dat is eigenlijk wat mij betreft het minste probleem. Het gaat mij er meer om dat ik denk dat de warmte van de vloerverwarming niet zo heel best door de kurklaag heen komt als er ook nog plavuizen tussen zitten...quote:Op zondag 25 maart 2007 23:08 schreef Bezemsteel het volgende:
Als je een kurk vloer op je huidige vloer legt krijg je dan niet een probleem met je deuren i.v.m. met de ruimte tussen de vloer en deur?![]()
Zonder plavuizen gaat dat echt niet veel snellerquote:Op zondag 25 maart 2007 23:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wat mij betreft het minste probleem. Het gaat mij er meer om dat ik denk dat de warmte van de vloerverwarming niet zo heel best door de kurklaag heen komt als er ook nog plavuizen tussen zitten...
Oei, ik gok dat je behoorlijk in rendement achteruit gaat. Overweeg, als je toch de plavuizen er uit haalt om ergens een radiator te plaatsen, dan is de ergste kou er 's morgens snel uit, en kan je vloerverwarming het bijhouden.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:47 schreef buzzer het volgende:
Het is helaas de enige verwarming.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |