abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:24:35 #1
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_46487728
Na een aarzelend eerste topic dat 5 jaar open bleef, hebben toch meer Fokkers zich tot Nine Inch Nails bekeerd. Inmiddels dus al het zesde deel over Trent Reznor en zijn band!

Voorgaande topics:

Nine Inch Nails
Nine Inch Nails (2)
Nine Inch Nails (3)
Nine Inch Nails (4)
Nine Inch Nails (5)

Andere essentiele links:
www.nin.com
www.theninhotline.net
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:29:46 #2
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46487880
Hoe actiever NIN wordt, hoe actiever de Fokkers in dit topic posten
Ik begin me nu toch wel meer en meer in dat "spel" te verdiepen...terwijl ik me zo had voorgenomen het niet te gaan volgen, maar na het beluisteren van een freaky telefoonbericht gisteravond, begin ik toch steeds nieuwsgieriger te worden...
pi_46487913
Hoi Mark
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_46487932
TVP.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:32:00 #5
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_46487940
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoi Mark
Dag Sack
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_46487947
Iemand een link naar het gelekte 'me i'm not' ? (PM mag ;-))
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_46487959
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:32 schreef Mark het volgende:

[..]

Dag Sack
ha collega! ;-)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_46488093

[ Bericht 83% gewijzigd door Sack_Blabbath op 20-02-2007 14:18:38 ]
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:37:46 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46488110
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef MissBliss het volgende:
TVP.
die doe ik mee
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_46490020
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:32 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand een link naar het gelekte 'me i'm not' ? (PM mag ;-))
Zie vorige topic, laatste pagina.
pi_46490251
Tot dusver vind ik de 'uitgelekte nummers' eigenlijk uh... steengoed.

En nog maar een paar weekjes wachten tot de concerten, BYIT niet vergeten.
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_46490482
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:48 schreef Vinduppie het volgende:
Tot dusver vind ik de 'uitgelekte nummers' eigenlijk uh... steengoed.

En nog maar een paar weekjes wachten tot de concerten, BYIT niet vergeten.
Ik hoorde en las dat BYIT vrijdag al in de winkels KAN liggen. Ff tjekken dus
pi_46491983
me im not is de enige welke ik tot nu toe nog kan waarderen, vooral de techno outro.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2007 15:41:32 ]
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:55:00 #15
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46492477
Het begin klinkt wel heeeeeel erg als op het begin van Depeche Modes "Home". Verder vind ik het wel OK.
pi_46494080
Weer zo'n fijn topic van Mark.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_46494839
quote:
There were 112 people locked in an underground nightclub you permitted to operate in your district. They were murdered over the course of 2 days, hunted down and torn to bloody pieces.
Mia? MIAAA?!!

Of: tvp.
pi_46509742
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:55 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ik hoorde en las dat BYIT vrijdag al in de winkels KAN liggen. Ff tjekken dus
Daar zat ik stiekem al op te hopen.. even de stad in dus
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:29:08 #19
11502 nipeng
The last ride is free
pi_46511133
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kan ik zien he...
pi_46511275
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:29 schreef nipeng het volgende:

[..]

Kan ik zien he...
Van Trent Reznor mag het, sterker nog: die loopt het zelf te verspreiden
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:56:11 #21
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_46512058
Ik snap echt geen reet van dat hele gedoe rond dat nieuwe album.

pi_46525847
Overzicht van links naar Me, I'm not-downloads vind je hier:

http://www.echoingthesound.org/phpbbx/viewtopic.php?t=20515
pi_46537552
The Collector live rehearsal clip:

http://media.putfile.com/The-Collector-NIN-Rehearsal-From-BYIT

Erg vet. Tjek hoe die roadie de microfoon standaard rechtop zet en Jeordie ut weer om schopt
pi_46537837
Wel een beetje erg druk gedoe om niets, maar hoe hij hem heel droog weer omschopt is gewoon funny.
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:06:33 #25
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46543765
Wow, Jeordie beweegt! Heel veel nog voor zijn doen....ik kan me niet herinneren dat hij veel bewoog tijdens NIN concerten...of bij APC...maar misschien vergis ik me.
pi_46543804
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:06 schreef Reena het volgende:
Wow, Jeordie beweegt! Heel veel nog voor zijn doen....ik kan me niet herinneren dat hij veel bewoog tijdens NIN concerten...of bij APC...
Toen ie nog Twiggy heette wou ie nog wel eens wat fans neerhoeken ofzo
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:09:24 #27
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46543868
Wel leuk om te zien dat Jerome Dillon ook nog een klein plekje op de DVD heeft...
pi_46550451
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:06 schreef Reena het volgende:
Wow, Jeordie beweegt! Heel veel nog voor zijn doen....ik kan me niet herinneren dat hij veel bewoog tijdens NIN concerten...of bij APC...maar misschien vergis ik me.
In de opnames van Voodoo Festival, KROQ etc. bewoog die aardig meer. Ik erger me weleens aan dat aanstellerige gedrag van die gitarist Aaron

En TR heeft gezegd dat er mogelijk een line up wisseling komt wanneer ze het nieuwe album gaan promoten in USA.
pi_46552243
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Toen ie nog Twiggy heette wou ie nog wel eens wat fans neerhoeken ofzo
Volgens mij bewoog ie met name achterin de tourbus of niet
pi_46552290
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:53 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Volgens mij bewoog ie met name achterin de tourbus of niet
Hij ketst heel wat groupies. Verhalen van fans neerhoeken ken ik niet.
pi_46555048
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:54 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Hij ketst heel wat groupies. Verhalen van fans neerhoeken ken ik niet.
Onder invloed van het 1 en ander wou ie nog wel eens tijdens concerten het publiek induiken en figuren die 'm niet aanstonden gaan meppen. En ook zijn er verhalen van volle halve literblikken bier die van een meter afstand met volle kracht naar "fans" gegooid werden
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:08:32 #32
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46556073
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:29 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

In de opnames van Voodoo Festival, KROQ etc. bewoog die aardig meer. Ik erger me weleens aan dat aanstellerige gedrag van die gitarist Aaron

En TR heeft gezegd dat er mogelijk een line up wisseling komt wanneer ze het nieuwe album gaan promoten in USA.
Oh echt? Een wisseling....Ik vind Aaron North wel een hele leuke gitarist, maar ik vind hem niet echt passen (qua speelstijl) bij NIN. Die hele "punk" aanpak werkt niet bij deze band. Hij laat (schijnt) te veel steekjes vallen....Wat hij op het podium doet...ach....maakt het weer wat levendig enzo
Maar ik denk niet dat Aaron vervangen zal worden...Weer een andere drummer? Misschien Alessandro? We zullen het zien.

Jeordie/Twiggy = VIES! Snap serieus niet waarom vrouwen met hem het bed induiken, of uberhaupt willen aanraken
pi_46556230
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef Reena het volgende:
Jeordie/Twiggy = VIES! Snap serieus niet waarom vrouwen met hem het bed induiken, of uberhaupt willen aanraken
D'r zijn genoeg vrouwen die op 'm geilen ik was er vroeger een van

Ik heb een lesbische vriendin die eerst nog twijfelde of ze niet bi was omdat ze zo gek was van Twiggy
pi_46556311
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef Reena het volgende:

[..]

Oh echt? Een wisseling....Ik vind Aaron North wel een hele leuke gitarist, maar ik vind hem niet echt passen (qua speelstijl) bij NIN. Die hele "punk" aanpak werkt niet bij deze band. Hij laat (schijnt) te veel steekjes vallen....Wat hij op het podium doet...ach....maakt het weer wat levendig enzo
Maar ik denk niet dat Aaron vervangen zal worden...Weer een andere drummer? Misschien Alessandro? We zullen het zien.

Hier een snipit uit het Kerang interview. Kheb het vet gedrukt waarin TR het dus suggereert. En dat deed hij al eerder (interviews na ReactNow optreden)

Ik hoop dat Jeordie verdwijnt (te suf op het podium, ben benieuwd hoe hij weer Something I Can Never Have speelt op zijn keyboard. whehe). En Aaron is inderdaad te punk. Ik hoop trouwens niet dat hij die synth/ gitaar solo verneukt op BYIT DVD. Alhoewel hij in The Collector studio clip (zie link hierboven) weer een te gekke performance neer zet.

Is the new material going to lend itself well to a new setting?
Probably not (laughs)! The tour that we have coming up will have a little bit of new stuff but it’s not the focus of it and there’s a couple of reasons for that. The first one is that the record won’t be out yet and ultimately, I do want to give people what they want. As a fan who goes to see bands, certainly when I was growing up, it’s kind of a bummer when it’s all just new album stuff. There are songs people expect to hear and I want to give them that.

With the new record recorded pretty much on your own, is this the right line-up for playing it live anyway?
After the summer, when we continue this things I may put together a different kind of band or different instrumentation that might incorporate a better way to play the new stuff. I’ve always thought of the record and the live band as separate things and it’s been rewarding for me to treat the studio as an instrument and do it that way this time around. The next step for me is to see if the songs are strong enough to reinterpret into a live setting – we don’t just try to sound like the record, we try to make it it’s own thing, it’s a visceral, engaging experience.

------

Gezien de vette synths en keyboards van Allesandro, denk ik dat hij wel blijft. Of hij moet bezig gaan met zijn Modwheel project.

Josh de drummert moet bljiven. Ik vind het de beste drummer die NIN heeft gehad!
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:41:18 #35
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46557066
Ik suggereerde Alessandro inderdaad om zijn eigen projectje...als het goed is komt binnenkort die cd van Modwheelmood uit. En josh zei ik meer omdat die man letterlijk een miljoen dingen doet. Ik vind het echt knap dat hij zich gewoon zo kan aanpassen bij elk genre...Zelf vind Chris Vrenna en Jerome Dillon ook wel goed...Dillon omdat ik het gevoel had dat hij toch wel iets extra's toevoegde, vooral bij the Fragile liedjes. Ik heb Josh nog nooit live bezig gezien voor NIN....alleen paar kleine clipjes.
Maar uit dat interview begrijp ik dat het meer erop neerkomt dat hij gewoon een heel ander soort band wil hebben dan de gebruikenlijke samenstelling...
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:14 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

D'r zijn genoeg vrouwen die op 'm geilen ik was er vroeger een van

Ik heb een lesbische vriendin die eerst nog twijfelde of ze niet bi was omdat ze zo gek was van Twiggy
Ja, ik weet het...en ik zal eerlijk toegeven dat ik hem een halve seconde ook iets vond hebben, maar gelukkig kwam daar weer snel van terug
pi_46557262
Hier een link met een interview TR Fragile era:

http://www.youtube.com/watch?v=sHmKl4uxmqk&mode=related&search=

In het huis van Charles Manson

Die studio is echt zoooo vet.

@reena: ga je nog naar de meet & greet? Tjek je de wc's voor me in London en DL
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:59:10 #37
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46557587
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef Devlinsect het volgende:

@reena: ga je nog naar de meet & greet? Tjek je de wc's voor me in London en DL
Ja ik denk wel dat we sowieso naar eentje gaan. Als ik Jeordie maar geen handje hoef te schudden, vind ik alles best

Hehe, denk dat iedereen eerst naar de toiletten rent, voordat ze naar de soundcheck gaan

EDIT: Die studio staat te koop, weet niet of het ondertussen al verkocht is...leuk optrekje...

[ Bericht 8% gewijzigd door Reena op 22-02-2007 14:24:45 ]
pi_46561441
'me i'm not' .... is dit een nummer???? Of heb ik nu iets anders gehoord?

klinkt pretty gestoord allemaal....
pi_46561620
Denk iets anders, denk de boodschap die je krijgt als je een bepaald nummer belt (je bedoelt toch dat geschreeuw?)
pi_46561795
Me I'm Not is het derde nieuwe nummer naast Survivalism en My Violent Heart.

Studio Le Pig/ Nothing Studios uit de interview link stond in New Orleans. En volgens mij onder gelopen door een storm: Katrina.
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:08:55 #41
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46561796
Als je op de yearzero minisite ]kijkt, is er een clipje te zien...volgens mij ben ik net 5 jaar van mijn leven kwijtgeraakt...is niet goed voor je hart dit

EDIT: volgens mij hadden ze de studio opgeknapt, want het stond een tijd na de Katrina-ramp te koop
pi_46563144
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef Devlinsect het volgende:
The Collector live rehearsal clip:

http://media.putfile.com/The-Collector-NIN-Rehearsal-From-BYIT

Erg vet. Tjek hoe die roadie de microfoon standaard rechtop zet en Jeordie ut weer om schopt
Zijn actie doet me een beetje aan de clip van: March Of The Pigs denken.
pi_46583645
Art is Resistance.

gebruik het als je wilt, daarvoor heb ik hem gemaakt. En niet vergeten: don't drink the water.

[ Bericht 11% gewijzigd door SocialDisorder op 23-02-2007 08:14:12 ]
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_46585686
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 01:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Art is Resistance.

[afbeelding]

gebruik het als je wilt, daarvoor heb ik hem gemaakt. En niet vergeten: don't drink the water.
Nice! Goed gedaan.

*rechter muisknop, als bureaublad instellen
pi_46594206
DVD is in da house

Net voor bij Kroese gehaald (19,99), ik ga er eens even goed voor zitten
pi_46594304
-dubbel- klote internet
pi_46594309
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:11 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Nice! Goed gedaan.

*rechter muisknop, als bureaublad instellen
thx, inspiratie komt van artisresistance.com (duh) en het verhaal van die gast die in z'n auto doodgeschoten is.

Ik ga er vanavond nog eentje maken, zal ik ook wel posten.
pi_46594764
Wat heeft dit met NIN te maken?
pi_46594848
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:52 schreef Aneurism het volgende:
dit meen je niet serieus hoop ik.
pi_46595426
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:52 schreef Aneurism het volgende:
Hoe is het daar onder die steen?
pi_46595704
Dat jullie alles afstruinen, leuk... Maar mij gaat het enkel om de muziek.
En niet een of ander pauperplaatje wat gemaakt word door een fok usert.

Dus antwoorden.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2007 15:24:23 ]
pi_46595739
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:23 schreef Aneurism het volgende:

Dus antwoorden.
antwoorden?
www.anotherversionofthetruth.com

veel plezier.
pi_46596658
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:23 schreef Aneurism het volgende:
En niet een of ander pauperplaatje wat gemaakt word door een fok usert.

Dus antwoorden.
NIN is een hele campaigne aan het voeren omTRENT het nieuwe album. Wil je de muziek snappen / inhoud / context, dan zul je de websites een beetje moeten volgen.

Bijvoorbeeld: de ruis op het eind van het nummer My Violent Heart, is geen ruis. In een synthprogramma is dit een foto van een hand. Zoals op de cover van Year Zero.

Of heb je de nieuwe cover van het album nog niet gezien?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:57:46 #54
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_46596778
Ik ben het met Aneurism eens dat het in eerste instantie om de muziek draait. Als die niet goed is, helpen al die grapjes er geen moer aan, dan koop ik het niet (meer)
Dommage arachide-fromage
pi_46596785
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:54 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

NIN is een hele campaigne aan het voeren omTRENT het nieuwe album. Wil je de muziek snappen / inhoud / context, dan zul je de websites een beetje moeten volgen.

Bijvoorbeeld: de ruis op het eind van het nummer My Violent Heart, is geen ruis. In een synthprogramma is dit een foto van een hand. Zoals op de cover van Year Zero.

Of heb je de nieuwe cover van het album nog niet gezien?
zegtie toch, het gaat hem alleen om de muziek, niet om de pauperplaatjes

-edit-
Trent heeft zelf al aangegeven dat Year Zero meer is dan alleen de CD. Alles wat nu bezig is, de tour, de jacks, de merchandise, de websites, ALLES is onderdeel van Year Zero. Hij heeft het project opgezet als multimediale kunstvorm en niet als een of andere gimmick om meer CDs te verkopen. Britney Spears heeft dat nodig, NIN niet.
pi_46597148
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef Mark het volgende:
Ik ben het met Aneurism eens dat het in eerste instantie om de muziek draait. Als die niet goed is, helpen al die grapjes er geen moer aan, dan koop ik het niet (meer)
Muziek is meer dan luisteren. Als je dat niet begrijpt, zul je het nieuwe album niet gaan begrijpen.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:13:01 #57
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_46597227
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:10 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Muziek is meer dan luisteren.
Wat een snobistisch gelul, een muzikant moet het met zijn nummers alleen afkunnen
Dommage arachide-fromage
pi_46597409
Ik volg dat gedoe eromheen ook niet, als ik de teksten niet snap is dat jammer (gebeurt me wel vaker ), het gaat mij erom hoe de muziek klinkt, dan ben ik maar een oppervlakkige luisteraar hoor

Die dvd is trouwens Eigenlijk pas vanaf March of the Pigs, de eerste nummers vielen me nogal tegen..
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:19:19 #59
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46597413
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:10 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Muziek is meer dan luisteren. Als je dat niet begrijpt, zul je het nieuwe album niet gaan begrijpen.
onzin natuurlijk
pi_46597416
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:13 schreef Mark het volgende:

[..]

Wat een snobistisch gelul, een muzikant moet het met zijn nummers alleen afkunnen
Correct, word eigenlijk een beetje kotsmisselijk. De muziek word niet beter door een website met plaatjes en puzzels er tegenaan knallen. Mensen moeten ook wat hebben om zich aan vast te houden als ze de cd opzetten en hun ogen dichtdoen, daar draaide het bij mij bij NIN eerst om.
pi_46597522
quote:

[..]

Alleen is Trent Reznor geen muzikant. Hij is kunstenaar.
pi_46597565
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

pi_46597566
Ik hou niet zo van z'n 'kunst', wel van z'n muziek. Mag dat ook?
pi_46597649
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

pi_46597903
15 maart ff los gaan bij nin in deutchland
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_46597963
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik hou niet zo van z'n kunst, wel van z'n muziek. Mag dat ook?
tuurlijk, zolang je kunt respecteren dat sommige mensen van de totale ervaring kunnen en willen genieten, en z'n niet-muzikale projecten niet afdoet als hyping, gimmicks of goedkope marketingtrucs.
pi_46598010
quote:

[..]

Jammer dat de meeste muzikanten dan een producer nodig hebben om een album uit te kunnen poepen.

Muziek is een kunstexpressie waarin de commercie is doorgeslagen. Je kan het op een andere manier benaderen en dat is wat TR op dit moment doet en altijd al heeft gedaan IMHO.

Als je dat niet begrijpt, ga dan fijn luisteren naar je nieuwe CD van The Killers of My Chemical Romance
pi_46598097
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

tuurlijk, zolang je kunt respecteren dat sommige mensen van de totale ervaring kunnen en willen genieten, en z'n niet-muzikale projecten niet afdoet als hyping, gimmicks of goedkope marketingtrucs.
Jammer dat je dit respect niet op kan brengen naar anderen toe, fuckert.
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

dit meen je niet serieus hoop ik.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:39:06 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46598168
trent doet het niet voor de cash natuurlijk maar om een statement te maken.... zoiets... ?
pi_46598171
Muziek is een vorm van zelfexpressie, dan kan Trent Reznor naast muzikant zeker ook kunstenaar zijn.
pi_46598198
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:35 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Jammer dat de meeste muzikanten dan een producer nodig hebben om een album uit te kunnen poepen.

Muziek is een kunstexpressie waarin de commercie is doorgeslagen. Je kan het op een andere manier benaderen en dat is wat TR op dit moment doet en altijd al heeft gedaan IMHO.

Als je dat niet begrijpt, ga dan fijn luisteren naar je nieuwe CD van The Killers of My Chemical Romance
God, gaat es effe met je elitaire toneelspeel vriendjes verder kleffen. Ik word er ontoepasselijk van van je domme slappe gelul.

Met je "deze muziek MOET je begrepen hebben!" houding.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2007 16:43:59 ]
pi_46598338
The Killers maken best fijne muziek, ondanks de dikke commerciele laag. Maar dat krijg je vrijwel altijd als je een groot publiek bereikt en marketingstrategen voor je gaan denken. Zolang die gasten hun eigen nummers nog schrijven...
pi_46598354
quote:

[..]

Dat kan ik zeker, net als dat ik kan begrijpen dat dit voor een aantal mensen een meerwaarde heeft, voor mij hoeft het alleen niet zo. Moet je andersom ook wel respect hebben voor mensen die het maar niks vinden en alleen geinteresseerd zijn in de muziek
pi_46598406
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:39 schreef Aneurism het volgende:

[..]

God, gaat es effe met je elitaire toneelspeel vriendjes verder kleffen. Ik word er ontoepasselijk van van je domme slappe gelul.

Met je "deze muziek MOET begrepen hebben!" houding.
"deze muziek MOET begrepen hebben".

Ik zeg niet dat je de muziek moet begrijpen. Ik zeg dat NIN met dit album een andere aanpak van uitbrengen / beluisteren etc heeft bedacht. Ik vind dit niet. Ik zeg na wat ik lees in interviews.

Blijkbaar heb jij dat niet begrepen of wil je het niet begrijpen.

Suc6 verder met je typkanker.
pi_46598423
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:35 schreef Devlinsect het volgende:
Niet The Killers met die lui gaan vergelijken he Wat is er mis met 'makkelijke' muziek? Het hoeft toch niet altijd zo diepgravend te zijn? Dan zou ik er nog weinig lol aan beleven hoor..
pi_46598521
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:37 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Jammer dat je dit respect niet op kan brengen naar anderen toe, fuckert.
[..]
Anders ga je ff geenstijl vervuilen.
pi_46598525
quote:

[..]

't Is geen pure marketingtruc, maar 't is ook zeker geen pure "artiestieke expressie" of zulk soort bullshit. 't Is een hybride van wat creativiteit van Trent z'n kant en een duivels goed uitgewerkte vorm van guerilla-marketing. Die hele campagne rondom Year Zero kan zo als geslaagd voorbeeld de studieboeken van marketingstudentjes in.

Is dat erg? Nee. Is marketing vies? Nee. Kan marketing een uitlaatklep zijn voor creatieve geesten? Ja zeker.

Gaat een bepaalde groep NIN-fans over z'n toeren als het woord marketing of commercieel valt? Uiteraard.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:56:24 #78
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46598836
Ik moet eerlijk toegeven, ik vind het Year Zero circus best interessant, maar heb geen tijd en zin om dat allemaal te gaan ontdekken. Af en toe lees ik bij ETS wat voor nieuwe ontwikkelingen er zijn and that's it. Ik vind het wel apart. Ik heb nog nooit een artiest zover zien gaan met websites en plaatjes en noem maar op. Misschien dat andere artiesten het ook gedaan hebben, maar daar dat weet ik dan niet. Maar feit blijft, als de muziek echt heel gaar is, dan maakt het niet uit hoeveel coole videootjes, plaatjes en websites er zijn, die zullen de plaat uiteindelijk niet helpen. Het circus zal naar verloop van tijd verdwijnen van het internet en jij houdt je halfgare cdtje over.
Nou heb ik een redelijk groot vertrouwen in TR en denk ik dat het best goed zal komen met de plaat, daar niet van...en natuurlijk is het ook leuk als je het "helemaal" snapt, voor zover er iets te snappen valt. Maar muziek moet je pakken...en waarom het je pakt is bij een ieder anders. Bij de één is het puur om de tekst en de betekenis en bij de ander is het om de beat/melodie en die maakt het niet uit wat ze zingen. Weer een ander gaat voor de stem, etc. Er is geen mysterieuze website die je van dit oerbeginsel af kan brengen, denk ik...

/einde gebrabbel

Anyway...Ik ben natuurlijk zo stom geweest om de DVD online te bestellen, dus de mijne zal vast na 2 weken aan komen waaien...zo gaat dat nou altijd bij mij. Oh well....
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:58:22 #79
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_46598896
Ik wist dat CenterParcs op gevoel wil spelen en van alles een beleving wil maken, maar dat dat voor NIN ook geldt is nieuw.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheSilentEnigma op 23-02-2007 17:05:52 ]
pi_46598902
Wat kost die DVD eigenlijk in de platenzaak?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:58:31 #81
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46598905
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:45 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

"deze muziek MOET begrepen hebben".

Ik zeg niet dat je de muziek moet begrijpen. Ik zeg dat NIN met dit album een andere aanpak van uitbrengen / beluisteren etc heeft bedacht. Ik vind dit niet. Ik zeg na wat ik lees in interviews.

Blijkbaar heb jij dat niet begrepen of wil je het niet begrijpen.

Suc6 verder met je typkanker.
ik denk dat het elitaire toontje wat je aanslaat nou niet echt NIN waardig is, je moet namelijk helemaal nix
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:58:53 #82
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_46598915
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:56 schreef Reena het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven, ik vind het Year Zero circus best interessant, maar heb geen tijd en zin om dat allemaal te gaan ontdekken. Af en toe lees ik bij ETS wat voor nieuwe ontwikkelingen er zijn and that's it. Ik vind het wel apart. Ik heb nog nooit een artiest zover zien gaan met websites en plaatjes en noem maar op. Misschien dat andere artiesten het ook gedaan hebben, maar daar dat weet ik dan niet. Maar feit blijft, als de muziek echt heel gaar is, dan maakt het niet uit hoeveel coole videootjes, plaatjes en websites er zijn, die zullen de plaat uiteindelijk niet helpen. Het circus zal naar verloop van tijd verdwijnen van het internet en jij houdt je halfgare cdtje over.
Nou heb ik een redelijk groot vertrouwen in TR en denk ik dat het best goed zal komen met de plaat, daar niet van...en natuurlijk is het ook leuk als je het "helemaal" snapt, voor zover er iets te snappen valt. Maar muziek moet je pakken...en waarom het je pakt is bij een ieder anders. Bij de één is het puur om de tekst en de betekenis en bij de ander is het om de beat/melodie en die maakt het niet uit wat ze zingen. Weer een ander gaat voor de stem, etc. Er is geen mysterieuze website die je van dit oerbeginsel af kan brengen, denk ik...

/einde gebrabbel
Da's geen gebrabbel, dat is wat ik ook bedoelde
Dommage arachide-fromage
pi_46598985
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:56 schreef Reena het volgende:

/einde gebrabbel
Eens
quote:
Anyway...Ik ben natuurlijk zo stom geweest om de DVD online te bestellen, dus de mijne zal vast na 2 weken aan komen waaien...zo gaat dat nou altijd bij mij. Oh well....
Dat heb ik mezelf inmiddels afgeleerd
pi_46599040
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat kost die DVD eigenlijk in de platenzaak?
Hij lag hier bij de Plato voor ¤22,99. Ook ik heb 'm echter al besteld, dus heb 'm maar niet meegenomen.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:03:13 #85
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46599051
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:58 schreef Mark het volgende:

[..]

Da's geen gebrabbel, dat is wat ik ook bedoelde
Ja, ik heb er alleen iets meer woorden voor nodig
pi_46599153
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:02 schreef Pantheon het volgende:

[..]

Hij lag hier bij de Plato voor ¤22,99. Ook ik heb 'm echter al besteld, dus heb 'm maar niet meegenomen.
Hmm, dat scheelt niet veel met online bestellen dus. Vanavond me maar even in het koopavondgekkenhuis storten dan.....
pi_46601034
Yeps, ik heb 'm bij cd wow voor 18 euro en huppelepup cent..
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:21:18 #88
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46601161
Oh de mijne was gelukkig rond hetzelfde bedrag...$20 en zo te zien is het vandaag verzonden, dus wie weet volgende week heb ik het (als ik geluk heb )

Edit: kom er net achter dat ik er hoogst waarschijnlijk speciale NIN lithos bij krijg
(heb echt geen idee wat ik daarbij moet verwachten...maar goed...)

[ Bericht 19% gewijzigd door Reena op 23-02-2007 18:27:19 ]
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:29:28 #89
11502 nipeng
The last ride is free
pi_46604786
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Van Trent Reznor mag het, sterker nog: die loopt het zelf te verspreiden
Laat die gozer het dan op zijn eigen site zetten.
pi_46604892
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:29 schreef nipeng het volgende:

[..]

Laat die gozer het dan op zijn eigen site zetten.
Daar staat het ook. Moet je alleen wel even lid worden eerst
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:43:00 #91
11502 nipeng
The last ride is free
pi_46605197
Mooi dan ga ik binnenkort eens dit topic ontdoen van twijfelachtige linkjes.
  maandag 26 februari 2007 @ 11:40:59 #92
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46689330
Weer een lek....In This Twilight

Als je naar dit topic gaat, zul je het één en ander kunnen vinden...

*zucht*
pi_46690117
* SocialDisorder zet het nummer op z'n telefoon voor luistergenot onderweg naar huis
pi_46690222
Godver... waarom moet ik nou net een probleem met mijn oren hebben! Lees hoe geweldig het is maar hoor geen ruk..
pi_46691341
Whats up met dat idee er achter. www.iamtryingtobelieve.com Dat is een bizar verhaal zeg.

Ik ga weer Spa drinken. Zou Balkenende 4 dat nou ook doen?? Ik vind Rouwvoet wel zo iemand die 's nachts met zijn bivakmuts naar de watersupply gaat
  maandag 26 februari 2007 @ 16:06:46 #96
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46697921
Dat is één van de vele websites die deel uimaken van een mystery. De nieuwste site die ontdekt is, is Hollywood in Memoriam

Hier kun je nalezen wat er allemaal gaande is...
pi_46715657
Weet iemand wat de tracklisting van de huidige tour is?

(Kan ik me in vast voorbereiden op 013 :-)
pi_46715908
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef 1972 het volgende:
Weet iemand wat de tracklisting van de huidige tour is?

(Kan ik me in vast voorbereiden op 013 :-)
op de vorige pagina staan er een paar..
pi_46715954
posten als een spoiler aub
pi_46718443
De setlists varieren enorm elke avond, dus ze zeggen toch geen reet over wat je in 013 kan verwachten.

(Ben dus blij dat ik 3x mag )
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:33:16 #101
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46719348
Ik ga volgende week al een paar keer

Hier een paar setlists:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: woops, beetje enthousiast
Setlists komen van ETS
pi_46721451
Ik hoop echt onzettend op La Mer, The Frail en Mr Self Destruct in 013.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:34:59 #103
156717 RudolfRockem
alshetmaarROCKT
pi_46843970
Ga je echt een paar keer?
pi_46848308
Wihoooo! Ik heb een kaartje gekregen voor 22 maart! Wegens chronisch geldgebrek had ik het zelf niet kunnen kopen. Echt het geweldigste kado wat ik maar kon bedenken
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_46850418
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef mjan het volgende:
Wihoooo! Ik heb een kaartje gekregen voor 22 maart! Wegens chronisch geldgebrek had ik het zelf niet kunnen kopen. Echt het geweldigste kado wat ik maar kon bedenken
Ik had em ook gekregen.
pi_46898655
Ik heb nog een kaartje voor komende woensdag kunnen krijgen hoewel het al tijden uitverkocht was
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  maandag 5 maart 2007 @ 19:06:41 #107
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46950769
quote:
Posted on [03_05_2007] by trentreznor

I apologize for postponing the show tonight in Birmingham - I simply have to not sing for a couple of days. Please know I do not make this decision lightly and I am sorry for the inconvenience. See you again soon,

Trent
Een paar dagen??? Ik vlieg morgen naar Londen..
pi_46950916
quote:
Op maandag 5 maart 2007 19:06 schreef Reena het volgende:

[..]

Een paar dagen??? Ik vlieg morgen naar Londen..
Dat is wel erg kut. Ik hoop voor je dat a couple of days gewoon 2 dagen is

[ Bericht 2% gewijzigd door Sack_Blabbath op 05-03-2007 19:18:35 ]
pi_46950984
De re-schedule naar augustus doet trouwens wel vermoeden dat de geruchten van een festivaltour in de zomer best wel eens waar kunnen zijn
  maandag 5 maart 2007 @ 19:16:31 #110
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46951166
Ja hij schijnt elke avond te zeggen dat ze in de zomer terugkomen...maar ja, tijdens de With Teeth opwarm-tour zei hij dat ook en toen kwam hij niet meer terug
Denk wel dat ze een festivalrondje doen...
pi_46956835
Trent gaat toch niet ook een poliep krijgen he

Veel plezier alvast Reena, we zullen voor je duimen dat het doorgaat..
  dinsdag 6 maart 2007 @ 00:46:19 #112
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46963276
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:32 schreef ZwarteMagika het volgende:

Veel plezier alvast Reena, we zullen voor je duimen dat het doorgaat..
Dank je wel
Ik duim mee....
  dinsdag 6 maart 2007 @ 08:36:03 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_46965493
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 00:46 schreef Reena het volgende:

[..]

Dank je wel
Ik duim mee....
ze zijn nog niet gerescheduled

Wed 07 Mar
NINE INCH NAILS
Official Website
Approximate times: Ladytron 8pm, NIN 8.45pm. Under 14's to be accompanied by an adult and seated in the Circle
7pm-11pm
Sold Out

Thu 08 Mar
NINE INCH NAILS
Official Website
Approximate times: Ladytron 8pm, NIN 8.45pm. Under 14's to be accompanied by an adult and seated in the Circle
7pm-11pm
Sold Out

Sat 10 Mar
NINE INCH NAILS
Official Website
7pm-11pm
Sold Out
pi_47009203
Gister de nieuwe DVD gezien. Waanzinnig concert!

Hebben ze dit podium ook mee naar Europa gesleept?

(en wat heeft is Trent is dikke prop geworden )
pi_47009290
Year Zero gaat War of the Worlds achterna
quote:
Following NIN cancelleing the second date of a two night residency at Birmingham Academy, Trent Reznor reveals his plans about a movie concept.

He's admitted he's already in talks about a movie version of his upcoming album a concept piece, with part two scheduled for next year. "I'm excited by the prospect of what this has brought to me, We're really looking into things it could be." Reznor revealed.

Last night (5th March) show will now be re-scheduled for 28th August 2007.
http://www.kerrangradio.co.uk/Article.asp?id=362865&spid
pi_47010508
Op de website van de brixton academy staat nog steeds niks dus ik denk dat het gewoon doorgaat
http://www.brixton-academy.co.uk/
pi_47013497
De podiumbelichting van de dvd BYIT zal niet meegenomen worden naar Europa.

Brixton gaat gewoon door volgens de info
pi_47015006
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:37 schreef Devlinsect het volgende:
De podiumbelichting van de dvd BYIT zal niet meegenomen worden naar Europa.
Jammer, betekend dit een visueel vrij saaie show?
pi_47024067
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef 1972 het volgende:
Jammer, betekend dit een visueel vrij saaie show?
Niet saai, wel basic en mistig.

Volgende week Keulen!
pi_47032136
quote:
Apparently at least a dozen USB sticks have been found at the venue for tonight's show in London. Stay tuned to ETS for more info...
  donderdag 8 maart 2007 @ 01:37:45 #121
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47041175
Vette show! En inderdaad USB sticks zijn er gevonden...of meer uitgedeeld eigenlijk. Niet aan mij, sukkels Er wordt gespeculeerd dat de survivalism video erop staat.

Over de show (weet dat sommige dit niet willen lezen):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_47043149
Ik vond het ook een vette show, en ben het met het meeste van Reena's spoiler wel eens Had nog bijna de show gemist doordat er geen treinen reden naar Paddington maar met een omweg toch nog op tijd gekomen. Brixton blijft een mooie zaal met fantastisch geluid.
pi_47051169
Video van Survivalism (nieuwe single): http://www.youtube.com/watch?v=KSYszg4TOcE

Download:
http://www.megaupload.com/?d=3GEQZCD4 (lage resolutie)
http://www.megaupload.com/?d=X1XM0KUR (hoge resolutie)
pi_47051382
coole clip
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:23:37 #125
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47091461
the beginning of the end werd live gespeeld gister...kwam niet zo heel goed uit de verf. Show was ok, maar de setlist zat iets minder goed inelkaar, waardoor het niet helemaal van de grond kwam ,leek het, alhoewel de sfeer echt geweldig was en de band er duidelijk meer plezier in had dan woensdag. Dit keer stond ik helemaal achterin en kon ik de show goed zien...wat een energie. Begin maar heel erg enthousiast te worden voor de shows in Nederland (als je het al niet was), het wordt VET!
pi_47093104
quote:
en de band er duidelijk meer plezier in had dan woensdag
Ik vond ze woensdag al lekker plezier hebben, vooral de gitarist.
pi_47099404
Survivalism. Het eerste nummer dat ik van NiN gehoord heb en het ik vind het geweldig! My Violent Heart is ook super

IK WIL MEER!
led nie op de spelvaudten!
pi_47099498
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:52 schreef shakaboem het volgende:
Survivalism. Het eerste nummer dat ik van NiN gehoord heb en het ik vind het geweldig! My Violent Heart is ook super [afbeelding]

IK WIL MEER!
Het eerste nummer ooit of het eerste nummer van 't komende album?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:36:53 #129
93522 Blivox
Run along
pi_47102911
Als dit je eerste 2 nummers van NIN ooit zijn dan staat je nog een hoop te beleven, want die 2 nummers zijn erg middelmatig tot slecht vergeleken met de rest van zijn werk.
pi_47103184
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:36 schreef Blivox het volgende:
Als dit je eerste 2 nummers van NIN ooit zijn dan staat je nog een hoop te beleven, want die 2 nummers zijn erg middelmatig tot slecht vergeleken met de rest van zijn werk.
Ik verheug me er nu al op!
pi_47149706
Oeh gister in de bios een trailer van '300' onder begeleiding van Just like you imagined
pi_47150477
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh gister in de bios een trailer van '300' onder begeleiding van Just like you imagined
Klopt beetje vreemde keuze gezien de film, maar toch past het wel
  zondag 11 maart 2007 @ 13:13:11 #133
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47151332
Het past heel erg goed, vind ik....
Oh man, alles doet pijn....naar NIN shows gaan is hard werken...in drie shows hebben we ongeveer 35 verschillende liedjes gehad. Echt heel vet!
Vanavond laatste show hier
  zondag 11 maart 2007 @ 13:14:32 #134
156146 Bron
Positive user
pi_47151372
-weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door nipeng op 11-03-2007 13:49:24 ]
  zondag 11 maart 2007 @ 13:21:10 #136
172131 suuusje
denk vrij (A)
pi_47151568
Ik ken ze niet echt goed , maar ik vond dat nummer wat johnny Cash gecoverd had erg goed!

hurt volgens mij
pm-en kan altijddd :)
pi_47153576
quote:
Op zondag 11 maart 2007 13:13 schreef Reena het volgende:
Het past heel erg goed, vind ik....
Oh man, alles doet pijn....naar NIN shows gaan is hard werken...in drie shows hebben we ongeveer 35 verschillende liedjes gehad. Echt heel vet!
Vanavond laatste show hier
Haha ik vond het 1e nummer bij Rockin Park al hard werken Ga de komende concerten ook echt niet meer ergens vooraan staan..

laatste show hier , hoor haar, hoeveel heb je er nog te gaan
  zondag 11 maart 2007 @ 14:35:40 #138
156146 Bron
Positive user
pi_47154237
Niks enzo.

[ Bericht 98% gewijzigd door Bron op 11-03-2007 16:37:17 ]
  zondag 11 maart 2007 @ 16:32:51 #139
11502 nipeng
The last ride is free
pi_47158823
Dat is te veel slowchat voor dit topic beste bron. Je kan ook in haar fotoboek reageren.
pi_47163154
Iemand dit al gezien? Je kan een meet&greet winnen en naar de soundcheck kijken.
pi_47164102
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef shakaboem het volgende:
Iemand dit al gezien? Je kan een meet&greet winnen en naar de soundcheck kijken.
quote:
Het dubbelconcert in de Paradiso (de band geeft de dag erna nog een concert) belooft een uitermate interessant voorproefje te worden van het nieuwe album Year Zero
Echt wel, als je ziet hoeveel nieuwe nummers ze spelen
pi_47168179
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef shakaboem het volgende:
Gaaf! Mailtje al is weg. Bedankt voor de tip!
  maandag 12 maart 2007 @ 01:21:36 #143
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47178128
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:18 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Haha ik vond het 1e nummer bij Rockin Park al hard werken Ga de komende concerten ook echt niet meer ergens vooraan staan..

laatste show hier , hoor haar, hoeveel heb je er nog te gaan
Nu nog 3 Valt best mee, toch?
Vanavond was weer geweldig...leuke setlist. (check ETS later maar wat precies gespeeld werd, maar in ieder geval 2 van mijn favo's die ik nog niet gehoord had:
SPOILER
En ja, ze spelen maar 2 nummers van het nieuwe album...en 1 ervan is niet zo erg goed (the beginning of the end)
SPOILER
.

Stond vandaag helemaal vooraan...dat was best ok, veel minder pijn
Hoop dat jullie het niet stom vinden dat ik af en toe een halfgaar verslagje post

[ Bericht 2% gewijzigd door Reena op 12-03-2007 12:00:15 (schandelijke spelfout ;)) ]
pi_47180631
quote:
Op maandag 12 maart 2007 01:21 schreef Reena het volgende:
Stond vandaag helemaal vooraan...dat was best ok, veel minder pijn
Hoop dat jullie het niet stom vinden dat ik af en toe een halfgaar verslagje post
Neee leuk juist Bijna vrijdag!
  maandag 12 maart 2007 @ 12:56:21 #145
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_47186954
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:21 schreef 1972 het volgende:
Gister de nieuwe DVD gezien. Waanzinnig concert!

Hebben ze dit podium ook mee naar Europa gesleept?

(en wat heeft is Trent is dikke prop geworden )
Veel zuipen en coke, he. Hij zei dat-ie er vanaf was maar ja...
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_47197431
quote:
Op maandag 12 maart 2007 01:21 schreef Reena het volgende:
Zeker niet. Leuk om te lezen hoe je mini-tour tot nu toe verloopt! Heb je nou nog geluk gehad met een soundcheck/M&G/Year Zero-tea?

Een week na Birmingham is het concert in Wolverhampton vanavond ook uitgesteld. Hopelijk betekent dit voor aanstaande woensdag alleen maar dat er dan een extra fitte band staat...
  maandag 12 maart 2007 @ 22:04:15 #147
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47208670
Zijn stem was niet helemaal optimaal gisteren. Het "brak" een paar keer. Dus ik was niet erg verrast dat ze deze hebben uitgesteld. Gelukkig had ik al besloten om er niet heen te gaan...dus dat scheelt. Ben beetje bang dat hetzelfde zal gebeuren bij 013...drie concerten achter elkaar is toch een beetje teveel misschien...we shall see.

En ik heb geen enkele M&G gehad. De keer dat ze een tea party hadden, was ik de stad ingegaan...damnit! En ik dach dat ze zondag wel wat zouden doen, maar alas....ik mocht wel steeds eerder naar binnen...maar dat was ook maar 15 minuten voordat de zaal officieel openging. Wel lang genoeg om een goed plekje te bemachtigen Spiral dingen zijn beetje chaotisch geregeld. Denk dat het komt omdat de zalen niet zo goed weten wat ze ermee aan moeten.
Ik denk dat we sowieso een M&G of listening party in Amsterdam zullen krijgen, dus ga het daar wel proberen

Ben benieuwd of Aarons guitartech nog een baan heeft of dat hij ontslagen is....Aarons gitaren deden het niet altijd even goed...en hij schijnt al 3 keer eerder ontslagen te zijn door meneertje TR, maar Aaron wilde perse die dude...
pi_47238048
22 Augustus opent NIN voor de Foo Fighters ( ) ergens in Ierland........dus Lowlands moet er ook in zitten (*duimt*)
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:51:45 #149
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47244674
Rare combi als je het mij vraagt...vorig jaar stond Motorhead samen met Foo Fighters op het podium...hmmmm misschien dat ze de show dan ook nog in Engeland gaan doen (net zoals vorig jaar)...zoals Hyde Park...hmmmm.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:15:54 #150
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47270793
-geregeld-

[ Bericht 48% gewijzigd door Reena op 14-03-2007 19:39:32 ]
  donderdag 15 maart 2007 @ 08:10:34 #151
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47290571
Morgen naar Tilburg
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:22:58 #152
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_47296774
Yeohoeeeee ik kan echt niet wachten!!!!!
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:11:25 #153
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47302497
Kan iemand me vertellen waar precies 013 is? Op de site zelf staat het niet. Is het dichtbij het station? (ben er nog nooit geweest en nu ga ik binnen een week 2 keer hehe)
pi_47302997
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:11 schreef Reena het volgende:
Kan iemand me vertellen waar precies 013 is? Op de site zelf staat het niet. Is het dichtbij het station? (ben er nog nooit geweest en nu ga ik binnen een week 2 keer hehe)
Het is nogal een onduidelijke site ja Maar rechtsonder zie je een icoontje met 'route', oa. vanaf het station (loop je in 5-10 min naartoe).
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:27:15 #155
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47303070
Fokkers-lopen-naar-de-013-meet?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_47303176
Ik ga met de auto, hopelijk gaat dat een beetje goed De laatste trein richting Arnhem gaat belachelijk vroeg, moest al es eerder weg van een concert, dat gaat me nou niet gebeuren..
pi_47303478
Vind het voorprogramma best leuk klinken eigenlijk
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:39:40 #158
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47303556
Ladytron
pi_47303632
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:27 schreef Elegy het volgende:
Fokkers-lopen-naar-de-013-meet?
Ik zet de auto in de tivoli parkeergarage, die ligt tegen de 013 aan
(ergo; jij staat ook in de tivoli garage)
pi_47303726
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Weet jij hoe groot die is? Ik ga niet echt vroeg, zul je net zien dat ie dan vol is
pi_47303800
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:44 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Weet jij hoe groot die is? Ik ga niet echt vroeg, zul je net zien dat ie dan vol is
behoorlijk groot, vorige keer met NIN (in '99) zat ie bijna vol, ik zorg zelf dat ik tegen 19u bij de parkeergarage ben.
Bij de 013 binnen kun je parkeerkaarten kopen voor 5 euro, dan ben je goedkoper uit dan als je heel de avond bij de tivoli afrekent.
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:47:14 #162
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47303824
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Kan ik met jou meerijden, of moet ik in mijn eigen bolide? Kan ik ook weer es een biertje drinken
pi_47303852
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

behoorlijk groot, vorige keer met NIN (in '99) zat ie bijna vol, ik zorg zelf dat ik tegen 19u bij de parkeergarage ben.
Bij de 013 binnen kun je parkeerkaarten kopen voor 5 euro, dan ben je goedkoper uit dan als je heel de avond bij de tivoli afrekent.
Ah ok
pi_47303878
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:47 schreef Elegy het volgende:

[..]

Kan ik met jou meerijden, of moet ik in mijn eigen bolide? Kan ik ook weer es een biertje drinken
Met mij is net zo makkelijk, ik heb toch de auto van m'n ouders en Anne rijdt ook mee.
Je kamer is tegenover de plee, dus drink gerust biertjes ;-)
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:51:45 #165
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47303983
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Met mij is net zo makkelijk, ik heb toch de auto van m'n ouders en Anne rijdt ook mee.
Je kamer is tegenover de plee, dus drink gerust biertjes ;-)
Mooi!

*het op een zuipen zetten gaat*
pi_47304635
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat is ideaal! Wij gaan hier op tijd weg, ik heb geen zin in file's en spitsuur en verkeersopstoppingen etc.
Ik zie op tilburg.nl dat de parkeergarage 775 plaatsen heeft? Dat is niet zo heel veel.

Reena, heb jij enig idee hoeveel merchandising e.d. kost? Ik wil wel graag een shirt, of een poster ofzo..
pi_47304702
shirts zitten meestal tegen de 30 euro aan tegenwoordig, ga daar maar gemakshalve vanuit kan het alleen maar meevallen.
  donderdag 15 maart 2007 @ 16:45:27 #168
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47305877
Ik wil alleen een shirt als daar het Quake 1 logo ook op staat
  donderdag 15 maart 2007 @ 16:55:26 #169
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47306295
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef Pantheon het volgende:

[..]

Reena, heb jij enig idee hoeveel merchandising e.d. kost? Ik wil wel graag een shirt, of een poster ofzo..
In London was het vrij prijzig, maar ik heb ze wel eerder alleen het teken zien veranderen...dus wie weet is het dan geen 30 pond, maar 30 euro
Ik zit op een hoodie te azen die daar 40 pond was (60 euro), dat vond ik beetje prijzig. Maar ja, een t-shirt zal zeker rond de 30 euro zijn. Ze hebben trouwens ook het tourbook van 2006 te koop....die was 15 pond, als ik me niet vergis. Ik had het besteld via de NIN site en vond het zelf een beetje teleurstellend...klein en foto´s zijn leuk, maar niet dat je zegt WOW...
Posters...weet niet hoeveel die waren en of ze er waren...niet opgelet....

Ik vond Ladytron trouwens niet zo heel leuk...ik kan nu wel bijna al hun liedjes meezingen. Zelfs de niet-Engelse

OK, ga nu ff naar de 013 site om te kijken hoe ik er kom...
pi_47306319
Vraagje: is iemand hier wel es in zijn/haar uppie naar een concert geweest? Voelt dat erg lullig of valt dat wel mee?

Degene die met mij mee zou gaan is ziek en niet gaan is natuurlijk geen optie!

Maar iemand hier wel es gehad?
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:37:30 #171
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47307620
Nee, nooit gedaan, maar je kunt op zich best afspreken met Fokkers...
Ik was wel van plan om in mijn uppie naar dit concert te gaan, maar een vriendin van mij offerde zich op en gaat met me mee

Ik kom helaas pas rond half negen...maar misschien zijn er andere mede-Fokkers die willen afspreken?
pi_47308380
NIN speelt op een Franse festival in augustus. Misschien kunnen ze ook even langs Lowlands gaan.
pi_47311084
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:56 schreef MissLunatic het volgende:
Vraagje: is iemand hier wel es in zijn/haar uppie naar een concert geweest? Voelt dat erg lullig of valt dat wel mee?

Eigenlijk wel zeer regelmatig zelfs (alhoewel dit keer door een toevalligheidje niet). Op zich vind ik dat juist helemaal geen probleem. Ik kom toch voor de band dus die wil ik ook zien. Ik heb een godsgruwelijke hekel aan mensen die meegaan en vervolgens constant overal doorheen gaan lullen.
Tussen de bands door is het wel even irritant, doordat je wat lam om je heen staat te staren en zit te wachten, maar dat is vaak met een half uurtje wel gebeurd toch?
Kwestie van tijd doden, biertje kopen, mensen kijken en die tijd is zo om. Maar goed, qua vervoer, napraten (ook het weekend erna bijvoorbeeld) is het natuurlijk zaaddodend saai.
pi_47311342
Zoals het er nu uitziet ga ik morgen ook alleen, geen moeite mee.
pi_47312853
ik ook :-(

Maar ja, ook geen moeite mee :-)
  vrijdag 16 maart 2007 @ 02:33:35 #176
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47324748
Uhm, misschien een stomme vraag, maar hoe laat begint het? Begint het voorprogramma om 20.00 uur?
EDIT: zie net op de site van 013 dat het inderdaad om 20.00 uur begint...dus dat zal wel voorprogramma zijn...degene die met me meegaat kan er pas om 20.30 uur zijn
  vrijdag 16 maart 2007 @ 03:06:15 #177
93522 Blivox
Run along
pi_47325020
Deuren open 19:00
Begin voorprogramma 20:00
  vrijdag 16 maart 2007 @ 07:39:39 #178
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47325648
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:56 schreef MissLunatic het volgende:

Vaak genoeg gedaan. Dan ga ik gewoon voor de muziek, geen problemen mee

En anders kom je toch bij ons staan?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:38:04 #179
172358 oddman
Introspecteur
pi_47327102
W00t!
Tot vanavond, mensen!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_47327246
oooowkay, dus dat moet wel helemaal goedkomen haha....

have fun vanavond!
pi_47327266
nog iets minder dan een week
pi_47328401

vrijdag 16 maart 2007 @ 11:06:38 #183
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47329633
Haha ik deed ook een klein vreugdedansje toen ik dat op de beginpagina zag staan

Veel plezier iedereen!
pi_47330311
Ik kreeg er spontaan van die zenuwkriebels van
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:47:12 #186
56228 Koala22
Zo fijn, lalalalalalaaa
pi_47330844
Afgelopen woensdag in Keulen naar het concert geweest. Trent was ontzettend goed bij stem. De hele bedoening was bijzonder energiek ook. Ik heb behoorlijk wat mensen zien huilen bij 'Hurt.' Ik hoop dat ik nog een kaartje voor Amsterdam los kan troggelen ergens, want ik wil NOG een keer!!!
----Met een hele vriendelijke groet----
pi_47333009
Heel veel plezier iedereen die vanavond al gaat!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_47334107
Eens zien: wat kan er fout gaan:

- Trent Reznor breekt zijn nek bij het douchen
- Mijn broer vergeet de kaartjes
- 013 brandt af
- ik kom onder een tram (kleine kans dat ik er uberhaupt eentje tegen kom vandaag tijdens mijn reis tussen Landgraaf en Tilburg )
- de politie pakt mij op vanwege kinderporno
- de security vindt mijn tronie te onverantwoord om naar binnen te mogen
- de geluidsman pist zijn installatie onder om te protesteren tegen zijn schamele loon
- ik pis zijn installatie onder vanwege een impulsieve zelfmoordpoging
- de Nederlands Spoorwegen staken tussen 15 uur en 17 uur
- Trent Reznor verslikt zich in een vegaburger
- De FIOD valt vanmiddag 013 binnen
- mijn kaartje doet aan zelfontbranding nog voor de controle
- een moslimterrorist doet aan zelfontbranding nog voor controle
- ik krijg al wachtend om naar binnen te komen ruzie met een gorilla die vindt dat Closer een kutsong is
- Ladytron maakt mij ziek

Wordt nog oppassen vandaag
pi_47334348
Closer is een kutsong!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:25:53 #191
172358 oddman
Introspecteur
pi_47334468
Rabble rabble rabble!

(en nee, Closer is zeker geen kutsong.)
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_47334485
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:23 schreef ruud.nl het volgende:
Closer is een kutsong!
Ik zie je om 19:30 op het Heuvelplein. Wapens kiezen we zelf!
pi_47334676
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik zie je om 19:30 op het Heuvelplein. Wapens kiezen we zelf!
Allrighty then!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:32:28 #194
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47334734
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:

- Ladytron maakt mij ziek

Deze zou nog wel eens kunnen gebeuren

En voor degene die Closer kut vindt...veel plezier vanavond
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:48:22 #195
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_47335372
Oooooooooo fuckerdefuckerdefuck...ik heb zoooooo'n zin in vanavond!!! Ik ben de hele dag al aan het stuiteren en er komt werkelijk niks uit mijn handen hier @work. Ow...en ik ga ook alleen, wie af wil spreken geeft maar een gil!
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:04:57 #196
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47336067
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
- de politie pakt mij op vanwege kinderporno

Verrek, dat was dus jouw tronie op die tape
pi_47349500
Veel plezier iedereen!
pi_47356724
Het concert is helaas al weer voorbij, maar degenen die het gemist hebben hebben inderdaad echt iets gemist!!

Het voor programma (ladytron) kon me niet echt boeien, maar dat kan ook komen doordat het geluid achter in de zaal niet echt optimaal was. Het geluid van NIN was vele malen strakker, echt super. Ik heb genoten in ieder geval.

En ik kon het weer niet laten, toch twee t-shirts meegenomen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 maart 2007 @ 00:23:18 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_47357075
Kreeg net MSN van een Fokker die helemaal ondersteboven was gespeeld en in superlatieven sprak.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_47357151
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:23 schreef tong80 het volgende:
Kreeg net MSN van een Fokker die helemaal ondersteboven was gespeeld en in superlatieven sprak.

En verdiend.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:27:19 #201
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_47357169
Kan waarschijnlijk toch niet tippen aan '99
Dommage arachide-fromage
pi_47357256
Woensdag weer
pi_47357602
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:27 schreef Mark het volgende:
Beter is relatief.

En ik (en volgens mij eigenlijk iedereen die er was) heb genoten.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:58:26 #204
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47357855
Was goeie show, TRs stem was iets minder...maar zeker strakke show! Goeie setlist! Ben helemaal gelukkig...plus blij dat ik een trein eerder had en dus lekker vroeg thuis ben.
(Heb weer een M&G gemist verdomme!)
pi_47358256
Damn wat kort! Maar krachtig!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 01:21:31 #206
93522 Blivox
Run along
pi_47358293
Kort viel ook nog wel mee, maar erg goed inderdaad.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 01:21:49 #207
93522 Blivox
Run along
pi_47358300
En groot pluspunt, LA MER!
Last
  zaterdag 17 maart 2007 @ 01:36:32 #208
93522 Blivox
Run along
pi_47358578
Welk nummer speelde Aaron trouwens acoustic? "Shut the fuck up!"
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:01:00 #209
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47358973
La mer toch? Dat is waar hij met een acoustisch gitaartje bij het drumstel zat.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 02:02:26 #210
93522 Blivox
Run along
pi_47358997
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:01 schreef Reena het volgende:
La mer toch? Dat is waar hij met een acoustisch gitaartje bij het drumstel zat.
Volgens mij ook, maar ik kon de tabs niet zo snel vinden voor een gitaar. Dan maar zelf tabben, erg leuk om te spelen . Is La Mer trouwens vaker gespeeld deze tour voor zover jij weet, ik had het idee dat het nogal uniek was na de fragility tour?

En trouwens: de setlist!
SPOILER
pi_47362515
Zooo dat was gaaaf Geluid was echt goed, zouden ze bij iedere zaal zo moeten doen met die boxen in de lucht, stond er recht 'voor' en de piep in m'n oor is nu al verdwenen

Ik baalde er een beetje van dat ik m'n camera niet had meegenomen, m'n plan was eigenlijk ergens een beetje achterin te staan maar kwam toch vooraan terecht (tussen de Jeordie-fans ), dus heb alleen wat gare foto's en filmpjes uit de telefoon van m'n vriend.. volgende week maar even goedmaken dus. Vond de setlist eigenlijk iets minder

Zo droog trouwens die lampen waar ze aan liepen te zwaaien, Jeordie greep elke keer mis En dan nog steeds stoer vooruit blijven kijken

Stonden echt IRRITANTE mensen naast me, gingen gewoon dwars door La Mer en Hurt heen lullen ('snif snif wat romantisch!' Hou dan gewoon je kop als je je geen houding weet te geven tijdens een gevoelig nummer )
pi_47363289
Dat geklap en geschreeuw tijdens hurt vond ik ook behoorlijk storend.

Verder een te gek concert, veel ouwe meuk!
pi_47363296
Iemand mooie foto's kunnen maken tussen de rook en stroboscooplampen?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:14:13 #214
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47364336
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:02 schreef Blivox het volgende:

[..]

Is La Mer trouwens vaker gespeeld deze tour voor zover jij weet, ik had het idee dat het nogal uniek was na de fragility tour?
Ze hebben de combi La Mer+Into the Void vaker gespeeld ja.
pi_47364566
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Stonden echt IRRITANTE mensen naast me, gingen gewoon dwars door La Mer en Hurt heen lullen ('snif snif wat romantisch!' Hou dan gewoon je kop als je je geen houding weet te geven tijdens een gevoelig nummer )
En tijdens "Hurt" 'Johnnnny' schreeuwen. Achterlijke bedoeling. Maar goed, toffe setlist, La Mer was inderdaad erg leuk!

Eheh het uitrijden bij de parkeergarage was leuk. Ik baalde dat ik in de rechterrij stond, maar uitendelijk bleek dat alleen maar de snelste te zijn
pi_47364607
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:23 schreef Pantheon het volgende:

[..]

En tijdens "Hurt" 'Johnnnny' schreeuwen.
Eh ja die snapte ik niet

Edit: oh wacht ik kreeg een brainwave, ik vat 'm
quote:
Eheh het uitrijden bij de parkeergarage was leuk. Ik baalde dat ik in de rechterrij stond, maar uitendelijk bleek dat alleen maar de snelste te zijn
Je bedoelt zeker die linkerpaal die niet naar boven wilde? Stond gelukkig ook rechts weheh
pi_47365329
Hij wilde wel naar boven, maar de bestuurder zagen we bij de pinautomaat om z'n chipknip op te laden.. Zal dus wel zijn vergeten om zijn parkeerkaart af te rekenen.

Tof bandje, echt. Maar helemaal vergeleken met een andere grote Amerikaanse naam had er wel iets aan het visuele aspect gedaan mogen worden. Om dan toch maar iets te nakken te hebben. Oh nog iets, ik had toch wel donders graag "The Frail/The Wretched" willen horen. En "Survivalism" klinkt best tof, misschien met uitzondering van die zinnen die zo snel uitgesproken moeten worden.
pi_47365576
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:23 schreef Pantheon het volgende:

[..]

En tijdens "Hurt" 'Johnnnny' schreeuwen. Achterlijke bedoeling.
Daar moest ik toch even om lachen
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 maart 2007 @ 13:06:04 #219
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_47365847
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:27 schreef Mark het volgende:
En zeker niet aan 31 mei 1994 in Paradiso

Zwaar off topic, maar dit nou eenmaal JOUW topic(-reeks): GEFFELICITEERD!!! (zeker ook aan M!)
of moet dat in het Snow Patrol topic? (gegoogled - ik krijg geen trivia punt )

[ Bericht 11% gewijzigd door Doc op 17-03-2007 13:12:30 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_47366046
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:48 schreef Pantheon het volgende:
Hij wilde wel naar boven, maar de bestuurder zagen we bij de pinautomaat om z'n chipknip op te laden.. Zal dus wel zijn vergeten om zijn parkeerkaart af te rekenen.
Oh was dat het, vroeg me al af wat die gast nou liep te kloten

Dat voorprogramma was ook zouteloos zeg, zouden die lui er zelf nou nog plezier aan beleven dit avond aan avond te doen? Reena, nou snap ik waarom je de teksten al mee kan zingen 'when you're 21 you're not fun.. ' Normaal onthoud ik nooit teksten van voorprogramma's maar als ze alles 100 keer achter elkaar zingen In hun H&M jurkjes
pi_47366325
Ik heb nog een kaartje over voor de 22e (m'n vriend vond 1 keer zich opofferen wel genoeg ), dus wie 'm wil (tegen kostprijs): roept u maar!

edit: kaartje = gereserveerd

[ Bericht 10% gewijzigd door ZwarteMagika op 17-03-2007 17:06:58 ]
pi_47366375
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb nog een kaartje over voor de 22e (m'n vriend vond 1 keer zich opofferen wel genoeg ), dus wie 'm wil (tegen kostprijs): roept u maar!
Dit is verleidelijk. Ik wens dat vrouwen daarmee eens kappen.
pi_47366382
Hmmm verleidelijk...

Ik denk er nog even over, is hij weg, dan is het pech gehad.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:31:27 #224
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_47366479
Donderdag gaan we in Amsterdam even kijken/luisteren en daarna terugluisteren...
Ben benieuwd...
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:09:33 #225
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_47367420
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:13 schreef ZwarteMagika het volgende:

Dat voorprogramma was ook zouteloos zeg, zouden die lui er zelf nou nog plezier aan beleven dit avond aan avond te doen? Reena, nou snap ik waarom je de teksten al mee kan zingen 'when you're 21 you're not fun.. ' Normaal onthoud ik nooit teksten van voorprogramma's maar als ze alles 100 keer achter elkaar zingen In hun H&M jurkjes
Als je je nooit verdiept hebt in Ladytron zeg er dan gewoon niks over
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_47367544
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:09 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Ik heb me in Ladytron verdiept en ben het met haar eens.

Zouteloos. Eén grote herhalingsoefening. Ja, ik vind het best leuk om thuis af en toe een album van ze op te zetten.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:15:20 #227
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_47367608
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik heb me in Ladytron verdiept en ben het met haar eens.

Zouteloos. Eén grote herhalingsoefening. Ja, ik vind het best leuk om thuis af en toe een album van ze op te zetten.
NIN was ook compleet voorgeprogrammeerd op de automatische piloot, wil nog niet zeggen dat het zouteloos is.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_47367631
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:15 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

NIN was ook compleet voorgeprogrammeerd op de automatische piloot, wil nog niet zeggen dat het zouteloos is.
Dat was dan ook het grote verschil tussen LT en NIN
pi_47367647
Klinkt goed, zeker omdat het woensdag wel in een sfeervolle zaal is
pi_47367723
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:16 schreef BitetheBullet het volgende:
NIN past perfect in het donkere 013 hoor.

Ik vond Ladytron wel vermakelijk, mede doordat ik het idee had dat dat zangeresje me de hele tijd aan stond te kijken.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:20:08 #231
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47367745
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:09 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Ik heb ze 4 keer gezien nu, en kan wel met enige zekerheid zeggen dat ik ze een kans gegeven heb. Misschien dat het op plaat lukt, maar op het podium komt het niet over. Ik snap het idee erachter wel (denk ik), doet me beetje denken aan Joy Division/Killing Joke, etc...je mag niet lachen, geen lol hebben, alles is serieus (zo komt het tenminste over). Alleen maakte Joy Division wel goeie muziek...Maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen het zoutloos vinden. Net als dat ik me wel kan voorstellen dat mensen het leuk vinden.

@Zwartemagika: Juist dat liedje is volgens mij nog wel het ergst...en die blijft dus ook gewoon in je hoofd steken!
"They only want you when you're 17, when you're 21, you're no fun". Uhm....ok....
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:21:38 #232
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47367782
quote:
Ben benieuwd hoe ze dat op het podium gaan doen....wordt wel erg knus...denk dat die lichten dit keer wel tegenelkaar zullen botsen...
pi_47368797
Concertverslag van Oor voor de mensen die het willen lezen:
SPOILER
pi_47368980
quote:
Heb liever een goed geluid dan een sfeervolle zaal. En tja, Paradiso is nu eenmaal niet de zaal met het meest fraaie geluid...
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:25:23 #235
93522 Blivox
Run along
pi_47369312
Ladytron kwam nogal over op mij als een bandje die al jaren meegaat, maar op het toneel nog net zo onzeker is als de eerste keer dat ze moesten optreden. Dik slecht .
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:25:52 #236
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47369320
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zooo dat was gaaaf Geluid was echt goed, zouden ze bij iedere zaal zo moeten doen met die boxen in de lucht, stond er recht 'voor' en de piep in m'n oor is nu al verdwenen

Ik baalde er een beetje van dat ik m'n camera niet had meegenomen, m'n plan was eigenlijk ergens een beetje achterin te staan maar kwam toch vooraan terecht (tussen de Jeordie-fans ), dus heb alleen wat gare foto's en filmpjes uit de telefoon van m'n vriend.. volgende week maar even goedmaken dus. Vond de setlist eigenlijk iets minder

Zo droog trouwens die lampen waar ze aan liepen te zwaaien, Jeordie greep elke keer mis En dan nog steeds stoer vooruit blijven kijken

Volgens mij stond ik achter je met C2B

Ik had een stropdas om

Oh, bedoel je die twee ventjes met petjes? Die vond ik ook vet irritant
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:33:49 #237
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47369518
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Heb liever een goed geluid dan een sfeervolle zaal. En tja, Paradiso is nu eenmaal niet de zaal met het meest fraaie geluid...
Over het algemeen heb ik goeie ervaring met Paradiso...ik kom er zeker eens per maand voor een concert...misschien heb ik gewoon elke keer geluk...
Volgens mij heeft NIN wel hele goede geluidsmensen in dienst, dus hopelijk zal ook dit keer het geluid goed zijn in de Paradiso
pi_47369580
"I wanted to say something.... but I don't know what"

Wat was het een gave show in m'n geboortestadje :-) De Oor review beschrijft precies de sfeer, jammer dat er inderdaad na 90 minuten een "abrubt" einde aankwam zonder toegift.

Een nummer herkende ik niet (Iets met "the beginning" in de text), was dat een nummer van Year Zero?

Verder nog een tourshirt gekocht, XL past me wel dacht ik.... Hmmm XL in de states is schijnbaar iets anders dan we hier kennen. Thuis kwam ik erachter dat ik 'm als tent kan gebruiken

Verder iemand nog foto's? Ik zag genoeg camera's / mobieltjes foto's maken...
pi_47369594
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:25 schreef Elegy het volgende:

[..]

Volgens mij stond ik achter je met C2B

Ik had een stropdas om

Oh, bedoel je die twee ventjes met petjes? Die vond ik ook vet irritant
Hm kan me geen stropdas herinneren Weet niet wie er achter me stond (behalve dan mn vriend, met wit vest dus die zie je niet over 't hoofd ) Die irritante lui hadden allemaal bakkebaarden midden over hun wangen..

Vind deze foto wel wat hebben trouwens:
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:38:24 #240
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47369659
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:36 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Hm kan me geen stropdas herinneren Weet niet wie er achter me stond (behalve dan mn vriend, met wit vest dus die zie je niet over 't hoofd ) Die irritante lui hadden allemaal bakkebaarden midden over hun wangen..

Vind deze foto wel wat hebben trouwens: [afbeelding]
Ah, ik stond aan de rechterkant van het podium maar bij mij in de buurt stonden ook irritante gasten
En de Johnny schreeuwer stond ook ergens bij mij in de buurt

Mooie foto!
pi_47369781
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:33 schreef Reena het volgende:

[..]

Over het algemeen heb ik goeie ervaring met Paradiso...ik kom er zeker eens per maand voor een concert...misschien heb ik gewoon elke keer geluk...
Volgens mij heeft NIN wel hele goede geluidsmensen in dienst, dus hopelijk zal ook dit keer het geluid goed zijn in de Paradiso
Paradiso behoort natuurlijk niet tot de baggerzalen van Nederland. Maar het heeft zo zijn beperkingen. Het gebouw is niet ontworpen voor de geluidsinstallaties van de moderne tijd natuurlijk. Als Paradiso niet vol is dan hoor je dat. Zelfde geldt voor Tivoli en (de oude) Melkweg.
pi_47369955
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:38 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ah, ik stond aan de rechterkant van het podium maar bij mij in de buurt stonden ook irritante gasten
En de Johnny schreeuwer stond ook ergens bij mij in de buurt

Mooie foto!
Oh hehe, misschien waren het wel dezelfde, ze kwamen steeds even langs (mij aan de kant duwen en met hun heumende oksel lekker in m'n gezicht staan walmen ) om een van die mutsen aan te klampen en dan verdwenen ze weer

Danku, volgende week hopelijk betere, plus filmpjes met goed geluid
pi_47369967
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef 1972 het volgende:

Wat was het een gave show in m'n geboortestadje :-) De Oor review beschrijft precies de sfeer, jammer dat er inderdaad na 90 minuten een "abrubt" einde aankwam zonder toegift.

Een nummer herkende ik niet (Iets met "the beginning" in de text), was dat een nummer van Year Zero?

Verder nog een tourshirt gekocht, XL past me wel dacht ik.... Hmmm XL in de states is schijnbaar iets anders dan we hier kennen. Thuis kwam ik erachter dat ik 'm als tent kan gebruiken

Verder iemand nog foto's? Ik zag genoeg camera's / mobieltjes foto's maken...
das goed nieuws, want de NIN merchandise die ik hier heb liggen (Vest en Shirt beiden XL) zijn mij veel te klein. Donderdag is het eindelijk z over voor mij
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:52:04 #244
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47369982
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef 1972 het volgende:

Ja dat was een Year Zero nummer...
En volgens mij hebben ze nooit toegiften gedaan, Head Like A Hole is altijd het laatste nummer....tenzij iemand een aansteker tegen TR tijdens Hurt en dan stormt hij eerder het podium af

Ik snap die mensen niet die het nodig vinden om tijdens de rustigere liedjes KEIHARD te praten. Wat is nou zo belangrijk dat niet 20 minuten kan wachten?

@Toffe_Ellende: Ja, je hebt inderdaad gelijkt, Paradiso is er niet op gebouwd...gelukkig zal de zaal daar woensdag en donderdag tjok vol zitten, dus hopelijk merken we niets van de mindere kwaliteit. Ik kan niet wachten!!!
pi_47370322
Trent die z'n microfoon tegen een of andere doos aangooide... Ik kreeg het idee dat die doos (naast de toestenist) ervoor stond om omgegooid te worden
  zaterdag 17 maart 2007 @ 16:08:22 #246
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47370411
ik heb nooit problemen gehad met het geluid in paradiso, is flink verbeterd de laatste tijd
pi_47370503
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:51 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

das goed nieuws, want de NIN merchandise die ik hier heb liggen (Vest en Shirt beiden XL) zijn mij veel te klein. Donderdag is het eindelijk z over voor mij
Ik was te laat voor de shirtjes... dammit... eerste concert waar ik GEEN tourshirt heb kunnen kopen. stelletje hommels.
Voor de rest puike avond, Ladytron was geweldig en NIN mocht er ook weer wezen. Visueel was de show minder dan die van '99 maar qua geluid maakten ze het helemaal goed.

* Ceased2Be zit nog na te genieten.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 16:26:33 #248
172358 oddman
Introspecteur
pi_47370941
Absoluut geweldige show. Beter dan op Werchter, beter dan Tool in HMH. Het leuke bij NIN is dat er toch wel gesprongen wordt en er een beetje een behoorlijke pit is. Tool maakt dan misschien mooiere muziek (debatable) maar het publiek bij NIN is beter.

En dat nog afgezien van het leuke meisje met dreads dat ook voor in de pit stond...
- Bertrand Russell
  zaterdag 17 maart 2007 @ 16:57:25 #249
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47371738
Tool maakt niet echt muziek om een echte pit te krijgen. Wanneer ze net lekker het ritme erin hebben, verandert die weer en is het weer rustig. Tool is gewoon iets moeilijkere muziek met heel veel tempowisselingen Dat is bij NIN niet het geval.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 17:08:45 #250
172358 oddman
Introspecteur
pi_47372097
Dat weet ik en dat is ook waarom ik Tool zo leuk vind.
Het zou alleen nog beter zijn als je er ook op kon dansen =).
- Bertrand Russell
pi_47375817
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:08 schreef oddman het volgende:
Dat weet ik en dat is ook waarom ik Tool zo leuk vind.
Het zou alleen nog beter zijn als je er ook op kon dansen =).
Maynards doet deed dat. Probeer dat eens na te doen. Je wordt geheid uitgelachen.
pi_47382898
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 19:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Concert: Nine Inch Nails in 013
Leuk Geloof alleen niet dat iedereen 'm helemaal snapt
pi_47384541
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar het nieuwe album dat Trenz aankondigde.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_47384619
Ik ook! Vond The beginning of the end ook goed klinken trouwens (al ben ik nu natuurlijk alweer vergeten hoe ie ging..), ben nu zelfs enthousiast over Survivalism Elke keer maar weer die playlist van 4 nummers herhalen, ik wil de hele cd potverdorie!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:37:44 #256
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47385050
Nog even geduld hebben Ben erg benieuwd hoe de rest van het album zal klinken. De nummers die tot nu toe "gelekt" zijn, klinken allemaal echt heel verschillend...
pi_47385269
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:37 schreef Reena het volgende:
Nog even geduld hebben Ben erg benieuwd hoe de rest van het album zal klinken. De nummers die tot nu toe "gelekt" zijn, klinken allemaal echt heel verschillend...
Dat vind ik alleen maar prettig, verschillend klinkende nummers op een album. As ik eenheidsworst wil luisteren koop ik wel een top40-cd van de Backstreetboys of dat soort pulp.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  zondag 18 maart 2007 @ 00:09:43 #258
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47386073
Ja ok, wat ik er eigenlijk mee bedoelde was dat het daardoor heel moeilijk te voorspellen is wat voor kant het album op zal gaan, muzikaal gezien. Het onderwerp weten we al...
pi_47386859
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Leuk Geloof alleen niet dat iedereen 'm helemaal snapt
Ach, kan wel tegen kritiek op zich. Soms lok ik het ook wel een beetje uit eigelijk.
pi_47392676
Iemand nog een kaartje voor woensdag over..?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 maart 2007 @ 12:25:20 #261
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_47393586
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Iemand nog een kaartje voor woensdag over..?
Mood swings are a bitch, aren't they ?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_47393773
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:25 schreef Doc het volgende:

[..]

[..]

Mood swings are a bitch, aren't they ?

Ik weet 't Maar de 22e ga ik alleen, en wil toch eigenlijk ook de 21e gaan
pi_47394388
Filmpies!

The beginning of the end
Only
Eraser
Into the void

Wisselende kwaliteit en ze laden ontiegelijk langzaam, maar toch leuk om te zien
Hopelijk komen er nog meer bij!
pi_47409867
GAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFF!!!

(hoe kan ik ze downloaden overigens?)
  zondag 18 maart 2007 @ 20:39:45 #266
11502 nipeng
The last ride is free
pi_47411900
Dat zijn geen onderwerpen voor MUZ. Dat zoek je zelf maar uit.
Effe googlen dus.
pi_47413764
uuuhh, ik dacht dat je dat standaard kon met YouTube filmpjes
Maar goed Google was m'n vriend weer

Ontopic: MEEEEEERRRRR FILMPJES, FOTO's van 013 (please)
pi_47414335
Ik heb wel wat filmpjes maar de kwaliteit is bedroevend Al is het wel gaaf om de energie op het podium te zien
pi_47415549
Heeft iemand nog een USB-stick gevonden?
  maandag 19 maart 2007 @ 00:56:16 #270
172358 oddman
Introspecteur
pi_47421329
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:03 schreef shakaboem het volgende:
Heeft iemand nog een USB-stick gevonden?
Nee. Weet iemand wie dat leuke meisje met dreads die vooraan stond is?
- Bertrand Russell
pi_47425494
Had wel wat meer foto's verwacht hier.. nog maar eentje van mij dan

maandag 19 maart 2007 @ 11:11:09 #272
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47428084
quote:
Op maandag 19 maart 2007 00:56 schreef oddman het volgende:

[..]

Nee. Weet iemand wie dat leuke meisje met dreads die vooraan stond is?
Haha waarom wil je dat weten?
Sorry, ZwarteMagika, ik heb geen foto's gemaakt, had wel een camera mee....heb wel foto's in London gemaakt, maar goed, das geen 013 natuurlijk Kan die wel uploaden als mensen dat zouden willen.
pi_47429197
kheb volledige filmpjes van Eraser en Gave Up. Op de mobiel ziet en klinkt het goed. Nu afwachten hoe het is op de pc en dan ff uploaden
  maandag 19 maart 2007 @ 11:58:37 #274
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 19 maart 2007 @ 12:08:12 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47429794
Mijn huisgenoot gaat zich 3 dagen vervelen in Amsterdam, omdat hij NIN zo nodig 2 keer moet zien. Neemt 'ie z'n ps2 mee naar het hotel en ik kom een dagje langs .
Niet meer actief op Fok!
pi_47429912
Je vervelen in Amsterdam? Dat is best knap
pi_47430263
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Gaat er iemand hier aanwezig ook a.s. donderdag foto's maken?
Ik wel in ieder geval! Ben al druk m'n batterijen aan het opladen
  maandag 19 maart 2007 @ 12:27:55 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47430334
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je vervelen in Amsterdam? Dat is best knap
drie dagen door amsterdam lopen gaat ook wel vervelen.
En Madame Tussaud, seksmuseum etc hoeft ook niet voor de zoveelste keer.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 19 maart 2007 @ 12:29:21 #279
172358 oddman
Introspecteur
pi_47430393
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:11 schreef Reena het volgende:

[..]

Sorry, ZwarteMagika, ik heb geen foto's gemaakt, had wel een camera mee....heb wel foto's in London gemaakt, maar goed, das geen 013 natuurlijk Kan die wel uploaden als mensen dat zouden willen.
Omdat het mij een persoon leek waar ik wel eens een biertje mee zou willen drinken.
Londen? Hoe was de show daar? Vergelijkbare setlist?
- Bertrand Russell
pi_47430489
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

drie dagen door amsterdam lopen gaat ook wel vervelen.
En Madame Tussaud, seksmuseum etc hoeft ook niet voor de zoveelste keer.
pi_47430556
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:11 schreef Reena het volgende:

[..]

Graag
  maandag 19 maart 2007 @ 12:36:49 #282
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_47430660
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:25 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Ik wel in ieder geval! Ben al druk m'n batterijen aan het opladen
OK, misschien neem ik dan na donderdag wel contact met je op.
Als alles verloopt zoals gepland, zoek ik namelijk foto's om de covers voor (niet-commerciële!!!) opname's van het concert donderdag te kunnen maken.
  maandag 19 maart 2007 @ 12:37:37 #283
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47430689
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef oddman het volgende:

[..]

Omdat het mij een persoon leek waar ik wel eens een biertje mee zou willen drinken.
Londen? Hoe was de show daar? Vergelijkbare setlist?
Aah ok, hoop dat je haar dan weer een keer tegenkomt
Ja, setlists waren op zich vergelijkbaar. Aangezien ze 4 shows deden in Londen, hebben ze elke keer wel iets anders gedaan (naast de vaste nummers, zoals Closer, Head Like a Hole, Help Me I´m In Hell/Eraser, hurt, etc.). Dat was wel leuk. Maar geen "We´re In This Together" en die wil ik erg graag horen!!

Ik ga ook proberen foto´s en filmpjes te maken woensdag en donderdag....maar ik heb een gare camera...dus verwacht maar niet te veel van de kwaliteit

EDIT: Zal vanavond even een aantal foto´s van Londen uploaden dan...
pi_47430769
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:36 schreef MadMaster het volgende:

[..]

OK, misschien neem ik dan na donderdag wel contact met je op.
Als alles verloopt zoals gepland, zoek ik namelijk foto's om de covers voor (niet-commerciële!!!) opname's van het concert donderdag te kunnen maken.
Zal m'n best doen Klinkt interessant trouwens, hopen dat dat doorgaat dan!

Heb m'n camera trouwens 1 keer eerder meegenomen naar een concert, dat zag er zo uit -stond vooraan aan de zijkant-, dus hopelijk worden de foto's donderdag van vergelijkbare kwaliteit

[ Bericht 24% gewijzigd door ZwarteMagika op 19-03-2007 12:49:46 ]
  maandag 19 maart 2007 @ 12:52:12 #285
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_47431101
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:40 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Zal m'n best doen Klinkt interessant trouwens, hopen dat dat doorgaat dan!

Heb m'n camera trouwens 1 keer eerder meegenomen naar een concert, dat zag er zo uit -stond vooraan aan de zijkant-, dus hopelijk worden de foto's donderdag van vergelijkbare kwaliteit

Als dat a.s. donderdag de kwaliteit van jouw foto's wordt, dan neem ik zeker contact met je op.
pi_47440423
Pff hoe moeilijk is het om een kaartje voor woensdag te vinden.. bied ik per ongeluk op een kaartje voor donderdag (waar ik al een kaartje voor heb), mag ik 'm gelijk hebben 20 mailtjes en telefoontjes voor de 21e verder en nog steeds niks
pi_47440547
heb zin in donderdag
  maandag 19 maart 2007 @ 16:56:47 #288
125774 jeejee77
senor_jeejee yahoo
pi_47440633
zal ik je eens blij maken magika ?
pi_47440656
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:56 schreef jeejee77 het volgende:
zal ik je eens blij maken magika ?
Doe eens!

en niet met een dooie mus he
pi_47440804
owh en ik neem ook m'n camera mee donderdag. Met m'n 2 meter heb ik altijd wel mooie plaatjes
  maandag 19 maart 2007 @ 17:02:50 #291
125774 jeejee77
senor_jeejee yahoo
pi_47440858
2 meter ? bas ?
  maandag 19 maart 2007 @ 17:04:11 #292
125774 jeejee77
senor_jeejee yahoo
pi_47440910
moet ff dat private messagen uitzoeken ... is alweer rockinpark dat ik hier voor het laatst was

heb weer foto's en filmpjes voor de liefhebbers

zie onder andere :

http://www.echoingthesound.org/phpbbx/viewtopic.php?t=21639

[ Bericht 38% gewijzigd door jeejee77 op 19-03-2007 17:59:23 ]
pi_47441990
Drie dagen verder en ik ben nog steeds onder de indruk van vrijdag. Het was mijn eerste live ervaring met NIN, maar wel gelijk eentje om nooit te vergeten.
SPOILER
  maandag 19 maart 2007 @ 18:37:39 #294
55350 Reena
Angelcrusher
pi_47444215
http://s7.photobucket.com/albums/y252/Kickass_Reena/NIN%20Londen/
Foto's van Londen...
Waarschuwing: de meeste zijn echt heel slecht. Vooral de eerste paar van Aaron, maar ik doe net alsof ze kunstzinnig zijn
pi_47444759
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:04 schreef jeejee77 het volgende:
moet ff dat private messagen uitzoeken ... is alweer rockinpark dat ik hier voor het laatst was

heb weer foto's en filmpjes voor de liefhebbers

zie onder andere :

http://www.echoingthesound.org/phpbbx/viewtopic.php?t=21639
Briljant!!!

Ik zit nog steeds na te genieten.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  maandag 19 maart 2007 @ 19:07:47 #296
66363 TrentReznor
Nothing can stop me now..
pi_47445279
Nog een paar dagen en dan ga ik ook eindelijk weer eens NiN zien!!!
Code #0 Er is een onbekende fout opgetreden. Ga terug en probeer het opnieuw.
pi_47450709
Bijna volledig filmpje van Eraser:

http://www.megaupload.com/?d=X9E6PB8U

Afspelen met Real Player: http://netherlands.real.com/realmusic/?&src=ZG.nl.idx

Kheb nog geen andere speler gevonden die het kan afspelen (VLC?). Geluid is goed, beeld is wat minder. Graag de comments

Gave Up heb ik ook nog. Geluid is goed, beeld is nog minder dan deze. Hoor het wel of er belangstelling bij is.
pi_47451910
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:06 schreef Devlinsect het volgende:
Bijna volledig filmpje van Eraser:

http://www.megaupload.com/?d=X9E6PB8U

Afspelen met Real Player: http://netherlands.real.com/realmusic/?&src=ZG.nl.idx

Kheb nog geen andere speler gevonden die het kan afspelen (VLC?). Geluid is goed, beeld is wat minder. Graag de comments

Gave Up heb ik ook nog. Geluid is goed, beeld is nog minder dan deze. Hoor het wel of er belangstelling bij is.
Uiteraard is er belangstelling.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  maandag 19 maart 2007 @ 22:44:51 #299
125774 jeejee77
senor_jeejee yahoo
pi_47455393
ik stel ook belang

edit : allemaal filmpjes maken met je mobiel of digicam ajb ... ik probeer ze te verzamelen en aan elkaar te plakken voor een goed concertverslag...

[ Bericht 82% gewijzigd door jeejee77 op 21-03-2007 08:50:37 ]
pi_47455473
Grappig.... zojuist gezien op het tourshirt:

16 march: tilburg, netherlands
21-22 march: amsterdam, holland

En natuurlijk is ook hier belangstelling!

[ Bericht 33% gewijzigd door 1972 op 19-03-2007 22:54:13 ]
pi_47456862
Haha, wat een fout Mark, het is nu jouw beurt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')