Hij heeft al een uitstapje gemaakt naar Peugeot....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:32 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ik las over z'n nick heen![]()
Maar misschien is ie wel vatbaar voor het Alfa virus
[..]
Waarom zou je 2 verouderde modellen boven de 159 verkiezen? Nieuwe mag wel wat zwaarder zijn, maar is in de rest een stap vooruit![]()
Omdat ze er, naar mijn mening, veel beter uitzien... de techniek/betrouwbaarheid zal ongetwijfeld beter zijn, maar toch...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:32 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ik las over z'n naam heen![]()
Maar misschien is ie wel vatbaar voor het Alfa virus
[..]
Waarom zou je 2 verouderde modellen boven de 159 verkiezen? Nieuwe mag wel wat zwaarder zijn, maar is in de rest een stap vooruit![]()
Ja dat stond ook in mijn post, vooral met een nieuwe kan je leuke dingen doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet heel verstandig
Nee Stommy, ik zou even tijdelijk in een Corolla diesel gaan rijden ofzo, tot het bedrijf zich de aanschaf van auto's kan veroorloven. Ik heb nooit begrepen dat mensen met een eigen zaak gingen leasen.... Bij aanschaf van auto's zit er ook een belastingvoordeel aan hè, maar dat zul jij ook wel weten
en daarvan komt een nieuwe.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij heeft al een uitstapje gemaakt naar Peugeot....
Dat zal wel ja, we reden niet voor niets iedere 2 jaar in een nieuwequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja dat stond ook in mijn post, vooral met een nieuwe kan je leuke dingen doen
Like d'ohquote:Opzich kan het bedrijf het wel aan, maar onze prioriteiten liggen ergens anders dan auto's
En dat zijn er maar zeer weinig...quote:Auto's zijn ten alle tijden een slechte inverstering, op oldtimers die meer waard worden na.
Vetquote:Misschien is zo'n Auris met 177 pk diesel wel een optie..
Ik beslis ook niet zomaar, ik ben hier al een tijdje mee bezig.
[..]
en daarvan komt een nieuwe.
een coupe injection waarschijnlijk
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Zo'n Alfa is ook helemaal niet verkeerd, erg mooie auto met een hele fijne motor.
Maar ik durf het gewoon niet aan, vanwege de kwaliteit/betrouwbaarheid.
nou sherman ik ga toevallig binnenkort verhuizenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je woont over 40 jaar ook nog steeds in hetzelfde huis?
Geld verdienen is risico's nemen Stommy, dat moet je toch weten.
precies.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
Alhoewel het natuurlijk dom is om een onbetrouwbaar hok te kopen.
Goed bezigquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nou sherman ik ga toevallig binnenkort verhuizen
Omdat je dan zeker weet dat 'ie altijd rijdt?quote:[..]
precies.
404 is al erg genoeg.
Bovendien ben ik een Toyota fappert![]()
Ja binnen de regio.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goed bezigBinnen dezelfde regio?
[..]
Omdat je dan zeker weet dat 'ie altijd rijdt?
Nee hoor, als ik prive een auto zou moeten kopen van m'n eerste zuurverdiende centen zou ik ook een Toyota kopen denk ik...
Ja natuurlijk weet ik waarom je Toyota fappert ben, maar da's niet leuk om grappen over te makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja binnen de regio.
Je weet toch waarom ik een Toyota fappert ben
M'n "partner in crime" heeft trouwens een Prius Tech edition besteld, zo'n ding wat automatisch kan inparkeren
hahahaquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja natuurlijk weet ik waarom je Toyota fappert ben, maar da's niet leuk om grappen over te maken
En een PriusHoe zit het met het aantal chromosoompjes van de beste man?
Het systeem is opzich erg goed ja. Alleen jammer dat die accu's daarna nog 1000 jaar over de wereld rondzwervenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hahaha
Ja ik weet het ook niet meer, met hem![]()
Opzich rijdt dat ding wel lekker, en is nog zuinig ook.
Jammer dat het er niet uitziet, maar het is gewoon een geweldige auto.
dat valt wel meequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het systeem is opzich erg goed ja. Alleen jammer dat die accu's daarna nog 1000 jaar over de wereld rondzwerven
Maar inderdaad, dat "design"![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat valt wel mee
(dat van die accu's)
Je hebt zeker dat document gelezen van GM..quote:
Nee. Ik heb op het moment een project lopen waar we alternatieve manieren van voortstuwen onderzoeken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je hebt zeker dat document gelezen van GM..
maar goed, ik zal wel eens kijken hoe dat allemaal zit
Ja maar DAT zijn geen TOYOTA accu's..quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee. Ik heb op het moment een project lopen waar we alternatieve manieren van voortstuwen onderzoeken.
Nee, maar ze prakken ze wel in die auto'squote:Op woensdag 21 maart 2007 22:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja maar DAT zijn geen TOYOTA accu's..
Dikke bak jeweetsquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
Koop gewoon, net als BoJo, een Golf Stommy.
neuh.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Valt een beetje tegen, toch?
Pinpasblieperd?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo'n ding hoef ik niet in m'n huis heur. Ik wil mijn pinpasblieberd.
Nah, er zijn leukere dingen te doen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:41 schreef lipje het volgende:
nee das sneeuw
is skieën over de Ring niet iets?
quote:
quote:Een omgevingstemperatuur tot 35 graden is geen probleem voor de CarPC
1 scheet laten en het ding slaan vastquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
zelf aan warme zomer in NL kan dat ding dus haast niet aan
![]()
yupz dus daar kun je dat ding ook niet in pleurenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:37 schreef lipje het volgende:
in een warme zomer moet je je gekoelde dashboardkastje openrukken en daar twee blikjes bier uit trekken
wou je hem in de stoel proppen ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1 scheet laten en het ding slaan vast![]()
Er onderquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yupz dus daar kun je dat ding ook niet in pleuren![]()
[..]
wou je hem in de stoel proppen ofzo![]()
hebben die scheten van jou zo'n impact danquote:
quote:
priusquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ paal en herman
ik denk dat "we" eruit zijn...
komt nu een corolla d4-dover 1 a 2 jaar ga ik volgens de nieuwe plannen minder km's maken en komt er mits de prognoses uitkomen een is250 (benzine
)
De eventuele km's worden dan met die Prius gemaakt, die is ook redelijk zuinig
En ik van jouquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Fototje van Vlad gemaakt
[afbeelding]
Niet mijn auto. ik kan er ook niets aan doenquote:
Ik ben in elk geval blij dat ik niet mijn autostoel benquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hebben die scheten van jou zo'n impact dan![]()
beetje erg jammer inderdaad van toyota, concept van het ding is wel goedquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Niet mijn auto. ik kan er ook niets aan doen![]()
Maar zoals ik gister zei, het is een geweldige auto, jammer van het uiterlijk.
eet je vaak bruine bonen ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval blij dat ik niet mijn autostoel ben![]()
Ik heb m'n eigen kantoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:22 schreef lipje het volgende:
Zullen ze blij zijn op kantoor, of hou je je daar wel in
Een collega van me heeft ruzie gekregen met een chauffeuse, toen we buiten stonden te roken, liet hij een scheet terwijl ze achter hem langs liep, wat ie niet eens in de gaten hadquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een collega van me heeft ruzie gekregen met een chauffeuse, toen we buiten stonden te roken, liet hij een scheet terwijl ze achter hem langs liep, wat ie niet eens in de gaten had![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ paal en herman
komt nu een corolla d4-dover 1 a 2 jaar ga ik volgens de nieuwe plannen minder km's maken en komt er mits de prognoses uitkomen een is250 (benzine
)
De rekening komt eraanquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet heel verstandig
Nee Stommy, ik zou even tijdelijk in een Corolla diesel gaan rijden ofzo, tot het bedrijf zich de aanschaf van auto's kan veroorloven. Ik heb nooit begrepen dat mensen met een eigen zaak gingen leasen.... Bij aanschaf van auto's zit er ook een belastingvoordeel aan hè, maar dat zul jij ook wel weten
hehe..quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
De rekening komt eraan![]()
Maar wel een verstandig idee van "jullie"!
Mja, even 2 jaar rustig aan doen, en dan kun je daarna de *p*i*m*p* spelen met je nieuwe Lexus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hehe..
het is toevallig, ik kan erg goedkoop aan die corolla komen, vandaar.
Ik baal er wel van, want het is een downgrade vergeleken met de Avensis die ik nu rijd.
Mijn vader?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef Hugster het volgende:
Maar hij ziet er wel leuk uit
Hij is echt een hottiquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader?
Geen wonder dat je hem dan zulke berichtjes stuurt.
Ieeeeeeeeeeeeeeuw. PLEASE.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
Het was leuk in tivoli. Al was het barrygehalte redelijk hoog
Goed genoeg, je moet ook niet boven je stand gaan leven... en als je over 1-2 jaar een fraaie lexus voor de deur hebt staan...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ paal en herman
)
Dat gelul over die Priusquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Goed genoeg, je moet ook niet boven je stand gaan leven... en als je over 1-2 jaar een fraaie lexus voor de deur hebt staan...Bovendien is die Corolla gewoon een A->B auto, nietwaar?
Alleen een priusHeb je dan ook een bijpassend groen shirt aan?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:34 schreef 2cv het volgende:
Ik wil een BX Break met ongeblazen dieselmotor !
Best wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Op de sloop staan er vast nog een paar![]()
Zijn die zo zeldzaam dan in NL?
Gezien. Op het web en in het echt. Regelrecht wrak.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.speurders.nl/a(...)610bx0210break.10.99
is dit niets voor je dan?
Vervelend is dat he.. Van dat soort particuliere oplichtersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Best wel.
[..]
Gezien. Op het web en in het echt. Regelrecht wrak.
Paar puntjes:
- Versleten aandrijfassen (homokineten)
- Versleten stabilisatorstangstokjes
- Dikke deuk achter de achterbumper
- Kachelventilator werkt met een alternatieve schakelaar
En nog wat puntjes. Prijs ligt in ieder geval veel te hoog !
Hoe het er op de foto uit ziek kan me geen bal schelen. Technisch moet 'ie in orde zijn. Mag best iets aan versleuteld moeten worden om dat zo te krijgen hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Vervelend is dat he.. Van dat soort particuliere oplichters
en die andere TGD's die op speurders en marktplaats staan?
Waarom wil je eigenlijk een BX break diesel?
edit:
Wat een vermogen voor zo'n BX![]()
Ziet er op de foto wel goed uit.
BX Break
Heb je deze BX al gezien?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe het er op de foto uit ziek kan me geen bal schelen. Technisch moet 'ie in orde zijn. Mag best iets aan versleuteld moeten worden om dat zo te krijgen hoor![]()
En ik wil een BX break omdat ik een auto zoek, het een Citroën moet zijn, het ook een beetje een karakterestieke Citroën moet zijn en ook meteen een beetje betaalbaar moet zijn. En een Break vind ik mooier dan een Berline
Welke BX ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb je deze BX al gezien?
en als je een redelijk betaalbare karakterestike citroen wil hebben is een CX dan niets?
Die zie ik voor redelijke prijzen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |