Dag Sackquote:
ha collega! ;-)quote:
die doe ik meequote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef MissBliss het volgende:
TVP.
Zie vorige topic, laatste pagina.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:32 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand een link naar het gelekte 'me i'm not' ? (PM mag ;-))
Ik hoorde en las dat BYIT vrijdag al in de winkels KAN liggen. Ff tjekken dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:48 schreef Vinduppie het volgende:
Tot dusver vind ik de 'uitgelekte nummers' eigenlijk uh... steengoed.![]()
En nog maar een paar weekjes wachten tot de concerten, BYIT niet vergeten.![]()
![]()
Mia? MIAAA?!!quote:There were 112 people locked in an underground nightclub you permitted to operate in your district. They were murdered over the course of 2 days, hunted down and torn to bloody pieces.
Daar zat ik stiekem al op te hopen.. even de stad in dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik hoorde en las dat BYIT vrijdag al in de winkels KAN liggen. Ff tjekken dus![]()
Van Trent Reznor mag het, sterker nog: die loopt het zelf te verspreidenquote:
Toen ie nog Twiggy heette wou ie nog wel eens wat fans neerhoeken ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:06 schreef Reena het volgende:
Wow, Jeordie beweegt! Heel veel nog voor zijn doen....ik kan me niet herinneren dat hij veel bewoog tijdens NIN concerten...of bij APC...
In de opnames van Voodoo Festival, KROQ etc. bewoog die aardig meer. Ik erger me weleens aan dat aanstellerige gedrag van die gitarist Aaronquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:06 schreef Reena het volgende:
Wow, Jeordie beweegt! Heel veel nog voor zijn doen....ik kan me niet herinneren dat hij veel bewoog tijdens NIN concerten...of bij APC...maar misschien vergis ik me.
Volgens mij bewoog ie met name achterin de tourbus of nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toen ie nog Twiggy heette wou ie nog wel eens wat fans neerhoeken ofzo![]()
Hij ketst heel wat groupies. Verhalen van fans neerhoeken ken ik niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Volgens mij bewoog ie met name achterin de tourbus of niet
Onder invloed van het 1 en ander wou ie nog wel eens tijdens concerten het publiek induiken en figuren die 'm niet aanstonden gaan meppen. En ook zijn er verhalen van volle halve literblikken bier die van een meter afstand met volle kracht naar "fans" gegooid werdenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:54 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hij ketst heel wat groupies. Verhalen van fans neerhoeken ken ik niet.
Oh echt? Een wisseling....Ik vind Aaron North wel een hele leuke gitarist, maar ik vind hem niet echt passen (qua speelstijl) bij NIN. Die hele "punk" aanpak werkt niet bij deze band. Hij laat (schijnt) te veel steekjes vallen....Wat hij op het podium doet...ach....maakt het weer wat levendig enzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
In de opnames van Voodoo Festival, KROQ etc. bewoog die aardig meer. Ik erger me weleens aan dat aanstellerige gedrag van die gitarist Aaron![]()
En TR heeft gezegd dat er mogelijk een line up wisseling komt wanneer ze het nieuwe album gaan promoten in USA.
D'r zijn genoeg vrouwen die op 'm geilenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef Reena het volgende:
Jeordie/Twiggy = VIES! Snap serieus niet waarom vrouwen met hem het bed induiken, of uberhaupt willen aanraken![]()
![]()
Hier een snipit uit het Kerang interview. Kheb het vet gedrukt waarin TR het dus suggereert. En dat deed hij al eerder (interviews na ReactNow optreden)quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef Reena het volgende:
[..]
Oh echt? Een wisseling....Ik vind Aaron North wel een hele leuke gitarist, maar ik vind hem niet echt passen (qua speelstijl) bij NIN. Die hele "punk" aanpak werkt niet bij deze band. Hij laat (schijnt) te veel steekjes vallen....Wat hij op het podium doet...ach....maakt het weer wat levendig enzo
Maar ik denk niet dat Aaron vervangen zal worden...Weer een andere drummer? Misschien Alessandro? We zullen het zien.
Jeordie/Twiggy = VIES! Snap serieus niet waarom vrouwen met hem het bed induiken, of uberhaupt willen aanraken![]()
![]()
Ja, ik weet het...en ik zal eerlijk toegeven dat ik hem een halve seconde ook iets vond hebben, maar gelukkig kwam daar weer snel van terugquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg vrouwen die op 'm geilenik was er vroeger een van
![]()
Ik heb een lesbische vriendin die eerst nog twijfelde of ze niet bi was omdat ze zo gek was van Twiggy
Ja ik denk wel dat we sowieso naar eentje gaan. Als ik Jeordie maar geen handje hoef te schudden, vind ik alles bestquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef Devlinsect het volgende:
@reena: ga je nog naar de meet & greet? Tjek je de wc's voor me in London en DL![]()
Zijn actie doet me een beetje aan de clip van: March Of The Pigs denken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef Devlinsect het volgende:
The Collector live rehearsal clip:
http://media.putfile.com/The-Collector-NIN-Rehearsal-From-BYIT
Erg vet. Tjek hoe die roadie de microfoon standaard rechtop zet en Jeordie ut weer om schopt![]()
Nice! Goed gedaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Art is Resistance.
[afbeelding]
gebruik het als je wilt, daarvoor heb ik hem gemaakt. En niet vergeten: don't drink the water.
thx, inspiratie komt van artisresistance.com (duh) en het verhaal van die gast die in z'n auto doodgeschoten is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nice! Goed gedaan.
*rechter muisknop, als bureaublad instellen![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:52 schreef Aneurism het volgende:
Wat heeft dit met NIN te maken?
Hoe is het daar onder die steen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:52 schreef Aneurism het volgende:
Wat heeft dit met NIN te maken?
antwoorden?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:23 schreef Aneurism het volgende:Dat jullie alles afstruinen, leuk... Maar mij gaat het enkel om de muziek.
Dus antwoorden.
NIN is een hele campaigne aan het voeren omTRENT het nieuwe album. Wil je de muziek snappen / inhoud / context, dan zul je de websites een beetje moeten volgen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:23 schreef Aneurism het volgende:Dat jullie alles afstruinen, leuk... Maar mij gaat het enkel om de muziek.
En niet een of ander pauperplaatje wat gemaakt word door een fok usert.
Dus antwoorden.
zegtie toch, het gaat hem alleen om de muziek, niet om de pauperplaatjesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:54 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
NIN is een hele campaigne aan het voeren omTRENT het nieuwe album. Wil je de muziek snappen / inhoud / context, dan zul je de websites een beetje moeten volgen.
Bijvoorbeeld: de ruis op het eind van het nummer My Violent Heart, is geen ruis. In een synthprogramma is dit een foto van een hand. Zoals op de cover van Year Zero.
Of heb je de nieuwe cover van het album nog niet gezien?![]()
Muziek is meer dan luisteren. Als je dat niet begrijpt, zul je het nieuwe album niet gaan begrijpen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef Mark het volgende:
Ik ben het met Aneurism eens dat het in eerste instantie om de muziek draait. Als die niet goed is, helpen al die grapjes er geen moer aan, dan koop ik het niet (meer)
Wat een snobistisch gelul, een muzikant moet het met zijn nummers alleen afkunnenquote:
onzin natuurlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Muziek is meer dan luisteren. Als je dat niet begrijpt, zul je het nieuwe album niet gaan begrijpen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat een snobistisch gelul, een muzikant moet het met zijn nummers alleen afkunnen
Alleen is Trent Reznor geen muzikant. Hij is kunstenaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat een snobistisch gelul, een muzikant moet het met zijn nummers alleen afkunnen
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alleen is Trent Reznor geen muzikant. Hij is kunstenaar.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alleen is Trent Reznor geen muzikant. Hij is kunstenaar.
tuurlijk, zolang je kunt respecteren dat sommige mensen van de totale ervaring kunnen en willen genieten, en z'n niet-muzikale projecten niet afdoet als hyping, gimmicks of goedkope marketingtrucs.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik hou niet zo van z'n kunst, wel van z'n muziek. Mag dat ook?![]()
Jammer dat de meeste muzikanten dan een producer nodig hebben om een album uit te kunnen poepen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Jammer dat je dit respect niet op kan brengen naar anderen toe, fuckert.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tuurlijk, zolang je kunt respecteren dat sommige mensen van de totale ervaring kunnen en willen genieten, en z'n niet-muzikale projecten niet afdoet als hyping, gimmicks of goedkope marketingtrucs.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]dit meen je niet serieus hoop ik.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jammer dat de meeste muzikanten dan een producer nodig hebben om een album uit te kunnen poepen.
Muziek is een kunstexpressie waarin de commercie is doorgeslagen. Je kan het op een andere manier benaderen en dat is wat TR op dit moment doet en altijd al heeft gedaan IMHO.
Als je dat niet begrijpt, ga dan fijn luisteren naar je nieuwe CD van The Killers of My Chemical Romance![]()
Dat kan ik zeker, net als dat ik kan begrijpen dat dit voor een aantal mensen een meerwaarde heeft, voor mij hoeft het alleen niet zo. Moet je andersom ook wel respect hebben voor mensen die het maar niks vinden en alleen geinteresseerd zijn in de muziekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tuurlijk, zolang je kunt respecteren dat sommige mensen van de totale ervaring kunnen en willen genieten, en z'n niet-muzikale projecten niet afdoet als hyping, gimmicks of goedkope marketingtrucs.
"deze muziek MOET begrepen hebben".quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:39 schreef Aneurism het volgende:
[..]God, gaat es effe met je elitaire toneelspeel vriendjes verder kleffen. Ik word er ontoepasselijk van van je domme slappe gelul.
![]()
Met je "deze muziek MOET begrepen hebben!" houding.
Niet The Killers met die lui gaan vergelijken hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:35 schreef Devlinsect het volgende:
Als je dat niet begrijpt, ga dan fijn luisteren naar je nieuwe CD van The Killers of My Chemical Romance![]()
Anders ga je ff geenstijl vervuilen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:37 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jammer dat je dit respect niet op kan brengen naar anderen toe, fuckert.
[..]
't Is geen pure marketingtruc, maar 't is ook zeker geen pure "artiestieke expressie" of zulk soort bullshit. 't Is een hybride van wat creativiteit van Trent z'n kant en een duivels goed uitgewerkte vorm van guerilla-marketing. Die hele campagne rondom Year Zero kan zo als geslaagd voorbeeld de studieboeken van marketingstudentjes in.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat het elitaire toontje wat je aanslaat nou niet echt NIN waardig is, je moet namelijk helemaal nixquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
"deze muziek MOET begrepen hebben".
Ik zeg niet dat je de muziek moet begrijpen. Ik zeg dat NIN met dit album een andere aanpak van uitbrengen / beluisteren etc heeft bedacht. Ik vind dit niet. Ik zeg na wat ik lees in interviews.
Blijkbaar heb jij dat niet begrepen of wil je het niet begrijpen.![]()
Suc6 verder met je typkanker.![]()
Da's geen gebrabbel, dat is wat ik ook bedoeldequote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:56 schreef Reena het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven, ik vind het Year Zero circus best interessant, maar heb geen tijd en zin om dat allemaal te gaan ontdekken. Af en toe lees ik bij ETS wat voor nieuwe ontwikkelingen er zijn and that's it. Ik vind het wel apart. Ik heb nog nooit een artiest zover zien gaan met websites en plaatjes en noem maar op. Misschien dat andere artiesten het ook gedaan hebben, maar daar dat weet ik dan niet. Maar feit blijft, als de muziek echt heel gaar is, dan maakt het niet uit hoeveel coole videootjes, plaatjes en websites er zijn, die zullen de plaat uiteindelijk niet helpen. Het circus zal naar verloop van tijd verdwijnen van het internet en jij houdt je halfgare cdtje over.
Nou heb ik een redelijk groot vertrouwen in TR en denk ik dat het best goed zal komen met de plaat, daar niet van...en natuurlijk is het ook leuk als je het "helemaal" snapt, voor zover er iets te snappen valt. Maar muziek moet je pakken...en waarom het je pakt is bij een ieder anders. Bij de één is het puur om de tekst en de betekenis en bij de ander is het om de beat/melodie en die maakt het niet uit wat ze zingen. Weer een ander gaat voor de stem, etc. Er is geen mysterieuze website die je van dit oerbeginsel af kan brengen, denk ik...
/einde gebrabbel![]()
Eensquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:56 schreef Reena het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven, ik vind het Year Zero circus best interessant, maar heb geen tijd en zin om dat allemaal te gaan ontdekken. Af en toe lees ik bij ETS wat voor nieuwe ontwikkelingen er zijn and that's it. Ik vind het wel apart. Ik heb nog nooit een artiest zover zien gaan met websites en plaatjes en noem maar op. Misschien dat andere artiesten het ook gedaan hebben, maar daar dat weet ik dan niet. Maar feit blijft, als de muziek echt heel gaar is, dan maakt het niet uit hoeveel coole videootjes, plaatjes en websites er zijn, die zullen de plaat uiteindelijk niet helpen. Het circus zal naar verloop van tijd verdwijnen van het internet en jij houdt je halfgare cdtje over.
Nou heb ik een redelijk groot vertrouwen in TR en denk ik dat het best goed zal komen met de plaat, daar niet van...en natuurlijk is het ook leuk als je het "helemaal" snapt, voor zover er iets te snappen valt. Maar muziek moet je pakken...en waarom het je pakt is bij een ieder anders. Bij de één is het puur om de tekst en de betekenis en bij de ander is het om de beat/melodie en die maakt het niet uit wat ze zingen. Weer een ander gaat voor de stem, etc. Er is geen mysterieuze website die je van dit oerbeginsel af kan brengen, denk ik...
/einde gebrabbel![]()
Dat heb ik mezelf inmiddels afgeleerdquote:Anyway...Ik ben natuurlijk zo stom geweest om de DVD online te bestellen, dus de mijne zal vast na 2 weken aan komen waaien...zo gaat dat nou altijd bij mij. Oh well....![]()
Hij lag hier bij de Plato voor ¤22,99. Ook ik heb 'm echter al besteld, dus heb 'm maar niet meegenomen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat kost die DVD eigenlijk in de platenzaak?
Ja, ik heb er alleen iets meer woorden voor nodigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Da's geen gebrabbel, dat is wat ik ook bedoelde
Hmm, dat scheelt niet veel met online bestellen dus. Vanavond me maar even in het koopavondgekkenhuis storten dan.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:02 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Hij lag hier bij de Plato voor ¤22,99. Ook ik heb 'm echter al besteld, dus heb 'm maar niet meegenomen.
Laat die gozer het dan op zijn eigen site zetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Van Trent Reznor mag het, sterker nog: die loopt het zelf te verspreiden
Daar staat het ook. Moet je alleen wel even lid worden eerstquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:29 schreef nipeng het volgende:
[..]
Laat die gozer het dan op zijn eigen site zetten.
op de vorige pagina staan er een paar..quote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef 1972 het volgende:
Weet iemand wat de tracklisting van de huidige tour is?
(Kan ik me in vast voorbereiden op 013 :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |