Is dat niet irritant dan, drie verschillende rekeningen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:55 schreef IBAZ het volgende:
Rabo, ABN AMRO en de postbank.
Er is weinig verschil onderling.
Ik heb er ook drie. Nee, het is niet vervelend, op de ene laat ik al mijn geld storten en op de andere twee doe ik mijn betalingen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:57 schreef enter het volgende:
[..]
Is dat niet irritant dan, drie verschillende rekeningen?
idemquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:49 schreef mordradead het volgende:
Ik zit bij de postbank zonder problemen
Werk jij bij de Postbank ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:08 schreef hele_nare_user het volgende:
Postbank, nooit problemen mee gehad. Je moet niet teveel geloven van die die meeloperige fokkertjes dat de postbank slecht zou zijn.
quote:
Rot op met je meeloop gezeik. Veel mensen hebben gewoon problemen met de Postbank. Website die regelmatig niet werkt (gelukkig zijn ze wel afgestapt van de sluiting van de site tussen 23:00 en 7:00quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:08 schreef hele_nare_user het volgende:
Postbank, nooit problemen mee gehad. Je moet niet teveel geloven van die die meeloperige fokkertjes dat de postbank slecht zou zijn.
Alle problemen die jij noemt heb ik nooit last van?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:34 schreef Sinat het volgende:
[..]
Rot op met je meeloop gezeik. Veel mensen hebben gewoon problemen met de Postbank. Website die regelmatig niet werkt (gelukkig zijn ze wel afgestapt van de sluiting van de site tussen 23:00 en 7:00), studiefinanciering niet snel op je rekening, trage transacties tussen Postkantoor en andere banken, geld van je spaarrekening overmaken naar je normale rekening en pas na TWEE dagen tot je beschikking hebben
![]()
Neem dan een spaarrekening bij de DSB Bank. Dan heb je een hogere rente en het overmaken gaat sneller. Afgelopen woensdag stond het geld 's middags al op mijn girorekening, terwijl ik het 's ochtends had overgemaakt. De postbank is een stuk sneller geworden met overschrijvingen van en naar andere banken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:34 schreef Sinat het volgende:
[..]
geld van je spaarrekening overmaken naar je normale rekening en pas na TWEE dagen tot je beschikking hebben
Spaarbeleg is toch zo'n heisa over (geweest)? Met Kassa en Radar enzo? Of vallen daar alleen bepaalde producten van spaarbeleg onder?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:40 schreef frederik het volgende:
SNS bank (spaar en betaal rekening)
Spaarbeleg (2 spaarrekeningen + koersplan)
ING (spaarloon)
Generali (spaarloon)
ABN-AMRO (spaarrekening waar ik eigenlijk niets meer mee doe)
Spaarbeleg niet veel problemen mee
SNS zolang er niets aan de hand is ook geen problemen mee, is er wel iets aan de hand dan kan de communicatie beter (bij vervangen van mijn inlogpasje voor internet bankieren deed de nieuwe het een tijdje niet, bleek na een week of twee dat de afdeling die hem geldig moest maken dat niet deed omdat mijn handtekening ondertussen teveel veranderd was in vergelijking met de hun bekende handtekening, iets wat niet gecommuniceerd werd. en op avond opening ook niet duidelijk werd omdat die afdeling dan reeds gesloten was, een aanvraag die trouwens met legitimatie aan de balie geregeld was, de handtekening kaart met dezelfde legitimatie vernieuwen gaf de oplossing)
ING nog geen mening over (werkgever is vorig jar overgestapt van bank, en heb er nog niets af hoeven halen)
Generali niet echt goede ervaringen mee, in 2004 of 2005 kon je al het geblokkeerde spaarloon opnemen, dat wou ik niet. Collega had in sept gebeld wat te doen, en die kreeg te horen dat die vrijgave moest aanvragen. Bleek op 31-12 dat Generali bij het begin van kwartaal 4 alle andere bedragen ook maar vrijgemaakt had. Dat terugdraaien heb ik nog een hoop werk van gehad
ABN-AMRO doe ik eigenlijk niets meer mee uit persoonlijke overwegingen (ben naar de abn gegaan omdat ik niet bij de bank waar mijn vader werkte wou zitten, enkele jaren later denkt de amro "jij weg bij ons, dan komen wij toch leuk naar jou")
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:14 schreef RemcoDelft het volgende:
Rabobank kijkt naar mijn afschriften en zeurt daar over!
Niet alles van spaarbeleg valt eronder (in elk geval die twee spaarrekeningen niet)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:42 schreef Furia het volgende:
[..]
Spaarbeleg is toch zo'n heisa over (geweest)? Met Kassa en Radar enzo? Of vallen daar alleen bepaalde producten van spaarbeleg onder?
Ik werd juist zo gestoord van de 'persoonlijke aandacht' van ABN AMRO, dat ik er weg ben gegaan. Ze wilden steeds gesprekken met me voeren en bleven me bestoken met 'persoonlijke aanbiedingen' waar ik niet op zat te wachten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:10 schreef exode het volgende:
ABN Amro als klant geen ervaring mee wel als werkneemster, blauwe maand kas/balie werk gedaan. Werden al mijn vooroordelen bevestigd, is een onpersoonlijke bank. Maar als dat je niet tegenstaat, zit je er niet slecht.
Problemen met de site heb ik niet. Ik vind het zelfs veel beter werken dan de site van de abn amro. Traag met overmaken zijn ze al helemaal niet. Maak je geld over van de ene postbank rekening naar de andere postbank rekening dan staat het er binnen een paar minuten op en kan je het ook meteen opnemen. Dat het langer duurt van postbank naar gewone bank dat is altijd al zo geweest. En dat werkt natuurlijk twee kanten op.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:34 schreef Sinat het volgende:
[..]
Rot op met je meeloop gezeik. Veel mensen hebben gewoon problemen met de Postbank. Website die regelmatig niet werkt (gelukkig zijn ze wel afgestapt van de sluiting van de site tussen 23:00 en 7:00), studiefinanciering niet snel op je rekening, trage transacties tussen Postkantoor en andere banken, geld van je spaarrekening overmaken naar je normale rekening en pas na TWEE dagen tot je beschikking hebben
![]()
Dat heb ik sinds kort ook ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:36 schreef Wakey het volgende:
[..]
Ik werd juist zo gestoord van de 'persoonlijke aandacht' van ABN AMRO, dat ik er weg ben gegaan. Ze wilden steeds gesprekken met me voeren en bleven me bestoken met 'persoonlijke aanbiedingen' waar ik niet op zat te wachten.
Het probleem ligt toch echt bij de postbank, aangezien het sneller gaat van ABN naar Rabo bijvoorbeeld. Zo gauw de Postbank zich ermee gaat bemoeien duurt het ineens langer.quote:Op zondag 4 maart 2007 09:58 schreef dazzle123 het volgende:
Traag met overmaken zijn ze al helemaal niet. Maak je geld over van de ene postbank rekening naar de andere postbank rekening dan staat het er binnen een paar minuten op en kan je het ook meteen opnemen. Dat het langer duurt van postbank naar gewone bank dat is altijd al zo geweest. En dat werkt natuurlijk twee kanten op.
Vooral mooi onderbouwdquote:Op zondag 4 maart 2007 19:55 schreef fokkieslim het volgende:
ik vind de rabobank een klantonvriendelijke kutbank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |