En op topsnelheid over drempels.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zolang je ze maar niet koopt, want dan ga ik echt met 120 over de rotondes !
Onrijbaar zo'n dingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:20 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3563784723686953251
best snel![]()
Net wel ja, het geluid van die kut alard viel wegquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
A1 aan het kijken?
Wel strakke actie eigenlijk, een beetje een laptop van een ander achterover drukkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:34 schreef BaraCuda het volgende:
UPS heeft een laptop teveel afgeleverd ... Houden of niet?
Man man wat een helden weer op fok![]()
Daar noem je ook een contradictie van formaatquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:34 schreef BaraCuda het volgende:
UPS heeft een laptop teveel afgeleverd ... Houden of niet?
Man man wat een helden weer op fok![]()
gelukkig hoefden jullie dat niet te doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wel strakke actie eigenlijk, een beetje een laptop van een ander achterover drukken
en ander onderwerp:klik.
zeg dan niks.. nu willen we FOTO'S zienquote:Op zondag 25 maart 2007 01:47 schreef BoJo het volgende:
Vandaag m'n hermapdepermban karton speaker set opgehaald en neer gezet, toen erachter gekomen dat het veel mooier zou staan als de tv op de muur zou hangen, dus meteen maar de tv tegen de muur geschroefd![]()
![]()
Van de week komt m'n receiver pas en ik moet ook nog een kabel goot hebben want nu hanger er nog kabels onder de tv door. Dus nog ff geduld voor de fotos![]()
Ik kan het wel begrijpenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wel strakke actie eigenlijk, een beetje een laptop van een ander achterover drukken
en ander onderwerp:klik.
Ok ok een voorproefje.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:37 schreef lipje het volgende:
[..]
zeg dan niks.. nu willen we FOTO'S zien
Kut dat je niet vrij simpel buisjes in beton kan maken hequote:Op zondag 25 maart 2007 01:47 schreef BoJo het volgende:
Vandaag m'n hermapdepermban karton speaker set opgehaald en neer gezet, toen erachter gekomen dat het veel mooier zou staan als de tv op de muur zou hangen, dus meteen maar de tv tegen de muur geschroefd![]()
![]()
Van de week komt m'n receiver pas en ik moet ook nog een kabel goot hebben want nu hanger er nog kabels onder de tv door. Dus nog ff geduld voor de fotos![]()
Jij doet even weinig fout hè? Het zijn altijd anderen...quote:Op zondag 25 maart 2007 14:12 schreef PeuRac het volgende:
Altijd fijn als je groep genoten text voor een presentatie compleet onbruikbaar aanleverenen vervolgens niet te bereiken zijn
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:16 schreef Tostijosti het volgende:
[..]
Jij doet even weinig fout hè? Het zijn altijd anderen...
ik heb mijn deel al een week klaar, k kreeg vanacht om 4u een mailtje met hun deel, voor een presentatie van dinsdag, trek je conclusiequote:Op zondag 25 maart 2007 14:16 schreef Tostijosti het volgende:
[..]
Jij doet even weinig fout hè? Het zijn altijd anderen...
Mijn conclusie is dat jijquote:Op zondag 25 maart 2007 14:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb mijn deel al een week klaar, k kreeg vanacht om 4u een mailtje met hun deel, voor een presentatie van dinsdag, trek je conclusie
Dankjequote:Op zondag 25 maart 2007 14:20 schreef Tostijosti het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dat jijOngekend
Goed
Bent
Kootjequote:
155 houden en die GayVT laten staanquote:Op zondag 25 maart 2007 15:36 schreef Alfisti het volgende:
Heerlijk stukje in de 55 geredenAudi A6 afgedroogt en aantal mensen in een bushuisje laten schrikken door de dump valve
Nu weet ik alleen niet of ik de 155 wel weg wil doen en een GVT wil
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hmmm....... ziet er stukken beter uit zo!![]()
Zo'n hok is nou niet echt het toppunt van schoonheid zeg maarquote:
Ik wil een 6 cilinder....... dat geluid hequote:Op zondag 25 maart 2007 15:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Koop dat een 2.0 die kun je er wel bij kopen![]()
Die vind ik echt FOEIlelijkquote:Op zondag 25 maart 2007 15:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zo'n hok is nou niet echt het toppunt van schoonheid zeg maar![]()
Doe dan gewoon zo'n fijne Zonda
[afbeelding]
6 cilindersquote:Op zondag 25 maart 2007 15:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik wil een 6 cilinder....... dat geluid he![]()
2.0 turbo danquote:Op zondag 25 maart 2007 15:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik wil een 6 cilinder....... dat geluid he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |