Doet niet ter zake, je moet dat ding terug sturen of in elk geval even Dell inseinen, zo niet dan ben je gewoon een gigantische asociale eikel zonder fatsoelijke normen en waarden wat dit aangaat (en waar er in dit topic al teveel van zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:04 schreef Peterke het volgende:
Ik heb zonet de laptop eens geconfigureerd op de dell site en ik kom uit op 2185EU incl 3 jaar garantie![]()
![]()
Op het 3e pakket staat een ander adres.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
TS staat er op 3e pakket adres van ander persoon of zijn ze alle 3 aan jou gericht?
Dan lijkt het me duidelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef Peterke het volgende:
[..]
Op het 3e pakket staat een ander adres.
En dan nog twijfelen he. Man man, wat ben je dan een lul zeg. 'Ik ben heel eerlijk', ja, totdat iemand het ook maar een beetje test, dan komt je ware aard bovenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef Peterke het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw. Dan is het ineens zeker dat het geen fout van DELL is, maar van UPS en dat iemand anders gedupeert is in plaats van een groot bedrijf.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef Peterke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:03 schreef Harry123 het volgende:
Ik heb DELL en UPS zojuist een link naar deze topic gestuurd.![]()
Nu maar eventjes afwachten.![]()
Digger en principesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:41 schreef DIGGER het volgende:
principes
Ja Dell verstuurd ook maar 2 laptops per dag enzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:03 schreef Harry123 het volgende:
Ik heb DELL en UPS zojuist een link naar deze topic gestuurd.![]()
Nu maar eventjes afwachten.![]()
Dan ben je helemaal fucking gaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef Peterke het volgende:
[..]
Oftewel een telefoontje naar Dell moet doen met de melding:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
Persoonlijk zou ik denken aan die andere persoon die geen laptop heeft nu, en weer een hele procedure moet beginnen om dat ding alsnog te krijgen
Lekker belangrijk, zoals hier al eerder gezegd: Als je iets besteld en er ontbreekt iets hangt er ook niet binnen 5 minuten een aardige Dell-dame aan de lijn met de melding dat ze de spullen binnen 2 dagen nabezorgen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Doet niet ter zake, je moet dat ding terug sturen of in elk geval even Dell inseinen, zo niet dan ben je gewoon een gigantische asociale eikel zonder fatsoelijke normen en waarden wat dit aangaat (en waar er in dit topic al teveel van zijn)
Heb jij wel eens uitgekeken naar iets wat je op een bepaalde datum verwachtte, maar waar je nu nog langer op moet wachten? Oh wacht, je bent een Feyenoorder, slechte vraagquote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Oftewel een telefoontje naar Dell moet doen met de melding:
"Mijn laptop is niet geleverd, wat gaan we daar aan doen?"
Gewoon een maandje in de kast leggen, hoor je niets > Heb je een 2de laptop
Voor een bedrijf als Dell is dit peanuts.
Oh ja, dan mag het. Dat is waar ook.quote:
Of er nou te veel of te weinig of iets verkeerds is geleverd doet niet echt ter zake. Als je de verzender (Dell) op de hoogte stelt dan zorgen ze dat de fout wordt hersteld. Jij blij en Dell blij.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, zoals hier al eerder gezegd: Als je iets besteld en er ontbreekt iets hangt er ook niet binnen 5 minuten een aardige Dell-dame aan de lijn met de melding dat ze de spullen binnen 2 dagen nabezorgen.
Jij lijkt echt te denken dat men die fouten expres maakt. Ik denk het eigenlijk niet. Als je zelf ellendige en nare ervaringen met het bedrijf in kwestie hebt kan ik me de gedachtengang nog ietsje voorstellen, alhoewel ik dan weer niet begrijp waarom je er nog eens bestelt.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, zoals hier al eerder gezegd: Als je iets besteld en er ontbreekt iets hangt er ook niet binnen 5 minuten een aardige Dell-dame aan de lijn met de melding dat ze de spullen binnen 2 dagen nabezorgen.
Dus met andere woorden: Iemand die een laptop besteld heeft bij Dell heeft hem nu niet gekregen en jij twijfelt eraan of je de laptop zelf zult houden of netjes zult terugsturen naar Dell?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef Peterke het volgende:
[..]
De pc wel? Of ligt die nu bij TS in de kast?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:08 schreef Sloggi het volgende:
Mijn vader heeft een jaar of drie geleden ook een Dell besteld. De rekening is nooit gekomen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |