Mijn ervaring met de Rabobank is dat er tussen de filialen behoorlijke kwaliteitsverschillen zijn. Tot m'n 18e zat ik bij een Rabobank in een dorp, en ik heb op het punt gestaan om daar op te stappen. Redenen: de bank deed niet waar je om vroeg, deed wel dingen waar je nooit om gevraagd had (opeens was mijn rekening een studentenrekening geworden, terwijl ik nog op de middelbare school zat) en ik had daarnaast behoorlijke twijfels over mijn privacy daar. De medewerkers waren soms wel erg nieuwsgierig. Toppunt was dat een bankmedewerkster maar bleef roepen dat het onmogelijk was om een Raborekening naar een ander filiaal over te zetten. Uiteindelijk heb ik haar chef er bij moeten halen om haar te dwingen die rekening te verhuizen. Na mijn verhuizing nooit meer problemen gehad.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:37 schreef B-Keizer het volgende:
Rabobank (NL betaal&spaar); Tevreden over de service. Goede informatie, vriendelijke mensen(ik zit bij 2 filialen) en daar is gelijk ook het probleem. Het is een coöperatieve bank, dus als je een probleem hebt, moet je naar je eigen filiaal en niet naar een filiaal in bijvoorbeeld een buurstad. Dat is op zich het enige nadeel.
Dit is overigens standaard de eerste reactie van elk Rabobank-filiaal. Als je doorvraagt, kan het inderdaad wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef freako het volgende:
Toppunt was dat een bankmedewerkster maar bleef roepen dat het onmogelijk was om een Raborekening naar een ander filiaal over te zetten.
Mag dat postbanktraagheidsverhaal nu eens de wereld uit? Ik ontvang op mijn postbankrekening regelmatig betalingen van mensen, zowel van postbank- als van bankrekeningen. Die van de postbank staan er direkt op (ja, kunst, het blijft binnen de bank), maar die van andere banken staan er ook binnen een dag op.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:33 schreef Invert het volgende:
Postbank en rabobank... ik wilde eerst volledig overstappen naar de rabo omdat de verwerkingen van boekingen etc bij postbank zo ontzettend traag gaat.
Mensen blijven aan dogma's vasthouden, tochquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:08 schreef r00t3d het volgende:
[..]
Mag dat postbanktraagheidsverhaal nu eens de wereld uit?
Ik ben eventjes te lui om het op te zoeken. Heb je daar een spaarrekening of beleggersrekening? Ik weet niet of ze ook aan spaarrekeningen doen, maar zo ja, wat is het rente percentage?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:39 schreef Dizzee het volgende:
Binck Bank
Grappig genoeg stondi ik bij m'n volgende verhuizing na 10 minuten weer buiten. Toen was het zo geregeld.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit is overigens standaard de eerste reactie van elk Rabobank-filiaal. Als je doorvraagt, kan het inderdaad wel.
Ik ben al 3x verhuisd van filiaal, ging altijd perfect, binnen 5 minuten geregeld. Zal ook wel weer aan de filialen liggen misschien (1 dorp, 2 stad en 3 is de personeelsbank)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:04 schreef freako het volgende:
[..]
Grappig genoeg stondi ik bij m'n volgende verhuizing na 10 minuten weer buiten. Toen was het zo geregeld..
Nee, het gaat erom dat wanneer je woont in stad X, je "in principe" niet in stad Y bij de Rabobank lid (quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:04 schreef freako het volgende:
[..]
Grappig genoeg stondi ik bij m'n volgende verhuizing na 10 minuten weer buiten. Toen was het zo geregeld..
Echt nog geen problemen mee gehad. Ik woonde in A en bankierde in B terwijl er in A ook een bank was. Helemaal geen vragen over gehad. Heb ook maanden in C gebankiert terwijl ik in A woonde...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat wanneer je woont in stad X, je "in principe" niet in stad Y bij de Rabobank lid () kan zijn, als er in stad X ook een filiaal is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |