abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 maart 2007 @ 20:24:39 #51
12012 arexes
Oei LALA
pi_46917349
Ben weggegaan bij de postbank en heb een rekening geopend bij de ABN, binnenkort wordt de postbank toch opgeheven (of opgegaan in de ING)
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_46917409
ABN .
  zondag 4 maart 2007 @ 20:41:22 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46918063
ik zat bij de regiobank (Onderdeel van de ING) Godverdomme waf een hoerenbank. Als je ging internet bankieren lag die site 9 v/d 10 x plat. Maar het leukste was nog dat als je ging wat ging overmaken via Inet het niet gelijk van je rekening af was .

Ik ben overgestapt naar de Rabobank, ik heb er 3 rekeningen. Een studentenpakket met een spaarrekening, en een betaalrekening van het rabototaal pakket. Ik ben tevreden over de rabobank, enkel vind ik het aso dat je bij het totaalpakket 6.95 per kwartaal moet betalen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_46919223
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef arexes het volgende:
Ben weggegaan bij de postbank en heb een rekening geopend bij de ABN, binnenkort wordt de postbank toch opgeheven (of opgegaan in de ING)
Het ís onderdeel van ING.....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zondag 4 maart 2007 @ 21:39:48 #55
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_46920490
Postbank, erg tevreden

kijk eens op de site van independer.nl. postbank is de bank waar je het meeste waar voor je geld krijgt.

Het gejank dat het DAAAAGEN duurt voordat geld overgemaakt is is bullshit, salaris heb je op dezelfde dag, betalen naar andere rekening duurt MAXIMAAL 1 dag.
Het verhaal dat de postbank je geld vasthoud is ook BULL het is de bank/giro centrale (onderdeel van interpay) die maar 1 keer per dag die dingen verwerkTE (nu 5x per dag)
  zondag 4 maart 2007 @ 21:41:23 #56
151157 Wupppie
pi_46920574
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:50 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Het probleem ligt toch echt bij de postbank, aangezien het sneller gaat van ABN naar Rabo bijvoorbeeld. Zo gauw de Postbank zich ermee gaat bemoeien duurt het ineens langer.

Ik bankier zelf bij de Rabobank en heb in het verleden bij de ABN en SNS gebankiert. Zeer tevreden over alle 3 banken. Heb echter toch de ABN en SNS opgeheven ivm verhuizen naar buitenland. Ik vind het internetbankieren van de Rabobank nl erg handig en overzichtelijk.

Ik bankier in Ierland bij Permanent TSB... Over kutbanken gesproken
ooit geziend dat een bankrekening anders is opgebouwd dan een giro?

Postbank heeft hier GEEN invloed op
  zondag 4 maart 2007 @ 21:45:51 #57
151157 Wupppie
pi_46920793
hier nog een onderzoekje over internetbankieren:

http://www.independer.nl/(...)20Betaalrekening.pdf

en nog een onderzoek over de klanttevredenheid in het algemeen.
http://www.independer.nl/thema/contact/nieuwsdist.asp?location=nieuwsbrief.nieuwsdist&submenu=nieuws47&refer=nb47-1-a

Nog een stukje uit het AD
quote:
Voorpagina, zaterdag 30 oktober 2004
Een mager zesje voor ABN Amro
Door Wout Smit
Rotterdam -Klanten van ABN Amro zijn het minst tevreden over hun bank. Zij vinden de
dienstverlening van dé bank niet meer waard dan een mager zesje. Klanten van Van
Lanschot Bankiers zijn het meest tevreden. Zij belonen hun bank met het hoogste
rapportcijfer: 7,6.
Dit blijkt uit onderzoek van de vergelijkingssite Independer. nl. Die vroeg aan haar bezoekers bij
welke bank ze hun hoofdinkomen 'parkeren' en hoe ze de afhandeling van hun financiële zaken bij
deze bank beoordelen. Ongeveer 30.000 bezoekers beantwoordden alle vragen over de mate
waarin de banken klaar staan voor hun klanten, de snelheid van dienstverlening en het nakomen
van beloften. Bij de beoordeling van de kwaliteit ten opzichte van de bankkosten haalde CVB Bank
met 7,5 het hoogste rapportcijfer en eindigde ABN Amro op de laagste plaats met 5,7. ABN Amro
zegt zichzelf in dit onderzoek niet te herkennen. ”Andere onderzoeken laten een ander beeld zien.”
Uit de opmerkingen die deelnemers aan de antwoorden op de vragen konden toevoegen, blijkt
overigens dat er grote onvrede heerst over het beleid van de banken. Zo is er veel kritiek op het
verminderen van de service, de sluiting van bankfilialen en het duurder mak en van allerlei
bankdiensten. Er zijn klanten die zich gedwongen voelen hun bankzaken via internet af te
handelen. Mede hierdoor stijgt het aantal bankierende internetters.
Op pagina 49 Grote verschillen in bankservice
Copyright: Algemeen Dagblad
Uw Goed Recht, zaterdag 30 oktober 2004
Grote verschillen in bankservice
VAN EEN ONZER VERSLAGGEVERS
Voor een betaalrekening bij een bank zijn consumenten beter uit bij Van Lanschot of
CVB dan bij ABN Amro of Friesland Bank. Dat blijkt uit een onderzoek van de
vergelijkingssite Independer. nl naar de dienstverlening van de banken. 'De bank is
verzakelijkt. Geldverdienen is het enige wat telt. De klant is allang geen koning meer',
waren enkele van de reacties.
De prestaties van de banken op het gebied van betaalrekeningen lopen sterk uiteen. Het
gemiddelde cijfer waarmee klanten hun waardering tot uitdrukking brengen varieert van 7,6
(Lanschot Bankiers) tot 6,1 (ABN Amro). Van de grote banken scoort Postbank het best.
Sinds eind juni doet Independer. nl onderzoek naar de kwaliteit van de bank waar bezoekers
van de vergelijkingssite hun betaalrekening hebben lopen. Eerder stelde Independer de
serviceverlening van de hypotheekverstrekkers, de zorgverzekeraars en de particuliere
ziektekostenverzekeraars aan de kaak.
Het onderzoek naar de dienstverlening op het gebied van betaalrekeningen spitste zich toe
op vier aspecten. Staat de bank klaar voor haar klanten? Hoe is de snelheid van haar
dienstverlening? Komt ze haar beloften na? En hoe verhoudt de kwaliteit zich ten opzichte
van de bankkosten? Zo'n 30.000 bezoekers van de Independer-site beantwoordden alle
vragen.
Op het onderdeel 'klaarstaan voor klanten' scoort Van Lanschot Bankiers het hoogste
gemiddelde: 8. Bij de beoordeling van de verhouding tussen kwaliteit en kosten krijgt ABN
Amro het laagste rapportcijfer: 5,7.
In een reactie op deze cijfers laat ABN Amro weten zich niet in het onderzoek te herkennen.
”Andere onderzoeken laten een ander beeld zien.”
Klanten die via het internet bankieren, waarderen de service van hun bank overigens
aanmerkelijk beter dan consumenten die via andere kanalen contact met hun bank
onderhouden. Het bankieren via internet heeft inmiddels zo'n grote vlucht genomen dat de
meerderheid langs deze weg haar bankzaken regelt. Rabo, ABN Amro en SNS Bank lopen
hierbij voorop. Het gaat hierbij overigens om een onderzoek van mensen die internet hebben.
Toch blijkt uit het onderzoek niet dat banken met een hoog percentage internetgebruikers het
beter doen dan banken met een laag percentage. Van Lanschot scoort het beste en heeft
een laag percentage internetklanten. ABN Amro heeft een hoog percentage
internetgebruikers en scoort het slechtste.
Deelnemers aan het onderzoek kregen ook de mogelijkheid opmerkingen te maken. Volgens
Edmond Hilhorst van Independer. nl maken vooral bezoekers die ontevreden zijn daarvan
gebruik. Uit de opmerkingen blijkt dat banken zich van hun klanten hebben vervreemd door
sluiting van filialen. Veel onvrede bestaat er over de gebrekkige deskundigheid van
medewerkers bij de callcenters.
Opvallend is voorts de ergernis over het verhogen van de kosten voor bijvoorbeeld
bankafschriften en het verlagen van rentes op spaartegoeden. Enkele voorbeelden van
opmerkingen. ”Verzakelijkte bank. Geldverdienen is het enige wat telt. De klant is allang geen
koning meer”, noteerde een bezoeker die bij ABN Amro bankiert. Een klant van de Postbank
schreef: ”Te traag in het overmaken en ontvangen van geld. Daarnaast te weinig afschriften
per maand.”
Een klant van de Rabobank, overigens de bank met de meeste kantoren, klaagde zijn nood
als volgt: ”De dienstverlening wordt steeds minder. Alles moet van tevoren worden
aangevraagd, zoals grote biljetten, bekende veel gebruikte buitenlandse valuta en geld
wisselen. Je moet dan ook nog naar een ander dan je eigen locale kantoor.”
Maar heel erg veel reden of zin om over te stoppen hebben mensen niet direct. Een beetje
mismoedig klonk het ook: ”Ik denk niet dat het elders beter is.”
KADER: Van Lanschot levert veel service
Sinds eind juni vraagt de vergelijkingssite voor geld-en verzekeringszaken Independer aan
hun bezoekers bij welke bank hun betaalrekening loopt. Vervolgens heeft Independer de
bezoekers gevraagd naar de dienstverlening van die bank en die te beoordelen op vier
punten:
· Klaar staan voor klanten
· Snelheid van dienstverlening
· Beloften nakomen
· Kwaliteit ten opzichte van bankkosten
Inmiddels hebben ruim 30.000 bezoekers hun mening gegeven. In het schema hieronder
worden de scores van de verschillende aanbieders per aspect op een rijtje gezet.
Copyright: Algemeen Dagblad
  zondag 4 maart 2007 @ 22:05:34 #58
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_46921815
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:41 schreef Wupppie het volgende:

[..]

ooit geziend dat een bankrekening anders is opgebouwd dan een giro?

Postbank heeft hier GEEN invloed op
Geen invloed? Wat een onzin... zij hebben een ander systeem dan de andere banken. Ze hebben er dus wel degelijk invloed op.
  Moderator zondag 4 maart 2007 @ 22:21:24 #59
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46922584
Rabobank

Alleen wel kut dat mijn rekening steeds wegvalt van mijn ouders' overzicht pagina op internet. Geen ramp, maar wel heel vreemd dat het na 3 keer repareren weer gebeurd
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_46923685
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:21 schreef Renesite het volgende:
Rabobank

Alleen wel kut dat mijn rekening steeds wegvalt van mijn ouders' overzicht pagina op internet. Geen ramp, maar wel heel vreemd dat het na 3 keer repareren weer gebeurd
lijkt me nogal logisch. je wilt toch niet dat je ouders je rekening kunnen zien.
  Moderator zondag 4 maart 2007 @ 22:45:28 #61
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46923939
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:41 schreef Repeat het volgende:

[..]

lijkt me nogal logisch. je wilt toch niet dat je ouders je rekening kunnen zien.
Geen moeite mee. Als ze het wel of niet kunnen. Maar als ik het wel mogelijk heb gemaakt moeten ze het niet steeds weg halen, dit is een principe kwestie.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 4 maart 2007 @ 23:13:29 #62
151157 Wupppie
pi_46925243
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:05 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Geen invloed? Wat een onzin... zij hebben een ander systeem dan de andere banken. Ze hebben er dus wel degelijk invloed op.
de giro was er eerder dan het banksysteem, de BANKEN hebben er dus invloed op.
  zondag 4 maart 2007 @ 23:27:18 #63
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_46925728
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:13 schreef Wupppie het volgende:

[..]

de giro was er eerder dan het banksysteem, de BANKEN hebben er dus invloed op.
Postbank gebruikt dus een gedateerd systeem... of in elk geval een systeem dat anders is dan de standaard.
pi_46925835
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 11:49 schreef mordradead het volgende:
Ik zit bij de postbank zonder problemen
Ik ook.
Assumption is the mother of all fuckups.
  maandag 5 maart 2007 @ 01:03:36 #65
151157 Wupppie
pi_46928210
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:27 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Postbank gebruikt dus een gedateerd systeem... of in elk geval een systeem dat anders is dan de standaard.
nee hoor, met verreweg de meeste rekeninghouders heeft de postbank de standaard.
dat anderen een goedkoper systeem kiezen maakt hen niet tot de standaard.
  maandag 5 maart 2007 @ 01:21:20 #66
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_46928574
quote:
Op maandag 5 maart 2007 01:03 schreef Wupppie het volgende:

[..]

nee hoor, met verreweg de meeste rekeninghouders heeft de postbank de standaard.
dat anderen een goedkoper systeem kiezen maakt hen niet tot de standaard.
Je wilt het gewoon niet begrijpen he?

Nou, goed, ja hoor. Postbank is de standaard met hun systeem. Wel kut dat alle andere banken dan een ander systeem gebruiken, want immers, de Postbank gebruikt in z'n eentje de standaard, dus alle andere banken gebruiken samen geen standaardsysteem... dat kan niet want, immers, het Postbanksysteem is de standaard.

Ook leuk dat je indirect zegt dat de Postbank meer klanten heeft dan alle andere banken samen...
pi_46928650
Ja hoi, wat de beste, fijnste en vooral bestzittende bank is, is allemaal heel fijn. De (non-, want al sinds vorig jaar zomer is overschrijven van en naar banken <--> PB net zo snel als bank <---> bank) discussie over de PB kan best achterwege blijven.

Alvast bedankt!

maandag 5 maart 2007 @ 02:22:51 #68
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_46929710
quote:
Op maandag 5 maart 2007 01:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja hoi, wat de beste, fijnste en vooral bestzittende bank is, is allemaal heel fijn. De (non-, want al sinds vorig jaar zomer is overschrijven van en naar banken <--> PB net zo snel als bank <---> bank) discussie over de PB kan best achterwege blijven.

Alvast bedankt!

Ja hoi, da's okay Rabobank dus.
  maandag 5 maart 2007 @ 12:15:23 #69
167723 sanni
Acima de seu
pi_46936193
Landschot/Rabo/Mees
pi_46947282
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:09 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Het ís onderdeel van ING.....
Goh je meent het, toch is het zo dat het "merk" postbank en ik ga er vanuit dat daardoor ook gelijk het giro systeem gaat ophouden met bestaan.
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 00:54:40 #71
151157 Wupppie
pi_46963408
dat was een gedachtengang, maar gaat niet door, alleen de naam postbank is al miljoenen waard
  donderdag 22 maart 2007 @ 02:03:06 #72
151157 Wupppie
pi_47535870
Ik ben bij de postbank aangesloten

de rabo heeft me afgesloten
pi_47536087
Postbank en Rabobank
There is no love sincerer than the love of food.
pi_47536925
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef arexes het volgende:
Tuurlijk

Postbank (betalen)
Spaarbeleg (sparen)
Robeco (beleggen)
Fortis (pensioen)
ABN AMRO/Fortis/Rabobank/Spaarbeleg (werknemersparen, nogal wat geswitched de afgelopen jaren)
Commonwealth Bank of Australia (betalen + sparen)

Postbank bevalt goed: nooit last van de 'problemen' die andere mensen zeggen te hebben.
pi_47537043
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 07:37 schreef anarchitect het volgende:

[..]

Postbank bevalt goed: nooit last van de 'problemen' die andere mensen zeggen te hebben.
Maar sommige mensen (blijkt nogal eens uit reacties), hebben er moeite mee dat de Postbank site op zaterdag avond van 0.00 tot 6.00 uur plat gaat vanwege onderhoud. Ik ga dan altijd slapen of stappen. In ieder geval iets beters dan geld overmaken.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_47537397
ABN (betaal/spaarrek)
Binnenkort ook een Rabo rek.
  donderdag 22 maart 2007 @ 09:37:35 #77
145307 B-Keizer
cocktail & Dreamz
pi_47538653
Rabobank (NL betaal&spaar); Tevreden over de service. Goede informatie, vriendelijke mensen(ik zit bij 2 filialen) en daar is gelijk ook het probleem. Het is een coöperatieve bank, dus als je een probleem hebt, moet je naar je eigen filiaal en niet naar een filiaal in bijvoorbeeld een buurstad. Dat is op zich het enige nadeel. Ik weet trouwens nog niet wat ik moet denken van Rabo Mobiel?

Dresdner Bank(Deutschland); Alleen betaalrekening. Goede service, weinig overbodigde gezeur. Het internetbetaalsysteem(werkt met allemaal codes etcetera) is minder vriendelijk dan die van de Rabobank maar toch ok. Gewoon degelijke duitse service. Super geil Klasse, jah!!!

Grüssen,
In de Hemel is geen bier, daarom drinken we het hier
pi_47558999
ben ook erg benieuwd naar de Rabo mobiel...wilde overstappen maar zelfs met personeelskorting blijf ik toch nog ff bij T-Mobile. Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:53:07 #79
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_47560533
ABN voor mijn doorlopende- en SNS voor spaarrekening (maxisparen )
pi_47562520
Spaarrekening bij ASN, en over een paar maanden komen zij ook met een betaalrekening
pi_47572009
ABN Amro, Rabobank en Postbank.

ABN Amro is mijn huisbank: ik heb er sinds mijn 15de een betaalrekening en dat bevalt prima. Internetbankieren werkt goed (van de storing van een paar dagen geleden heb ik weinig gemerkt, maar toen was ik aan het werk dus dat zal het wel zijn ). Rabo heb ik gehad in mijn studententijd, omdat ik 2 rekeningen wilde hebben: een voor mijn stufi en vaste lasten, de ander (ABN) voor mijn loon en boodschappen. Postbank hangt er een beetje bij, maar op het moment dat ik moet gaan betalen voor Rabo en Postbank dan gaan ze er meteen uit.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:33:23 #82
133861 Invert
abu abu abu
pi_47575601
Postbank en rabobank... ik wilde eerst volledig overstappen naar de rabo omdat de verwerkingen van boekingen etc bij postbank zo ontzettend traag gaat. waar ik me nu echter enorm aan stoor bij de rabo is het gebruik van die klote random reader, echt een onding. Bij de postbank maken ze gewoon gebruik van de https protocol waardoor je gewoon met inlog codes vrij veilig kan werken. Ik zit nu enigszins in een dubio..
pi_47575818
SNS.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:29:59 #84
154052 RobertVH
I am your father
pi_47588469
ABN, Zit er al altijd eigenlijk, geen klachten.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 18:31:52 #85
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_47590147
ABN AMRO
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  vrijdag 23 maart 2007 @ 18:32:07 #86
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_47590153
ook nooit klachten btw..
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:04:42 #87
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_47591001
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 09:37 schreef B-Keizer het volgende:
Rabobank (NL betaal&spaar); Tevreden over de service. Goede informatie, vriendelijke mensen(ik zit bij 2 filialen) en daar is gelijk ook het probleem. Het is een coöperatieve bank, dus als je een probleem hebt, moet je naar je eigen filiaal en niet naar een filiaal in bijvoorbeeld een buurstad. Dat is op zich het enige nadeel.
Mijn ervaring met de Rabobank is dat er tussen de filialen behoorlijke kwaliteitsverschillen zijn. Tot m'n 18e zat ik bij een Rabobank in een dorp, en ik heb op het punt gestaan om daar op te stappen. Redenen: de bank deed niet waar je om vroeg, deed wel dingen waar je nooit om gevraagd had (opeens was mijn rekening een studentenrekening geworden, terwijl ik nog op de middelbare school zat) en ik had daarnaast behoorlijke twijfels over mijn privacy daar. De medewerkers waren soms wel erg nieuwsgierig. Toppunt was dat een bankmedewerkster maar bleef roepen dat het onmogelijk was om een Raborekening naar een ander filiaal over te zetten. Uiteindelijk heb ik haar chef er bij moeten halen om haar te dwingen die rekening te verhuizen. Na mijn verhuizing nooit meer problemen gehad.
pi_47592325
Binck Bank
pi_47593037
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef freako het volgende:

Toppunt was dat een bankmedewerkster maar bleef roepen dat het onmogelijk was om een Raborekening naar een ander filiaal over te zetten.
Dit is overigens standaard de eerste reactie van elk Rabobank-filiaal. Als je doorvraagt, kan het inderdaad wel.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:08:09 #90
30837 r00t3d
Carpe Noctem
pi_47593459
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:33 schreef Invert het volgende:
Postbank en rabobank... ik wilde eerst volledig overstappen naar de rabo omdat de verwerkingen van boekingen etc bij postbank zo ontzettend traag gaat.
Mag dat postbanktraagheidsverhaal nu eens de wereld uit? Ik ontvang op mijn postbankrekening regelmatig betalingen van mensen, zowel van postbank- als van bankrekeningen. Die van de postbank staan er direkt op (ja, kunst, het blijft binnen de bank), maar die van andere banken staan er ook binnen een dag op.

Interpay verwerkte vroeger de betalingen 1 keer per dag, en nu blijkbaar vaker; ik las hierboven 5x per dag. De enige keren dat een betaling langer onderweg is, is als iemand nog een ouderwetse papieren overschrijvingskaart gebruikt ipv telebankieren.

Dat betalingen vanaf de postbank naar andere banken langer onderweg is, lijkt me meer de bij de banken te zitten, die ik er ook nog wel voor aan wil zien dat ze postbankbetalingen zelf een dagje langer vasthouden omdat mensen dat nu eenmaal toch gewend waren.
pi_47593506
Postbank magische leeuwtje
Redacted
pi_47593564
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef r00t3d het volgende:

[..]

Mag dat postbanktraagheidsverhaal nu eens de wereld uit?
Mensen blijven aan dogma's vasthouden, toch

Hier overigens Postbank, maar daar wil ik weg
pi_47594667
In Nederland heb ik een rekening bij ING en ABN Amro. In Engeland bij Barclays en Abbey. Jarenlang ben ik enthousiast geweest over de ABN maar dat is inmiddels verleden tijd. Ik vind de bank te zakelijk en bovenal te afstandelijk geworden. Ik heb daar één spaarrekening en meer niet.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_47601765
DSB Bank. ... Daar krijg je nml. ook rente op je lopende rekening. En, de spaarrekening heeft een zeer gunstige rente
pi_47602737
Rabobank vind ik prima. Altijd goed overzicht en mijn gesprekken verliepen daar altijd goed. Rabobank heb ik een spaar en pin rekening wat naar tevredenheid gaat, kheb ook nog een spaarrekening bij Younique, ook geen klachten.

Sinds ik wel eens wat administraties moest boeken op mijn stage haat ik ook andere banken dan de rabobank, zo onoverzichtelijk is alles.
pi_47602789
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:39 schreef Dizzee het volgende:
Binck Bank
Ik ben eventjes te lui om het op te zoeken. Heb je daar een spaarrekening of beleggersrekening? Ik weet niet of ze ook aan spaarrekeningen doen, maar zo ja, wat is het rente percentage?
  zaterdag 24 maart 2007 @ 03:04:53 #97
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_47604019
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:56 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dit is overigens standaard de eerste reactie van elk Rabobank-filiaal. Als je doorvraagt, kan het inderdaad wel.
Grappig genoeg stondi ik bij m'n volgende verhuizing na 10 minuten weer buiten. Toen was het zo geregeld. .
pi_47607032
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:04 schreef freako het volgende:

[..]

Grappig genoeg stondi ik bij m'n volgende verhuizing na 10 minuten weer buiten. Toen was het zo geregeld. .
Ik ben al 3x verhuisd van filiaal, ging altijd perfect, binnen 5 minuten geregeld. Zal ook wel weer aan de filialen liggen misschien (1 dorp, 2 stad en 3 is de personeelsbank)

Zou wel graag weten wat iedereen voor speciaals doet dat de Postbank betalingen wel meteen verwerkt worden...vooral van betaalrekening naar spaarrekening is een crime. Geld wordt meteen afgeschreven van betaalrekening en letterlijk 3 dagen later staat het op de spaarrekening (ter herhaling, ik heb alles bij de Rabo mijn vriendin bij de Postbank)
pi_47607139
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:04 schreef freako het volgende:

[..]

Nee, het gaat erom dat wanneer je woont in stad X, je "in principe" niet in stad Y bij de Rabobank lid ( ) kan zijn, als er in stad X ook een filiaal is.
pi_47607971
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:00 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee, het gaat erom dat wanneer je woont in stad X, je "in principe" niet in stad Y bij de Rabobank lid ( ) kan zijn, als er in stad X ook een filiaal is.
Echt nog geen problemen mee gehad. Ik woonde in A en bankierde in B terwijl er in A ook een bank was. Helemaal geen vragen over gehad. Heb ook maanden in C gebankiert terwijl ik in A woonde...

Leuk al die letters maar het is vast duidelijk..

Kortom het al vast filiaal afhankelijk zijn maar ik heb er nog nooit last van gehad. Sterker nog je mag bij meerdere filialen rekeningen hebben. Ik heb 1 spaarrekening in A lopen de rest loopt allemaal in C.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')