar iets waar ik voor langere tijd wil wonen. iig ben ik van al dat openbaar vervoer of in de file staan af.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:29 schreef lipje het volgende:
Ik was al dichterbij dan goed voor een mens is
Ah heb je een kamer of een huisje?
die blijft idd nog wel ff. al jeukt het af en toe wel als ik zo'n S60 D5 of T5 voorbij zie karren.quote:
afgelopen tijd heb ik best wel wat geinvesteerd in dat ding. draagarmpje, homokineet hoesje, net weer een stuurkogel (anders konden ze niet uitlijnen en dat was wel nodig). waarschijnlijk moeten binnenkort ook de remschijven vervangen worden.. ik hoop dat ie ook door de apk komt zonder dat ze vervangen hoeven te worden.quote:
Er is er 1 uitgebrand, rest is er nog gewoon. En zover ik weet waren er 16 gemaakt (waarschijnlijk dan 4 nog na het faillissement).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:44 schreef ook_gek het volgende:
maar hoe veel EB110 SS zijn er nog over dan? Geen 3 toch
Dat lijkt mij ook niet, maar geen idee hoe je daar achter gaat komen wat er echt nog is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:44 schreef ook_gek het volgende:
maar hoe veel EB110 SS zijn er nog over dan? Geen 3 toch
Ik steek m'n centen liever ergens anders inquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef BaraCuda het volgende:
Ja true, als je het geld hebt. Why not![]()
Maar heb wel iets leuks uitgezocht geloof ik...
Nu nog afwachten wat het meerwerk kost![]()
en de beertender en senseoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik steek m'n centen liever ergens anders in
En als ik een inschatting van je zou moeten maken, is de magnetron het enige stuk apparatuur dat het druk krijgt bij jou
Nee ik vind koken best leuk wel hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik steek m'n centen liever ergens anders in
En als ik een inschatting van je zou moeten maken, is de magnetron het enige stuk apparatuur dat het druk krijgt bij jou
Ja dat is kut als het te klein is...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:32 schreef Sjoewe het volgende:
Mja een goede keuken is belangrijk dan.
Mijn vriendin en ik houden allebei echt van koken, maar mijn keuken is zo vertiefde klein en onhandig, dat het echt niet opschiet.
Echt als er drie borden op het aanrecht staan is het vol.
Staan er wel buttons links onderin bij start of niet?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Op mn eigen computer heb ik zo'n knopje dat ik in een keer al mn openstaande vensters minimaliseer. Hoe tover ik dit knopje tevoorschijn op mn vader zn PC met Windows XP?
Windows toets (tussen de control en de alt) + D indrukken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Op mn eigen computer heb ik zo'n knopje dat ik in een keer al mn openstaande vensters minimaliseer. Hoe tover ik dit knopje tevoorschijn op mn vader zn PC met Windows XP?
die doet t ook op een niet Dellquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Windows toets (tussen de control en de alt) + D indrukken.
Zo werkt het hier iig (windows XP op een Dell-ding).
nope....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Staan er wel buttons links onderin bij start of niet?
Grappig, hier wel.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:42 schreef BaraCuda het volgende:
Zo nee rechter muisknop op die balk --> eigenschappen --> werkbalk snel starten aan vinken
Zo heb ik alle vensetrs ook weg ja, MAAR IK WIL MN KNOPJE!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Windows toets (tussen de control en de alt) + D indrukken.
Zo werkt het hier iig (windows XP op een Dell-ding).
quote:
op zaterdag rond 16:00 op een internetforum zitten ook niet, maar ach, toch doen we het allemaal.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:47 schreef PeuRac het volgende:
Op zaterdag ron 16u boodschappen doen is ook geen goed plan
je zelfaangeleerde WAT?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kent mn autistische terkjes tcoh?
daarom ga ik ook om half vijf of laterquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:47 schreef PeuRac het volgende:
Op zaterdag ron 16u boodschappen doen is ook geen goed plan
Als er 1 autistisch is, ben ik het. Jij bent een nep-autistquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo heb ik alle vensetrs ook weg ja, MAAR IK WIL MN KNOPJE!
je kent mn autistische terkjes tcoh?
Ik zit ook lekker op t balkon in t zonnetjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op zaterdag rond 16:00 op een internetforum zitten ook niet, maar ach, toch doen we het allemaal.
met je rechtermuisknop op de taakbalk drukken, eigenschappen en snel starten aanklikken schijnt te helpen, hoor ik netquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als er 1 autistisch is, ben ik het. Jij bent een nep-autist![]()
Maar er is idd 1 of ander icoontje op het scherm wat je met je muis/cursor/whatever aan kan klikken, maar daar kom ik ook net achter. Hoe je dat kreng tevoorschijn tovert (of wegmoffelt) weet ik niet.
Ik nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op zaterdag rond 16:00 op een internetforum zitten ook niet, maar ach, toch doen we het allemaal.
Wattus ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met je rechtermuisknop op de taakbalk drukken, eigenschappen en snel starten aanklikken schijnt te helpen, hoor ik net
Ik ging in NL altijd tussen 18 en 19u, zaten al die hokjes mensen aan tafelquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:49 schreef lipje het volgende:
[..]
daarom ga ik ook om half vijf of later
klopt maar in auto programma's word ook gesproken over bv 12 enzo's in nederland. Dat klopt dan ook niet want er staan er maar 3 volgens mij op kenteken. Dus volgens hun eigen regels zouden er maar 3 in nederland zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:06 schreef Sjoewe het volgende:
Mark. Die EB110 uit het enzo filmpje staat niet op kenteken, dus die is officieel ook niet in Nederland.
Nee.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Mercedes-benz 220SE op gas, van begin jaren 70, vor 1750 euro, is dat wat? Foto's volgen nog....
Tenzij je net als bij de Visa elke week wil sleutelen en elke dag moet bidden of je wel op je werk aankomtquote:
neuh, ik wil nu iets betroubaars... die daihatsu cuore uit 1989 die hier om de hoek tekoop staat dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tenzij je net als bij de Visa elke week mag sleutelen en elke dag moet bidden of je wel op je werk aankomt
Lijkt mij beterquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, ik wil nu iets betroubaars... die daihatsu cuore uit 1989 die hier om de hoek tekoop staat dan?
Zolang je ze maar niet koopt, want dan ga ik echt met 120 over de rotondes !quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Het spijt me dat ik ook auto's zonder chevrons leuk vind.
En op topsnelheid over drempels.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zolang je ze maar niet koopt, want dan ga ik echt met 120 over de rotondes !
Onrijbaar zo'n dingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:20 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3563784723686953251
best snel![]()
Net wel ja, het geluid van die kut alard viel wegquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
A1 aan het kijken?
Wel strakke actie eigenlijk, een beetje een laptop van een ander achterover drukkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:34 schreef BaraCuda het volgende:
UPS heeft een laptop teveel afgeleverd ... Houden of niet?
Man man wat een helden weer op fok![]()
Daar noem je ook een contradictie van formaatquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:34 schreef BaraCuda het volgende:
UPS heeft een laptop teveel afgeleverd ... Houden of niet?
Man man wat een helden weer op fok![]()
gelukkig hoefden jullie dat niet te doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wel strakke actie eigenlijk, een beetje een laptop van een ander achterover drukken
en ander onderwerp:klik.
zeg dan niks.. nu willen we FOTO'S zienquote:Op zondag 25 maart 2007 01:47 schreef BoJo het volgende:
Vandaag m'n hermapdepermban karton speaker set opgehaald en neer gezet, toen erachter gekomen dat het veel mooier zou staan als de tv op de muur zou hangen, dus meteen maar de tv tegen de muur geschroefd![]()
![]()
Van de week komt m'n receiver pas en ik moet ook nog een kabel goot hebben want nu hanger er nog kabels onder de tv door. Dus nog ff geduld voor de fotos![]()
Ik kan het wel begrijpenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wel strakke actie eigenlijk, een beetje een laptop van een ander achterover drukken
en ander onderwerp:klik.
Ok ok een voorproefje.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:37 schreef lipje het volgende:
[..]
zeg dan niks.. nu willen we FOTO'S zien
Kut dat je niet vrij simpel buisjes in beton kan maken hequote:Op zondag 25 maart 2007 01:47 schreef BoJo het volgende:
Vandaag m'n hermapdepermban karton speaker set opgehaald en neer gezet, toen erachter gekomen dat het veel mooier zou staan als de tv op de muur zou hangen, dus meteen maar de tv tegen de muur geschroefd![]()
![]()
Van de week komt m'n receiver pas en ik moet ook nog een kabel goot hebben want nu hanger er nog kabels onder de tv door. Dus nog ff geduld voor de fotos![]()
Jij doet even weinig fout hè? Het zijn altijd anderen...quote:Op zondag 25 maart 2007 14:12 schreef PeuRac het volgende:
Altijd fijn als je groep genoten text voor een presentatie compleet onbruikbaar aanleverenen vervolgens niet te bereiken zijn
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:16 schreef Tostijosti het volgende:
[..]
Jij doet even weinig fout hè? Het zijn altijd anderen...
ik heb mijn deel al een week klaar, k kreeg vanacht om 4u een mailtje met hun deel, voor een presentatie van dinsdag, trek je conclusiequote:Op zondag 25 maart 2007 14:16 schreef Tostijosti het volgende:
[..]
Jij doet even weinig fout hè? Het zijn altijd anderen...
Mijn conclusie is dat jijquote:Op zondag 25 maart 2007 14:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb mijn deel al een week klaar, k kreeg vanacht om 4u een mailtje met hun deel, voor een presentatie van dinsdag, trek je conclusie
Dankjequote:Op zondag 25 maart 2007 14:20 schreef Tostijosti het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dat jijOngekend
Goed
Bent
Kootjequote:
155 houden en die GayVT laten staanquote:Op zondag 25 maart 2007 15:36 schreef Alfisti het volgende:
Heerlijk stukje in de 55 geredenAudi A6 afgedroogt en aantal mensen in een bushuisje laten schrikken door de dump valve
Nu weet ik alleen niet of ik de 155 wel weg wil doen en een GVT wil
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hmmm....... ziet er stukken beter uit zo!![]()
Zo'n hok is nou niet echt het toppunt van schoonheid zeg maarquote:
Ik wil een 6 cilinder....... dat geluid hequote:Op zondag 25 maart 2007 15:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Koop dat een 2.0 die kun je er wel bij kopen![]()
Die vind ik echt FOEIlelijkquote:Op zondag 25 maart 2007 15:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zo'n hok is nou niet echt het toppunt van schoonheid zeg maar![]()
Doe dan gewoon zo'n fijne Zonda
[afbeelding]
6 cilindersquote:Op zondag 25 maart 2007 15:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik wil een 6 cilinder....... dat geluid he![]()
2.0 turbo danquote:Op zondag 25 maart 2007 15:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik wil een 6 cilinder....... dat geluid he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |