Ik steek m'n centen liever ergens anders inquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef BaraCuda het volgende:
Ja true, als je het geld hebt. Why not![]()
Maar heb wel iets leuks uitgezocht geloof ik...
Nu nog afwachten wat het meerwerk kost![]()
en de beertender en senseoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik steek m'n centen liever ergens anders in
En als ik een inschatting van je zou moeten maken, is de magnetron het enige stuk apparatuur dat het druk krijgt bij jou
Nee ik vind koken best leuk wel hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik steek m'n centen liever ergens anders in
En als ik een inschatting van je zou moeten maken, is de magnetron het enige stuk apparatuur dat het druk krijgt bij jou
Ja dat is kut als het te klein is...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:32 schreef Sjoewe het volgende:
Mja een goede keuken is belangrijk dan.
Mijn vriendin en ik houden allebei echt van koken, maar mijn keuken is zo vertiefde klein en onhandig, dat het echt niet opschiet.
Echt als er drie borden op het aanrecht staan is het vol.
Staan er wel buttons links onderin bij start of niet?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Op mn eigen computer heb ik zo'n knopje dat ik in een keer al mn openstaande vensters minimaliseer. Hoe tover ik dit knopje tevoorschijn op mn vader zn PC met Windows XP?
Windows toets (tussen de control en de alt) + D indrukken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Op mn eigen computer heb ik zo'n knopje dat ik in een keer al mn openstaande vensters minimaliseer. Hoe tover ik dit knopje tevoorschijn op mn vader zn PC met Windows XP?
die doet t ook op een niet Dellquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Windows toets (tussen de control en de alt) + D indrukken.
Zo werkt het hier iig (windows XP op een Dell-ding).
nope....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Staan er wel buttons links onderin bij start of niet?
Grappig, hier wel.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:42 schreef BaraCuda het volgende:
Zo nee rechter muisknop op die balk --> eigenschappen --> werkbalk snel starten aan vinken
Zo heb ik alle vensetrs ook weg ja, MAAR IK WIL MN KNOPJE!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Windows toets (tussen de control en de alt) + D indrukken.
Zo werkt het hier iig (windows XP op een Dell-ding).
quote:
op zaterdag rond 16:00 op een internetforum zitten ook niet, maar ach, toch doen we het allemaal.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:47 schreef PeuRac het volgende:
Op zaterdag ron 16u boodschappen doen is ook geen goed plan
je zelfaangeleerde WAT?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kent mn autistische terkjes tcoh?
daarom ga ik ook om half vijf of laterquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:47 schreef PeuRac het volgende:
Op zaterdag ron 16u boodschappen doen is ook geen goed plan
Als er 1 autistisch is, ben ik het. Jij bent een nep-autistquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo heb ik alle vensetrs ook weg ja, MAAR IK WIL MN KNOPJE!
je kent mn autistische terkjes tcoh?
Ik zit ook lekker op t balkon in t zonnetjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op zaterdag rond 16:00 op een internetforum zitten ook niet, maar ach, toch doen we het allemaal.
met je rechtermuisknop op de taakbalk drukken, eigenschappen en snel starten aanklikken schijnt te helpen, hoor ik netquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als er 1 autistisch is, ben ik het. Jij bent een nep-autist![]()
Maar er is idd 1 of ander icoontje op het scherm wat je met je muis/cursor/whatever aan kan klikken, maar daar kom ik ook net achter. Hoe je dat kreng tevoorschijn tovert (of wegmoffelt) weet ik niet.
Ik nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op zaterdag rond 16:00 op een internetforum zitten ook niet, maar ach, toch doen we het allemaal.
Wattus ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met je rechtermuisknop op de taakbalk drukken, eigenschappen en snel starten aanklikken schijnt te helpen, hoor ik net
Ik ging in NL altijd tussen 18 en 19u, zaten al die hokjes mensen aan tafelquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:49 schreef lipje het volgende:
[..]
daarom ga ik ook om half vijf of later
klopt maar in auto programma's word ook gesproken over bv 12 enzo's in nederland. Dat klopt dan ook niet want er staan er maar 3 volgens mij op kenteken. Dus volgens hun eigen regels zouden er maar 3 in nederland zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:06 schreef Sjoewe het volgende:
Mark. Die EB110 uit het enzo filmpje staat niet op kenteken, dus die is officieel ook niet in Nederland.
Nee.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Mercedes-benz 220SE op gas, van begin jaren 70, vor 1750 euro, is dat wat? Foto's volgen nog....
Tenzij je net als bij de Visa elke week wil sleutelen en elke dag moet bidden of je wel op je werk aankomtquote:
neuh, ik wil nu iets betroubaars... die daihatsu cuore uit 1989 die hier om de hoek tekoop staat dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tenzij je net als bij de Visa elke week mag sleutelen en elke dag moet bidden of je wel op je werk aankomt
Lijkt mij beterquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, ik wil nu iets betroubaars... die daihatsu cuore uit 1989 die hier om de hoek tekoop staat dan?
Zolang je ze maar niet koopt, want dan ga ik echt met 120 over de rotondes !quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Het spijt me dat ik ook auto's zonder chevrons leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |