Vandaag met een collega (die twee corolla Sportsbacks heeft gehad, onder andere dezequote:
Erg mooie auto's, rijden wel wat minder..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vandaag met een collega (die twee corolla Sportsbacks heeft gehad, onder andere deze
[afbeelding] )
aan het kijken geweest naar klassieke Toyotas te koop op het net
Moet minimaal ¤500,- af.quote:
oi stfuquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jezus dude, ga je een citroen garage beginnen?![]()
Je bent nog erger als bo met impulsaankopen![]()
Ik wil een betrouwbare diesel. (zonder scheetstank in de bestuurdersstoel, bespaar je de moeite)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jezus dude, ga je een citroen garage beginnen?![]()
Je bent nog erger als bo met impulsaankopen![]()
Mja wel beetje op siematic site zitten kijken wat ze hebben. Ziet er allemaal wel mooi uitquote:
kosten wel wat pegelsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja wel beetje op siematic site zitten kijken wat ze hebben. Ziet er allemaal wel mooi uit![]()
Maar in elk geval een moderne keuken![]()
Ja, er zit wel standaard al iets in van siematic. Dus het zal wel wat kleurtjes aanpassen worden en dat soort dingenquote:
Morgenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
straks voor het laatst eten maken in mn mooie zelfuitgezochte keuken
ff op stampen dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:59 schreef ijsmeis het volgende:
Wow. Mijn laptop maakt steeds meer herrie.
kan ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh. Even sparen en een nieuwe kopen.
Het is wel legaal. Tvp's mogen namelijk nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik Peu zn tvps telkens zverwijderen, zodat ie het niet meer kan vinden?
En BBo en jij hebben ondertussen al gepost, dus das niet erg.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is wel legaal. Tvp's mogen namelijk niet.
oh ok.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou. Het sparen lukt niet echt. Alhoewel, deze maand is dus een goede maand.
Ik ben niet sjagerijnig. En ga zo eten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
Als je chagrijnig bent moet je niet op FOK! rondhangen Alex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |