Dat is waar en volgens mij zitten ze er niet eens achter.quote:
En nu jou naam?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:30 schreef lj_lightning het volgende:
**-_--_[Roos]_--_-** {WEG!!}
@#$%J3FFR3Y___ -- eten --
De_Boer *ik ben even melken! (ja echt)
{{StEphaNie!!}}{{Huiswerk![]()
nie store!}}
![]()
jouwquote:
Zei de persoon wiens signature langer is dan de frontpagequote:Op maandag 26 maart 2007 14:27 schreef Damzkieee het volgende:
Sowieso mensen die hun hele levensverhaal in hun naam zetten
Terug naar je huiswerkquote:Op maandag 26 maart 2007 14:26 schreef Arjann87 het volgende:
Ik heb dus een paar mensen die in hun MSN-naam hebben
'Ssst, ik zit aan me huiswerk....niet storen'
Waarom zit je op msn als je niet gestort wilt worden?![]()
Waarom moet je in je naam zetten dat je aan je huiswerk zit?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat jij eerder aan je huiswerk moet als jij denkt dat dat een fout isquote:
Morgen een pw NL, kga maar weer leren, stoor me niet!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:33 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
De Bram!![]()
Ja het niveau in mijn lijst is soms ernstig laag![]()
Je mag ook wel wat op mijn rekening storten hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 14:37 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder aan je huiswerk moet als jij denkt dat dat een fout is
Gestort met een d.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag ook wel wat op mijn rekening storten hoor
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag ook wel wat op mijn rekening storten hoor
Meld!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:40 schreef floris.sp het volgende:
Of mensen die hun msn dag en nacht aan hebben staan op afwezig ook erg irritant
Nja, dat is niet echt zo'n probleem. Zo kunnen mensen ook een berichtje achter laten.quote:
Jij blijft de hele nacht op om te kijken welke stoute kinderen de hele nacht hun pc en msn aan laten staan?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:40 schreef floris.sp het volgende:
Bram The Man?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:33 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
De Bram!![]()
Ja het niveau in mijn lijst is soms ernstig laag![]()
Die had ik wel eerst heel langquote:
Jawel. Het is gestoord.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik stoor me aan jou.
Snap je het nu?
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:40 schreef floris.sp het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:40 schreef floris.sp het volgende:
Je zit natuurlijk de hele dag die naam te lezen die megagroot in je scherm staat.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef Catbert het volgende:
Ugh. Ik heb een muts uit 't hockeyteam dat ik train op MSN, en die sloerie heeft gewoon iedere dag een heel verhaal in d'r MSN staan met hoe druk ze het nu wel niet heeft. ENORM vervelend.
Mijn msn naam is spaansquote:Op maandag 26 maart 2007 15:56 schreef Pascal86 het volgende:
ik heb mensen in mijn msn die:
1. sinds januari in haar msn heeft staan dat haar neefje nu een engeltje bij allah is
2.steeds in haar msn heeft staan dat: ik ben zo verliefd, weet niet wat ik zonder jou meet, ik hou van je. steeds als ze weer iemand via MSN of een DATE SITE heeft leren kennen zonder elkaar ooit ontmoet te hebben.
3.iets schrijven in het frans en dan denken dat ze weten wat er werkelijk staat omdat ik ook iets in het frans heb staan maar ik mag het want ik ben frans.
en het trieste is als ik al die mensen zou verwijderen blijven alleen familie paar vrienden en mijn nieuwe vriendin over![]()
![]()
![]()
Ik maak me niet druk, ik irriteer me dodelijk aan dat soort personenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Je zit natuurlijk de hele dag die naam te lezen die megagroot in je scherm staat.
Waar mensen zich wel niet druk om maken.
We zijn anders pas bij topicnr 1000918quote:Op maandag 26 maart 2007 14:33 schreef Broekpaling het volgende:
Topic 6647576788574 over dit onderwerp.
Maar wat ik bedoel zijn dan van die mensen die zien dat ik iets in het frans heb neergezet, en dan gaan ze op google zoeken naar een vertaler waarna ze zelf iets gaan vertalen waardoor het er fucking dom uitziet zoals:quote:
Geil jij traint een hockeyteam.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef Catbert het volgende:
Ugh. Ik heb een muts uit 't hockeyteam dat ik train op MSN, en die sloerie heeft gewoon iedere dag een heel verhaal in d'r MSN staan met hoe druk ze het nu wel niet heeft. ENORM vervelend.
Je snapt het niet, het punt is dat het gewoon een beetje een vervelend persoon is. In 't 'echt' zit ze ook continue te vertellen hoe druk ze 't wel niet heeft.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:54 schreef nikky het volgende:
Je zit natuurlijk de hele dag die naam te lezen die megagroot in je scherm staat.
Ja, naderhand gaan ze met z'n allen douchen enzo, echt!quote:Op maandag 26 maart 2007 16:24 schreef EricG het volgende:
Geil jij traint een hockeyteam.
picsquote:Op maandag 26 maart 2007 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het punt is dat het gewoon een beetje een vervelend persoon is. In 't 'echt' zit ze ook continue te vertellen hoe druk ze 't wel niet heeft.
[..]
Ja, naderhand gaan ze met z'n allen douchen enzo, echt!
jij hebt ook zo'n naam hequote:Op maandag 26 maart 2007 15:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij als trainer bent toch de aangewezen persoon om er wat discipline in te rammen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef Catbert het volgende:
dat is dan wel weer wat overdrevenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:42 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ken iemand die verander zijn msn zelfs een paar keer per dag veranderd![]()
heb hem daar toen eens op aangesproken dat ik dat zo vreselijk irritant vond![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |