jij zat te gamenquote:
Vlissingenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:21 schreef lipje het volgende:
D5
Ik was gister in je buurt...
Vlissingen
appartementje. maar dat is maar tijdelijk. moet nog wel opzoek naar iets waar ik voor langere tijd wil wonen. iig ben ik van al dat openbaar vervoer of in de file staan af.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:29 schreef lipje het volgende:
Ik was al dichterbij dan goed voor een mens is
Ah heb je een kamer of een huisje?
die blijft idd nog wel ff. al jeukt het af en toe wel als ik zo'n S60 D5 of T5 voorbij zie karren.quote:
afgelopen tijd heb ik best wel wat geinvesteerd in dat ding. draagarmpje, homokineet hoesje, net weer een stuurkogel (anders konden ze niet uitlijnen en dat was wel nodig). waarschijnlijk moeten binnenkort ook de remschijven vervangen worden.. ik hoop dat ie ook door de apk komt zonder dat ze vervangen hoeven te worden.quote:
Er is er 1 uitgebrand, rest is er nog gewoon. En zover ik weet waren er 16 gemaakt (waarschijnlijk dan 4 nog na het faillissement).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:44 schreef ook_gek het volgende:
maar hoe veel EB110 SS zijn er nog over dan? Geen 3 toch
Dat lijkt mij ook niet, maar geen idee hoe je daar achter gaat komen wat er echt nog is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:44 schreef ook_gek het volgende:
maar hoe veel EB110 SS zijn er nog over dan? Geen 3 toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |