Dag Sackquote:
ha collega! ;-)quote:
die doe ik meequote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef MissBliss het volgende:
TVP.
Zie vorige topic, laatste pagina.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:32 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand een link naar het gelekte 'me i'm not' ? (PM mag ;-))
Ik hoorde en las dat BYIT vrijdag al in de winkels KAN liggen. Ff tjekken dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:48 schreef Vinduppie het volgende:
Tot dusver vind ik de 'uitgelekte nummers' eigenlijk uh... steengoed.![]()
En nog maar een paar weekjes wachten tot de concerten, BYIT niet vergeten.![]()
![]()
Mia? MIAAA?!!quote:There were 112 people locked in an underground nightclub you permitted to operate in your district. They were murdered over the course of 2 days, hunted down and torn to bloody pieces.
Daar zat ik stiekem al op te hopen.. even de stad in dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik hoorde en las dat BYIT vrijdag al in de winkels KAN liggen. Ff tjekken dus![]()
Van Trent Reznor mag het, sterker nog: die loopt het zelf te verspreidenquote:
Toen ie nog Twiggy heette wou ie nog wel eens wat fans neerhoeken ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:06 schreef Reena het volgende:
Wow, Jeordie beweegt! Heel veel nog voor zijn doen....ik kan me niet herinneren dat hij veel bewoog tijdens NIN concerten...of bij APC...
In de opnames van Voodoo Festival, KROQ etc. bewoog die aardig meer. Ik erger me weleens aan dat aanstellerige gedrag van die gitarist Aaronquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:06 schreef Reena het volgende:
Wow, Jeordie beweegt! Heel veel nog voor zijn doen....ik kan me niet herinneren dat hij veel bewoog tijdens NIN concerten...of bij APC...maar misschien vergis ik me.
Volgens mij bewoog ie met name achterin de tourbus of nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toen ie nog Twiggy heette wou ie nog wel eens wat fans neerhoeken ofzo![]()
Hij ketst heel wat groupies. Verhalen van fans neerhoeken ken ik niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Volgens mij bewoog ie met name achterin de tourbus of niet
Onder invloed van het 1 en ander wou ie nog wel eens tijdens concerten het publiek induiken en figuren die 'm niet aanstonden gaan meppen. En ook zijn er verhalen van volle halve literblikken bier die van een meter afstand met volle kracht naar "fans" gegooid werdenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:54 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hij ketst heel wat groupies. Verhalen van fans neerhoeken ken ik niet.
Oh echt? Een wisseling....Ik vind Aaron North wel een hele leuke gitarist, maar ik vind hem niet echt passen (qua speelstijl) bij NIN. Die hele "punk" aanpak werkt niet bij deze band. Hij laat (schijnt) te veel steekjes vallen....Wat hij op het podium doet...ach....maakt het weer wat levendig enzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
In de opnames van Voodoo Festival, KROQ etc. bewoog die aardig meer. Ik erger me weleens aan dat aanstellerige gedrag van die gitarist Aaron![]()
En TR heeft gezegd dat er mogelijk een line up wisseling komt wanneer ze het nieuwe album gaan promoten in USA.
D'r zijn genoeg vrouwen die op 'm geilenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef Reena het volgende:
Jeordie/Twiggy = VIES! Snap serieus niet waarom vrouwen met hem het bed induiken, of uberhaupt willen aanraken![]()
![]()
Hier een snipit uit het Kerang interview. Kheb het vet gedrukt waarin TR het dus suggereert. En dat deed hij al eerder (interviews na ReactNow optreden)quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef Reena het volgende:
[..]
Oh echt? Een wisseling....Ik vind Aaron North wel een hele leuke gitarist, maar ik vind hem niet echt passen (qua speelstijl) bij NIN. Die hele "punk" aanpak werkt niet bij deze band. Hij laat (schijnt) te veel steekjes vallen....Wat hij op het podium doet...ach....maakt het weer wat levendig enzo
Maar ik denk niet dat Aaron vervangen zal worden...Weer een andere drummer? Misschien Alessandro? We zullen het zien.
Jeordie/Twiggy = VIES! Snap serieus niet waarom vrouwen met hem het bed induiken, of uberhaupt willen aanraken![]()
![]()
Ja, ik weet het...en ik zal eerlijk toegeven dat ik hem een halve seconde ook iets vond hebben, maar gelukkig kwam daar weer snel van terugquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg vrouwen die op 'm geilenik was er vroeger een van
![]()
Ik heb een lesbische vriendin die eerst nog twijfelde of ze niet bi was omdat ze zo gek was van Twiggy
Ja ik denk wel dat we sowieso naar eentje gaan. Als ik Jeordie maar geen handje hoef te schudden, vind ik alles bestquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef Devlinsect het volgende:
@reena: ga je nog naar de meet & greet? Tjek je de wc's voor me in London en DL![]()
Zijn actie doet me een beetje aan de clip van: March Of The Pigs denken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef Devlinsect het volgende:
The Collector live rehearsal clip:
http://media.putfile.com/The-Collector-NIN-Rehearsal-From-BYIT
Erg vet. Tjek hoe die roadie de microfoon standaard rechtop zet en Jeordie ut weer om schopt![]()
Nice! Goed gedaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Art is Resistance.
[afbeelding]
gebruik het als je wilt, daarvoor heb ik hem gemaakt. En niet vergeten: don't drink the water.
thx, inspiratie komt van artisresistance.com (duh) en het verhaal van die gast die in z'n auto doodgeschoten is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nice! Goed gedaan.
*rechter muisknop, als bureaublad instellen![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:52 schreef Aneurism het volgende:
Wat heeft dit met NIN te maken?
Hoe is het daar onder die steen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:52 schreef Aneurism het volgende:
Wat heeft dit met NIN te maken?
antwoorden?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:23 schreef Aneurism het volgende:Dat jullie alles afstruinen, leuk... Maar mij gaat het enkel om de muziek.
Dus antwoorden.
NIN is een hele campaigne aan het voeren omTRENT het nieuwe album. Wil je de muziek snappen / inhoud / context, dan zul je de websites een beetje moeten volgen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:23 schreef Aneurism het volgende:Dat jullie alles afstruinen, leuk... Maar mij gaat het enkel om de muziek.
En niet een of ander pauperplaatje wat gemaakt word door een fok usert.
Dus antwoorden.
zegtie toch, het gaat hem alleen om de muziek, niet om de pauperplaatjesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:54 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
NIN is een hele campaigne aan het voeren omTRENT het nieuwe album. Wil je de muziek snappen / inhoud / context, dan zul je de websites een beetje moeten volgen.
Bijvoorbeeld: de ruis op het eind van het nummer My Violent Heart, is geen ruis. In een synthprogramma is dit een foto van een hand. Zoals op de cover van Year Zero.
Of heb je de nieuwe cover van het album nog niet gezien?![]()
Muziek is meer dan luisteren. Als je dat niet begrijpt, zul je het nieuwe album niet gaan begrijpen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef Mark het volgende:
Ik ben het met Aneurism eens dat het in eerste instantie om de muziek draait. Als die niet goed is, helpen al die grapjes er geen moer aan, dan koop ik het niet (meer)
Wat een snobistisch gelul, een muzikant moet het met zijn nummers alleen afkunnenquote:
onzin natuurlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Muziek is meer dan luisteren. Als je dat niet begrijpt, zul je het nieuwe album niet gaan begrijpen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat een snobistisch gelul, een muzikant moet het met zijn nummers alleen afkunnen
Alleen is Trent Reznor geen muzikant. Hij is kunstenaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat een snobistisch gelul, een muzikant moet het met zijn nummers alleen afkunnen
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alleen is Trent Reznor geen muzikant. Hij is kunstenaar.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alleen is Trent Reznor geen muzikant. Hij is kunstenaar.
tuurlijk, zolang je kunt respecteren dat sommige mensen van de totale ervaring kunnen en willen genieten, en z'n niet-muzikale projecten niet afdoet als hyping, gimmicks of goedkope marketingtrucs.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik hou niet zo van z'n kunst, wel van z'n muziek. Mag dat ook?![]()
Jammer dat de meeste muzikanten dan een producer nodig hebben om een album uit te kunnen poepen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Jammer dat je dit respect niet op kan brengen naar anderen toe, fuckert.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tuurlijk, zolang je kunt respecteren dat sommige mensen van de totale ervaring kunnen en willen genieten, en z'n niet-muzikale projecten niet afdoet als hyping, gimmicks of goedkope marketingtrucs.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]dit meen je niet serieus hoop ik.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jammer dat de meeste muzikanten dan een producer nodig hebben om een album uit te kunnen poepen.
Muziek is een kunstexpressie waarin de commercie is doorgeslagen. Je kan het op een andere manier benaderen en dat is wat TR op dit moment doet en altijd al heeft gedaan IMHO.
Als je dat niet begrijpt, ga dan fijn luisteren naar je nieuwe CD van The Killers of My Chemical Romance![]()
Dat kan ik zeker, net als dat ik kan begrijpen dat dit voor een aantal mensen een meerwaarde heeft, voor mij hoeft het alleen niet zo. Moet je andersom ook wel respect hebben voor mensen die het maar niks vinden en alleen geinteresseerd zijn in de muziekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tuurlijk, zolang je kunt respecteren dat sommige mensen van de totale ervaring kunnen en willen genieten, en z'n niet-muzikale projecten niet afdoet als hyping, gimmicks of goedkope marketingtrucs.
"deze muziek MOET begrepen hebben".quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:39 schreef Aneurism het volgende:
[..]God, gaat es effe met je elitaire toneelspeel vriendjes verder kleffen. Ik word er ontoepasselijk van van je domme slappe gelul.
![]()
Met je "deze muziek MOET begrepen hebben!" houding.
Niet The Killers met die lui gaan vergelijken hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:35 schreef Devlinsect het volgende:
Als je dat niet begrijpt, ga dan fijn luisteren naar je nieuwe CD van The Killers of My Chemical Romance![]()
Anders ga je ff geenstijl vervuilen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:37 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jammer dat je dit respect niet op kan brengen naar anderen toe, fuckert.
[..]
't Is geen pure marketingtruc, maar 't is ook zeker geen pure "artiestieke expressie" of zulk soort bullshit. 't Is een hybride van wat creativiteit van Trent z'n kant en een duivels goed uitgewerkte vorm van guerilla-marketing. Die hele campagne rondom Year Zero kan zo als geslaagd voorbeeld de studieboeken van marketingstudentjes in.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat het elitaire toontje wat je aanslaat nou niet echt NIN waardig is, je moet namelijk helemaal nixquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
"deze muziek MOET begrepen hebben".
Ik zeg niet dat je de muziek moet begrijpen. Ik zeg dat NIN met dit album een andere aanpak van uitbrengen / beluisteren etc heeft bedacht. Ik vind dit niet. Ik zeg na wat ik lees in interviews.
Blijkbaar heb jij dat niet begrepen of wil je het niet begrijpen.![]()
Suc6 verder met je typkanker.![]()
Da's geen gebrabbel, dat is wat ik ook bedoeldequote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:56 schreef Reena het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven, ik vind het Year Zero circus best interessant, maar heb geen tijd en zin om dat allemaal te gaan ontdekken. Af en toe lees ik bij ETS wat voor nieuwe ontwikkelingen er zijn and that's it. Ik vind het wel apart. Ik heb nog nooit een artiest zover zien gaan met websites en plaatjes en noem maar op. Misschien dat andere artiesten het ook gedaan hebben, maar daar dat weet ik dan niet. Maar feit blijft, als de muziek echt heel gaar is, dan maakt het niet uit hoeveel coole videootjes, plaatjes en websites er zijn, die zullen de plaat uiteindelijk niet helpen. Het circus zal naar verloop van tijd verdwijnen van het internet en jij houdt je halfgare cdtje over.
Nou heb ik een redelijk groot vertrouwen in TR en denk ik dat het best goed zal komen met de plaat, daar niet van...en natuurlijk is het ook leuk als je het "helemaal" snapt, voor zover er iets te snappen valt. Maar muziek moet je pakken...en waarom het je pakt is bij een ieder anders. Bij de één is het puur om de tekst en de betekenis en bij de ander is het om de beat/melodie en die maakt het niet uit wat ze zingen. Weer een ander gaat voor de stem, etc. Er is geen mysterieuze website die je van dit oerbeginsel af kan brengen, denk ik...
/einde gebrabbel![]()
Eensquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:56 schreef Reena het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven, ik vind het Year Zero circus best interessant, maar heb geen tijd en zin om dat allemaal te gaan ontdekken. Af en toe lees ik bij ETS wat voor nieuwe ontwikkelingen er zijn and that's it. Ik vind het wel apart. Ik heb nog nooit een artiest zover zien gaan met websites en plaatjes en noem maar op. Misschien dat andere artiesten het ook gedaan hebben, maar daar dat weet ik dan niet. Maar feit blijft, als de muziek echt heel gaar is, dan maakt het niet uit hoeveel coole videootjes, plaatjes en websites er zijn, die zullen de plaat uiteindelijk niet helpen. Het circus zal naar verloop van tijd verdwijnen van het internet en jij houdt je halfgare cdtje over.
Nou heb ik een redelijk groot vertrouwen in TR en denk ik dat het best goed zal komen met de plaat, daar niet van...en natuurlijk is het ook leuk als je het "helemaal" snapt, voor zover er iets te snappen valt. Maar muziek moet je pakken...en waarom het je pakt is bij een ieder anders. Bij de één is het puur om de tekst en de betekenis en bij de ander is het om de beat/melodie en die maakt het niet uit wat ze zingen. Weer een ander gaat voor de stem, etc. Er is geen mysterieuze website die je van dit oerbeginsel af kan brengen, denk ik...
/einde gebrabbel![]()
Dat heb ik mezelf inmiddels afgeleerdquote:Anyway...Ik ben natuurlijk zo stom geweest om de DVD online te bestellen, dus de mijne zal vast na 2 weken aan komen waaien...zo gaat dat nou altijd bij mij. Oh well....![]()
Hij lag hier bij de Plato voor ¤22,99. Ook ik heb 'm echter al besteld, dus heb 'm maar niet meegenomen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat kost die DVD eigenlijk in de platenzaak?
Ja, ik heb er alleen iets meer woorden voor nodigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Da's geen gebrabbel, dat is wat ik ook bedoelde
Hmm, dat scheelt niet veel met online bestellen dus. Vanavond me maar even in het koopavondgekkenhuis storten dan.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:02 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Hij lag hier bij de Plato voor ¤22,99. Ook ik heb 'm echter al besteld, dus heb 'm maar niet meegenomen.
Laat die gozer het dan op zijn eigen site zetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Van Trent Reznor mag het, sterker nog: die loopt het zelf te verspreiden
Daar staat het ook. Moet je alleen wel even lid worden eerstquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:29 schreef nipeng het volgende:
[..]
Laat die gozer het dan op zijn eigen site zetten.
op de vorige pagina staan er een paar..quote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef 1972 het volgende:
Weet iemand wat de tracklisting van de huidige tour is?
(Kan ik me in vast voorbereiden op 013 :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: woops, beetje enthousiast
Setlists komen van ETS
Ik had em ook gekregen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef mjan het volgende:
Wihoooo! Ik heb een kaartje gekregen voor 22 maart! Wegens chronisch geldgebrek had ik het zelf niet kunnen kopen. Echt het geweldigste kado wat ik maar kon bedenken![]()
Een paar dagen??? Ik vlieg morgen naar Londen..quote:Posted on [03_05_2007] by trentreznor
I apologize for postponing the show tonight in Birmingham - I simply have to not sing for a couple of days. Please know I do not make this decision lightly and I am sorry for the inconvenience. See you again soon,
Trent
Dat is wel erg kut. Ik hoop voor je dat a couple of days gewoon 2 dagen isquote:Op maandag 5 maart 2007 19:06 schreef Reena het volgende:
![]()
[..]
Een paar dagen??? Ik vlieg morgen naar Londen..![]()
![]()
Dank je welquote:Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Veel plezier alvast Reena, we zullen voor je duimen dat het doorgaat..
ze zijn nog niet gerescheduledquote:
http://www.kerrangradio.co.uk/Article.asp?id=362865&spidquote:Following NIN cancelleing the second date of a two night residency at Birmingham Academy, Trent Reznor reveals his plans about a movie concept.
He's admitted he's already in talks about a movie version of his upcoming album a concept piece, with part two scheduled for next year. "I'm excited by the prospect of what this has brought to me, We're really looking into things it could be." Reznor revealed.
Last night (5th March) show will now be re-scheduled for 28th August 2007.
Jammer, betekend dit een visueel vrij saaie show?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:37 schreef Devlinsect het volgende:
De podiumbelichting van de dvd BYIT zal niet meegenomen worden naar Europa.
Niet saai, wel basic en mistig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef 1972 het volgende:
Jammer, betekend dit een visueel vrij saaie show?![]()
quote:Apparently at least a dozen USB sticks have been found at the venue for tonight's show in London. Stay tuned to ETS for more info...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond ze woensdag al lekker plezier hebben, vooral de gitarist.quote:en de band er duidelijk meer plezier in had dan woensdag
Het eerste nummer ooit of het eerste nummer van 't komende album?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:52 schreef shakaboem het volgende:
Survivalism. Het eerste nummer dat ik van NiN gehoord heb en het ik vind het geweldig! My Violent Heart is ook super [afbeelding]
IK WIL MEER!![]()
Ik verheug me er nu al op!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:36 schreef Blivox het volgende:
Als dit je eerste 2 nummers van NIN ooit zijn dan staat je nog een hoop te beleven, want die 2 nummers zijn erg middelmatig tot slecht vergeleken met de rest van zijn werk.
Kloptquote:Op zondag 11 maart 2007 12:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh gister in de bios een trailer van '300' onder begeleiding van Just like you imagined![]()
Haha ik vond het 1e nummer bij Rockin Park al hard werkenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:13 schreef Reena het volgende:
Het past heel erg goed, vind ik....
Oh man, alles doet pijn....naar NIN shows gaan is hard werken...in drie shows hebben we ongeveer 35 verschillende liedjes gehad. Echt heel vet!![]()
Vanavond laatste show hier![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef shakaboem het volgende:
Iemand dit al gezien? Je kan een meet&greet winnen en naar de soundcheck kijken.
Echt wel, als je ziet hoeveel nieuwe nummers ze spelenquote:Het dubbelconcert in de Paradiso (de band geeft de dag erna nog een concert) belooft een uitermate interessant voorproefje te worden van het nieuwe album Year Zero
Gaaf! Mailtje al is weg. Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef shakaboem het volgende:
Iemand dit al gezien? Je kan een meet&greet winnen en naar de soundcheck kijken.
Nu nog 3quote:Op zondag 11 maart 2007 14:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Haha ik vond het 1e nummer bij Rockin Park al hard werkenGa de komende concerten ook echt niet meer ergens vooraan staan..
laatste show hier, hoor haar, hoeveel heb je er nog te gaan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ze spelen maar 2 nummers van het nieuwe album...en 1 ervan is niet zo erg goed (the beginning of the end)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Stond vandaag helemaal vooraan...dat was best ok, veel minder pijn
Hoop dat jullie het niet stom vinden dat ik af en toe een halfgaar verslagje post
[ Bericht 2% gewijzigd door Reena op 12-03-2007 12:00:15 (schandelijke spelfout ;)) ]
Neee leuk juistquote:Op maandag 12 maart 2007 01:21 schreef Reena het volgende:
Stond vandaag helemaal vooraan...dat was best ok, veel minder pijn
Hoop dat jullie het niet stom vinden dat ik af en toe een halfgaar verslagje post
Veel zuipen en coke, he.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:21 schreef 1972 het volgende:
Gister de nieuwe DVD gezien. Waanzinnig concert!
Hebben ze dit podium ook mee naar Europa gesleept?
(en wat heeft is Trent is dikke prop geworden)
Zeker niet. Leuk om te lezen hoe je mini-tour tot nu toe verloopt! Heb je nou nog geluk gehad met een soundcheck/M&G/Year Zero-tea?quote:Op maandag 12 maart 2007 01:21 schreef Reena het volgende:
Het is nogal een onduidelijke site jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:11 schreef Reena het volgende:
Kan iemand me vertellen waar precies 013 is? Op de site zelf staat het niet. Is het dichtbij het station? (ben er nog nooit geweest en nu ga ik binnen een week 2 keer hehe)
Ik zet de auto in de tivoli parkeergarage, die ligt tegen de 013 aanquote:
Weet jij hoe groot die is? Ik ga niet echt vroeg, zul je net zien dat ie dan vol isquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zet de auto in de tivoli parkeergarage, die ligt tegen de 013 aan
(ergo; jij staat ook in de tivoli garage)
behoorlijk groot, vorige keer met NIN (in '99) zat ie bijna vol, ik zorg zelf dat ik tegen 19u bij de parkeergarage ben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Weet jij hoe groot die is? Ik ga niet echt vroeg, zul je net zien dat ie dan vol is
Kan ik met jou meerijden, of moet ik in mijn eigen bolide? Kan ik ook weer es een biertje drinkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zet de auto in de tivoli parkeergarage, die ligt tegen de 013 aan
(ergo; jij staat ook in de tivoli garage)
Ah okquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
behoorlijk groot, vorige keer met NIN (in '99) zat ie bijna vol, ik zorg zelf dat ik tegen 19u bij de parkeergarage ben.
Bij de 013 binnen kun je parkeerkaarten kopen voor 5 euro, dan ben je goedkoper uit dan als je heel de avond bij de tivoli afrekent.
Met mij is net zo makkelijk, ik heb toch de auto van m'n ouders en Anne rijdt ook mee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kan ik met jou meerijden, of moet ik in mijn eigen bolide? Kan ik ook weer es een biertje drinken![]()
Mooi!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Met mij is net zo makkelijk, ik heb toch de auto van m'n ouders en Anne rijdt ook mee.
Je kamer is tegenover de plee, dus drink gerust biertjes ;-)
Dat is ideaal! Wij gaan hier op tijd weg, ik heb geen zin in file's en spitsuur en verkeersopstoppingen etc.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Bij de 013 binnen kun je parkeerkaarten kopen voor 5 euro, dan ben je goedkoper uit dan als je heel de avond bij de tivoli afrekent.
In London was het vrij prijzig, maar ik heb ze wel eerder alleen het teken zien veranderen...dus wie weet is het dan geen 30 pond, maar 30 euroquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Reena, heb jij enig idee hoeveel merchandising e.d. kost? Ik wil wel graag een shirt, of een poster ofzo..
Eigenlijk wel zeer regelmatig zelfs (alhoewel dit keer door een toevalligheidje niet). Op zich vind ik dat juist helemaal geen probleem. Ik kom toch voor de band dus die wil ik ook zien. Ik heb een godsgruwelijke hekel aan mensen die meegaan en vervolgens constant overal doorheen gaan lullen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:56 schreef MissLunatic het volgende:
Vraagje: is iemand hier wel es in zijn/haar uppie naar een concert geweest? Voelt dat erg lullig of valt dat wel mee?
Degene die met mij mee zou gaan is zieken niet gaan is natuurlijk geen optie!
Maar iemand hier wel es gehad?
Vaak genoeg gedaan. Dan ga ik gewoon voor de muziek, geen problemen meequote:Op donderdag 15 maart 2007 16:56 schreef MissLunatic het volgende:
Vraagje: is iemand hier wel es in zijn/haar uppie naar een concert geweest? Voelt dat erg lullig of valt dat wel mee?
Degene die met mij mee zou gaan is zieken niet gaan is natuurlijk geen optie!
Maar iemand hier wel es gehad?
Ik zie je om 19:30 op het Heuvelplein. Wapens kiezen we zelf!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:23 schreef ruud.nl het volgende:
Closer is een kutsong!
Allrighty then!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zie je om 19:30 op het Heuvelplein. Wapens kiezen we zelf!
Deze zou nog wel eens kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Eens zien: wat kan er fout gaan:
- Ladytron maakt mij ziek
Wordt nog oppassen vandaag
Verrek, dat was dus jouw tronie op die tapequote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Eens zien: wat kan er fout gaan:
- de politie pakt mij op vanwege kinderporno
Wordt nog oppassen vandaag
En verdiend.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:23 schreef tong80 het volgende:
Kreeg net MSN van een Fokker die helemaal ondersteboven was gespeeld en in superlatieven sprak.
Beter is relatief.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:27 schreef Mark het volgende:
Kan waarschijnlijk toch niet tippen aan '99
Volgens mij ook, maar ik kon de tabs niet zo snel vinden voor een gitaar. Dan maar zelf tabben, erg leuk om te spelenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:01 schreef Reena het volgende:
La mer toch? Dat is waar hij met een acoustisch gitaartje bij het drumstel zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
Ze hebben de combi La Mer+Into the Void vaker gespeeld ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:02 schreef Blivox het volgende:
[..]
Is La Mer trouwens vaker gespeeld deze tour voor zover jij weet, ik had het idee dat het nogal uniek was na de fragility tour?
En tijdens "Hurt" 'Johnnnny' schreeuwen. Achterlijke bedoeling. Maar goed, toffe setlist, La Mer was inderdaad erg leuk!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Stonden echt IRRITANTE mensen naast me, gingen gewoon dwars door La Mer en Hurt heen lullen ('snif snif wat romantisch!'Hou dan gewoon je kop als je je geen houding weet te geven tijdens een gevoelig nummer
)
Eh ja die snapte ik nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:23 schreef Pantheon het volgende:
[..]
En tijdens "Hurt" 'Johnnnny' schreeuwen.
Je bedoelt zeker die linkerpaal die niet naar boven wilde?quote:Eheh het uitrijden bij de parkeergarage was leuk. Ik baalde dat ik in de rechterrij stond, maar uitendelijk bleek dat alleen maar de snelste te zijn![]()
Daar moest ik toch even om lachenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:23 schreef Pantheon het volgende:
[..]
En tijdens "Hurt" 'Johnnnny' schreeuwen. Achterlijke bedoeling.
En zeker niet aan 31 mei 1994 in Paradisoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:27 schreef Mark het volgende:
Kan waarschijnlijk toch niet tippen aan '99
Oh was dat het, vroeg me al af wat die gast nou liep te klotenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:48 schreef Pantheon het volgende:
Hij wilde wel naar boven, maar de bestuurder zagen we bij de pinautomaat om z'n chipknip op te laden.. Zal dus wel zijn vergeten om zijn parkeerkaart af te rekenen.![]()
Dit is verleidelijk. Ik wens dat vrouwen daarmee eens kappen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb nog een kaartje over voor de 22e (m'n vriend vond 1 keer zich opofferen wel genoeg), dus wie 'm wil (tegen kostprijs): roept u maar!
Als je je nooit verdiept hebt in Ladytron zeg er dan gewoon niks overquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat voorprogramma was ook zouteloos zeg, zouden die lui er zelf nou nog plezier aan beleven dit avond aan avond te doen? Reena, nou snap ik waarom je de teksten al mee kan zingen'when you're 21 you're not fun.. '
Normaal onthoud ik nooit teksten van voorprogramma's maar als ze alles 100 keer achter elkaar zingen
In hun H&M jurkjes
Ik heb me in Ladytron verdiept en ben het met haar eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:09 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Als je je nooit verdiept hebt in Ladytron zeg er dan gewoon niks over![]()
NIN was ook compleet voorgeprogrammeerd op de automatische piloot, wil nog niet zeggen dat het zouteloos is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb me in Ladytron verdiept en ben het met haar eens.
Zouteloos. Eén grote herhalingsoefening. Ja, ik vind het best leuk om thuis af en toe een album van ze op te zetten.
Dat was dan ook het grote verschil tussen LT en NINquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:15 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
NIN was ook compleet voorgeprogrammeerd op de automatische piloot, wil nog niet zeggen dat het zouteloos is.
NIN past perfect in het donkere 013 hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:16 schreef BitetheBullet het volgende:
Klinkt goed, zeker omdat het woensdag wel in een sfeervolle zaal is![]()
Ik heb ze 4 keer gezien nu, en kan wel met enige zekerheid zeggen dat ik ze een kans gegeven heb. Misschien dat het op plaat lukt, maar op het podium komt het niet over. Ik snap het idee erachter wel (denk ik), doet me beetje denken aan Joy Division/Killing Joke, etc...je mag niet lachen, geen lol hebben, alles is serieus (zo komt het tenminste over). Alleen maakte Joy Division wel goeie muziek...Maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen het zoutloos vinden. Net als dat ik me wel kan voorstellen dat mensen het leuk vinden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:09 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Als je je nooit verdiept hebt in Ladytron zeg er dan gewoon niks over![]()
Ben benieuwd hoe ze dat op het podium gaan doen....wordt wel erg knus...denk dat die lichten dit keer wel tegenelkaar zullen botsen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:16 schreef BitetheBullet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb liever een goed geluid dan een sfeervolle zaal. En tja, Paradiso is nu eenmaal niet de zaal met het meest fraaie geluid...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:16 schreef BitetheBullet het volgende:
Volgens mij stond ik achter je met C2Bquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zooo dat was gaaafGeluid was echt goed, zouden ze bij iedere zaal zo moeten doen met die boxen in de lucht, stond er recht 'voor' en de piep in m'n oor is nu al verdwenen
Ik baalde er een beetje van dat ik m'n camera niet had meegenomen, m'n plan was eigenlijk ergens een beetje achterin te staan maar kwam toch vooraan terecht (tussen de Jeordie-fans), dus heb alleen wat gare foto's en filmpjes uit de telefoon van m'n vriend.. volgende week maar even goedmaken dus. Vond de setlist eigenlijk iets minder
![]()
Zo droog trouwens die lampen waar ze aan liepen te zwaaien, Jeordie greep elke keer misEn dan nog steeds stoer vooruit blijven kijken
Stonden echt IRRITANTE mensen naast me, gingen gewoon dwars door La Mer en Hurt heen lullen ('snif snif wat romantisch!'Hou dan gewoon je kop als je je geen houding weet te geven tijdens een gevoelig nummer
)
Over het algemeen heb ik goeie ervaring met Paradiso...ik kom er zeker eens per maand voor een concert...misschien heb ik gewoon elke keer geluk...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb liever een goed geluid dan een sfeervolle zaal. En tja, Paradiso is nu eenmaal niet de zaal met het meest fraaie geluid...
Hm kan me geen stropdas herinnerenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik achter je met C2B
Ik had een stropdas om
Oh, bedoel je die twee ventjes met petjes? Die vond ik ook vet irritant
Ah, ik stond aan de rechterkant van het podiumquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Hm kan me geen stropdas herinnerenWeet niet wie er achter me stond (behalve dan mn vriend, met wit vest dus die zie je niet over 't hoofd
) Die irritante lui hadden allemaal bakkebaarden midden over hun wangen..
Vind deze foto wel wat hebben trouwens: [afbeelding]
Paradiso behoort natuurlijk niet tot de baggerzalen van Nederland. Maar het heeft zo zijn beperkingen. Het gebouw is niet ontworpen voor de geluidsinstallaties van de moderne tijd natuurlijk. Als Paradiso niet vol is dan hoor je dat. Zelfde geldt voor Tivoli en (de oude) Melkweg.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:33 schreef Reena het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik goeie ervaring met Paradiso...ik kom er zeker eens per maand voor een concert...misschien heb ik gewoon elke keer geluk...
Volgens mij heeft NIN wel hele goede geluidsmensen in dienst, dus hopelijk zal ook dit keer het geluid goed zijn in de Paradiso
Oh hehe, misschien waren het wel dezelfde, ze kwamen steeds even langs (mij aan de kant duwen en met hun heumende oksel lekker in m'n gezicht staan walmenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah, ik stond aan de rechterkant van het podiummaar bij mij in de buurt stonden ook irritante gasten
En de Johnny schreeuwer stond ook ergens bij mij in de buurt
Mooie foto!
das goed nieuws, want de NIN merchandise die ik hier heb liggen (Vest en Shirt beiden XL) zijn mij veel te klein. Donderdag is het eindelijk z over voor mijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef 1972 het volgende:
"I wanted to say something.... but I don't know what"![]()
Wat was het een gave show in m'n geboortestadje :-) De Oor review beschrijft precies de sfeer, jammer dat er inderdaad na 90 minuten een "abrubt" einde aankwam zonder toegift.
Een nummer herkende ik niet (Iets met "the beginning" in de text), was dat een nummer van Year Zero?
Verder nog een tourshirt gekocht, XL past me wel dacht ik.... Hmmm XL in de states is schijnbaar iets anders dan we hier kennen. Thuis kwam ik erachter dat ik 'm als tent kan gebruiken![]()
Verder iemand nog foto's? Ik zag genoeg camera's / mobieltjes foto's maken...
Ja dat was een Year Zero nummer...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef 1972 het volgende:
"I wanted to say something.... but I don't know what"![]()
Wat was het een gave show in m'n geboortestadje :-) De Oor review beschrijft precies de sfeer, jammer dat er inderdaad na 90 minuten een "abrubt" einde aankwam zonder toegift.
Een nummer herkende ik niet (Iets met "the beginning" in de text), was dat een nummer van Year Zero?
Ik was te laat voor de shirtjes... dammit... eerste concert waar ik GEEN tourshirt heb kunnen kopen. stelletje hommels.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das goed nieuws, want de NIN merchandise die ik hier heb liggen (Vest en Shirt beiden XL) zijn mij veel te klein. Donderdag is het eindelijk z over voor mij
Maynards doet deed dat. Probeer dat eens na te doen. Je wordt geheid uitgelachen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:08 schreef oddman het volgende:
Dat weet ik en dat is ook waarom ik Tool zo leuk vind.
Het zou alleen nog beter zijn als je er ook op kon dansen =).
Dat vind ik alleen maar prettig, verschillend klinkende nummers op een album. As ik eenheidsworst wil luisteren koop ik wel een top40-cd van de Backstreetboys of dat soort pulp.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:37 schreef Reena het volgende:
Nog even geduld hebbenBen erg benieuwd hoe de rest van het album zal klinken. De nummers die tot nu toe "gelekt" zijn, klinken allemaal echt heel verschillend...
Ach, kan wel tegen kritiek op zich. Soms lok ik het ook wel een beetje uit eigelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
LeukGeloof alleen niet dat iedereen 'm helemaal snapt
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb nog een kaartje over voor de 22e (m'n vriend vond 1 keer zich opofferen wel genoeg), dus wie 'm wil (tegen kostprijs): roept u maar!
Mood swings are a bitch, aren't they ?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Iemand nog een kaartje voor woensdag over..?
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:25 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
Mood swings are a bitch, aren't they ?
Nee. Weet iemand wie dat leuke meisje met dreads die vooraan stond is?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:03 schreef shakaboem het volgende:
Heeft iemand nog een USB-stick gevonden?
Haha waarom wil je dat weten?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:56 schreef oddman het volgende:
[..]
Nee. Weet iemand wie dat leuke meisje met dreads die vooraan stond is?
Ik wel in ieder geval! Ben al druk m'n batterijen aan het opladenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Gaat er iemand hier aanwezig ook a.s. donderdag foto's maken?
drie dagen door amsterdam lopen gaat ook wel vervelen.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je vervelen in Amsterdam? Dat is best knap
Omdat het mij een persoon leek waar ik wel eens een biertje mee zou willen drinken.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:11 schreef Reena het volgende:
[..]
Haha waarom wil je dat weten?
Sorry, ZwarteMagika, ik heb geen foto's gemaakt, had wel een camera mee....heb wel foto's in London gemaakt, maar goed, das geen 013 natuurlijkKan die wel uploaden als mensen dat zouden willen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
drie dagen door amsterdam lopen gaat ook wel vervelen.
En Madame Tussaud, seksmuseum etc hoeft ook niet voor de zoveelste keer.
Graagquote:Op maandag 19 maart 2007 11:11 schreef Reena het volgende:
[..]
Haha waarom wil je dat weten?
Sorry, ZwarteMagika, ik heb geen foto's gemaakt, had wel een camera mee....heb wel foto's in London gemaakt, maar goed, das geen 013 natuurlijkKan die wel uploaden als mensen dat zouden willen.
OK, misschien neem ik dan na donderdag wel contact met je op.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval! Ben al druk m'n batterijen aan het opladen![]()
Aah ok, hoop dat je haar dan weer een keer tegenkomtquote:Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef oddman het volgende:
[..]
Omdat het mij een persoon leek waar ik wel eens een biertje mee zou willen drinken.
Londen? Hoe was de show daar? Vergelijkbare setlist?
Zal m'n best doenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, misschien neem ik dan na donderdag wel contact met je op.
Als alles verloopt zoals gepland, zoek ik namelijk foto's om de covers voor (niet-commerciële!!!) opname's van het concert donderdag te kunnen maken.
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Zal m'n best doenKlinkt interessant trouwens, hopen dat dat doorgaat dan!
Heb m'n camera trouwens 1 keer eerder meegenomen naar een concert, dat zag er zo uit -stond vooraan aan de zijkant-, dus hopelijk worden de foto's donderdag van vergelijkbare kwaliteit
Doe eens!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef jeejee77 het volgende:
zal ik je eens blij maken magika ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
Briljant!!!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:04 schreef jeejee77 het volgende:
moet ff dat private messagen uitzoeken ... is alweer rockinpark dat ik hier voor het laatst was
heb weer foto's en filmpjes voor de liefhebbers
zie onder andere :
http://www.echoingthesound.org/phpbbx/viewtopic.php?t=21639
Uiteraard is er belangstelling.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:06 schreef Devlinsect het volgende:
Bijna volledig filmpje van Eraser:
http://www.megaupload.com/?d=X9E6PB8U
Afspelen met Real Player: http://netherlands.real.com/realmusic/?&src=ZG.nl.idx
Kheb nog geen andere speler gevonden die het kan afspelen (VLC?). Geluid is goed, beeld is wat minder. Graag de comments![]()
Gave Up heb ik ook nog. Geluid is goed, beeld is nog minder dan deze. Hoor het wel of er belangstelling bij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |