Als z'n pa zegt dat hij voor 2 pakketen heeft getekend is dit niet het geval.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:34 schreef Marsepein het volgende:
UPS scant toch elk afgegeven pakket? Het is dus bij UPS ws wel bekend dat hij bij jou ligt. Bovendien zou ik me niet op mijn gemak voelen en toch even een belletje wagen.
Als je er 2 wilde had je er wel 2 besteld toch?
Ja PDA, maar in de haast glipt er wel eens een pakketje bij die niet voor jou isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:46 schreef Marsepein het volgende:
Moet je bij UPS op een lijst tekenen? Ze hebben toch zo'n PDA waar je op tekent?
TS wat is de tracking code![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:53 schreef Marsepein het volgende:
Houden vind ik een slecht plan.
Op de PDA staat ook aantal dozen waarvoor je tekent.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:53 schreef Marsepein het volgende:
Als je dus op een PDA tekent, hoe weet de vader van TS dan wat er op de lijst staat? Kijkt hij soms op het labeltje van de doos. EN op de 3e doos staat toch ook een sticker, goede kans dat daar duidelijk het adres van de echte ontvanger opstaat.
Houden vind ik een slecht plan.
Nou snap ik dr geen flikker meer van, je hebt de laptop die zelf hebt besteld nogmaals geconfigureerd en nu verbaas je jezelf over de prijs?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:04 schreef Peterke het volgende:
Ik heb zonet de laptop eens geconfigureerd op de dell site en ik kom uit op 2185EU incl 3 jaar garantie![]()
![]()
Voor zoiets ben ik meerdere malen teruggegaan inderdaad. Winkels zijn over het algemeen ook zo correct om hun fout te erkennen als ze een product een keer te veel aanslaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat interesseert hem niks, hij krijgt sowieso een nieuwe.
Ik vraag me af hoeveel moraalridders ook terug zouden gaan als ze merken dat er een pak melk niet is aangeslagen bij de supermarkt.

Volgens mij bedoelt hij die laptop die hij onrechtmatig in zijn bezit heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:07 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Nou snap ik dr geen flikker meer van, je hebt de laptop die zelf hebt besteld nogmaals geconfigureerd en nu verbaas je jezelf over de prijs?
Tja, zo'n reactie zegt meer over jou dan over degene waar je op reageert.quote:
ik heb meerder malen een dell laptop via marktplaats gekocht ,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:16 schreef Peterke het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ik denk niet dat elke service tag uniek is. Toen ik mijn service tag ingaf van me laptop zag ik enkel het model. Maar van besturingssysteem, config , taal etc was er geen sprake.
Degene die voldoet aan zijn eigen specificaties verkopen, de andere houdenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:19 schreef dop het volgende:
[..]
ik heb meerder malen een dell laptop via marktplaats gekocht ,
wat ik altijd doe is dell bellen en vragen of deze geregistreerd staat als gestolen
je krijgt daar dan ook netjes antwoord op, en zo heb ik dus ook eenmaal het advies gehad om de laptop niet te kopen.
dus ik zou zo zeggen de tag is wel uniek
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Degene die voldoet aan zijn eigen specificaties verkopen, de andere houden
Dan kan ik alleen maar hopen dat het ding kapot gaat. En dan fijn dell bellen over je garantiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Degene die voldoet aan zijn eigen specificaties verkopen, de andere houden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |