Doet me denken aan toen ik een foto van een trein postte in een gespot topic op een treinenforumquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
Beleid doorvertalen naar andere spots
Je hebt deze boeing 747 op de landingsbaan bij Schiphol gespot, ja dat is niet eerlijk, daar landen ze altijd
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Ja maar je kent die eigenaar, dat mag niet!" is een die ik dara al eens heb gelezen ja
Iemand hier uit het dorp heeft een SLR en een COntinental GT, die zal ik maar niet op de foto zetten dan
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
Beleid doorvertalen naar andere spots
Je hebt deze boeing 747 op de landingsbaan bij Schiphol gespot, ja dat is niet eerlijk, daar landen ze altijd
Dat meen je niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik een foto van een trein postte in een gespot topic op een treinenforum
"wat hebben we hier nu weer aan, die foto heb je 3 weken geleden genomen! Dan weteen we toch niet waar die trein NU is?"![]()
ik ga je bashen jongahquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu wat foto's aan het uploaden die er werkelijk niet uit zien, maar die wel "volgens de regels " zijn
Was dus meteen mn laatste post daarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu wat foto's aan het uploaden die er werkelijk niet uit zien, maar die wel "volgens de regels " zijn
Mja, en die andere was een suicidaal paardenmeisje of niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was dus meteen mn laatste post daareen maand later kwam dr Flash daar, nog een maand later was ie topposter, nog een maand later was de helft van de postss daar van zijn hand
euh.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, en die andere was een suicidaal paardenmeisje of niet?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:01 schreef Sjoewe het volgende:
Het gespot topic is echt zo'n stukje internet dat wanneer je het naar de echte wereld zou vertalen het een land in Donker Afrika zou zijn omgeven met prikkeldraad en landmijnen, waar buitenlanders in de kookpot belanden
Het zijn allemaal dealer foto'squote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:02 schreef Alfisti het volgende:
Have you ever been mellooooooooooooooooow............
[afbeelding]
* Alfisti hakt vrolijk mee![]()
Oh jawel....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FOK!Docu niet gezien?Suicidaal was ze niet, maar een paardenmeisje was het wel...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:02 schreef Alfisti het volgende:
Have you ever been mellooooooooooooooooow............
[afbeelding]
* Alfisti hakt vrolijk mee
Uh-uhquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh jawel....
Oh wacht!
Dat was een voorbeeld man
Trager dan 333 km/hquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:04 schreef 2cv het volgende:
Ligt het aan mij of is er op die hele autogespot site buiten de klassiekers om geen Citroën te bekennen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |