abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2007 @ 08:52:57 #1
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_47662664
Zie jij ook dat ´er meer is´? tussen en hemel en aarde.en de redenen dat er partijen als sgp, cu en zelfs de grootste, CDA, zijn?
Hoe dan ook in de Bijbel staan toch wel opmerkelijke zaken, is onderstaande er 1 van?
Ik vond van wel. Als je die service niet wilt, heb je namelijk pech, iedereen in NL wordt geboren met een serienummer a.h.w., het sofi nummer...
--------------------------------------------------------------------------------
Sofi wordt burgerservicenummer
Gemeente Bussum

Sofi wordt burgerservicenummer

Dit jaar wordt het burgerservicenummer (BSN) ingevoerd. Het BSN is een uniek identificerend persoonsnummer dat iedereen krijgt, die staat ingeschreven in de Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens (GBA).

Alhoewel het BSN nog niet als zodanig gebruikt wordt, vindt u de aanduiding al op verschillende formulieren, zoals uw belastingaangifte.

Breder

Het burgerservicenummer is gelijk aan het huidige sociaal-fiscaalnummer (Sofi-nummer). Het bestaat dus ook uit negen cijfers. Waar het Sofi-nummer vooral gebruikt wordt in contacten over fiscale aangelegenheden, krijgt het burgerservicenummer een breder gebruik.
-----------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag bussum, morgen heel NL, weldra de de door de stro geduwde EU. Evangelische Unie....
Om over Islam en Nostradmus voorspellingen hieromtrent nog te zwijgen...

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 26-03-2007 09:08:17 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  maandag 26 maart 2007 @ 08:54:13 #2
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_47662684
Het is al 'morgen', als het goed heb begrepen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_47662744
Kan TS wat doen aan de taalfouten, aangeven waar TS graag over wil discusieren en na willen denken over een beter TT. Nu is de kans groot dat dit topic binnen afzienbare tijd naar Truth wordt verplaatst.
  maandag 26 maart 2007 @ 08:59:22 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_47662757
Het burgerservicenummer is gelijk aan het huidige sociaal-fiscaalnummer (Sofi-nummer).

Wat snap je hier niet aan? Overigens is het niet alleen in Bussum, het is sinds 1 januari al landelijk. Het is gewoon je Sofinummer met een nieuw naampje.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_47662766
Ben je dronken ofsow?
  maandag 26 maart 2007 @ 09:08:23 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47662872
quote:
Op maandag 26 maart 2007 08:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het burgerservicenummer is gelijk aan het huidige sociaal-fiscaalnummer (Sofi-nummer).

Wat snap je hier niet aan? Overigens is het niet alleen in Bussum, het is sinds 1 januari al landelijk. Het is gewoon je Sofinummer met een nieuw naampje.
en in je paspoort staat hetzelfde nummer ook, als Persoonsnummer, en als je een bedrijf begint, is het, met een toevoeging van 3 cijfers je BTW nummer.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_47662901
Ik zie nog steeds geen goede argumenten om de EU door de stro te drukken.

Geen discussiewaarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')