Vandaag met een collega (die twee corolla Sportsbacks heeft gehad, onder andere dezequote:
Erg mooie auto's, rijden wel wat minder..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vandaag met een collega (die twee corolla Sportsbacks heeft gehad, onder andere deze
[afbeelding] )
aan het kijken geweest naar klassieke Toyotas te koop op het net
Moet minimaal ¤500,- af.quote:
oi stfuquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jezus dude, ga je een citroen garage beginnen?![]()
Je bent nog erger als bo met impulsaankopen![]()
Ik wil een betrouwbare diesel. (zonder scheetstank in de bestuurdersstoel, bespaar je de moeite)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jezus dude, ga je een citroen garage beginnen?![]()
Mja wel beetje op siematic site zitten kijken wat ze hebben. Ziet er allemaal wel mooi uitquote:
kosten wel wat pegelsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja wel beetje op siematic site zitten kijken wat ze hebben. Ziet er allemaal wel mooi uit![]()
Maar in elk geval een moderne keuken![]()
Ja, er zit wel standaard al iets in van siematic. Dus het zal wel wat kleurtjes aanpassen worden en dat soort dingenquote:
Morgenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
straks voor het laatst eten maken in mn mooie zelfuitgezochte keuken
ff op stampen dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:59 schreef ijsmeis het volgende:
Wow. Mijn laptop maakt steeds meer herrie.
kan ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh. Even sparen en een nieuwe kopen.
Het is wel legaal. Tvp's mogen namelijk nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik Peu zn tvps telkens zverwijderen, zodat ie het niet meer kan vinden?
En BBo en jij hebben ondertussen al gepost, dus das niet erg.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is wel legaal. Tvp's mogen namelijk niet.
oh ok.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou. Het sparen lukt niet echt. Alhoewel, deze maand is dus een goede maand.
Ik ben niet sjagerijnig. En ga zo eten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
Als je chagrijnig bent moet je niet op FOK! rondhangen Alex.
koop een applequote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh. Even sparen en een nieuwe kopen.
oudersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:22 schreef Sjoewe het volgende:
Waar ga je ne toe verhuizen beste Alex?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je vraagt je eerder af waarom je er niet gisteren een gekocht hebt. Wat een kwaliteits verschil met die windows rammelbakken over het algemeen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef Traband het volgende:
ik overweeg ook zo'n apple laptop, is dat wat?
En als je in de put zit lees je toch gewoon het gespot topicquote:
zitten die pummels nou alweer te rellen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En als je in de put zit lees je toch gewoon het gespot topic
oh kut heb ik nog geen tvp zekerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En als je in de put zit lees je toch gewoon het gespot topic
Pssssh jij bent zeker ook zo'n dealerspotterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
zitten die pummels nou alweer te rellen?
Als je hulp nodig hebt zeg je't maarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kpom jij me mporgen ff helpen met verhuizen, met al je kofferbakruimte?
Neen, ik ben een circuitspotter en dat mag ook niet van de autogespot faq...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pssssh jij bent zeker ook zo'n dealerspotter
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je vraagt je eerder af waarom je er niet gisteren een gekocht hebt. Wat een kwaliteits verschil met die windows rammelbakken over het algemeen.
Alleen een Xbox 360 zou ik nog willen, de rest
IBM Thinkpad T60quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je vraagt je eerder af waarom je er niet gisteren een gekocht hebt. Wat een kwaliteits verschil met die windows rammelbakken over het algemeen.
Alleen een IBM thinkpad zou ik nog willen, de rest
nee joh, was geintje. mn zwager regelt aanhangwagen van een oom van me, is maar ene klein stukje, en meete blijft hier in COrnjum staanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt zeg je't maar
Zolang het maar niet voor 10 uur is... dan slaap ik nog
Die gasten moeten echt ultiem zielige vakanties hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neen, ik ben een circuitspotter en dat mag ook niet van de autogespot faq...
* Paladijn huilt zachtjes en boekt een vakantie naar Dubai om voor de duurste hotels te camperen
Whehe, dat geintje van Sjoewe zn studentenkamer doen met elke dag dezelfde foto van een F430 posetnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die gasten moeten echt ultiem zielige vakanties hebben
Ik zie hier iedere dag een F430 rijden, maar dat mag zeker ook niet van ze? Als je hem iedere dag ziet?
Correct.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die gasten moeten echt ultiem zielige vakanties hebben
Ik zie hier iedere dag een F430 rijden, maar dat mag zeker ook niet van ze? Als je hem iedere dag ziet?
quote:Dat kan een aantal redenen hebben: Dubbel, dealer, slechte kwaliteit, eigen terrein. De auto kan ook niet spotwaardig zijn.
Dubbel is:
Zelfde stad, zelfde spotter, zelfde auto.
Zelfde stad, andere spotter, zelfde auto.
Andere stad, zelfde auto, zelfde spotter.
Whahahaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, dat geintje van Sjoewe zn studentenkamer doen met elke dag dezelfde foto van een F430 posetn![]()
"Nee, echt dat was 5 minute later"
"Oh, deze was ik nog vergeten
"wat ik me nu toch tegen kom in mn archief!"
Inderdaad ja, wat ongekend zielige gastenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Normale mensen kijken naar een aparte auto en nemen een foto als ze er de tijd/mogelijkheid tot hebben, maar volgens mij lopen die jongens permanent met een camera om hun nek rond.
edit: Hmm.......... GF moet eens leren uitoggenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik nog spots voor Lex op m'n PC heb staan
Uh-uhquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
"Gaaf die Diablo"
Ja, gaaf! Je ziet nog net twee stipes die achterlichten moeten voortselen in de verrte, tussen de bosjes door!
Ik bedoelde meer, spots die ik al eens aan jou heb gemailed, en die goed pauper zijn voor het topicquote:
tip: de zoekfunctie op BB vul ff *vink* in en zoek in het subfourm "personenwagens"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, spots die ik al eens aan jou heb gemailed, en die goed pauper zijn voor het topic![]()
Naizquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tip: de zoekfunctie op BB vul ff *vink* in en zoek in het subfourm "personenwagens"
heel erg jalours, ik rij liever dan dat ik foto's maakquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Geniaal jaguarized die denkt dat TF jaloers isTF, heb jij ooit al eens een foto in die reeks gepost, nee toch?
"Ja maar je kent die eigenaar, dat mag niet!" is een die ik dara al eens heb gelezen jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:48 schreef hermandeperman het volgende:
Voortuinspots tellen ook niet zeker
Jaloerse zakquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heel erg jalours, ik rij liever dan dat ik foto's maak![]()
maar heb er volgens mij nog nooit een foto in gepost, de vriend van me zus is wel een keer op zijn quad gespot in het topic telt dat ook![]()
Klopt, van mn ene Visa zijn er nog 14 in nederland, van de andere nog 7, en binnenkrot dus 6.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
Die citroen van lex past toch ook wel in het gespot topic?![]()
Ik zie die dingen nooit rijden, dus zijn ze uniek![]()
Wat een gejank in dat topic om paar foto's zeg
Mail me de foto dan knal ik hem er opquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, van mn ene Visa zijn er nog 14 in nederland, van de andere nog 7, en binnenkrot dus 6.....
Staat weer een Mitsu Evo voor de deur hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:48 schreef hermandeperman het volgende:
Voortuinspots tellen ook niet zeker
Jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mail me de foto dan knal ik hem er op![]()
Of valt dat onder rellen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |