Toen ik op kamers ging kon ik ook gewoon mijn contactadres laten veranderen naar Tilburg. Dus als er dat beleid al is, dan ben ik blij dat men zo verstandig is dat niet na te levenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Da's is dan echt toeval, aangezien dat gewoon Rabo-beleid is.
binck heeft geen spaarrekening, alex heeft dat wel (2,8% - vermogen tot 25k, 3,0% vermogen tot 250k, 3,2% vermogen boven 250k)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:04 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Ik ben eventjes te lui om het op te zoeken. Heb je daar een spaarrekening of beleggersrekening? Ik weet niet of ze ook aan spaarrekeningen doen, maar zo ja, wat is het rente percentage?
Zit je nu bij Rabobank Tilburg of nog bij Rabobank [oude woonplaats]? Dat is namelijk een verschil. Een adreswijziging is zo doorgevoerd bij de Rabobank, maar bij de Rabobank is elke regio een aparte bank. In het verleden had elk dorp z'n eigen bank, nu zijn de gebieden groter (een of meer gemeenten meestal). Die banken opereren allemaal apart. Veel zaken kun je alleen maar regelen bij je eigen Rabobank. Het is echter mogelijk om je rekening naar een andere Rabobank te verhuizen, maar niet elke Rabobank is daar even toeschietelijk in.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:58 schreef LB06 het volgende:
[..]
Toen ik op kamers ging kon ik ook gewoon mijn contactadres laten veranderen naar Tilburg. Dus als er dat beleid al is, dan ben ik blij dat men zo verstandig is dat niet na te leven![]()
Rabobank oude woonplaats. Als het inderdaad zo is dat je veel zaken alleen bij je 'eigen' Rabo kunt regelen dan is dat inderdaad een minpunt. Heb echter nog nergens last van gehad though. Kun je een paar voorbeeldjes noemen?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:23 schreef freako het volgende:
[..]
Zit je nu bij Rabobank Tilburg of nog bij Rabobank [oude woonplaats]? Dat is namelijk een verschil. Een adreswijziging is zo doorgevoerd bij de Rabobank, maar bij de Rabobank is elke regio een aparte bank. In het verleden had elk dorp z'n eigen bank, nu zijn de gebieden groter (een of meer gemeenten meestal). Die banken opereren allemaal apart. Veel zaken kun je alleen maar regelen bij je eigen Rabobank. Het is echter mogelijk om je rekening naar een andere Rabobank te verhuizen, maar niet elke Rabobank is daar even toeschietelijk in.
Volgens mij kun je bijvoorbeeld zaken als nieuwe bankpasjes aanvragen en andere dingen die je aan de balie moet regelen alleen bij je eigen Rabobank doen. Pin me er echter niet op vast.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:37 schreef LB06 het volgende:
[..]
Rabobank oude woonplaats. Als het inderdaad zo is dat je veel zaken alleen bij je 'eigen' Rabo kunt regelen dan is dat inderdaad een minpunt. Heb echter nog nergens last van gehad though. Kun je een paar voorbeeldjes noemen?
Jij hebt liever de Amerikaanse situatie waar je met een simpel username-password achtige combo moet inloggen? En waar je met een simpele keylogger of stukje spyware de gegevens van duizenden en duizenden mensen kunt achterhalen en geld van die rekening weg kunt sluizen?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:27 schreef klausch het volgende:
Rabo, Postbank, ABN en Binck.. ik wil die van ABN Amro wegdoen
Die randomreader van de rabo is wel iritant steeds weer je code invoeren.. signeercode etc.
Wel veilig maar niet als je regelmatig je rekening moet checken
Bij Jan Mulder moet je ook betalen voor een vervangend pasje. Overigens vind ik het niet raar dat een bank geld vraagt voor een nieuw pasje: dat moet opnieuw gedrukt en verzonden worden. Voor niets gaat de zon op!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:08 schreef supaknurft het volgende:
Rabobank en postbank.
Ik moet zeggen dat de arogantie van de rabobank een stuk hoger ligt dan de postbank. Heb al een aantal keer moeten drijgen met dingen omdat ze bv voor een extra pasje geld moesten hebben. Terwijl dit bij de postbank gewoon gratis kan.
Ik wou dat er nog bijzetten.. dat het veilig was.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef LB06 het volgende:
[..]
Jij hebt liever de Amerikaanse situatie waar je met een simpel username-password achtige combo moet inloggen? En waar je met een simpele keylogger of stukje spyware de gegevens van duizenden en duizenden mensen kunt achterhalen en geld van die rekening weg kunt sluizen?
HAHAHA zei het toch, sukkels.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef arexes het volgende:
Ben weggegaan bij de postbank en heb een rekening geopend bij de ABN, binnenkort wordt de postbank toch opgeheven (of opgegaan in de ING)
Er zijn ook mensen die constant een nieuw pasje nodig hebben omdat ze er niet normaal mee om kunnen gaan. Dan zou ik als bank zijnde ook wel eens even geld willen zien.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:45 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Bij Jan Mulder moet je ook betalen voor een vervangend pasje. Overigens vind ik het niet raar dat een bank geld vraagt voor een nieuw pasje: dat moet opnieuw gedrukt en verzonden worden. Voor niets gaat de zon op!
Ik zit ook met het hele pakket bij de ABN (geen verzekeringen trouwens) en bevalt me primaquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:09 schreef Slasher het volgende:
Zit zelf bij de ABN amro, heb ook nog een postbank rekening waar ik weinig mee doe.
Dat MSN saldo checken vind ik wel erg handig...
Hoe werkt dat MSN saldo checken dan? ik heb nl ook ABN maar kan het nergens vinden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:31 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ik zit ook met het hele pakket bij de ABN (geen verzekeringen trouwens) en bevalt me prima![]()
En idd MSN saldoLekker snel checken voordat je de stad in gaat
![]()
Edit: zou trouwens wel leuk zijn als de ABN ook begint met pasjes waar je zelf een foto oid op kunt zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |