Hij heeft al een uitstapje gemaakt naar Peugeot....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:32 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ik las over z'n nick heen![]()
Maar misschien is ie wel vatbaar voor het Alfa virus
[..]
Waarom zou je 2 verouderde modellen boven de 159 verkiezen? Nieuwe mag wel wat zwaarder zijn, maar is in de rest een stap vooruit![]()
Omdat ze er, naar mijn mening, veel beter uitzien... de techniek/betrouwbaarheid zal ongetwijfeld beter zijn, maar toch...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:32 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ik las over z'n naam heen![]()
Maar misschien is ie wel vatbaar voor het Alfa virus
[..]
Waarom zou je 2 verouderde modellen boven de 159 verkiezen? Nieuwe mag wel wat zwaarder zijn, maar is in de rest een stap vooruit![]()
Ja dat stond ook in mijn post, vooral met een nieuwe kan je leuke dingen doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet heel verstandig
Nee Stommy, ik zou even tijdelijk in een Corolla diesel gaan rijden ofzo, tot het bedrijf zich de aanschaf van auto's kan veroorloven. Ik heb nooit begrepen dat mensen met een eigen zaak gingen leasen.... Bij aanschaf van auto's zit er ook een belastingvoordeel aan hè, maar dat zul jij ook wel weten
en daarvan komt een nieuwe.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij heeft al een uitstapje gemaakt naar Peugeot....
Dat zal wel ja, we reden niet voor niets iedere 2 jaar in een nieuwequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja dat stond ook in mijn post, vooral met een nieuwe kan je leuke dingen doen
Like d'ohquote:Opzich kan het bedrijf het wel aan, maar onze prioriteiten liggen ergens anders dan auto's
En dat zijn er maar zeer weinig...quote:Auto's zijn ten alle tijden een slechte inverstering, op oldtimers die meer waard worden na.
Vetquote:Misschien is zo'n Auris met 177 pk diesel wel een optie..
Ik beslis ook niet zomaar, ik ben hier al een tijdje mee bezig.
[..]
en daarvan komt een nieuwe.
een coupe injection waarschijnlijk
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Zo'n Alfa is ook helemaal niet verkeerd, erg mooie auto met een hele fijne motor.
Maar ik durf het gewoon niet aan, vanwege de kwaliteit/betrouwbaarheid.
nou sherman ik ga toevallig binnenkort verhuizenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je woont over 40 jaar ook nog steeds in hetzelfde huis?
Geld verdienen is risico's nemen Stommy, dat moet je toch weten.
precies.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
Alhoewel het natuurlijk dom is om een onbetrouwbaar hok te kopen.
Goed bezigquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nou sherman ik ga toevallig binnenkort verhuizen
Omdat je dan zeker weet dat 'ie altijd rijdt?quote:[..]
precies.
404 is al erg genoeg.
Bovendien ben ik een Toyota fappert![]()
Ja binnen de regio.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goed bezigBinnen dezelfde regio?
[..]
Omdat je dan zeker weet dat 'ie altijd rijdt?
Nee hoor, als ik prive een auto zou moeten kopen van m'n eerste zuurverdiende centen zou ik ook een Toyota kopen denk ik...
Ja natuurlijk weet ik waarom je Toyota fappert ben, maar da's niet leuk om grappen over te makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja binnen de regio.
Je weet toch waarom ik een Toyota fappert ben
M'n "partner in crime" heeft trouwens een Prius Tech edition besteld, zo'n ding wat automatisch kan inparkeren
hahahaquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja natuurlijk weet ik waarom je Toyota fappert ben, maar da's niet leuk om grappen over te maken
En een PriusHoe zit het met het aantal chromosoompjes van de beste man?
Het systeem is opzich erg goed ja. Alleen jammer dat die accu's daarna nog 1000 jaar over de wereld rondzwervenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hahaha
Ja ik weet het ook niet meer, met hem![]()
Opzich rijdt dat ding wel lekker, en is nog zuinig ook.
Jammer dat het er niet uitziet, maar het is gewoon een geweldige auto.
dat valt wel meequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het systeem is opzich erg goed ja. Alleen jammer dat die accu's daarna nog 1000 jaar over de wereld rondzwerven
Maar inderdaad, dat "design"![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat valt wel mee
(dat van die accu's)
Je hebt zeker dat document gelezen van GM..quote:
Nee. Ik heb op het moment een project lopen waar we alternatieve manieren van voortstuwen onderzoeken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je hebt zeker dat document gelezen van GM..
maar goed, ik zal wel eens kijken hoe dat allemaal zit
Ja maar DAT zijn geen TOYOTA accu's..quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee. Ik heb op het moment een project lopen waar we alternatieve manieren van voortstuwen onderzoeken.
Nee, maar ze prakken ze wel in die auto'squote:Op woensdag 21 maart 2007 22:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja maar DAT zijn geen TOYOTA accu's..
Dikke bak jeweetsquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
Koop gewoon, net als BoJo, een Golf Stommy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |