ik had 55 pkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:12 schreef hermandeperman het volgende:
De CRE IS postwaardig gek
En ik had NOS, dus 560 pk ouwe
Hoe diep wil jij mijn schoen in jouw aars hebben ? 1 meter of 1 meter ?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe diep wil jij mijn schoen in jouw aars hebben ? 1 meter of 1 meter ?
Dat was kei-eng ouwe. Zat je zo midden in die race, komt die gast in z'n RX7 dus keihard voorbij genost en dan riep ik zo van Oh my fucking god we need NOS en toen zij zo van je laptop scherm openklappen met de motormanagement en dus zo van JA Oh My God we nee boost men! Dus echt zo jij allebeik die knoppen indrukken en zo alleboost er in. Kom je dus op het rechte stuk CXE20LET met gele koni's op de rechte stukken gaan ze je voorbij maar in de bochten haal je ze in en dus toen een stuk vloer eruit vallen en ik zo van OH MY GOD. Jij klapt dus zo die laptop in n ik zo van gele koni's ftw FLASH, THUNDER en dan zo precies inhalen op het laatst eh. Die gasten zijn nergens met hun skylines internetwarriorsquote:
Ik heb griep. Ik denk derhalve niet meer na. Eerst huffen, dan vragen/denken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over nagedacht dat niet iedereen een Citroën mooi vind?
eerst een uitdraai met een wilhelmina-kwartje ui 1980, en als je die dan hebt beweer ik dat ie gesoept is!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat was kei-eng ouwe. Zat je zo midden in die race, komt die gast in z'n RX7 dus keihard voorbij genost en dan riep ik zo van Oh my fucking god we need NOS en toen zij zo van je laptop scherm openklappen met de motormanagement en dus zo van JA Oh My God we nee boost men! Dus echt zo jij allebeik die knoppen indrukken en zo alleboost er in. Kom je dus op het rechte stuk CXE20LET met gele koni's op de rechte stukken gaan ze je voorbij maar in de bochten haal je ze in en dus toen een stuk vloer eruit vallen en ik zo van OH MY GOD. Jij klapt dus zo die laptop in n ik zo van gele koni's ftw FLASH, THUNDER en dan zo precies inhalen op het laatst eh. Die gasten zijn nergens met hun skylines internetwarriors
Je kan je beter af vragen wie Citroen wel mooi vindquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over nagedacht dat niet iedereen een Citroën mooi vind?
Ik ken er al 6325 ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je kan je beter af vragen wie Citroen wel mooi vind![]()
Dan ben je veel sneller klaar![]()
Bij die hufters heb ik ook een keer een bestelling geannuleerd omdat het zo tifus lang duurderquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:23 schreef Sjoewe het volgende:
Wankers van Salland Automatisering. Op je website zetten dat een product ruim op voorraad is en dan nu een mailtje sturen dat dat een garpje was
Ja ik ook tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:29 schreef Alfisti het volgende:
Ik bestel het gewoon rechtstreeks bij de importeur / grossier
Nope, computer troep en telecom is echt om te huilenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja ik ook tegenwoordig.
Al valt er op hardware in NL niet zo vreselijk veel te verdienen tegewoordig.
Inderdaad, wij leveren het ook alleen maar omdat onze klanten dat min of meer verwachten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope, computer troep en telecom is echt om te huilen![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:55 schreef ook_gek het volgende:
ja oke nu wil ik het weten ook.
De Bugatti EB110 Super sport
Hoe veel zijn daar nou van gebouwd en hoe veel zijn daar nog van over.
http://www.youtube.com/watch?v=uA2_CnD5K9M
in RTL auto wereldzeggen ze dat er nog maar 3 zijn waar van 1 in nedeland
Dat kan dus al niet. Want er staat een blauwe EB110 SS op kenteken in nederland En de eigenaar van onderandere de enzo uit het bekende enzo filmpje op internet bezit een grijze.
Deze waar ze mee in RTL auto wereld rijden is van een oud bekende race mogol en dat maakt dus nummer 3
Dus stel he voor heel even dat er inderdaad nog 3 op de wereld zijn. Staan ze alle 3 in nederland. Ik acht die kans extreem klein. Zeg maar gerust niet waar dus.
Volgens tim en tom rijd er maar 1 EB110 Super Sport rond in nederland. En dat is de blauwe waar zij in gereden hebben.
Dus dat kan ook al niet want in het filmpje zien we ook een grijze. Iedereen beweert maar wat.
Nu maakt het mij niet zo veel uit wie wat heeft.
Maar wel hoe veel er nou echt gebouwd zijn en hoe veel er nog van op de wereld zijn?
Iemand een idee.
Hugster?
oom van mijn collega heeft er ook een, nummer 3 in jou verhaal. ( is een duitse import )quote:Na vijf jaar zijn er 96 EB 110, s gebouwd, waarvan 12 stuks EB Supersport voor de 24 uursrace van Le Mans, is het al weer over voor Bugatti; de vraag naar exotische sportwagens is wereldwijd tot nulpunt gedaald door een kwakkelende economie.
Na het faillissement worden door de nieuwe eigenaar Jochen Dauer nog ongeveer
12 exemplaren gebouwd, van de restanten, doch deze hebben minder historische waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |