Sneel knijden, keel snijden, whatever...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:42 schreef Berenanus het volgende:
alfabet gorgelen gaat niet goed en sneel knijden ook niet!![]()
Dus, zoals mijn broertje laatst verspreekselde:quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef lienelien het volgende:
Daaaaaaaaarrr is ze weer!
Voor het ootje houden![]()
Hele mooie congruentie.
Verhip, nu je 't zegt... Ik dacht al langer dat m'n signature een beetje shovel was.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Psst, ArtyShock, die fout in je signature is bewust?
Die onzekerheid, die maakt het leuk.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat die spelfout in ArtyShock's signature expres was![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:52 schreef hierissiedan het volgende:
100% goud kan niet, dat is 24 karaats. Als je daar een ring van zou maken, dan buigd hij pinnen een paar uur zo van je vinger af. (puur goud is heel zacht)
Jij hebt gelijk, zoiets heet contaminatie.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus, zoals mijn broertje laatst verspreekselde:
"In een zwart daglicht zetten" of "Op z'n achterste teentjes getrapt zijn" heet een congruentie?
Ik dacht dat spreekwoorden op deze wijze 'verstoethaspeld' een variatie waren op een contaminatie. Of, als je woord en betekenis ineen wilt plaatsen; contambinatie.
Ja, contanimatie inderdaadquote:Op zondag 25 maart 2007 01:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus, zoals mijn broertje laatst verspreekselde:
"In een zwart daglicht zetten" of "Op z'n achterste teentjes getrapt zijn" heet een congruentie?
Ik dacht dat spreekwoorden op deze wijze 'verstoethaspeld' een variatie waren op een contaminatie. Of, als je woord en betekenis ineen wilt plaatsen; contambinatie.
Tweeds.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:38 schreef Apfel. het volgende:
Wat zijn die dingen kansloos...
Ten eerste weet je niet wat nou boven of onderkant is.
ten tweedde de pad scheurt snel
ten derde is het crema laagje zo slap als wat
ten vierde is de koffie niet te zuipen
eeuwige haat tegen naamloze koffie pads!![]()
Ja.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:55 schreef Lienekien het volgende:
En naamloze koffie pads (sic). Geweldig.
tja...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:34 schreef freakgirl het volgende:
haha jij ent behoorlijk grappig,
als ik snel typ maak inderdaad wat taalfouten, dit betekend echter niet
dat me Nederlands bagger is hoor. haha van mij mag je denken wa jij wil.
MIJN Nederlands is in ieder geval uitstekend.
Vette shizzle!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef falloutboy het volgende:
Vraagje:
Volgens die chick die mijn piercing zette mocht ik hem 1x in de week schoonmaken met zeezoutwateroplossingshizzle. Niet meer want 'overdaad schaad'. Nu las ik op i net weer dat het juist goed is om het elke dag met zeezoutwateroplossingshizzle te reinigen omdat dan de wond sneller heelt ( door het zout ). What to do best?
Ik douche iedere dag (echt waar?ja echt!) dan spoel ik um ook goed uit met water.
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:08 schreef supaknurft het volgende:
Rabobank en postbank.
Ik moet zeggen dat de arogantie van de rabobank een stuk hoger ligt dan de postbank. Heb al een aantal keer moeten drijgen met dingen omdat ze bv voor een extra pasje geld moesten hebben. Terwijl dit bij de postbank gewoon gratis kan.
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Moet dat nu weer die jaloerzie naar Ajax toe? Ga dan maar naar de daarvoor geschikte topics.En bovendien scoore pi-air toen niet 2x?
![]()
De moslim en de raaf ?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:15 schreef PJORourke het volgende:
Pixel vriendjes? Doe eens normaal, en pak dan die lui aan die er per se Albayrak bij moeten halen.
Waarom mag de parabel tussen moslims en nazi's niet besproken worden?
Ik zou denken aan een plakkerige substantie gemaakt van bruiden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die tussen-n is nog best ingewikkeld, maar het kan natuurlijk ook polygamie zijn.
Wie zal er winnen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:43 schreef dekkered het volgende:
ik heb gewoon geen zin in een nieuwe windows install
en als ik het moet doen doe ik een duel boot
Beetje lullig opzich om een collega te pesten, maar vragen of de TS even de taalfouten wil verbeteren , met deze postquote:Op maandag 26 maart 2007 08:58 schreef Chewie het volgende:
Kan TS wat doen aan de taalfouten, aangeven waar TS graag over wil discusieren en na willen denken over een beter TT. Nu is de kans groot dat dit topic binnen afzienbare tijd naar Truth wordt verplaatst.
Ik kan hier gewoon echt niks van maken...quote:Op zondag 25 maart 2007 14:52 schreef newsman het volgende:
Op dat punt, ben ik het wel met hem eens, maar het toch nog twijfel, aan deze meneer.
Vertaling:quote:Op maandag 26 maart 2007 09:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon echt niks van maken...![]()
Lees voor 'het' 'heb'. Dan kom je er wel uit.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon echt niks van maken...![]()
Ik zeg niet dat het dan goed is, maar dat ik het dan wel snapquote:
En Nederlands wil ook niet al te bestquote:Op maandag 26 maart 2007 08:38 schreef J-Will het volgende:
Amélie +1(ik bel slechts in Frans, zelfs overtypen
)
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:05 schreef Martineke het volgende:
*zo stoom afgeblaast heeft*
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:57 schreef densmee het volgende:
jij bedoelt gewoon tegels
dan kun je met een brede(10cm) bijtel makkelijk de tegels los bikken
Toch knap!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:00 schreef Pau100 het volgende:
Ik ga zeeker eens op die site kijken bedankt voor de tip. Maar eigenlijk vond ik Clinique wel fijn, hoe het werkt. Zijn er al meer mensen hovergestpat omdat in de lotions van Clinique alcohol zitten?
quote:Op zondag 25 maart 2007 10:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mijn zwager werkt in penetraire inrichtingen, vroeger als bewaarder en de laatste jaren als groepscoördinator.
quote:Op zondag 25 maart 2007 10:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft in de loop der jaren practisch in alle inrichtingen gewerkt en hij is niet bepaald zachtzinnigmet dergelijke mongolen. Maargoed, er moet toch wel eens iemand zijn die die gastjes als ze oppertunistisch worden af en toe een gummiknuppel in de nek legt en zo nu en dan naakt op een "fiets" vastbindt waarna de brandslang met volle druk ook nog bediend moet worden om de stront van ze af te wassen.
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat denk je ervan dat bewaarders regelmatig een groene rochel recht tussen de ogen krijgen of dat ze zich expres letterlijk onderschijten en de bewaarders met stront ondersmeren uit oppertunisme.
Ik wil ook niet gestort worden, dat laat ik aan beton en geld over.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:26 schreef Arjann87 het volgende:
Ik heb dus een paar mensen die in hun MSN-naam hebben
'Ssst, ik zit aan me huiswerk....niet storen'
Waarom zit je op msn als je niet gestort wilt worden?![]()
Waarom moet je in je naam zetten dat je aan je huiswerk zit?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liggen, leggen, laggen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef Re het volgende:
[..]
owww?... waarom zou dat onzin zijn.... als ik een neger tegenkom en hem in zijn gezicht uitlag dat alle buitenlanders dood moeten zal die zich echt niet aangesproken voelen
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:04 schreef vogelkooi het volgende:
Me cavia boukje, erg lief.
[afbeelding]
Ze lijkt blouw maar dat is de bak die weerkaast.
Met een weerkazende bak kan die persoon misschien beter muizen gaan houden.quote:
De rest zie ik al bijna niet eens meer...quote:Op zondag 25 maart 2007 23:49 schreef koemleit het volgende:
Ik ben telfort abbonnee en heb dit nog nooit gehoord.
Wel dat ze nu op het KPN netwerk zitten, dat betekend voor mij alleen beter berijk voor de rest is er geen kut vervanderd
Voor de ou-klank is nog geen rijger-alternatief. Wie weet er een leuke?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:58 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Catchier bedoel je?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef ArtyShock het volgende:
Voor de ou-klank is nog geen rijger-alternatief. Wie weet er een leuke?
Bijvoorbeeld iets als audblouw, alleen dan iets catchyer.
Nou. Kijk. Hij stond dus niet voor niets schuingedrukt. Een twijfelgeval waarvan ik te lui was het na te zoeken. Nu heb ik hier geen papieren Van Dale liggen, maar is het niet zo dat de uit het Engels overgenomen woorden op z'n Nederlands worden vervoegd? Catchier is de Engelse vervoeging tenslotte. Nou ja, het is waarschijnlijk toch fout Engels taalgebruik, dus waar hebben we het over.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Catchier bedoel je?
Zwefen, zwoof, gezwofen.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:11 schreef Geerd het volgende:
Niet naar buiten gegaan zijn maar lekker blijven drijven/hangen.zwefen.
Passend bij de rijger: de kouwquote:Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef ArtyShock het volgende:
Voor de ou-klank is nog geen rijger-alternatief. Wie weet er een leuke?
Bijvoorbeeld iets als audblouw, alleen dan iets catchyer.
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:26 schreef chesna het volgende:
In de praktijk gebruik ik zelf lekker ouderwets de viberator, of twee soms wel
Ooooooooooo!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:54 schreef sjak het volgende:
Had hier laatst niet iemand een hooslaper in de aanbieding? Ik zoek er een voor een coollega van mij.
Toch een zeldzaam hoeveelheid typfouten in één reply. Zou hij duitser zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:14 schreef CANARIS het volgende:
Ik vind de Moeder vijandigheid in dit stukje echt te ver gaan.
Inplaats dat we ons zorgen maken om al die kinderen die in Peuterhokken zitten weg tekwijnen ( wat door alle Pediatrische Psychlogen als Funest vor de ontwikkeling wordt beschouwd) vallen we liever die vrouwen die wel verantwording overnemen voor hun kinderen.
In Nederladn worden doro Maatschappelijk bewuste meiden , kindetren met 4 maanden in Creches gestopt. De kariee mag er toch niet oner leiden !
En dan vragen wij oons verbaasd af , waar de nromen en waarden zijn geblevem . Waarom zoveel jiongeren gestooord zijn in hun beleving en in het met elkaar.
Ik zou daar maar eens gaan zoeken inplaats te gaan inhakken op de zwakste . Alleen staande moeders met kinderen heben nu eenmaal weinig bewegingsmogenlijkheid. Dat is voor een doorsnee puber in het Fok forum misschien een moeilijk concept, maar zo is het nu eenmaal.
Ik ben zo rechts als de neten en een voorstander van het amerikaanse sociale beleid maar als er 1 groep is die wel ondersteuning nodig heeft dan zijn dat de alleen staande moeders. Mede omdat er zo ontzettend veel klootzakken zijn , die hun eigen kinderen zonder ook maar 1 cent bij hun moeder achterlaten.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Toch een zeldzaam hoeveelheid typfouten in één reply. Zou hij duitser zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |