Maar buiten is het zo lekker nuquote:Op maandag 26 maart 2007 20:11 schreef Geerd het volgende:
Niet naar buiten gegaan zijn maar lekker blijven drijven/hangen.zwefen.
Dat!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:20 schreef EggsTC het volgende:
Dan was ik nooit gaan blowen.
Jahquote:
Das ook wel een goede jaquote:Op maandag 26 maart 2007 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh leuk topic.
Ik zou minder naïef zijn geweest als het op mensen die misbruik van je maken aankomt. En vaker voor mezelf zijn opgekomen. Ik was een muurbloempje vroeger, jammer was dat.
Mwa, de fouten die je maakt maken je nou eenmaal tot degene die je bent.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:42 schreef tlepel het volgende:
Jammer dat je die kans niet krijgt eigenlijk.
Dat weet ik,het probleem is echter dat je soms te jong bent om het anders te doen te kunnen doen.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, de fouten die je maakt maken je nou eenmaal tot degene die je bent.
Soort gelijk verhaalquote:Op maandag 26 maart 2007 21:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dan zou ik nu al afgestudeerd zijn en dan was ik NOOIT maar dan ook NOOIT terug gegaan naar mijn ex toen het 3 maanden uit was.
Ik schoot in de lachquote:Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
M'n moeder over m'n ontmaagding vertellen
en die ontmaagding uberhaupt ook eigenlijk
och armequote:Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Heeft er toch nog iemand lol aan beleefd
Moet je nu iets nieuws kiezen wat je anders zou doen?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Heeft er toch nog iemand lol aan beleefd
Ja snap ikquote:Op maandag 26 maart 2007 21:25 schreef MNR het volgende:
Ja, als je ergens een tweede kans voor zou krijgen, waar zou je hem dan voor gebruiken?
Maar verder was je op geen fout te betrappen, daarom bewonderde ik je altijd zo.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:22 schreef PresidentPalmer het volgende:
Nooit met Sherry getrouwd zijn! Kutkinderen ook altijd.
Nu snap ik em pas.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar verder was je op geen fout te betrappen, daarom bewonderde ik je altijd zo.
Zo is dat. Net zoals je je nergens voor moet schamen.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef marjo84 het volgende:
Je moet geen spijt hebben van zaken, hoogstens er een les uit te trekken.
eensquote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef marjo84 het volgende:
Sommige dingen zijn niet terug te draaien of later alsnog te doen, spijt is misschien een groot woord, maar sommige dingen had ik gaarne anders gedaan met de kennis die ik nu heb....quote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef marjo84 het volgende:
Zo is het zeker! Echter is dit een manier om met de 'gedane situatie' om te gaan, het verandert niets aan het feit dat je het graag anders gedaan had in het verleden... Iedereen heeft op z'n minst iets dat hij graag anders gedaan had in het verleden...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef marjo84 het volgende:
Idd, dat ben ik helemaal met je eens. Zelf associeer ik spijt met het feit dat het nog niet is afgemaakt, dat je er zodanig nog mee omgaat dat je er nog geen vrede mee hebt. Ik vind nl dat niemand dat zou moeten doen. Als je fouten hebt gemaakt, wees dan niet te trots om excuses te maken indien gepast, of om zaken voortaan anders aan te pakken. Tenslotte heeft alles in je leven je gemaakt tot wie je bent, en daar moet je óf blij mee zijn, óf iets mee doen als je er niet tevreden mee bentquote:Op maandag 26 maart 2007 22:32 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Zo is het zeker! Echter is dit een manier om met de 'gedane situatie' om te gaan, het verandert niets aan het feit dat je het graag anders gedaan had in het verleden... Iedereen heeft op z'n minst iets dat hij graag anders gedaan had in het verleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |