abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2007 @ 20:09:29 #1
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_47684875
Als je iets zou kunnen veranderen, wat je gedaan hebt in het verleden, dus zeg maar je krijgt een 2e kans, wat zou dat dan zijn?
Iets waar je spijt van hebt?
Hoe vaak zeg je niet: Had ik dat nu maar zus of zo gedaan
Dus, je krijgt 1 kans om iets overnieuw te doen? Laat maar horen

Onder het mom van TS begint: meerdere dingen maar iets wat ik hier wel kwijt kan:
Ik zou niet meer terug zijn gegaan naar mijn ex, dit heeft me alleen maar ellende opgeleverd,
en nu jullie
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_47684986
Niet naar buiten gegaan zijn maar lekker blijven drijven/hangen.zwefen.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 26 maart 2007 @ 20:14:39 #3
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_47685122
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:11 schreef Geerd het volgende:
Niet naar buiten gegaan zijn maar lekker blijven drijven/hangen.zwefen.
Maar buiten is het zo lekker nu
pi_47685144
I DID IT MY WAY
pi_47685308
Als ik een 2de kans krijg,

Zou ik dat kutwijf zodanig terug slaan dat ze zich niet meer kan bewegen .
pi_47685368
Dan was ik nooit gaan blowen.
Lambo of Rekt
pi_47685401
Niks. Heb je de Butterfly Effect gezien?
pi_47685431
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:20 schreef EggsTC het volgende:
Dan was ik nooit gaan blowen.
Dat!

En ik was niet zo vroeg gaan werken.
  maandag 26 maart 2007 @ 20:21:59 #9
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_47685435
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:21 schreef Noodly het volgende:
Niks. Heb je de Butterfly Effect gezien?
Jah Dus dan was het nog erger allemaal geweest
pi_47685471
als ik iets zou willen veranderen in mijn verleden is dat ik nooit meer naar mijn ex terug wil.
ik heb met mijn ex zoveel problemen gehad en ben eigenlijk nooit mijzelf geweest die 2 1/2 jaar het is net of de tijd heeft stil gestaan die periode en het is net als of ik alles opnieuw moet ontdekken. het is nu ongeveer een half jaar uit maar aan de ene kant ben ik blij maar aan de andere kant mis ik de warmte en gezelligheid van mijn ex het gevoel dat er iemand is als je thuiskomt. maar het is inderdaad wat ze zeggen tijd heelt de wonden.
pi_47686209
Oh leuk topic.

Ik zou minder naïef zijn geweest als het op mensen die misbruik van je maken aankomt. En vaker voor mezelf zijn opgekomen. Ik was een muurbloempje vroeger, jammer was dat.
  maandag 26 maart 2007 @ 20:39:10 #12
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_47686282
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh leuk topic.

Ik zou minder naïef zijn geweest als het op mensen die misbruik van je maken aankomt. En vaker voor mezelf zijn opgekomen. Ik was een muurbloempje vroeger, jammer was dat.
Das ook wel een goede ja
pi_47686463
Jammer dat je die kans niet krijgt eigenlijk.
pi_47686601
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:42 schreef tlepel het volgende:
Jammer dat je die kans niet krijgt eigenlijk.
Mwa, de fouten die je maakt maken je nou eenmaal tot degene die je bent.
pi_47686884
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mwa, de fouten die je maakt maken je nou eenmaal tot degene die je bent.
Dat weet ik,het probleem is echter dat je soms te jong bent om het anders te doen te kunnen doen.
pi_47686977
Als ik iets anders zou doen in het verleden, dan is het wel hoe ik met mijn school omga en ging . Ja hoe cliché .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  maandag 26 maart 2007 @ 20:54:05 #17
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_47687007
-Nooit met die ene meid gaan praten die vervolgens m'n beste vriendin werd, en vervolgens een levende nachtmerrie .
-Beter m'n best doen op de havo ! En niet Marketing kiezen als vervolgopleiding .
pi_47687022
Helemaal niets. Ik heb eigenlijk nergens spijt van.
pi_47687521
Dan zou ik nu al afgestudeerd zijn en dan was ik NOOIT maar dan ook NOOIT terug gegaan naar mijn ex toen het 3 maanden uit was.
pi_47687525
Ik zou het meisje waarop ik op mijn 15e verliefd was mee uitgevraagd hebben, waar ik toen te verlegen/puberig voor was.... het enige waar ik spijt van heb...

En mijn eerste baan niet opzeggen, alhoewel het toen wel de juiste beslissing leek.. geen spijt dus, maar ik zou het wel over willen doen.
elk oordeel heeft z'n nadeel
pi_47687563
Idd een leuk topic!

- Als ik een 2e kans zou krijgen van mijn ex-vriend, zou ik vanuit een ander standpunt de relatie instappen
- en had ik net die ene keer een ander staatslot gekocht
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_47687797
Dan zou ik, als 3 jarig knaapje, mijn moeder vertellen dat ze me wat meer discipline moet bijbrengen.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:11:46 #23
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_47687829
Ik had ook wel wat beter met mijn geld kunnen omgaan in mijn studententijd, maja dan had ik ook niet zoveel leuke herinneringen gehad
  Admin maandag 26 maart 2007 @ 21:12:37 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47687857
Niets, ik heb werkelijk nergens spijt van, alle fouten die ik heb gemaakt hebben me tot de vrouw gemaakt die ik nu ben.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:14:23 #25
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47687945
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dan zou ik nu al afgestudeerd zijn en dan was ik NOOIT maar dan ook NOOIT terug gegaan naar mijn ex toen het 3 maanden uit was.
Soort gelijk verhaal dan was ik nu afgestudeerd geweest in plaats van dat ik 6 maanden frankrijk had gewerkt
pi_47687948
M'n moeder over m'n ontmaagding vertellen

en die ontmaagding uberhaupt ook eigenlijk
  maandag 26 maart 2007 @ 21:15:57 #27
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47688025
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
M'n moeder over m'n ontmaagding vertellen

en die ontmaagding uberhaupt ook eigenlijk
Ik schoot in de lach
pi_47688069
Geen fok! account aanmaken.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_47688157
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik schoot in de lach
Heeft er toch nog iemand lol aan beleefd
  maandag 26 maart 2007 @ 21:22:13 #30
171227 PresidentPalmer
Bevriend met Jack
pi_47688389
Nooit met Sherry getrouwd zijn! Kutkinderen ook altijd.
P_P _O_
pi_47688404
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

och arme .
pi_47688406
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Moet je nu iets nieuws kiezen wat je anders zou doen?
Ik doe niet meer aan een signature
pi_47688521
Ja, als je ergens een tweede kans voor zou krijgen, waar zou je hem dan voor gebruiken?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_47688742
In de puberteit ben ik veels te lang acher de computer wezen plakken. Toen ik 18 werd en ik een paar keer mee uit ging met wat oude maten van me, besefte ik pas wat ik miste. Sindsdien computer ik bijna niet meer.. maar toch heb ik altijd het gevoel gehad dat ik gewoon een belangrijke periode heb gemist... en buiten m'n vrienden groep ken ik nog steeds weinig mensen door dat.

Ook zou ik veel losser willen zijn met relaties en meiden enzo.. ik ben vrij kritisch wat dat betreft, dat ik pas een paar maanden geleden m'n eerste vriendin kreeg... eigenlijk heb ik best wel wat gemist als ik zo om me heen kijk... maarja, ik ben uiteindelijk door dit alles toch wel blij dat ik niet zo als de rest ben (zuipen en neuken 4 life.. je weet! )

Aan de ene kant zeg ik tegen mezelf dat ik die periode wel weer opnieuw mee wil maken...
maar aan de andere kant ben ik stiekem toch wel blij dat ik zo geworden ben..
  maandag 26 maart 2007 @ 21:30:37 #35
136780 Nosh
hurpdurp
pi_47688786
Ik heb werkelijk waar nergens spijt van.

Ja, dat ik vroeger als brugklasser niet wat vaker met mijn handjes wapperde tegen de mensen die daar minder moeite mee hadden, maar ook dat heeft bijgedragen aan wie ik nu ben. Uiteindelijk is het zaak om niet te 'wat als'-en, maar er lering uit te trekken en verder te gaan.

Okay, één ding. En dat is 3 jaar terug. Zomer doorgebracht met vriendin, werd best tof. Totdat ze opeens op een 6-maanden durende reis ging, om daarna in één of andere uithoek te wonen. Jammer dat ik toen niet melodramatisch haar op het vliegveld heb verteld dat ik haar bijzonder leuk vond. Maar ja.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_47688980
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:25 schreef MNR het volgende:
Ja, als je ergens een tweede kans voor zou krijgen, waar zou je hem dan voor gebruiken?
Ja snap ik
maar omdat de situatie van zwartemagika nu nut heeft gehad (iemand moest lachen)
moet dat dan wel overnieuw?

voor mij zou het zijn: Meer doen, minder denken
Ik doe niet meer aan een signature
  maandag 26 maart 2007 @ 21:51:16 #37
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_47689865
Ik had wel wat beter mn best willen doen op de middelbare school. Niet echt spijt van, want het was een FANTASTISCHE tijd, maar achteraf bekeken, had ik opzich wel wat vaker willen gaan.
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
pi_47689940
Ik zou school volgehouden hebben zodat ik ipv een bergje losse certificaten mijn officiele diploma had.
Ook al was het moeilijk met een 2 uur reistijd(per reis, dus 4 in totaal).

Ik zou de havo zijn blijven doen ipv terug gegaan zijn naar de mavo omdat ik dan wat meer kon hobbyen.
Leek een hele goede beslissing toen, maar op de mavo heb ik gewoon geen flikker meer gedaan, heb niets hoeven studeren voor mijn diploma, ben er wat lui van geworden wat leren betrefd.

Ik zou eerder aan kinderen zijn begonnen, alhoewel het een goed plan leek te wachten tot ik iets ouder was had dat met groot gemak eerder gekund en aangezien ik moeder zijn echt heerlijk vind, het papa ook erg goed bevalt(die deze mening deelt met mij trouwens) was dat erg goed uitgekomen en dan had ik er nu 2 of heel misschien wel 3 gehad.

Oh ja en ik was wat minder naief geweest, wat minder geloofd in de goedheid van de mens, dan had ik dat ene vriendje links laten liggen en was me een zeer nare ervaring bespaard gebleven.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_47690342
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef PresidentPalmer het volgende:
Nooit met Sherry getrouwd zijn! Kutkinderen ook altijd.
Maar verder was je op geen fout te betrappen, daarom bewonderde ik je altijd zo.
pi_47690477
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:00 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Maar verder was je op geen fout te betrappen, daarom bewonderde ik je altijd zo.
Nu snap ik em pas.
pi_47690589
Tja, minder opofferen voor mijn ex, misschien dat haar ware aard eerder naar boven was gekomen, had ik minder tijd en geld verspeeld.

En aan de andere kant, misschien was het dan ook niet het verwende kreng geworden dat het aan het eind was (al zouden haar ouders dan ook minder verwennerig moeten zijn geweest).

Maar verder geen spijt van dingen.
  maandag 26 maart 2007 @ 22:19:48 #42
167052 marjo84
pi_47691325
Je moet geen spijt hebben van zaken, hoogstens er een les uit te trekken.
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
pi_47691390
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef marjo84 het volgende:
Zo is dat. Net zoals je je nergens voor moet schamen.
pi_47691410
in een tweede kans was ik uberhaupt nooit een relatie aangegaan met mijn ex
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_47691464
Spijt heb ik inderdaad niet, heb er wel zo mijn lessen uit getrokken.

Liet mezelf in het verleden veel te veel gebruiken.
Ben nu voorzichtiger met mijzelf
pi_47691596
quote:
eens
pi_47691767
quote:
Sommige dingen zijn niet terug te draaien of later alsnog te doen, spijt is misschien een groot woord, maar sommige dingen had ik gaarne anders gedaan met de kennis die ik nu heb....

Dan kan je dus wel een les eruit pakken, maar veranderen kan je het niet meer.

Neem bv dat naieve, het geloof in het goede in de mens, als ik dat niet had gehad was me een zeer nare ervaring bespaard gebleven, nu ben ik soms zelfs wat bitter als het op de mens, de man aankomt, dat had ik graag gemist in mijn leven, serieus...
Iets minder naief in mijn jeugd had nu gewoon lekker los kunnen zijn, te naief heeft me veel gekost...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 26 maart 2007 @ 22:28:36 #48
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_47691771
Op de basisschool toch eens wat klappen uitdelen.
Op de mavo wat minder blind zijn en toch op die leuke meid afstappen (je weet wel, die ene die na 4/5 wist te vertellen dat ze op de mavo verliefd op mij is geweest )
Een meisje iets anders behandelen, omdat het een schat van een meid was (die eigenlijk, achteraf gezien, te goed voor mij was) en stiekem nog steeds is

Maargoed, dit alles heeft mij wel mij gemaakt
pi_47691981
quote:
Zo is het zeker! Echter is dit een manier om met de 'gedane situatie' om te gaan, het verandert niets aan het feit dat je het graag anders gedaan had in het verleden... Iedereen heeft op z'n minst iets dat hij graag anders gedaan had in het verleden...
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  maandag 26 maart 2007 @ 22:37:01 #50
167052 marjo84
pi_47692208
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:32 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Zo is het zeker! Echter is dit een manier om met de 'gedane situatie' om te gaan, het verandert niets aan het feit dat je het graag anders gedaan had in het verleden... Iedereen heeft op z'n minst iets dat hij graag anders gedaan had in het verleden...
Idd, dat ben ik helemaal met je eens. Zelf associeer ik spijt met het feit dat het nog niet is afgemaakt, dat je er zodanig nog mee omgaat dat je er nog geen vrede mee hebt. Ik vind nl dat niemand dat zou moeten doen. Als je fouten hebt gemaakt, wees dan niet te trots om excuses te maken indien gepast, of om zaken voortaan anders aan te pakken. Tenslotte heeft alles in je leven je gemaakt tot wie je bent, en daar moet je óf blij mee zijn, óf iets mee doen als je er niet tevreden mee bent
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')