abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47639967
DEN HAAG - De Partij voor de Vrijheid wil verbieden dat rechters, officieren van justitie, politieagenten, ambassadeurs en militairen een dubbele nationaliteit hebben. Geert Wilders en collega-parlementariėr Sietse Fritsman schrijven dat zaterdag in Trouw.

Wilders had eerder al verklaard fel tegenstander te zijn van kabinetsleden met een dubbele nationaliteit. Ook wil hij niet dat leden van de Tweede Kamer, gemeenteraden en colleges van burgemeester en wethouders twee paspoorten hebben.

Bron:Telegraaf.

-----------------------------------------------------

Op dat punt, ben ik het wel met hem eens, maar het toch nog twijfel, aan deze meneer.
pi_47640017
Doe maar dicht dubbel.
pi_47663284
Ik kan me nog vaag herinneren dat de heer Wilders liep te huilen dat hij werd gedemoniseerd, omdat gesuggereerd werd dat hij iets tegen mensen met een dubbel paspoort in het algemeen zou hebben, terwijl hij het toch echt alleen wou hebben over mensen met een dubbel paspoort in de politiek.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  maandag 26 maart 2007 @ 09:37:17 #4
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_47663356
censuur er op, deleten wissen en sluiten-.............. Doet de politiek ook as het ff kan.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_47663477
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:37 schreef fokthesystem het volgende:
censuur er op, deleten wissen en sluiten-.............. Doet de politiek ook as het ff kan.
Gelul. De politiek gaat juist keihard op Wilders in. Maar dan is het opeens weer demonisering. Het is ook nooit goed he?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_47663484
dubbel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')