Als z'n pa zegt dat hij voor 2 pakketen heeft getekend is dit niet het geval.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:34 schreef Marsepein het volgende:
UPS scant toch elk afgegeven pakket? Het is dus bij UPS ws wel bekend dat hij bij jou ligt. Bovendien zou ik me niet op mijn gemak voelen en toch even een belletje wagen.
Als je er 2 wilde had je er wel 2 besteld toch?
Ja PDA, maar in de haast glipt er wel eens een pakketje bij die niet voor jou isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:46 schreef Marsepein het volgende:
Moet je bij UPS op een lijst tekenen? Ze hebben toch zo'n PDA waar je op tekent?
TS wat is de tracking code![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:53 schreef Marsepein het volgende:
Houden vind ik een slecht plan.
Op de PDA staat ook aantal dozen waarvoor je tekent.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:53 schreef Marsepein het volgende:
Als je dus op een PDA tekent, hoe weet de vader van TS dan wat er op de lijst staat? Kijkt hij soms op het labeltje van de doos. EN op de 3e doos staat toch ook een sticker, goede kans dat daar duidelijk het adres van de echte ontvanger opstaat.
Houden vind ik een slecht plan.
Nou snap ik dr geen flikker meer van, je hebt de laptop die zelf hebt besteld nogmaals geconfigureerd en nu verbaas je jezelf over de prijs?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:04 schreef Peterke het volgende:
Ik heb zonet de laptop eens geconfigureerd op de dell site en ik kom uit op 2185EU incl 3 jaar garantie![]()
![]()
Voor zoiets ben ik meerdere malen teruggegaan inderdaad. Winkels zijn over het algemeen ook zo correct om hun fout te erkennen als ze een product een keer te veel aanslaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat interesseert hem niks, hij krijgt sowieso een nieuwe.
Ik vraag me af hoeveel moraalridders ook terug zouden gaan als ze merken dat er een pak melk niet is aangeslagen bij de supermarkt.

Volgens mij bedoelt hij die laptop die hij onrechtmatig in zijn bezit heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:07 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Nou snap ik dr geen flikker meer van, je hebt de laptop die zelf hebt besteld nogmaals geconfigureerd en nu verbaas je jezelf over de prijs?
Tja, zo'n reactie zegt meer over jou dan over degene waar je op reageert.quote:
ik heb meerder malen een dell laptop via marktplaats gekocht ,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:16 schreef Peterke het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ik denk niet dat elke service tag uniek is. Toen ik mijn service tag ingaf van me laptop zag ik enkel het model. Maar van besturingssysteem, config , taal etc was er geen sprake.
Degene die voldoet aan zijn eigen specificaties verkopen, de andere houdenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:19 schreef dop het volgende:
[..]
ik heb meerder malen een dell laptop via marktplaats gekocht ,
wat ik altijd doe is dell bellen en vragen of deze geregistreerd staat als gestolen
je krijgt daar dan ook netjes antwoord op, en zo heb ik dus ook eenmaal het advies gehad om de laptop niet te kopen.
dus ik zou zo zeggen de tag is wel uniek
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Degene die voldoet aan zijn eigen specificaties verkopen, de andere houden
Dan kan ik alleen maar hopen dat het ding kapot gaat. En dan fijn dell bellen over je garantiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Degene die voldoet aan zijn eigen specificaties verkopen, de andere houden
Doet niet ter zake, je moet dat ding terug sturen of in elk geval even Dell inseinen, zo niet dan ben je gewoon een gigantische asociale eikel zonder fatsoelijke normen en waarden wat dit aangaat (en waar er in dit topic al teveel van zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:04 schreef Peterke het volgende:
Ik heb zonet de laptop eens geconfigureerd op de dell site en ik kom uit op 2185EU incl 3 jaar garantie![]()
![]()
Op het 3e pakket staat een ander adres.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
TS staat er op 3e pakket adres van ander persoon of zijn ze alle 3 aan jou gericht?
Dan lijkt het me duidelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef Peterke het volgende:
[..]
Op het 3e pakket staat een ander adres.
En dan nog twijfelen he. Man man, wat ben je dan een lul zeg. 'Ik ben heel eerlijk', ja, totdat iemand het ook maar een beetje test, dan komt je ware aard bovenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef Peterke het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw. Dan is het ineens zeker dat het geen fout van DELL is, maar van UPS en dat iemand anders gedupeert is in plaats van een groot bedrijf.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef Peterke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:03 schreef Harry123 het volgende:
Ik heb DELL en UPS zojuist een link naar deze topic gestuurd.![]()
Nu maar eventjes afwachten.![]()
Digger en principesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:41 schreef DIGGER het volgende:
principes
Ja Dell verstuurd ook maar 2 laptops per dag enzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:03 schreef Harry123 het volgende:
Ik heb DELL en UPS zojuist een link naar deze topic gestuurd.![]()
Nu maar eventjes afwachten.![]()
Dan ben je helemaal fucking gaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef Peterke het volgende:
[..]
Oftewel een telefoontje naar Dell moet doen met de melding:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
Persoonlijk zou ik denken aan die andere persoon die geen laptop heeft nu, en weer een hele procedure moet beginnen om dat ding alsnog te krijgen
Lekker belangrijk, zoals hier al eerder gezegd: Als je iets besteld en er ontbreekt iets hangt er ook niet binnen 5 minuten een aardige Dell-dame aan de lijn met de melding dat ze de spullen binnen 2 dagen nabezorgen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Doet niet ter zake, je moet dat ding terug sturen of in elk geval even Dell inseinen, zo niet dan ben je gewoon een gigantische asociale eikel zonder fatsoelijke normen en waarden wat dit aangaat (en waar er in dit topic al teveel van zijn)
Heb jij wel eens uitgekeken naar iets wat je op een bepaalde datum verwachtte, maar waar je nu nog langer op moet wachten? Oh wacht, je bent een Feyenoorder, slechte vraagquote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Oftewel een telefoontje naar Dell moet doen met de melding:
"Mijn laptop is niet geleverd, wat gaan we daar aan doen?"
Gewoon een maandje in de kast leggen, hoor je niets > Heb je een 2de laptop
Voor een bedrijf als Dell is dit peanuts.
Oh ja, dan mag het. Dat is waar ook.quote:
Of er nou te veel of te weinig of iets verkeerds is geleverd doet niet echt ter zake. Als je de verzender (Dell) op de hoogte stelt dan zorgen ze dat de fout wordt hersteld. Jij blij en Dell blij.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, zoals hier al eerder gezegd: Als je iets besteld en er ontbreekt iets hangt er ook niet binnen 5 minuten een aardige Dell-dame aan de lijn met de melding dat ze de spullen binnen 2 dagen nabezorgen.
Jij lijkt echt te denken dat men die fouten expres maakt. Ik denk het eigenlijk niet. Als je zelf ellendige en nare ervaringen met het bedrijf in kwestie hebt kan ik me de gedachtengang nog ietsje voorstellen, alhoewel ik dan weer niet begrijp waarom je er nog eens bestelt.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, zoals hier al eerder gezegd: Als je iets besteld en er ontbreekt iets hangt er ook niet binnen 5 minuten een aardige Dell-dame aan de lijn met de melding dat ze de spullen binnen 2 dagen nabezorgen.
Dus met andere woorden: Iemand die een laptop besteld heeft bij Dell heeft hem nu niet gekregen en jij twijfelt eraan of je de laptop zelf zult houden of netjes zult terugsturen naar Dell?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef Peterke het volgende:
[..]
De pc wel? Of ligt die nu bij TS in de kast?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:08 schreef Sloggi het volgende:
Mijn vader heeft een jaar of drie geleden ook een Dell besteld. De rekening is nooit gekomen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |