nee, ik ben meer van de gitarenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:02 schreef jeejee77 het volgende:
2 meter ? bas ?
Ik heb de kaarten gehaald voor Tilburg via marktplaats.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:59 schreef oddman het volgende:
Wie gaat er morgen / overmorgen?
Ik hoop vanmiddag kaarten op te halen voor woensdag... lang leve marktplaats!
Filmpje moet te downloaden zijn. Ff een 3 letterige code invullen en drukken op de button DOWNLOAD. Gaat om het Eraser filmpje BTW.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Morgen en overmorgen, ben heeeel erg blij gemaakt![]()
Krijg het filmpje niet gedownloadMaar ook hier belangstelling voor Eraser natuurlijk
Er zitten een aantal hele gave foto's tussen die van jou Reena! Die lichtshow was niet echt fotovriendelijk![]()
'Alle downloads slots voor uw land (Netherlands) zijn momenteel in gebruik'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:27 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Filmpje moet te downloaden zijn. Ff een 3 letterige code invullen en drukken op de button DOWNLOAD. Gaat om het Eraser filmpje BTW.
Haha thanks en ja...die lichtshow...ik klikte steeds mis (als de lichten net uit gingen) en dan had je een donkere foto....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Er zitten een aantal hele gave foto's tussen die van jou Reena! Die lichtshow was niet echt fotovriendelijk![]()
Ohjee.. vanavond maar even flink stomen en aan de kruidenthee danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:11 schreef Reena het volgende:
[..]
Haha thanks en ja...die lichtshow...ik klikte steeds mis (als de lichten net uit gingen) en dan had je een donkere foto....
Ik ben ziekIk zou vanavond naar Damien Rice gaan, maar denk dat ik het maar afzeg, dan hoop ik helemaal fit te zijn voor woensdag en donderdag
![]()
Laten we er maar vanuit gaan dat je een grapje maaktquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef ralfseltje het volgende:
Die cover van dat Johny Cash nummer is vet!
Daar zit ik dus met een probleempje: heb me in november lid gemaakt om nog aan Spiral tickets te geraken, maar ik heb nooit iets per post ontvangen qua lidmaatschapsbewijs. Ik heb dus een e-mail en mijn credit card, en dat is het dan ook weer.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:04 schreef Devlinsect het volgende:
Vergeet je lidmaatschapskaart niet voor Paradiso![]()
Shitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Laten we er maar vanuit gaan dat je een grapje maakt
Je moet je identiteitspas/paspoort/rijbewijs meenemen (met foto, uiterraard) en het mailtje waarin staat dat je de kaarten hebt gekocht en ook voor de zekerheid het mailtje waarin staat dat je je Spirallid bent en de creditcard waarmee je de kaarten hebt betaald. Ze vragen alleen naar je ID en het mailtje...maar soms willen ze je creditcard ook zien...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:15 schreef rupicola het volgende:
[..]
Daar zit ik dus met een probleempje: heb me in november lid gemaakt om nog aan Spiral tickets te geraken, maar ik heb nooit iets per post ontvangen qua lidmaatschapsbewijs. Ik heb dus een e-mail en mijn credit card, en dat is het dan ook weer.
Ik dacht trouwens nog meer informatie te krijgen ivm die Spiral ingang, maar ik heb nog niets ontvangen...
Weet iemand hier meer over of moet ik gewoon ff met Paradiso bellen?
Het begint een half uur eerder, kwam ik ook gister pas achterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:14 schreef Reena het volgende:
Het concert in Tilburg was ongeveer 22.30 uur afgelopen...weet niet of Paradiso dezelfde aanvangstijden heeft, neem aan van wel...20.00 uur Ladytron, 21.00 uur NIN.
Ah ik zie het...nu maar hopen dat de band het ook weetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Het begint een half uur eerder, kwam ik ook gister pas achter
Na lang aarzelen wel, maar ik vind het prima zo, had ik maar eerder moeten beslissen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nee, sorry! Toch nog zin in een extra concertje?
Heel. Erg. Goed.quote:
@jeejee77:quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:18 schreef jeejee77 het volgende:
en .... maak allemaal filmpjes met digicam of mobiel , liefst van hele nummers ! eens kijken of we er en mooie dvd van kunnen knutselen
Weet jij of er ook nog onderscheid wordt gemaakt tussen standard- en premium lidmaatschap?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:02 schreef jeejee77 het volgende:
@Reena, Kimsomnia en Rupicola
spiral kaarten ?
je hebt nodig : het printje van je email dat je kaartjes hebt besteld en je identiteitsbewijs , that's all
vanaf een uurtje of 4 loopt Brandi rond met een grote stapel enveloppen waarbij op eentje jouw naam staat . Ieder uur komt Brandi een keer of twee langs om te kijken of er nog nieuwe mensen zonder kaartje zijn.
Ga vroeg : mogelijke soundcheck is meestal rond 16 ofzo
mooie foto'squote:Op donderdag 22 maart 2007 01:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo snel nog even snel een paar fotootjes van vanavond
Zit op een ontiegelijke baggercomputer dus vrijdag meer als ik weer thuis ben..
Ik ga m'n nest in![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tof! Dat waren mijn kaartjes ooit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:28 schreef Re het volgende:
[afbeelding]
we hadden een tof plekje op de eerste ring
het was echt een tof cadeautjequote:Op donderdag 22 maart 2007 09:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Tof! Dat waren mijn kaartjes ooit.![]()
HURTquote:
quote:Hopelijk nog op tijd:
Er is een speciale ingang aan de rechter zijkant van het gebouw, deze
gaat om 18:45 open. De 'gewone' ingang gaat om 19:00 open.
Je hebt geen lidmaatschap nodig met kaarten van Spiral.
In het begin zeiden ze idd dat we geen foto's mochten maken, maar geloof dat ze wel doorhadden dat ze dat niet tegen konden houden, toen hoorde ik een van die gasten zeggen 'alleen foto's, geen filmpjes' dus toen pakte ik snel m'n cam erbijquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:30 schreef Reena het volgende:
Dat jullie foto's konden maken...ik had steeds security in mijn nek hijgen. Wel vreemd...dit is het eeste concert waar ze moeilijk deden over foto's! Ik ga het vanavond weer proberen...
Wat een mooie foto's trouwens!!!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
Die rook
[afbeelding]
iemand die goed is in hoofden wegwerken?![]()
Als je vanavond maar wel gaat en foto's maakt, je foto's van gisteren zien er veelbelovend uit...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ben benieuwd hoe dat vanavond gaat worden, slecht geslapen en ik voel spontaan een verkoudheid opkomen
Moettie poepen of zo?quote:
Oh cool!!!! Nou, dan ga ik het vandaag met mijn gare cameraatje ook proberen...wie weet kan ik weer een paar wazige foto´s van Aaron maken...of een donkere foto van Trent met een moeilijke blikquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
In het begin zeiden ze idd dat we geen foto's mochten maken, maar geloof dat ze wel doorhadden dat ze dat niet tegen konden houden, toen hoorde ik een van die gasten zeggen 'alleen foto's, geen filmpjes' dus toen pakte ik snel m'n cam erbijMisschien heeft het toch nog geholpen dat we van tevoren gezellig met 'm stonden te kleppen
Heb stiekem wat korte filmpjes gemaakt maar kon moeilijk hele nummers op gaan nemen met die lui voor m'n neus dus nouja.. Toch nog Aaron die z'n gitaar molesteert en z'n verjaardagsmomentje vast kunnen leggen
Ik heb ook filmpjes, maar het geluid is nóg slechterquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:08 schreef ralfseltje het volgende:
Wow wat was het vet! Kan niet wachten om ze weer te zien (Lowlands). Hier een paar filmpjes, geen goed beeld, geluid is redelijk
Mr Selfdestruct
http://www.youtube.com/watch?v=PmDXGloJ2Kg
Hurt
http://youtube.com/watch?v=f6_Q0O-RZSc
Closer
http://youtube.com/watch?v=_7xK3p07Nqw
Hup, nu jullie ook filmpjes uploaden!
Euhh ik? Foto's?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:48 schreef jeejee77 het volgende:
Ik vond het publiek bij rustige nummers rij stil ivm vorige conerten. Niemand die Johhny (cash ... grappiggggg ... zucht) schreeuwde tijdens hurt
@madmaster: ik kan niet wachten !
@magika : allejezus hoeveel foto's heb je gemaakt :-)
Hij lachte ook toen ze woensdag het intro van Only verneuktenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Owh en ik heb geen video van het taart-incident, wel een foto. Ik zag Trent daarna zelfs lachen naar Jordy. Trent en lachen, das volgens mij net zo zeldzaam als een dodo in het wild. Foto's komen later vandaag (telefooncamera dus niet denderende kwaliteit).
dan stond je vlak bij mij!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jezus wat een concertMijn beste tot nu toe! Wat mij betreft zowat een perfecte setlist: Somewhat damaged, Sin, The day the whole world went away, The Wretched, The big comedown,.. had overal kippevel
![]()
Toen ik die dames op zag komen dacht ik, even een filmpje maken voor m'n vrienddus ook meteen het taartincident kunnen filmen, straks alles even goed bekijken en uploaden
Omdat ik me de hele dag een beetje ziek, zwak & misselijk voelde was m'n plan eigenlijk om een beetje achterin te gaan staan en alleen wat filmpjes te maken, dus ik kwam even voor half 9 aankakken, maar kon toch de verleiding niet weerstaan naar voren te sneaken, toch maar weer voor Jeordie danHeb deze keer maar een paar foto's gemaakt (had me woensdag al teveel met foto's bezig gehouden en gister was de setlist daarvoor gewoon te goed), het licht leek wel iets beter mee te werken nu. En een paar filmpjes, alleen werd ik op een gegeven moment betrapt toen ik het laatste stukje van The Wretched op stond te nemen (maar had er inmiddels lekker al een complete Something I could never have opstaan
) dus heb daarna maar een beetje rustig aan gedaan
Oh en ik stond eindelijk tussen allemaal mensen die gewoon stil konden zijn tijdens Hurt.. staan Jeordie en die toetsenist (hoe heet ie) gewoon met elkaar te ouwehoeren
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan stond je vlak bij mij!
-edit- na aanklikkerdieklikken van het foto-boek, volgens mij stond je zelfs voor mij!
excuses aanvaard hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]sorry dat ik voor je ging staan dan
Stond eerst ingebouwd tussen allemaal lange mensen
Grijsgroen of kikkergroen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
excuses aanvaard hoor.
maar just to be sure: had je toevallig een groen topje aan?
owh, OK, volgens mij stond jij dan achter me. sorry als ik je het zicht ontnomen hebquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Grijsgroen of kikkergroen?
Had dat grijzige NIN girlshirt aan wat ze deze tour verkopen. M'n foto in m'n fotoboek is niet echt herkenbaar dus misschien hebben we het over heel iemand anders, kan me wel vaag herinneren dat er nog een ander meisje met een knalgroen topje in de buurt stond
Kon alles perfect zien hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
owh, OK, volgens mij stond jij dan achter me. sorry als ik je het zicht ontnomen heb
Ja idd, was vlak voordat ze verder gingen. Cool dat je dat op film hebtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Kon alles perfect zien hoor
Oh en dat lachen van Trent naar Jeordie, was dat net toen ie begon te zingen? Zo ja, dan zie je dat in m'n filmpje
yw!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef Kimsomnia het volgende:
ZwarteMagika, Re, MissBliss, ralfseltje en iedereen die wat dan ook zo snel online gezet heeft:!
Was er een pit?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:44 schreef oddman het volgende:
Niet miepen man.
Die pit woensdag was niks vergeleken met Tilburg vorige week vrijdag.
Ben ik niet de enige die het gemist heeft, stond iets rechts van het midden vooraan tegen het hek en heb geen pit meegekregen. (013)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:02 schreef Blivox het volgende:
Pit? Welke pit? In 013?! Er stond wel een lelijk wijf met een neusring boos te schoppen tegen het meisje naast me, maar dat is geen pit.
Precies waar ik stond, tussen Aaron en Trent in dus.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige die het gemist heeft, stond iets rechts van het midden vooraan tegen het hek en heb geen pit meegekregen. (013)
Eindelijk gelukt, gaaf filmpjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:41 schreef Devlinsect het volgende:
Bijna volledig filmpje van Eraser:
http://www.megaupload.com/?d=X9E6PB8U
Afspelen met Real Player: http://netherlands.real.com/realmusic/?&src=ZG.nl.idx
Kheb nog geen andere speler gevonden die het kan afspelen (VLC?). Geluid is goed, beeld is wat minder. Graag de comments
Gave Up heb ik ook nog. Geluid is goed, beeld is nog minder dan deze. Hoor het wel of er belangstelling bij is EN wat jullie vinden van dit Eraser filmpje (en waar openen jullie het filmpje in?)![]()
kun je daar alleen maar op als je er lid van bent?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:19 schreef MadMaster het volgende:
Mijn audio-opname van het concert van 22 maart is nu te downloaden via een torrent-site waar je 10 centen er 12 waard zijn...
Ja, maar mocht je er niet geregistreerd zijn, er komen regelmatig vrije plekken vrij (om de 20 minuten wordt de database geschoond)...quote:Op zondag 25 maart 2007 18:43 schreef Reena het volgende:
[..]
kun je daar alleen maar op als je er lid van bent?
oeh waar waar waar!quote:Op zondag 25 maart 2007 23:57 schreef Devlinsect het volgende:
Audio opname is top Madmaster.De enige tot nu toe. Heb nog wat klassefilmpjes kunnen vinden op het net. Cake fight e.d. ;-)
quote:Security was erg streng in Paradiso. Een gast is helemaal het publiek ingekropen om mij toe te spreken. De tweede dag stond ik vooraan en heb niet meer gefilmd of opgenomen.
Zal ze vanavond of morgen uploaden, taartfilmpje had ik toevallig gister al gedaan: http://www.megaupload.com/?d=5FHUE0S2quote:@zwartemagika: goed om te horen dat je het filmpje leuk vind :-) zal Gave Up vd week ff uploaden. Kun je de rest van jou filmpjes uploaden op megaupload of iets dergelijks? Ik wil ze hebben en via youtube.com gaat dat niet makkelijk.![]()
Zal straks eens kijkenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:27 schreef Devlinsect het volgende:
Nee, niet die enge indo gast. Ik heb hem wel gezien en weet welke je bedoeld.
Die youtube filmpjes kun je downloaden jah. Handig is het niet. Misschien kun je al je files zippen en op megaupload gooien?
Check je brievenbus later vandaag, misschien krijg je daarna weer een energie-boost...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Zal straks eens kijkenEerst werken, wordt nog leuk, de moeheid begint nu pas toe te slaan (na een energie-boost van zo'n 4 dagen)
Hij is al onderweg?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Check je brievenbus later vandaag, misschien krijg je daarna weer een energie-boost...
quote:
jup, met een heel mooi hoesjequote:Op maandag 26 maart 2007 11:15 schreef Devlinsect het volgende:
Wat is er nu onderweg? De audio van het concert?
Geluidskwaliteit overall is goed te noemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:01 schreef Blivox het volgende:
En de geluidskwaliteit is? Opgenomen met een?
quote:Nine Inch Nails
March 22, 2007
Paradiso
Amsterdam, Netherlands
Equipment: MM-MCSM-4 cardioids -> MM-EBM-1 (Bass Roll Off @ 95hz) -> iRiver H120 (RockBox) @ 44.1 Khz WAV
Transfer: iRiver H120 (RockBox) -> USB 2.0 -> Cool Edit Pro (+3dB, some equalizing on the bass) -> FLAC (level 8, sector boundaries aligned)
Taper: MadMaster
Tracklist:
01. Somewhat Damaged
02. Sin
03. Terrible Lie
04. March Of The Pigs
05. Something I Can Never Have
06. The Frail
07. The Wretched
08. Closer
09. Ruiner
10. Gave Up
11. Help Me I Am In Hell
12. Eraser
13. The Fragile
14. Wish
15. The Big Comedown
14. Survivalism
16. Only
17. Suck
19. The Day The World Went Away
20. Hurt
21. The Hand That Feeds
22. Head Like A Hole
Fade in/out at the start/end of the recording.
Some audience noise can be heared during the more silent songs.
2 Americans, right beside me, were talking during the whole concert.
During 'Hurt' a guy asked me if the seat beside me was empty, you can hear him asking and after that there's some distortion for about 1 second (when I turned my head to him I probably touched the cables)...
And a special 'Thank you' to John, the guy behind me who knew I was recording, who also asked me something during the concert, straight into the mic's...
Extra info:
Second gig of NIN in Amsterdam during the 2007-tour.
After 'Suck' two barely dressed ladies came on stage with a cake for Aaron, whose birthday was celebrated for the 2nd day in a row.
The cake ended in Aaron's face and parts of it were 'shared' with the audience.
Share this recording with whoever you want, but please remember to respect the taper's wishes:
* Not For The Money, Just For Fun.
* Do not sell this recording on Ebay, Marktplaats or anywhere else!!!
* Do not encode this recording to MP3, OGG, WMV or any other lossy format if not for personal use.
* To anybody who don't read/understand the line above: Do do not spread this recording in lossy format (= MP3) by using Megaupload, any other fileshare website, hubs or at newsgroups!!!
Thanks to Bunzing for joining me at the concert (or did I joined him?)![]()
Hij playbackt!!! Ik wil m'n geld terug!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef MissBliss het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2S0Ho1G67kw
Closer met slecht geluid wederom.
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:38 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe geruchten: Queens of the stone Age, Mika (), Babylon Circus, Audioslave, Frattelis ennnnnnn....
Kijk eens die vijfde naam op de poster:
Ze staan ook op Reading/Leeds.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:48 schreef Blivox het volgende:
NIN op een festival weer?
Afspelen kan met foobar2000, VideoLAN, winamp, en vast nog wel meer. Kwestie van de goede plugin hebben. foobar2000 en VideoLAN kunnen allebei na installatie (foobar moet volgens mij volledig geinstalled worden dan) FLAC afspelen, en winamp heeft een plugin nodig.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:29 schreef Reena het volgende:eigenlijk niet willen dat je het naar mp3 converteert, ook vanwege kwaliteitsvermindering...
Dank u!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:36 schreef Blivox het volgende:
[..]
Afspelen kan met foobar2000, VideoLAN, winamp, en vast nog wel meer. Kwestie van de goede plugin hebben. foobar2000 en VideoLAN kunnen allebei na installatie (foobar moet volgens mij volledig geinstalled worden dan) FLAC afspelen, en winamp heeft een plugin nodig.
http://www.foobar2000.org/ (mijn tip)
http://www.videolan.org/
http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=131643
Ja, WAV-files hebben een veel hogere bitrate (=kwaliteits bepalend) dan MP3's.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:52 schreef Reena het volgende:
WAV-files zijn ook beter dan MP3? (sorry voor deze vragen, maar ben echt een loser als het om dit soort dingen gaat)
Zo slecht vind ik ze anders niet hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 18:19 schreef Reena het volgende:
Als iemand nog de behoefte heeft om wat redelijk slechte foto's te bekijken (van het optreden in Paradiso, 22 maart), dan kunnen ze dat hier doen...
Volgens mij was ik de muppet-in-jurk links van je, die zich helemaal perfect gedragen heeft en halverwege het concert naar beneden is gegaan om zich door de mensenmassa heen te murwen om daar wat te kunnen schreeuwen, springen en zingenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Geweldig concert gisteren, prima plek op het balkon middenvoor weten te bemachtigen.
Maar wat zaten/stonden er een stelletje muppets om ons heen:Iemand achter ons die van te voren was geïnformeerd dat we opname's aan het maken waren en zich relatief koest zou houden, maar halverwege het concert in je oor (lees: microfoon) schreeuwt of de stoel naast ons vrij was; Nog een figuur die ook nog eens tijdens het concert moest vragen of de stoel naast ons vrij was ( ja, dat was 'ie, ga dan simpelweg zitten!!); 2 Amerikanen naast ons die onophoudelijk hun dagelijks beslommeringen stonden te bespreken; Diverse figuren die het grappig vinden om tijdens o.a. 'Hurt' bewust bekers kapot te trappen of er mee te gaan voetballen.
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:13 schreef rupicola het volgende:
Volgens mij was ik de muppet-in-jurk links van je, die zich helemaal perfect gedragen heeft en halverwege het concert naar beneden is gegaan om zich door de mensenmassa heen te murwen om daar wat te kunnen schreeuwen, springen en zingen![]()
Geen. Of Summer Darkness en/of Baroeg Open Air moeten de pot met goud aan het einde van de regenboog gevonden hebben.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:30 schreef Devlinsect het volgende:
Wat zijn de mogelijke festivals naast Lowlands?
Pukkelpopquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:30 schreef Devlinsect het volgende:
http://www.nin.com/tour/
Genoeg data in augustus om weer in NL te kunnen spelen. Wat zijn de mogelijke festivals naast Lowlands?
1280 x 960 hier in een rar bestand voor je gefixed.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:41 schreef Pantheon het volgende:
Heeft iemand hier de wallpapers nog die op tds.nin.com stonden (de Downward Spiral-serie)? Ik heb alleen de 800x600 versies hier nog, en moet toch echt eens wat anders zien te vinden... Zitten daar ook hi-res versies bij zoals op de BYIT-site? En widescreen?
Dankjewelquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
1280 x 960 hier in een rar bestand voor je gefixed.
http://www.megaupload.com/?d=QKVZSW57
Ik mis wel de eerste wallpaper (gezien de nummering). Kun je die voor me ff uploaden? Je had deze wallpapers en die van 800x600![]()
Mag ook in 800x600. Mocht je er dus 1 hebben die niet bij de file zit, laat het me wetenquote:Op zondag 1 april 2007 12:28 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Je wilt de eerste wallpaper (01.jpg) in 1280x960? Die heb ik dus zelf ook niet. En ik kwam er net achter dat ik mijn (800x600) wallpapers heb gesorteerd op tof en niet tof, en je kunt wel raden wat ik gedaan heb met degenen die de status 'niet tof' kregen...![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 21:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wist niet dat Kermit Hurt ook al had gecoverd
Downward Spiral.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:25 schreef oddman het volgende:
Downward Spiral oude of The Fragile oude?
Je wil weten waar je 'm kunt halen?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef Blivox het volgende:
Ik durf te wedden dat dit nou net zo'n topic is waar je van alles mag posten (linkjes, wisseltips) aangezien de mods weten dat iedereen hier die CD toch wel koopt.
NIN!
Alleen is NIN dan wel leuk.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Another version of the truth is wel heel erg DS.. The great destroyer doet me aan Aphex Twin denken, tering![]()
Volgens mij is dat niet zo heel moeilijk...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:58 schreef Ceased2Be het volgende:
... iig al beter dan 'With_Teeth'
Het is geen geweldig album, maar niet zo slecht als vaak geroepen wordt.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:39 schreef Reena het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo heel moeilijk...![]()
(of zijn er hier mensen die vinden dat With Teeth het beste NIN album tot nu toe is?)
Dat heb je heel goed gezegd!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het is geen geweldig album, maar niet zo slecht als vaak geroepen wordt.
Neuh, ik heb zelf ook zo mijn bronnen.quote:
Het is geen slecht album, maar wel het slechtste van NIN (imo). Ik stoorde me ontzettend aan de zang en daar heb ik met dit album wederom moeite mee merk ik, dat 'gepraat' past er niet bij alhoewel ik het muzikaal gezien wel weer lekker vind klinken en het meer overkomt als 1 geheel.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het is geen geweldig album, maar niet zo slecht als vaak geroepen wordt.
WT was misschien wat te gefragmenteerd. Wie weet was het te rockerig door Grohl op de drums.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is geen slecht album, maar wel het slechtste van NIN (imo). Ik stoorde me ontzettend aan de zang en daar heb ik met dit album wederom moeite mee merk ik, dat 'gepraat' past er niet bij alhoewel ik het muzikaal gezien wel weer lekker vind klinken en het meer overkomt als 1 geheel.
Mooi, mooi.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:16 schreef Blivox het volgende:
[..]
Neuh, ik heb zelf ook zo mijn bronnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou heb ik nog wat stemmen nodig![]()
Dat is nog best gaaf om te volgen. Zit goed in elkaar. Valt me op dat niemand dat hier ook maar noemt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:32 schreef Reena het volgende:
Ik word helemaal paranoia van dat Year Zero "spel"...
Daar zat ik idd nog aan te denken, maar ze worden nogal klein/onduidelijk, misschien zie je dat effect dan niet zo goed.. probeer het straks iig nog wel effequote:Op donderdag 5 april 2007 13:28 schreef Reena het volgende:
EDIT: ZwarteMagika, heb je die ene tweekoppige Aaron foto niet ingestuurd? Volgens mij was het een tweekoppige Aaron...weet het nu niet meer zeker...anyway...die was heel cool! Ik ga nu even op de andere stemmen
Ik vond 'm na de eerste keer luisteren al goed, wat bij mij echt zeldzaam is bij een NIN albumquote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef Pantheon het volgende:
Ik zeg 'm nog even een keer op, want drie keer is niet genoeg, dat moet ik er alvast bijzeggen.
Hij blijft leuk...heb gestemd, succes!quote:
Wat belachelijk. Copyright draait toch om het verspreiden van andermans werk? Als NIN toch zelf toestemming geeft, is er niks aan de hand?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
http://www.nu.nl/news/103(...)is_piraterij%27.html
Ik denk dat de rechten niet bij NIN liggen maar bij Interscope.....en die zullen het wel geen tof idee vindenquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:57 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Wat belachelijk. Copyright draait toch om het verspreiden van andermans werk? Als NIN toch zelf toestemming geeft, is er niks aan de hand?![]()
Ja klopt, volgens mij liggen de rechten inderdaad bij Interscope en heeft TR dit zonder toestemming van hun gedaan...volgens mij snapten zij het idee erachter ook niet helemaal...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat de rechten niet bij NIN liggen maar bij Interscope.....en die zullen het wel geen tof idee vinden
En als ie dan slim is gaat ie het in eigen beheer uitbrengen (zoals bijv. KMFDM).quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:22 schreef shakaboem het volgende:
Nog 1 album (na YZ) en een compilatie en Reznor is van Interscope af. Heb ik ergens gelezen.
Ah nog 1 hierna...das dus YZ deel 2, zeg maar....tellen DVD´s en dat soort dingen ook mee (best of compilaties, e.d.)? (dit vraag ik gewoon uit interesse...)quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:22 schreef shakaboem het volgende:
Nog 1 album (na YZ) en een compilatie en Reznor is van Interscope af. Heb ik ergens gelezen.
Meestal wel, vandaar dat de laatste CD's van bands die het op een label wel gehad hebben vrij vaak best-of's zijn. Of live-cd's, dat soort dingen. Het lijkt me echter dat dat soort dingen per label/band-relatie zwart op wit staan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:55 schreef Reena het volgende:
[..]
Ah nog 1 hierna...das dus YZ deel 2, zeg maar....tellen DVD´s en dat soort dingen ook mee (best of compilaties, e.d.)? (dit vraag ik gewoon uit interesse...)
hangt echt volledig af van het contract. In sommige contracten staan expliciet DVDs en CDs vermeld, en hoeveel er uit dienen te komen, in anderen is het alleen "artistieke werken" waar dan DVDs en CDs en zelfs games onder vallen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:55 schreef Reena het volgende:
[..]
Ah nog 1 hierna...das dus YZ deel 2, zeg maar....tellen DVD´s en dat soort dingen ook mee (best of compilaties, e.d.)? (dit vraag ik gewoon uit interesse...)
eerste luisterbeurt: With Teeth 2quote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef 1972 het volgende:
Voor degene die niet kunnen wachten: Het album is inmiddels volledig op diverse plaatsen te vinden.![]()
Mmm, volgens mij moet er iemand een paar paaseieren uit zijn oren halen...quote:
Alleen Capital G misschien.. die vind ik hier niet helemaal tussenpassen. Het intro doet me echt denken aan zo'n fout jaren '80 Madonna/Michael Jackson nummerquote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Mmm, volgens mij moet er iemand een paar paaseieren uit zijn oren halen...![]()
Ik kan redelijk wat verbanden leggen naar vorig werk van NIN, alleen nou net niet naar 'With Teeth'
Niet? Hij 'zingt' nog steeds net zo irritant als op With Teeth, voor de rest lijkt het gelukkig stukken minder...quote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Mmm, volgens mij moet er iemand een paar paaseieren uit zijn oren halen...![]()
Ik kan redelijk wat verbanden leggen naar vorig werk van NIN, alleen nou net niet naar 'With Teeth'
Een dansjequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:43 schreef Reena het volgende:
De hele band zou een leuk dansje bij dat nummer kunnen doen![]()
En ook bij God Given kunnen ze "los" gaan dan...![]()
Oh dat Michael Jackson nummer waar het op lijkt is volgens mij "Leave Me Alone" hahaha (waarom weet ik dit...)
Ja, meer vrijheid in vrijgeven muziek etc. Misschien dat ik straks nog een interview voor je opzoek.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:37 schreef 1972 het volgende:
Wil ie dan bij Interscope weg?
Dat is gewoon een fan mash-up geen preview... hetzelfde als NIN vs The Beatles - Come Closer.quote:Op donderdag 12 april 2007 04:52 schreef Blivox het volgende:
Trouwens, Trent gaat toch steeds meer rappen? Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat zijn volgende album nóg een remix album wordt van The Downward Spiral, maar dan hip-hop georienteerd.
Check hier maar het eerste gelekte nummer: linkjedepinkjewtfbbq!
Ik geloof dat Blivox het ook niet al te serieus bedoeltquote:Op donderdag 12 april 2007 09:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is gewoon een fan mash-up geen preview... hetzelfde als NIN vs The Beatles - Come Closer.
Ik ben zo gullible voor m'n eerste kop koffie...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik geloof dat Blivox het ook niet al te serieus bedoelt
Behalve de nummers van Pretty Hate Machine, tenzij je van depressieve synth rock houdt met te veel jaren-'80-saus.quote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef Aneurism het volgende:
Erhm, alles?
quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef shakaboem het volgende:
[..]
Behalve de nummers van Pretty Hate Machine, tenzij je van depressieve synth rock houdt met te veel jaren-'80-saus.
bij mij nog met stip het beste NIN album eigenlijk...quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef shakaboem het volgende:
[..]
Behalve de nummers van Pretty Hate Machine, tenzij je van depressieve synth rock houdt met te veel jaren-'80-saus.
Haha, ik haalde 'm even uit de stereo en iddquote:Op woensdag 18 april 2007 17:06 schreef Devlinsect het volgende:
Potdikke, haal net de Year Zero CD uit de pc. Verkleurt die van zwart (koud) naar wit (warm).
Leuk gedaan. Maar om die codes nou te gaan kraken etc.![]()
Binnen de context van de ARG rondom het album zijn de 2 armen eigenlijk symbolisch heel sterk.quote:Op maandag 16 april 2007 19:26 schreef Pantheon het volgende:
Ik heb de CD vanmiddag gekocht, en moet zeggen dat het boekje mij wel aanspreekt. Lekker donker, geen overbodige foto', maar juist wel de web-site effecten. Het kartonnen hoesje zelf vind ik dan weer een zooitje. Het plaatje van de"vergane stad" gaat nog, het blauwe frontje is al niks en de twee armen binnenin zijn compleet belachelijk.
Muzikaal begin ik erin te komen, langzaamaan krijg ik het plaatje door. Ik begin de electronica-lagen meer en meer te snappen... kwestie van even de tijd nemen.
Idem, heb mijn neus genoeg gestoten aan With Teeth om ooit nog blind een NIN-CD te kopenquote:Op maandag 16 april 2007 17:45 schreef nipeng het volgende:
Het album staat nu ook op de luisterpaal. Zal 'm eens gaan luisteren.
Grappig, voor mij wordt het album pas echt sterk vanaf de laatste 7 nummers, met de laatste 4 als hoogtepunt van het album. Juist vanwege de ruis en de vele lagen in die nummers.quote:Op maandag 16 april 2007 20:58 schreef 1972 het volgende:
Ik moet zeggen dat de eerste 7 nummers super zijn! Daarna begint het voor mij een luisterzooitje te worden en is er van enige muziekale structuur weinig te merken. Sommige nummers klinken mij nu nog te experimenteel en te veel bleepjes en destortie ruis. Maar misschien moet ik er nog doorheen "prikken".
Er zijn wel wat nummers waarbij ik idee krijg dat ik stukken text al ken... hebben jullie dat ook?
(Ik zal eens opzoeken welke nummers ik bedoel)
(of ga gewoon gelijk naar 00:13:45)quote:Op donderdag 19 april 2007 11:19 schreef Reena het volgende:
Meeting raided. Rescued footage here
(tip: blijf kijken...)
Bedankt!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
(of ga gewoon gelijk naar 00:13:45)
Hahaha ja of dat, filmpje wilde niet meer openen, dus kon niet zeggen waar je heen moest zappenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Cooollll!!!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
well blow me down and call me a hooker. M'n bron had gezegd dat dat nummer niet op YZ stond. Ik ga em even flink petsen. (zat op m'n werk vandaag dus kon niet luisteren)quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:12 schreef Devlinsect het volgende:
Thanks SD. Ik vind alleen het nummer Capital G op de site. Kun je me een hint geven waar het te downloaden is?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:34 schreef Collaborator het volgende:
Year Zero is goed, maar With Teeth blijft toch mijn favoriet.
Volledig mee eens!quote:Op zondag 22 april 2007 00:21 schreef Aneurism het volgende:
Year Zero is beter dan alles wat er op de muzikale markt tegenwoordig verschijnt, maar haalt het bij lange na niet bij Broken, DWS en Fragile... Eigenlijk alles na Fragile vind ik moeite hebben om Fragile bij te benen...
Vind het wel een betere plaat dan With Teeth
Hiermee geef je de plaat wel erg veel credit hoor... op het 'industrial rock' gebied wellicht maar durf nu al te zeggen dat hij niet in m'n top 10 van meest geluisterde albums uit 2007 zal komen.quote:Op zondag 22 april 2007 00:21 schreef Aneurism het volgende:
Year Zero is beter dan alles wat er op de muzikale markt tegenwoordig verschijnt
Maar dat zal dan ook niemand tegensprekenquote:Vind het wel een betere plaat dan With Teeth
*kuch*quote:Op zondag 22 april 2007 00:21 schreef Aneurism het volgende:
Year Zero is beter dan alles wat er op de muzikale markt tegenwoordig verschijnt, maar haalt het bij lange na niet bij Broken, DWS en Fragile... Eigenlijk alles na Fragile vind ik moeite hebben om Fragile bij te benen...
Vind het wel een betere plaat dan With Teeth
Met het grote verschil dat TOOL nog wel albums kan uitbrengen die boeiend zijn. Alhoewel Maynard ook aan het rappen is geslagen op 10,000 daysquote:Op maandag 23 april 2007 14:10 schreef oddman het volgende:
[..]
*kuch*
Het enige album dat The Fragile wèl bij kan benen is Lateralus; het is niet echt eerlijk om dingen daarmee te vergelijken.
De band die een album maakt dat met The Fragile en Lateralus kan concurreren is mijn nieuwe favoriete band.
http://www6.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=1885983quote:Op maandag 23 april 2007 21:16 schreef 1972 het volgende:
Ik wilde afgelopen weekend het album kopen, maar ik zag 'm zowat overal rond 20-21 euro (!) liggen. Iemand een goedkoop adresje? En nee ik bedoel niet een gratis wereld wijde web versie, die had ik al enkele weken geleden...
Maar eentje met een echt doosjeboekje![]()
Ja, want Hooker with a Penis is gezongen, natuurlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 14:10 schreef oddman het volgende:
[..]
*kuch*
Het enige album dat The Fragile wèl bij kan benen is Lateralus; het is niet echt eerlijk om dingen daarmee te vergelijken.
De band die een album maakt dat met The Fragile en Lateralus kan concurreren is mijn nieuwe favoriete band.
Tool... With teeth is nog beter dan die overgewaarderde, pretentieuze bende die tool uitbrengt.quote:Op maandag 23 april 2007 14:10 schreef oddman het volgende:
[..]
*kuch*
Bij Mediamarkt gehaald voor 16 euroquote:Op maandag 23 april 2007 21:16 schreef 1972 het volgende:
Ik wilde afgelopen weekend het album kopen, maar ik zag 'm zowat overal rond 20-21 euro (!) liggen. Iemand een goedkoop adresje? En nee ik bedoel niet een gratis wereld wijde web versie, die had ik al enkele weken geleden...
Maar eentje met een echt doosjeboekje![]()
Het nu al een klassieker noemen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:46 schreef oddman het volgende:
[..]
Ja, want Hooker with a Penis is gezongen, natuurlijk.
Ik vind Year Zero een goed album, voor zo ver ik het nu kan beoordelen.
Klassieker, nee.
Goed album, zeker.
Je weet dat Physical een cover is van Adam and the Ants, yeah?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:24 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Tool... With teeth is nog beter dan die overgewaarderde, pretentieuze bende die tool uitbrengt.![]()
Year Zero heeft wel minder sexnummers, das wel jammer. Daarom waardeerde ik NIN vooral. Nummers als Closer en Physical.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |